oo79 Napisano 23 Luty 2008 Napisano 23 Luty 2008 jacekdrze ale kozacka scena, jest gdzies dostepna do pobrania? chciałbym tez sobie potestowac...
jacekdrze Napisano 23 Luty 2008 Napisano 23 Luty 2008 oo79 To plugin greeble nałozony na jakies proste scianki.
Destroyer Napisano 23 Luty 2008 Napisano 23 Luty 2008 jacekdrze fajowsko wyszło! jak ja bym chciał żeby pod majke były fajne grabie ;)
animator Napisano 23 Luty 2008 Napisano 23 Luty 2008 jakby tak któregoś razu dużo pomyślć na raz, można by scripta napisać takiego
hcpiter Napisano 24 Luty 2008 Napisano 24 Luty 2008 hey jacek bardzo fajnie wyszlo ! klimatycznie :) A tutaj taki test mialo byc lwf ale cos nie wyszlo :/ pozdro !
SoAd Napisano 24 Luty 2008 Napisano 24 Luty 2008 Tablica wygląda jak wielki megapanoramiczny telewizor :D
pionix Napisano 24 Luty 2008 Napisano 24 Luty 2008 hcpiter - jak Ci wyszła ta zieloność? W Photoshopie dorobiona? Fajny klimat
pionix Napisano 24 Luty 2008 Napisano 24 Luty 2008 Cząstka wiekszej wizki. Test Waszego odbioru. Szumu się nie czepiać bo to render testowy;)
hcpiter Napisano 24 Luty 2008 Napisano 24 Luty 2008 pionix- dzieki, zielen uzyskalem bawiac sie levelsami na poszczegolnych warstwach w psie mieszanie opacity itp ogolnie glowny render byl bardzo blady i jasny z g-2.2 ladne mieszkanko zrobiles, klimatyczne zalony ! pozdro
pressenter Napisano 24 Luty 2008 Napisano 24 Luty 2008 A ja właśnie o te zasłony chciałem zapytać. Jest na to jakiś "myk" czy to wszystko ręcznie trzeba wyklikać?
bartasm Napisano 24 Luty 2008 Napisano 24 Luty 2008 a co tam, mysle ze w miare fajnie wyszło, więc wkleje :) taki teścik materiałów:
RA Napisano 24 Luty 2008 Napisano 24 Luty 2008 O, JunioR, też niedawno robiłem te lampiony i menory Moooi. :) Nie chciało mi się robić ognia... I jeszcze takie wazony, między innymi. Render do pupy, ale to tak na szybko wstawione do studia.
pionix Napisano 24 Luty 2008 Napisano 24 Luty 2008 pressenter - zasłonka robiona clothem a zagniecenia to normalmapa w bumpie. bartasm - wydaje mi się, że z pewnej odległości może to wyglądać bardzo realistycznie - do vizek super RA - super metal kuty. Będę robił balustradę z metalu kutego a ten Twój metal taki fajny...;) 1
MaGuu Napisano 24 Luty 2008 Napisano 24 Luty 2008 pionix - to jest wizualizacja czy refka z której korzystałeś? RA - ładne świeczki :)
Kub@ Napisano 24 Luty 2008 Napisano 24 Luty 2008 wow pionix te zasłony wymiatają, myslałem że to fotka ..... RA extra lampki :) hmm a robił ktoś już z was może smoked chair ? http://www.moooi.nl/index.php?page=collections&item=4
MaGuu Napisano 24 Luty 2008 Napisano 24 Luty 2008 chyba arch515 miał go w którejś ze swoich wizek :] pionix: ufff :)
JunioR Napisano 24 Luty 2008 Napisano 24 Luty 2008 RA fajowe, tylko nie jestem pewien czy metal na swieczniku ma taka fakture :] pressenter to nie jest mapa opacity
pressenter Napisano 24 Luty 2008 Napisano 24 Luty 2008 JunioR: No mogłeś troszkę rozwinąć wypowiedź. ;) Wie ktoś może dlaczego w zacienionych miejscach tak mi podłoga bluruje?
delf77 Napisano 24 Luty 2008 Napisano 24 Luty 2008 moze daj bitmapie blur 0,01 ( standartowo przypisany 1 )
pressenter Napisano 24 Luty 2008 Napisano 24 Luty 2008 JohnZi: Oczywiście miałeś rację, nie zauważyłem, że na "Area" szło, i to przy kiepskich parametrach. ;) Bonifatz: No fajna makietka. ;) Ta krecha poprzeczna nad oknami to zamierzona? A wierzby wymiatają. Modelowane czy generowane jakimś ustrojstwem?
Bonifatz Napisano 24 Luty 2008 Napisano 24 Luty 2008 @pressenter : Dzieki! Tak krecha zamierzona. Wierzby to Onyx.
RA Napisano 24 Luty 2008 Napisano 24 Luty 2008 RA fajowe, tylko nie jestem pewien czy metal na swieczniku ma taka fakture :] [...] Nie ma, ale mnie się tak podobało. ;)
oo79 Napisano 24 Luty 2008 Napisano 24 Luty 2008 RA opowiedz cos o materiale kutego swiecznika. w bumpie lekkie bąble czy jak?
Georgas Napisano 24 Luty 2008 Napisano 24 Luty 2008 RA a o materiale wosku coś opowiesz ?? ;) piękne, pokazuj dalej
RA Napisano 24 Luty 2008 Napisano 24 Luty 2008 Transculent woskowy, sam robiłem na oko, bo nigdy wcześniej na poważnie tej funkcji nie używałem.
bartasm Napisano 24 Luty 2008 Napisano 24 Luty 2008 mam pytanie, a raczej problem. w scenie miałem vray lighty plany, z włączoną opcją invisible. ale w odbiciach w szybie są widoczne :/ ktoś wie jak sie ich pozbyć?
bartasm Napisano 24 Luty 2008 Napisano 24 Luty 2008 Bubu chcialeś zobaczyć mapy do tej siatki metalowej. diffuse, bump i specular: pzdr!
viz.k Napisano 24 Luty 2008 Napisano 24 Luty 2008 bardzo fajne szyby ci wyszly a do odbic odznacz affect specular w swietle
MaGuu Napisano 24 Luty 2008 Napisano 24 Luty 2008 bartasm: affect specullar w opcjach VRay light'a :) widzę jesteś kolejnym studentem robiącym rekuperatory ;) powodzenia, niech wygra najlepsza praca:D
JunioR Napisano 25 Luty 2008 Napisano 25 Luty 2008 JunioR: No mogłeś troszkę rozwinąć wypowiedź. ;) splinesy oczywiscie :] a tutaj zdjecie z ostatnimi w tym roku kormoranami czarnymi 1
pressenter Napisano 25 Luty 2008 Napisano 25 Luty 2008 Eee... sucks! Co to w ogóle jest? Painta odpaliłeś czy coś?
Master Kiełbaster Napisano 25 Luty 2008 Napisano 25 Luty 2008 e tam nie znasz się, jest kul, aberacja dodała realizmu
pressenter Napisano 25 Luty 2008 Napisano 25 Luty 2008 Drodzy Państwo powiedzcie czy jest jakiś cudowny myk/cudowna aplikacja, które pozwolą na szybkie wymodelowanie takiego dachu: Dodam, że dach musi być wymodelowany idealnie, czyli pod spodem nie mogą się chować jakieś niedoróbki, ponieważ będę również robił wnętrze tego budynku. :/
RA Napisano 25 Luty 2008 Napisano 25 Luty 2008 No daj spokój, proste płaszczyzny, raz, dwa i po robocie. W czymkolwiek jak mniemam. Nie wiem czy mówisz o cadzie, czy o czymś w stylu maxa, ale to są proste płaszczyzny. :)
hcpiter Napisano 25 Luty 2008 Napisano 25 Luty 2008 takie cos w test renderach ? dach prosty nawet mozna splajnami poleciec obrys a pozniej modelowac z byle czego tam chcesz
SWRSC Napisano 25 Luty 2008 Napisano 25 Luty 2008 postaw sobie np. plane (editable poly) i wymodeluj tak aby zgadzaly sie krawędzie. Pozniej dodaj edge dokłądnie tak jak idą skosy dachu - na koneic powyciągaj w górę 1
siwy Napisano 25 Luty 2008 Napisano 25 Luty 2008 edit poly, 10-15 min roboty. najpierw "rysujesz" rzut dachu uzywajac krawedzi i poligonow a potem za verteksy ciagasz zeby sie zgodzilo z elewacjami, albo parametrycznie podajesz, masz przeciez opisane poziomy
Rekomendowane odpowiedzi