Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Będzie wątek będzie, ale wyrenderowanie 150 modeli trochę potrwa. :(

I chyba będzie katalog w .pdf, bo inaczej to się tego pokazać nie będzie dało.

 

juz jestes naszym bohaterem !

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

0% and counting. ;)

To co pokazywałem do tej pory, to testy materiałów w jakimś zbliżonym do wnętrzarskiego otoczeniu.

Za parę dni kupuję lepszy procesor i sprawy winne mocno przyspieszyć, bo czas renderingu to moja największa bolączka teraz.

Napisano

RA- też o tym pdfie myślałem sobie.. Mimo ze robisz mi osobne foldery nie zawsze kojarzę , co to jest, a z renderowaniem mogę ci pomóc zresztą pisałem ci na gg. Pozd. Fotel oczywiście BRZYDKI.:)

Napisano

arevulopapo - z kontrastem mam problemy, jak widać ;(

hcpiter - model stolika dostałem od zleceniodawcy, widocznie takie oferują :D

Napisano

Oprócz tego że zdjęcie jest trochę przechylone a render nie to bardzo fajnie.

Dziwne jest jeszcze to podwyższenie terenu, krawężnik jest prosto a przy ścianie kostka sie podnosi.

Napisano

pionix fajnie zes to wykombinowal ;D

A tutaj odemnie taki test malowania texturek i przykladowego oswietlenia :

testcopyvz4.jpg

pozdrawiam

ps wiem wiem aberacja do d... ale nie moglem jej nie uzyc ;p

Napisano

@Bonifatz - liscie moglyby byc troszke mniejsze ale pozatym bardzo fajny

@hcpiter - fajnie, fajnie... aberracja ble :)

@pionix - oswietlone i wkomponowane fajnie ale chyba Ci cameraMatch nie wyszedl bo na moje oko piony sie nie zgadzaja (oryginal i 3D)

Napisano

pionix: to oświetlenie studyjne... świetne. Opowiedz coś o nim.

hcpiter: Genialne! :D Myślę właśnie hobbystycznie jakiegoś bloga założyć i właśnie coś w tym stylu w topie bym widział. ;)

 

Edit:/ Pionix jeszcze takie pytanie. Na swoich renderach uzyskujesz jakby taki lekki szum, ale w oparciu o cienie. Jak to uzyskujesz? Jakieś ustawienie vryja?

Napisano

Pionix, no łał!

Podoba się. I to jak. Studio też fajne.

 

Pressenter - jak dla mnie to niskie sample światła albo/i gloss mat. również skąpo osamplowane.

Napisano

Jeśli zastanawiacie się nad noisem u mnie to rewelacji nie ma bo to poprostu zbyt niski sampling w swiatlach i materiałach. Nie chciało mi się czekac. Renderowane qmc + lc i to dodatkowo dodalo szumu. Jutro to poprawie.

 

_Arti_ - dorzuc cos jeszcze do scenki najlepiej greeble na sciany ;)

Napisano

baardzo nieostry obrazek, jednolite drewno mdli lekko i krzywo kamera na pierwszym daje sie we znaki :)

 

ale ogolnie nie jest tragicznie, wiecej kontrastu w kolorach :]

Napisano

Raz, że przepalone, dwa, że renderowane z niskimi parametrami (cienie między poduchami), trzy, że pomysł na stolik może i fajny, ale blat to by się gibnął na podłogę, i noga jakoś nierówno zmodelowana.

 

Edit:/ Ot i takie jeszcze, praktycznie bez poststudia. Jest jeden megamankament, jak to pionix ujął: kto znajdzie stawia piwo.

 

port1copyrr5.jpg

Napisano

pressenter ja wiem! ja wiem! mnie wybierz wybierz mnie :D antygrawitacyjna lampa lewituje pod sufitem przytrzymywana magnesem równoważącym siłę grawitacji a żarówka na baterie jest :D :D

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności