hcpiter Napisano 2 Kwiecień 2008 Napisano 2 Kwiecień 2008 Falcom no bez przesady 1H 20min czy to az tak duzo na tyle odbic i przejsc swiatla z zewnatrz zeby jeszcze bylo widoczne co jest w srodku ?! Test super ! Fajnie ze widac co jest w srodku budynku :) pozdro
Gość Cornelius Scipio Napisano 2 Kwiecień 2008 Napisano 2 Kwiecień 2008 Master Kiełbaster: uwierz,że chciałem....ale sie nie podobało :) FAlcom: Z całym szacunkiem,ale scena nie była renderowana w tej rozdzielczości jaką wrzuciłem na forum,modele ważą ponad 200MB,swój czas zabiera GI w pomieszczeniach...tam są jeszcze przejścia,okna z drugiej strony,światło musi się gdzieś podziać..sam materiał szyby liczy się szybko :) Hcpiter: Thx :) Pzdr.
_Arti_ Napisano 2 Kwiecień 2008 Napisano 2 Kwiecień 2008 Lubie takie rendery, które mają w sobie tę ikrę wielkości. Cornelius, zrobiłbyś render nocy z tym kadrem to by dopiero było ^^
arturprx2 Napisano 2 Kwiecień 2008 Napisano 2 Kwiecień 2008 jest ktos w stanie mi powiedziec dlaczego taki bład wywala przy 4G ramu ? jakies dziory w psie ?
SoAd Napisano 2 Kwiecień 2008 Napisano 2 Kwiecień 2008 Spróbuj przydzielić fotoszopowi więcej pamięci w jego opcjach
Lis Napisano 2 Kwiecień 2008 Napisano 2 Kwiecień 2008 Drugie_takie_tam http://www.textury.pl/tymczasowy/galeria5.mpg
JohnyCa Napisano 2 Kwiecień 2008 Napisano 2 Kwiecień 2008 Lis: super extra! Szczególnie efektownie wygląda "układanie się" ścian i podłogi. Szkoda tylko że cienie i odbicia mebli i kwiatków pojawiają się dopiero po ich "wypozycjonowaniu".
Marcin_ps Napisano 2 Kwiecień 2008 Napisano 2 Kwiecień 2008 Lis-ie mysle ze az tak duzo by ci nie zajelo zrobienie "rownej" animacji na maskach cienia i odbic razem z mebelkami wygladaloby juz wtedy swietnie
Marcin_ps Napisano 3 Kwiecień 2008 Napisano 3 Kwiecień 2008 jak robisz maski cienia i odbic??? to pytanie do lisa czy do mnie?
JohnyCa Napisano 3 Kwiecień 2008 Napisano 3 Kwiecień 2008 Tu coś odemnie. Malutki exteriorek i wstępna obróbka w PS-ie.
!Ewert Napisano 3 Kwiecień 2008 Napisano 3 Kwiecień 2008 Za niebiesko, i te postacie też nie bardzo :)
pionix Napisano 3 Kwiecień 2008 Napisano 3 Kwiecień 2008 Lis - ale fajne bajery robisz :) JohnyCa - pierwszy rozmazany plan fee a do materiału budynku dodaj delikatną dirt mape. Wyjdzie bardziej "plastycznie".
JohnyCa Napisano 3 Kwiecień 2008 Napisano 3 Kwiecień 2008 Black Mamba: niebieski zdjąłem, a ludki muszą być - myślę że i tak RPC są lepsze niż zombiaki 3D pionix: usunąłem DOF-a i lekko przybrudziłem teksturkę, efekt poniżej
Bonifatz Napisano 3 Kwiecień 2008 Napisano 3 Kwiecień 2008 JohnyCa: ta kobieta na pierwszym planie kompletnie nie pasuje. Odciaga uwage od budynku. Z reszta ludzi kadrem sie nie tnie ;)
JohnyCa Napisano 3 Kwiecień 2008 Napisano 3 Kwiecień 2008 Bonifatz: rozumiem, baba z wozu koniom lżej :)
Destroyer Napisano 3 Kwiecień 2008 Napisano 3 Kwiecień 2008 genaralnie bardzo fajnie ale te ludziki wyglądają jakby była textura na planie obróconym względem kanery, a mo.że to tylko moje wrażenie:) budyneczek super!
chudy Napisano 3 Kwiecień 2008 Napisano 3 Kwiecień 2008 3 zbieg!!!! 3 zbieg!!!! 3 ZBIEG!!!! AAAAAAaaaaaaa.... :P a tak poza tym całkiem fajnie edit: Lisie w czym to robisz?? :] super efekt
hcpiter Napisano 3 Kwiecień 2008 Napisano 3 Kwiecień 2008 Hej ! Taka wizka ktora idzie pod animacje i panorame 360 Test oswietlenia :) Pozdro !
