Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

No i właśnie mam z tym samym co Ty problem czyli z siłą odbicia, i prawidłowym ustawieniem tego, że o samplingu nie wspomnę, bo skóra troszkę jednak jakby naoliwiona, drewno zresztą też... no i bump na podłodze chyba ciutkę przesadzony. Absolutnym hardcorem są próby stworzenia materiału z odbiciem, gdzie nie ma tekstury, jak na przykład pokazywane przeze mnie na poprzdniej stronie meble w czarnym lakierze(próbowalem tą scenkę w LWF właśnie zrobić).

 

Tutaj powinienem dodać, że lampka, którą wszyscy oglądali wcześniej, była właśnie w LWFie zrobiona.

Edytowane przez pressenter
Napisano

mrkrzysiek fajny krzaczek, handmade czy Onyx i ile poly ma?

 

Liście spoko moim zdaniem. Czy mi się wydaje czy robiłes scatter na "pokręconym" splinie? - wyszło fajnie, nie pomyślałem o tym do tej pory przy robieniu takich krzaczków.

 

hiroo - fajnie, ale nie widać u mnie różnicy w oświetleniu ścian - przez co jakieś dziwne wrażenie powstaje.

Napisano

Kubaswielgus - lekka zabawa krzywymi i kontrastem w PS. jak chcesz to wieczorem mogę Ci podać ustawienia z maxa

 

a tu lekko poprawiona wersja

 

2jpgbh2.jpg

Napisano

dziki za komentarze

 

Loki handmade :) poly ma jakieś 600k ale liście są po ms 1 już :) nie nie robiłem tutaj na pokręconym splinie, zwykły cylinder na danym fragmencie rozmieszczone gałęzie im wyżej szedłem tym mniejsze gałęzie dawałem i dla tego tak wyszło jak by było pokręcone z tego splina;)

Napisano

dzieki za pozytywne odebranie :p co do dirta - jest na tynkach. Nie przesadzałem z nim żeby przypadkiem nie przekabinowac shadingu. Faktem jest ze przydaloby sie troszke brudu na elewacjach.

Może do portfolio podmaluje jeszcze, to wyżej to wersja dla klienta.

Napisano

tez cos podrzuce ;) render for fun pt hm "na tylach restauracji"

 

R1s.jpg

 

a co do SWRSC tez bym sprobowal wywalic te drzewa i dac w 3d, tlyko ze 3d korony drzew juz zwala realizm.. nie widzialem jeszcze takich nie idacych bardiej w jaksi artyzm.. coooz :) ale jest gits ale to jzu wiesz

Napisano (edytowane)

i od dupki strony:

 

I powiedźcie mi dlaczego jest tak, że w przeglądarce po uploadzie mam delikatnie inne kolory niż na windzie/ PSie? (w przegladarce są bledsze troszke)

 

kssseexterior2ig8.jpg

Edytowane przez SWRSC
Napisano

Morphe: no cód, miód i orzeszki, szczególnie te choinki po prawej... może bym tylko dispa na kamieniach zmniejszył.

 

Świerswzczu: podobno firefox robi coś takiego z kolorami. Co do samego img to fajne Ci to wychodzi.

 

Edit:/ Header do CG Bloga. ;)

 

Prosto z maxa:

 

header.jpg

I po obróbce:

 

headermain.jpg

.

Napisano

SWRSC montaz poprostu mistrzostwo swiatelkko i reszta bajka respect

Morphe render i choinki poporostu fotka zbieram szczene superr *****

 

normlanie masterzy :D

Napisano (edytowane)

Morphe i SWRSC - świetne! Nic dodać nic ująć :)

pressenter - whisky jest jaśniejsza. No chyba że jest już z colą ;)

Edytowane przez pionix
Napisano

z tyły też bardzo fajnie wygląda.

super ujęcie morphe.

 

Co do wczorajszego linka co dawałem w odpowiedzi do johnzi, to pomyłka. Wysłałem nie tego linka..nie miało być wulgaryzmów, wszystkich zdziwionych i urażonych przepraszam.

Napisano

Loki ten czerwony krzak fajny

mrkrzysiek niezłe drzewo może byś udostępnił model?

SWRSC świetne rendery

Morphe wow nieźle wyszła roślinność autko jakieś ziarno ma tylko

Napisano

przyjemne swiatlo dla oka, a co do barcelony to raczej blizej jest jej do oryginalnej wersji niz ta ktora wszyscy uzywaja wystarczy zobaczyc nogi i grubosc :) Tylko poprostu nie jest dokladnie zrobiona :)

Pozdrawiam

Napisano (edytowane)

Ze swojej strony bym dorzucił troszkę kontrastu jeszcze, ale ja nie o tym. Ten stopień na samym dole... może i tak jest w projekcie, ale to troszkę bezsensowne; ktoś sobie o to piszczel może rozwalić, dziecko będzie biegło, bach, i kontuzja gotowa. Za to materiały masz świetnie opanowane. Mógłbyś może podać ustawienia reflecta dla kafli?

 

Ależ mam głupie pytanie, aż wstyd. Drodzy Państwo jak wyeksportować obiekt do *.3ds oraz *.obj aby nie zajmowało toto ileśdziesiąt mega?

Edytowane przez pressenter
Napisano

no dokładnie tak jak pisze pressenter. chociaż tak na dobrą sprawe nie widać jak bardzo ten stopień wystaje. no ale i tak nie powinien. a co do samego obrazka to troche za blado.

 

press a co eksportujesy? bo to w sumie głównie od tego zależy rozmiar pliku ;]

Napisano

Co do stopnia zgadzam się z Wami w 110% ale niestety zażalenia proszę kierować do architekta, który dał "ciała" i tak zaprojektował cały budynek że nijak się tego nie da zmienić...no chyba że zamiast schodów wstawimy drabinę ;).

Martwi mnie to, że uważacie że jest za blado. U mnie wydaje się być ok. Coś nie mogę dojść do ładu po przesiadce z CRT na LCD :(

Napisano

press, są różne metody w zależności co eksportujesz.

 

Np wiem, że ogromną różnice daje to czy nakładamy modyfikator MeshSmooth i zostawiamy, czy robimy collapse tego modyfikatora lub czy dajemy "Use NURMS Subdivision" w Subdivision Surface na editable poly.

Szczegolnie ta ostatnia opcja zamiast MeshSmootha daje małe rozmiary pliku po eksporcie, ale nie wiem czy w przypadku wszystkich rozszerzeń.

 

Pionix - a wg mnie nie jest blado :) sprawdzalem na 3 monitorach, jest ok.

Napisano

heh, niewykluczone że mam 3 monitory źle skalibrowane :D

 

Twoj render nie jest jakoś super skontrastowany, ale moim zdaniem siedzi "w normie"

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności