Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

pionix- dzieki, zielen uzyskalem bawiac sie levelsami na poszczegolnych warstwach w psie

mieszanie opacity itp ogolnie glowny render byl bardzo blady i jasny z g-2.2

ladne mieszkanko zrobiles, klimatyczne zalony !

pozdro

Napisano

O, JunioR, też niedawno robiłem te lampiony i menory Moooi. :)

 

moooilittlebold01qi7.jpg

 

moooimenorahbold01nz9.jpg

Nie chciało mi się robić ognia...

 

I jeszcze takie wazony, między innymi.

Render do pupy, ale to tak na szybko wstawione do studia.

moooieggvase01kp0.jpg

Napisano

pressenter - zasłonka robiona clothem a zagniecenia to normalmapa w bumpie.

bartasm - wydaje mi się, że z pewnej odległości może to wyglądać bardzo realistycznie - do vizek super

RA - super metal kuty. Będę robił balustradę z metalu kutego a ten Twój metal taki fajny...;)

 

0652a1cb73e98682.jpg

  • Confused 1
Napisano

JohnZi: Oczywiście miałeś rację, nie zauważyłem, że na "Area" szło, i to przy kiepskich parametrach. ;)

 

Bonifatz: No fajna makietka. ;) Ta krecha poprzeczna nad oknami to zamierzona? A wierzby wymiatają. Modelowane czy generowane jakimś ustrojstwem?

Napisano
RA fajowe, tylko nie jestem pewien czy metal na swieczniku ma taka fakture :]

[...]

Nie ma, ale mnie się tak podobało. ;)
Napisano

mam pytanie, a raczej problem. w scenie miałem vray lighty plany, z włączoną opcją invisible. ale w odbiciach w szybie są widoczne :/ ktoś wie jak sie ich pozbyć?

 

w1pytss3.jpg

Napisano

bartasm: affect specullar w opcjach VRay light'a :)

 

widzę jesteś kolejnym studentem robiącym rekuperatory ;) powodzenia, niech wygra najlepsza praca:D

Napisano
JunioR: No mogłeś troszkę rozwinąć wypowiedź. ;)

 

splinesy oczywiscie :]

 

a tutaj zdjecie z ostatnimi w tym roku kormoranami czarnymi

 

exteriorwz7.png

  • Like 1
Napisano

Drodzy Państwo powiedzcie czy jest jakiś cudowny myk/cudowna aplikacja, które pozwolą na szybkie wymodelowanie takiego dachu:

 

 

 

 

Dodam, że dach musi być wymodelowany idealnie, czyli pod spodem nie mogą się chować jakieś niedoróbki, ponieważ będę również robił wnętrze tego budynku. :/

Napisano

No daj spokój, proste płaszczyzny, raz, dwa i po robocie.

W czymkolwiek jak mniemam. Nie wiem czy mówisz o cadzie, czy o czymś w stylu maxa, ale to są proste płaszczyzny. :)

Napisano

postaw sobie np. plane (editable poly) i wymodeluj tak aby zgadzaly sie krawędzie. Pozniej dodaj edge dokłądnie tak jak idą skosy dachu - na koneic powyciągaj w górę

  • Like 1
Napisano

edit poly, 10-15 min roboty. najpierw "rysujesz" rzut dachu uzywajac krawedzi i poligonow a potem za verteksy ciagasz zeby sie zgodzilo z elewacjami, albo parametrycznie podajesz, masz przeciez opisane poziomy

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności