Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,1m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jacekdrze ale kozacka scena, jest gdzies dostepna do pobrania?

chciałbym tez sobie potestowac...

Napisano

hey

jacek bardzo fajnie wyszlo ! klimatycznie :)

A tutaj taki test mialo byc lwf ale cos nie wyszlo :/

2001009308337917780_rs.jpg

pozdro !

Napisano

hcpiter - jak Ci wyszła ta zieloność? W Photoshopie dorobiona? Fajny klimat

Napisano

Cząstka wiekszej wizki. Test Waszego odbioru.

Szumu się nie czepiać bo to render testowy;)

 

74b738f61a8815f6.jpg

Napisano

pionix- dzieki, zielen uzyskalem bawiac sie levelsami na poszczegolnych warstwach w psie

mieszanie opacity itp ogolnie glowny render byl bardzo blady i jasny z g-2.2

ladne mieszkanko zrobiles, klimatyczne zalony !

pozdro

Napisano

A ja właśnie o te zasłony chciałem zapytać. Jest na to jakiś "myk" czy to wszystko ręcznie trzeba wyklikać?

Napisano

a co tam, mysle ze w miare fajnie wyszło, więc wkleje :) taki teścik materiałów:

 

95195516qf1.jpg

Napisano

O, JunioR, też niedawno robiłem te lampiony i menory Moooi. :)

 

moooilittlebold01qi7.jpg

 

moooimenorahbold01nz9.jpg

Nie chciało mi się robić ognia...

 

I jeszcze takie wazony, między innymi.

Render do pupy, ale to tak na szybko wstawione do studia.

moooieggvase01kp0.jpg

Napisano

pressenter - zasłonka robiona clothem a zagniecenia to normalmapa w bumpie.

bartasm - wydaje mi się, że z pewnej odległości może to wyglądać bardzo realistycznie - do vizek super

RA - super metal kuty. Będę robił balustradę z metalu kutego a ten Twój metal taki fajny...;)

 

0652a1cb73e98682.jpg

Napisano

pionix - to jest wizualizacja czy refka z której korzystałeś?

 

RA - ładne świeczki :)

Napisano

A mnie się podobają Twoje zasłony pionix. ;)

hehe

Napisano

RA fajowe, tylko nie jestem pewien czy metal na swieczniku ma taka fakture :]

pressenter to nie jest mapa opacity

Napisano

JunioR: No mogłeś troszkę rozwinąć wypowiedź. ;)

96523703gi4.jpg

 

Wie ktoś może dlaczego w zacienionych miejscach tak mi podłoga bluruje?

Napisano

JohnZi: Oczywiście miałeś rację, nie zauważyłem, że na "Area" szło, i to przy kiepskich parametrach. ;)

 

Bonifatz: No fajna makietka. ;) Ta krecha poprzeczna nad oknami to zamierzona? A wierzby wymiatają. Modelowane czy generowane jakimś ustrojstwem?

Napisano
RA fajowe, tylko nie jestem pewien czy metal na swieczniku ma taka fakture :]

[...]

Nie ma, ale mnie się tak podobało. ;)
Napisano

RA opowiedz cos o materiale kutego swiecznika. w bumpie lekkie bąble czy jak?

Napisano

Transculent woskowy, sam robiłem na oko, bo nigdy wcześniej na poważnie tej funkcji nie używałem.

Napisano

mam pytanie, a raczej problem. w scenie miałem vray lighty plany, z włączoną opcją invisible. ale w odbiciach w szybie są widoczne :/ ktoś wie jak sie ich pozbyć?

 

w1pytss3.jpg

Napisano

Bubu chcialeś zobaczyć mapy do tej siatki metalowej. diffuse, bump i specular:

 

diffusesm3.jpg

 

bumpif6.jpg

 

speculargh6.jpg

 

 

pzdr!

Napisano

bardzo fajne szyby ci wyszly

a do odbic odznacz affect specular w swietle

 

 

prrdt2.jpg

Napisano

bartasm: affect specullar w opcjach VRay light'a :)

 

widzę jesteś kolejnym studentem robiącym rekuperatory ;) powodzenia, niech wygra najlepsza praca:D

Napisano
JunioR: No mogłeś troszkę rozwinąć wypowiedź. ;)

 

splinesy oczywiscie :]

 

a tutaj zdjecie z ostatnimi w tym roku kormoranami czarnymi

 

exteriorwz7.png

Napisano

Drodzy Państwo powiedzcie czy jest jakiś cudowny myk/cudowna aplikacja, które pozwolą na szybkie wymodelowanie takiego dachu:

 

 

 

 

Dodam, że dach musi być wymodelowany idealnie, czyli pod spodem nie mogą się chować jakieś niedoróbki, ponieważ będę również robił wnętrze tego budynku. :/

Napisano

No daj spokój, proste płaszczyzny, raz, dwa i po robocie.

W czymkolwiek jak mniemam. Nie wiem czy mówisz o cadzie, czy o czymś w stylu maxa, ale to są proste płaszczyzny. :)

Napisano

takie cos w test renderach ?

dach prosty nawet mozna splajnami poleciec obrys a pozniej modelowac z byle czego tam chcesz

Napisano

postaw sobie np. plane (editable poly) i wymodeluj tak aby zgadzaly sie krawędzie. Pozniej dodaj edge dokłądnie tak jak idą skosy dachu - na koneic powyciągaj w górę

Napisano

edit poly, 10-15 min roboty. najpierw "rysujesz" rzut dachu uzywajac krawedzi i poligonow a potem za verteksy ciagasz zeby sie zgodzilo z elewacjami, albo parametrycznie podajesz, masz przeciez opisane poziomy

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności