Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Falcom no bez przesady 1H 20min czy to az tak duzo na tyle odbic i przejsc swiatla z zewnatrz zeby jeszcze bylo widoczne co jest w srodku ?!

Test super ! Fajnie ze widac co jest w srodku budynku :)

pozdro

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,1m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Master Kiełbaster: uwierz,że chciałem....ale sie nie podobało :)

 

FAlcom: Z całym szacunkiem,ale scena nie była renderowana w tej rozdzielczości jaką wrzuciłem na forum,modele ważą ponad 200MB,swój czas zabiera GI w pomieszczeniach...tam są jeszcze przejścia,okna z drugiej strony,światło musi się gdzieś podziać..sam materiał szyby liczy się szybko :)

 

Hcpiter: Thx :)

 

Pzdr.

Napisano

Lubie takie rendery, które mają w sobie tę ikrę wielkości. Cornelius, zrobiłbyś render nocy z tym kadrem to by dopiero było ^^

Napisano

Spróbuj przydzielić fotoszopowi więcej pamięci w jego opcjach

Napisano

Lis: super extra! Szczególnie efektownie wygląda "układanie się" ścian i podłogi. Szkoda tylko że cienie i odbicia mebli i kwiatków pojawiają się dopiero po ich "wypozycjonowaniu".

Napisano

Lis-ie mysle ze az tak duzo by ci nie zajelo zrobienie "rownej" animacji na maskach cienia i odbic razem z mebelkami wygladaloby juz wtedy swietnie

Napisano

Lis - ale fajne bajery robisz :)

JohnyCa - pierwszy rozmazany plan fee a do materiału budynku dodaj delikatną dirt mape. Wyjdzie bardziej "plastycznie".

Napisano

Black Mamba: niebieski zdjąłem, a ludki muszą być - myślę że i tak RPC są lepsze niż zombiaki 3D

pionix: usunąłem DOF-a i lekko przybrudziłem teksturkę, efekt poniżej

 

817eca27ffcc02f0.jpg

Napisano

JohnyCa: ta kobieta na pierwszym planie kompletnie nie pasuje. Odciaga uwage od budynku. Z reszta ludzi kadrem sie nie tnie ;)

Napisano

genaralnie bardzo fajnie ale te ludziki wyglądają jakby była textura na planie obróconym względem kanery, a mo.że to tylko moje wrażenie:) budyneczek super!

Napisano

3 zbieg!!!! 3 zbieg!!!! 3 ZBIEG!!!! AAAAAAaaaaaaa.... :P

 

a tak poza tym całkiem fajnie

 

edit:

Lisie w czym to robisz?? :] super efekt

Napisano

Hej !

Taka wizka ktora idzie pod animacje i panorame 360

Test oswietlenia :)

testeq8.jpg

Pozdro !

Napisano

co wy macie z tymi parkietami ? jakakolwiek vizka by się nie pojawiła to pierwsze 5 osób wali jak z automatu "popraw podłogę" Fenomen ;)

Napisano

Ale chyba pozbyłbym się tego efektu flary czy co to jest pod sufitem w korytarzu, ale to tylko moje zdanie. Co do reszty (również parkietu), świetne.

Napisano

hcpiter - smakowita animacja się szykuje :) Co do podłogi to jedynie trochę kolor jakiś dziwny ale może tak ma być ;)

Napisano
  Vorek napisał:
co wy macie z tymi parkietami ? jakakolwiek vizka by się nie pojawiła to pierwsze 5 osób wali jak z automatu "popraw podłogę" Fenomen ;)

 

 

Bo podłoga jest najważniejsza ;)

Napisano

bądzmy jak inni... cholera popraw ten parkiet;D.. bardzo ładnie. a tu na pierwszym planie jest takie duze przeszklenie czy nie bo nie widac tej szyby.

Napisano

eee chlopaki czarujecie tylko :p

Dzieki wielkie za mile slowa:*

Co do podlogi to tak tylko dalem zeby bylo do testow, tez mi sie srednio podoba ale mialem tylko 1 dzien na wszystko i w przerwie robilem druga wizke :/

Ten lens to dodany w PSie troszke tak z nudow i w animacji raczej go juz nie bedzie

Jak bedzie final jako tako wygladal to pokaze animke i panorame, chcecie ?;p

edit:

No szyba wyszla troszke kijowo jutro poprawie :)

Pa !...

Napisano

Hcpiter klasa klasa !! :)

 

Georgas podobać się :) Ciekawie parkiet wyszedł :)

 

Pzdr.

Napisano

Hcpiter - baśniowo :)

 

Georgas - czuć głębie tylko czy te siedziska to tak bardzo odbijają ?

Napisano

lubie Ciebie, ale jak oceniac sprawiedliwie to oceniac :

 

- daj 4 poziom ts na krzesła bo odbicia krzeseł sa kanciaste

- nienaturalny na maxa, odbicie światła daje zły kolol

- nogi stołu brzydkie, sprawa gustu.

 

 

a teraz na + to tak:

 

-blat ładny.

- pączki i zgniłe cytryny ;D

Napisano

Piterzamiast podlogi drewnianej zrob basen, nie beda sie czepiac ;]

Georgas no ten stol to przegiecie ;p

Napisano

Siema..!

 

W sumie dawno nic nie dawałem, wiec dam a co :)

 

1copyvj2.jpg

 

 

marta111ua8.jpg

 

 

12copyzr8.jpg

 

 

 

PS. wiem chłopaki podłoga do wymiany ;)

Napisano

popraw to gumoleum i będzie super :)

jakieś zżółcone te wnętrza, szczególnie drugie

Napisano

kurde w sumie te meble z krzesłami z 20k bedą kosztowały i tak na gumoleum...;D

 

a żółte to tak specjalnie mi sie podoba...;)

Napisano

Dzieki za komenty :)

Georgas: Fajny test tylko krzesla nie przez te odbicia kwadratowe ;)

Black Mamba: Daj wiecej niebieskiego bo zolty nie zawsze fajnie wyglada :]

a i te wazony troszke zapchane :p Ogolnie wizki sa ok ale niby pusto a sprawia wrazenie strasznie ciasnej sceny.

pozdro

Napisano

Witam

Render mojego modelu Audi A5.Jak zlikwidowac te ziarna na karoseri?Ma ktos jakis pomysl jak poprawic ten redner zeby lepiej wygladal:-)?

aaaaaaaaaaa.jpg

Napisano

co do ziarna to moze zwieksz subdvs materialu albo swiatla (zalezy czym oswietlasz i jaki render)

Napisano

piter- o to Ci chodzi?

 

marta1112lx3.jpg

 

A co to ciasnego kadru to właśnie sie z tym meczyłem, i starałem sie jakos to wydobyć ale kurde nie wiem jak..ja ogolnie to bym najlepiej dał krzywy kadr, ale szefostwo tego nie lubi.

 

PS. co wy tak z tymi kotami na avatarach? ;)

Napisano

co do ciasnoty to powywalac kilka dzbanow, jakos przestawic te krzesla zeby nie staly tak idealnie prosto od linijki, a te kanapy potrzebne sa ?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności