JunioR Napisano 28 Listopad 2008 Napisano 28 Listopad 2008 surowa lazienka plus sypialnia test pierwszy: pozdrawiam
Filip Napisano 28 Listopad 2008 Napisano 28 Listopad 2008 Ładnie dajesz junior! Czym oswietlane, jakies ukryte źródła?
JunioR Napisano 28 Listopad 2008 Napisano 28 Listopad 2008 dzieki oswietlenie nic nadzwyczajnego czyli vray lighty i iesy przy scianie
mikodelini Napisano 28 Listopad 2008 Napisano 28 Listopad 2008 JunioR-bardzo przyjemna wizka.tylko jakiś taki cień dziwny pod lustrem zauważyłem.. chyba że to od ostrzenia ostatnio walcze z takimi kamyczkami (krzaczek tylko zeby urozmaicić kadr evermotionowy) ... ogólnie to to jest noise + bump + vray displacment . Co zrobić żeby było lepiej ?
arturprx2 Napisano 28 Listopad 2008 Napisano 28 Listopad 2008 ale padlina ten fotosik!! jak bys hiro nie napisal to goly post- kapota imgshack rzadzi a wizka hiro przeswietlona ;P co modelowales?
hiroo Napisano 28 Listopad 2008 Napisano 28 Listopad 2008 tu to samo tylko na imageshack :) http://img141.imageshack.us/img141/1860/32pngfinalxd1.png modelowania było malo bardziej chodzilo mi o poznanie lepiej v raya
trosiek Napisano 28 Listopad 2008 Napisano 28 Listopad 2008 (edytowane) Tym razem wersja studyjna 207. Jak ją oceniacie? Już widzę że pare odbić pójdzie do wymiany i kolor tła. sorry za plamy :D Edytowane 28 Listopad 2008 przez trosiek
pressenter Napisano 28 Listopad 2008 Napisano 28 Listopad 2008 O kurczak, widzę że na prawdę dobra pracka się zapowiada. Płyta kanałowa jest częścią tekstury?
guufox Napisano 28 Listopad 2008 Napisano 28 Listopad 2008 moja pierwsza wizka, prosze o komentarze :)
Abell Napisano 28 Listopad 2008 Napisano 28 Listopad 2008 guufox jak tak popatrze 15 min to dostrzegam sofe i stolik w tle :)
Lis Napisano 28 Listopad 2008 Napisano 28 Listopad 2008 JohnZi -> Przyjdzie czas, przyjdzie i wizka. spokojnie. pressenter-> To osobny objekt.
hiroo Napisano 29 Listopad 2008 Napisano 29 Listopad 2008 mam pytanie czy da się tak ustawić maxa aby wykonał render automatycznie dla np 3 kamer w scenie??
grzegerz Napisano 29 Listopad 2008 Napisano 29 Listopad 2008 hiroo- render-> batch render. ladnie tylko na drugim niepotrzebny bump na podlodze. ladne światło
tadzio Napisano 29 Listopad 2008 Napisano 29 Listopad 2008 JohnZi -> Przyjdzie czas, przyjdzie i wizka. spokojnie. he he he :) Jak mawiali mistrzowie z klasztoru Szaolin : "Przyjdzie czas, przyjdzie i wizka. spokojnie." No i swoja droga Lisie Miszczu jestes:* peace
NV Napisano 29 Listopad 2008 Napisano 29 Listopad 2008 prawie jak "dookoła szarość i nędza ale ja brnę przez życie bo CG mnie nakręca" tweety ;)
tadzio Napisano 29 Listopad 2008 Napisano 29 Listopad 2008 Trzeba by zrobic jakis watek z madrosciami naszych mistrzow CG-shaolinu :D:D
NV Napisano 29 Listopad 2008 Napisano 29 Listopad 2008 Popieram :] Trzeba będzie powołać radę starszych mistrzów CG-shaolinu, którzy będą moderować wątek ;) ( w sensie co zostanie zapisane a co spalone ]:-) ) :D
gientekwl Napisano 30 Listopad 2008 Napisano 30 Listopad 2008 (edytowane) Mental Ray Render 2 H 1* Render 3H 2* Edytowane 30 Listopad 2008 przez gientekwl
viz.k Napisano 1 Grudzień 2008 Napisano 1 Grudzień 2008 no ladny pierwszy ale mimo wszystko 2h to chyba za dlugo na drugim zdecydowanie skora ma za maly tiling i chrom jakis taki dziwny wlasnie sobie uswiadomilem ze daje tu prawie same skonczone rzeczy co przeczy idei watku ale glupio by bylo nowy watek w galerii zakladac do kazdej co lepszej wizki:)
pressenter Napisano 1 Grudzień 2008 Napisano 1 Grudzień 2008 polshai: łu, ładne. Tylko tak jak Mamba mówi, po lewej to tapeta czy miał być rustykal? ;) A ja mam takie pytanie: jak zrobić diffuse glow na 16-bitowym tiffie? ;)
SWRSC Napisano 1 Grudzień 2008 Napisano 1 Grudzień 2008 select > color range, zaznaczasz jasne kolory, kopiujesz to na nową warstwe i dalej już wiesz. Np. glow czy jeszcze jakieś inne akrobacje. Polshai > bardzo mizerny shading, ale render całkiem spoko. Troszke nie czyć światła i otoczenia - brakuje zieleni w reflection oraz GI powstałej od tego co jest za oknem, ale to już czepialstwo.
pressenter Napisano 1 Grudzień 2008 Napisano 1 Grudzień 2008 Dzięki Świerszczu. Jeszcze mam takie pytanie: da się dobrze doświetlić wnętrze używając samego vraysky, ewentualnie z planeami w oknach jako skylightportal, tak aby nie prześwietlić zewnętrza? O_o
!Ewert Napisano 1 Grudzień 2008 Napisano 1 Grudzień 2008 Tak jak innymi metodami. http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/examples_vrayphysicalcamera.htm
pressenter Napisano 1 Grudzień 2008 Napisano 1 Grudzień 2008 (edytowane) No fajne, fajne... dziękuję... a jak ktoś... tego... używa target camera? :P @down: Oj wredoto Ty! :P Edytowane 1 Grudzień 2008 przez pressenter
tweety Napisano 1 Grudzień 2008 Napisano 1 Grudzień 2008 Mental Ray Render 2 H 1* co jak co ale czasy są zabójcze... coś Ty tam wcisnął takiego?
viz.k Napisano 1 Grudzień 2008 Napisano 1 Grudzień 2008 Troszke nie czyć światła i otoczenia - brakuje zieleni w reflection oraz GI powstałej od tego co jest za oknem, ale to już czepialstwo. to przez to ze widok za oknem jakos nienaturalnie dlugo sie renderowal wiec najpierw przeslonilem go bialymi plane'ami i zrenderowalem normalnie wnetrze, a potem dopiero lowresowe rendery ookolic okien:) press: mozna przeroznie, ja czasem sie bawie image/adjust/black and white, albo nawet czasem desaturate i curves dla kontrastu, a potem standardowo blur itp, mozna tez po calej postprodukcji konwertowac do 8bit i wtedy dopiero diffuse glow, bo i tak najczesciej koncowym efektem jest jpg czyli 8bit
gientekwl Napisano 2 Grudzień 2008 Napisano 2 Grudzień 2008 tweety - tekstury słabej rozdziałki były, dałem blura na 0,01 [co poważnie spowalnia rendering]; wysoki glossy reflection sampless na 40 bez interpolacji - mając oczywiście na uwadzę, że mój komp ma prawie 8 lat :) Ponadto sampling z AA 2 h jak na takiej jakości rendering to niezły czas
trosiek Napisano 2 Grudzień 2008 Napisano 2 Grudzień 2008 cudowne :) chyba nie ma sie do czego przyczepic.
arev Napisano 2 Grudzień 2008 Napisano 2 Grudzień 2008 Może być jak wywalisz ludzi z budyniu :D Poza tym elewacja ma dość dziwną teksturę, tak ma być?
Morphe Napisano 2 Grudzień 2008 Napisano 2 Grudzień 2008 co sie wam tynk nie podoba :P nie mam pojecia czy ktso takie robi... ale wyglada fajnie hahaha... chyba ;) nie wiem czy taki ma byc - nikt go niezakwestionowal.
pressenter Napisano 3 Grudzień 2008 Napisano 3 Grudzień 2008 Morphe ale kicha! To jest scanline? Ściany zaraz padną, światło jakby go nie było, o zieleni to mi się nawet pisać nie chce, nie warto... Żartuję. ;) Bardzo ładnie. Powiedz te wszystkie drzewka w tle robisz w onyxie? Powiedziałbyś coś na temat materiału liści? To jakas teksturka czy tylko zieleń z bajerami?
!Ewert Napisano 3 Grudzień 2008 Napisano 3 Grudzień 2008 ten tynk wygląda jak by wilgoci nabrał i miał bąble od powietrza, kadr też jak z dupy zią :) Reszta świetna.
Loki Napisano 3 Grudzień 2008 Napisano 3 Grudzień 2008 hmm jeśli idzie o pokazanie elewacji to kadr nie jest taki jeszcze najgorszy. Wiekszosc tego co teraz sam renderuje to ortogonalna kamera - wiec rozumiem ból - ale zgadzam sie z Czarną Mambą - można było nieco przynajmniej przesunąć kamerę w lewo i w dół. Render sam w sobie fajny, jedyna rzecz jaką bym zmienił, to przesunął bym tą smugę wylotową na niebie albo w lewo albo w prawo - bo teraz wygląda jakby z komina strzelał ktoś bronią laserową :) skąd masz takich fajowych ludzi? - jeśli to nie tajemnica.
arev Napisano 3 Grudzień 2008 Napisano 3 Grudzień 2008 Ładnie. Bardzo łagodnie i przyjemnie, chociaż za oknem jest dość "ciemno" jak na natężenie oświetlenia w pomieszczeniu. Doświetlasz czymś?
pionix Napisano 3 Grudzień 2008 Napisano 3 Grudzień 2008 pressenter - bardzo spoko chociaż dodałbym gdzieś jakieś żółte światło. test:
Rekomendowane odpowiedzi