Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,2m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jacekdrze ale kozacka scena, jest gdzies dostepna do pobrania?

chciałbym tez sobie potestowac...

Napisano

hey

jacek bardzo fajnie wyszlo ! klimatycznie :)

A tutaj taki test mialo byc lwf ale cos nie wyszlo :/

2001009308337917780_rs.jpg

pozdro !

Napisano

hcpiter - jak Ci wyszła ta zieloność? W Photoshopie dorobiona? Fajny klimat

Napisano

Cząstka wiekszej wizki. Test Waszego odbioru.

Szumu się nie czepiać bo to render testowy;)

 

74b738f61a8815f6.jpg

Napisano

pionix- dzieki, zielen uzyskalem bawiac sie levelsami na poszczegolnych warstwach w psie

mieszanie opacity itp ogolnie glowny render byl bardzo blady i jasny z g-2.2

ladne mieszkanko zrobiles, klimatyczne zalony !

pozdro

Napisano

A ja właśnie o te zasłony chciałem zapytać. Jest na to jakiś "myk" czy to wszystko ręcznie trzeba wyklikać?

Napisano

a co tam, mysle ze w miare fajnie wyszło, więc wkleje :) taki teścik materiałów:

 

95195516qf1.jpg

Napisano

O, JunioR, też niedawno robiłem te lampiony i menory Moooi. :)

 

moooilittlebold01qi7.jpg

 

moooimenorahbold01nz9.jpg

Nie chciało mi się robić ognia...

 

I jeszcze takie wazony, między innymi.

Render do pupy, ale to tak na szybko wstawione do studia.

moooieggvase01kp0.jpg

Napisano

pressenter - zasłonka robiona clothem a zagniecenia to normalmapa w bumpie.

bartasm - wydaje mi się, że z pewnej odległości może to wyglądać bardzo realistycznie - do vizek super

RA - super metal kuty. Będę robił balustradę z metalu kutego a ten Twój metal taki fajny...;)

 

0652a1cb73e98682.jpg

Napisano

pionix - to jest wizualizacja czy refka z której korzystałeś?

 

RA - ładne świeczki :)

Napisano

A mnie się podobają Twoje zasłony pionix. ;)

hehe

Napisano

RA fajowe, tylko nie jestem pewien czy metal na swieczniku ma taka fakture :]

pressenter to nie jest mapa opacity

Napisano

JunioR: No mogłeś troszkę rozwinąć wypowiedź. ;)

96523703gi4.jpg

 

Wie ktoś może dlaczego w zacienionych miejscach tak mi podłoga bluruje?

Napisano

JohnZi: Oczywiście miałeś rację, nie zauważyłem, że na "Area" szło, i to przy kiepskich parametrach. ;)

 

Bonifatz: No fajna makietka. ;) Ta krecha poprzeczna nad oknami to zamierzona? A wierzby wymiatają. Modelowane czy generowane jakimś ustrojstwem?

Napisano
RA fajowe, tylko nie jestem pewien czy metal na swieczniku ma taka fakture :]

[...]

Nie ma, ale mnie się tak podobało. ;)
Napisano

RA opowiedz cos o materiale kutego swiecznika. w bumpie lekkie bąble czy jak?

Napisano

Transculent woskowy, sam robiłem na oko, bo nigdy wcześniej na poważnie tej funkcji nie używałem.

Napisano

mam pytanie, a raczej problem. w scenie miałem vray lighty plany, z włączoną opcją invisible. ale w odbiciach w szybie są widoczne :/ ktoś wie jak sie ich pozbyć?

 

w1pytss3.jpg

Napisano

Bubu chcialeś zobaczyć mapy do tej siatki metalowej. diffuse, bump i specular:

 

diffusesm3.jpg

 

bumpif6.jpg

 

speculargh6.jpg

 

 

pzdr!

Napisano

bardzo fajne szyby ci wyszly

a do odbic odznacz affect specular w swietle

 

 

prrdt2.jpg

Napisano

bartasm: affect specullar w opcjach VRay light'a :)

 

widzę jesteś kolejnym studentem robiącym rekuperatory ;) powodzenia, niech wygra najlepsza praca:D

Napisano
JunioR: No mogłeś troszkę rozwinąć wypowiedź. ;)

 

splinesy oczywiscie :]

 

a tutaj zdjecie z ostatnimi w tym roku kormoranami czarnymi

 

exteriorwz7.png

Napisano

Drodzy Państwo powiedzcie czy jest jakiś cudowny myk/cudowna aplikacja, które pozwolą na szybkie wymodelowanie takiego dachu:

 

 

 

 

Dodam, że dach musi być wymodelowany idealnie, czyli pod spodem nie mogą się chować jakieś niedoróbki, ponieważ będę również robił wnętrze tego budynku. :/

Napisano

No daj spokój, proste płaszczyzny, raz, dwa i po robocie.

W czymkolwiek jak mniemam. Nie wiem czy mówisz o cadzie, czy o czymś w stylu maxa, ale to są proste płaszczyzny. :)

Napisano

takie cos w test renderach ?

dach prosty nawet mozna splajnami poleciec obrys a pozniej modelowac z byle czego tam chcesz

Napisano

postaw sobie np. plane (editable poly) i wymodeluj tak aby zgadzaly sie krawędzie. Pozniej dodaj edge dokłądnie tak jak idą skosy dachu - na koneic powyciągaj w górę

Napisano

edit poly, 10-15 min roboty. najpierw "rysujesz" rzut dachu uzywajac krawedzi i poligonow a potem za verteksy ciagasz zeby sie zgodzilo z elewacjami, albo parametrycznie podajesz, masz przeciez opisane poziomy

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.