Vorek Napisano 3 Kwiecień 2008 Napisano 3 Kwiecień 2008 co wy macie z tymi parkietami ? jakakolwiek vizka by się nie pojawiła to pierwsze 5 osób wali jak z automatu "popraw podłogę" Fenomen ;)
pressenter Napisano 3 Kwiecień 2008 Napisano 3 Kwiecień 2008 Ale chyba pozbyłbym się tego efektu flary czy co to jest pod sufitem w korytarzu, ale to tylko moje zdanie. Co do reszty (również parkietu), świetne.
pionix Napisano 3 Kwiecień 2008 Napisano 3 Kwiecień 2008 hcpiter - smakowita animacja się szykuje :) Co do podłogi to jedynie trochę kolor jakiś dziwny ale może tak ma być ;)
!Ewert Napisano 3 Kwiecień 2008 Napisano 3 Kwiecień 2008 co wy macie z tymi parkietami ? jakakolwiek vizka by się nie pojawiła to pierwsze 5 osób wali jak z automatu "popraw podłogę" Fenomen ;) Bo podłoga jest najważniejsza ;)
Fargate Napisano 3 Kwiecień 2008 Napisano 3 Kwiecień 2008 Vorek: Tomuś ma fetysz na punkcie parkietów :)
grzegerz Napisano 3 Kwiecień 2008 Napisano 3 Kwiecień 2008 bądzmy jak inni... cholera popraw ten parkiet;D.. bardzo ładnie. a tu na pierwszym planie jest takie duze przeszklenie czy nie bo nie widac tej szyby.
hcpiter Napisano 3 Kwiecień 2008 Napisano 3 Kwiecień 2008 eee chlopaki czarujecie tylko :p Dzieki wielkie za mile slowa:* Co do podlogi to tak tylko dalem zeby bylo do testow, tez mi sie srednio podoba ale mialem tylko 1 dzien na wszystko i w przerwie robilem druga wizke :/ Ten lens to dodany w PSie troszke tak z nudow i w animacji raczej go juz nie bedzie Jak bedzie final jako tako wygladal to pokaze animke i panorame, chcecie ?;p edit: No szyba wyszla troszke kijowo jutro poprawie :) Pa !...
Georgas Napisano 3 Kwiecień 2008 Napisano 3 Kwiecień 2008 no jasne że chcemy, klasa hc klasa to ja walka z lwf ;]
Gość Cornelius Scipio Napisano 3 Kwiecień 2008 Napisano 3 Kwiecień 2008 Hcpiter klasa klasa !! :) Georgas podobać się :) Ciekawie parkiet wyszedł :) Pzdr.
La R Napisano 3 Kwiecień 2008 Napisano 3 Kwiecień 2008 Hcpiter - baśniowo :) Georgas - czuć głębie tylko czy te siedziska to tak bardzo odbijają ?
!Ewert Napisano 3 Kwiecień 2008 Napisano 3 Kwiecień 2008 lubie Ciebie, ale jak oceniac sprawiedliwie to oceniac : - daj 4 poziom ts na krzesła bo odbicia krzeseł sa kanciaste - nienaturalny na maxa, odbicie światła daje zły kolol - nogi stołu brzydkie, sprawa gustu. a teraz na + to tak: -blat ładny. - pączki i zgniłe cytryny ;D
JunioR Napisano 4 Kwiecień 2008 Napisano 4 Kwiecień 2008 Piterzamiast podlogi drewnianej zrob basen, nie beda sie czepiac ;] Georgas no ten stol to przegiecie ;p
!Ewert Napisano 4 Kwiecień 2008 Napisano 4 Kwiecień 2008 Siema..! W sumie dawno nic nie dawałem, wiec dam a co :) PS. wiem chłopaki podłoga do wymiany ;)
siwy Napisano 4 Kwiecień 2008 Napisano 4 Kwiecień 2008 popraw to gumoleum i będzie super :) jakieś zżółcone te wnętrza, szczególnie drugie
!Ewert Napisano 4 Kwiecień 2008 Napisano 4 Kwiecień 2008 kurde w sumie te meble z krzesłami z 20k bedą kosztowały i tak na gumoleum...;D a żółte to tak specjalnie mi sie podoba...;)
hcpiter Napisano 4 Kwiecień 2008 Napisano 4 Kwiecień 2008 Dzieki za komenty :) Georgas: Fajny test tylko krzesla nie przez te odbicia kwadratowe ;) Black Mamba: Daj wiecej niebieskiego bo zolty nie zawsze fajnie wyglada :] a i te wazony troszke zapchane :p Ogolnie wizki sa ok ale niby pusto a sprawia wrazenie strasznie ciasnej sceny. pozdro
Mylek Napisano 4 Kwiecień 2008 Napisano 4 Kwiecień 2008 Witam Render mojego modelu Audi A5.Jak zlikwidowac te ziarna na karoseri?Ma ktos jakis pomysl jak poprawic ten redner zeby lepiej wygladal:-)?
hcpiter Napisano 4 Kwiecień 2008 Napisano 4 Kwiecień 2008 co do ziarna to moze zwieksz subdvs materialu albo swiatla (zalezy czym oswietlasz i jaki render) 1
trosiek Napisano 4 Kwiecień 2008 Napisano 4 Kwiecień 2008 podnieść ustawienia renderingu :) aj. hcpiter pierwszy :(
!Ewert Napisano 4 Kwiecień 2008 Napisano 4 Kwiecień 2008 piter- o to Ci chodzi? A co to ciasnego kadru to właśnie sie z tym meczyłem, i starałem sie jakos to wydobyć ale kurde nie wiem jak..ja ogolnie to bym najlepiej dał krzywy kadr, ale szefostwo tego nie lubi. PS. co wy tak z tymi kotami na avatarach? ;)
hcpiter Napisano 4 Kwiecień 2008 Napisano 4 Kwiecień 2008 co do ciasnoty to powywalac kilka dzbanow, jakos przestawic te krzesla zeby nie staly tak idealnie prosto od linijki, a te kanapy potrzebne sa ?
!Ewert Napisano 4 Kwiecień 2008 Napisano 4 Kwiecień 2008 Potrzebne sa ;D choć idziemy na fajke..jestem na balkonie :D
Rekomendowane odpowiedzi