jacekdrze Napisano 19 Styczeń 2009 Napisano 19 Styczeń 2009 Dawno nic nie dawałem, więc taki odgrzewany LWFowy kotlet testowy.
pressenter Napisano 19 Styczeń 2009 Napisano 19 Styczeń 2009 (edytowane) No i właśnie mam z tym samym co Ty problem czyli z siłą odbicia, i prawidłowym ustawieniem tego, że o samplingu nie wspomnę, bo skóra troszkę jednak jakby naoliwiona, drewno zresztą też... no i bump na podłodze chyba ciutkę przesadzony. Absolutnym hardcorem są próby stworzenia materiału z odbiciem, gdzie nie ma tekstury, jak na przykład pokazywane przeze mnie na poprzdniej stronie meble w czarnym lakierze(próbowalem tą scenkę w LWF właśnie zrobić). Tutaj powinienem dodać, że lampka, którą wszyscy oglądali wcześniej, była właśnie w LWFie zrobiona. Edytowane 19 Styczeń 2009 przez pressenter
Marcin_ps Napisano 19 Styczeń 2009 Napisano 19 Styczeń 2009 press a czemu nie renderujesz np samych odbic na osobnym passie i pozniej tego w ps nie skladasz? jak ci tak zle wychodza :P
demigod Napisano 19 Styczeń 2009 Napisano 19 Styczeń 2009 Mr moim zdaniem jest super ale ja sie nie znam na krzakach niech spedce do krzaczorow sie wypowiedza :]
Loki Napisano 19 Styczeń 2009 Napisano 19 Styczeń 2009 mrkrzysiek fajny krzaczek, handmade czy Onyx i ile poly ma? Liście spoko moim zdaniem. Czy mi się wydaje czy robiłes scatter na "pokręconym" splinie? - wyszło fajnie, nie pomyślałem o tym do tej pory przy robieniu takich krzaczków. hiroo - fajnie, ale nie widać u mnie różnicy w oświetleniu ścian - przez co jakieś dziwne wrażenie powstaje.
Kubaswielgus Napisano 19 Styczeń 2009 Napisano 19 Styczeń 2009 Bardzo fajny render Hiroo. Możesz coś wiecej napisać o tym jak wyciągnąleś taką biel i nasycenie kolorów?
hiroo Napisano 19 Styczeń 2009 Napisano 19 Styczeń 2009 Kubaswielgus - lekka zabawa krzywymi i kontrastem w PS. jak chcesz to wieczorem mogę Ci podać ustawienia z maxa a tu lekko poprawiona wersja
mrkrzysiek Napisano 19 Styczeń 2009 Napisano 19 Styczeń 2009 dziki za komentarze Loki handmade :) poly ma jakieś 600k ale liście są po ms 1 już :) nie nie robiłem tutaj na pokręconym splinie, zwykły cylinder na danym fragmencie rozmieszczone gałęzie im wyżej szedłem tym mniejsze gałęzie dawałem i dla tego tak wyszło jak by było pokręcone z tego splina;)
SWRSC Napisano 19 Styczeń 2009 Napisano 19 Styczeń 2009 podziwiam Tych co robią takowe roślinki. Respekt.
KamillM Napisano 19 Styczeń 2009 Napisano 19 Styczeń 2009 jacekdrze, bardzo fajny render! Jak zrobiłeś efekt aberracji chromatycznej? Szukałem na googlach, ale wszędzie pisze jak ją usuwać w psie :D
SWRSC Napisano 19 Styczeń 2009 Napisano 19 Styczeń 2009 w sumie nie test, już final, ale pierwsze poważniejsze podejście to wpasowywania w zdjęcie:
Destroyer Napisano 19 Styczeń 2009 Napisano 19 Styczeń 2009 świetnie SWRSC! a teraz powiedz co jest zdjęciem a co nie :P drzewa to zdjęcie? :)
SWRSC Napisano 19 Styczeń 2009 Napisano 19 Styczeń 2009 wszystko jest zdjęciem oprócz okrągłego znaku po prawej a tak na poważnie to renderem jest sama architektura.
pressenter Napisano 19 Styczeń 2009 Napisano 19 Styczeń 2009 Brawa dla tego fotomontażu powyżej. :) Jakby jeszcze może jakiegoś małego dirta dorzucić na tynki... :P
SWRSC Napisano 19 Styczeń 2009 Napisano 19 Styczeń 2009 dzieki za pozytywne odebranie :p co do dirta - jest na tynkach. Nie przesadzałem z nim żeby przypadkiem nie przekabinowac shadingu. Faktem jest ze przydaloby sie troszke brudu na elewacjach. Może do portfolio podmaluje jeszcze, to wyżej to wersja dla klienta.
grzegerz Napisano 19 Styczeń 2009 Napisano 19 Styczeń 2009 SWRSC- ładne wpasowanie, ale moze lepiej drzewa zastąpić modelami
JohnZi Napisano 19 Styczeń 2009 Napisano 19 Styczeń 2009 hehe fota jak sie patrzy:) A Ty czarna mambo aka tomus ile razy jeszcze bedziesz nicka zmienial?:D
Loki Napisano 20 Styczeń 2009 Napisano 20 Styczeń 2009 fajnie SWRSC jedynie wykadrował bym tą kałużę na dole bo psuje widok :)
Morphe Napisano 20 Styczeń 2009 Napisano 20 Styczeń 2009 tez cos podrzuce ;) render for fun pt hm "na tylach restauracji" a co do SWRSC tez bym sprobowal wywalic te drzewa i dac w 3d, tlyko ze 3d korony drzew juz zwala realizm.. nie widzialem jeszcze takich nie idacych bardiej w jaksi artyzm.. coooz :) ale jest gits ale to jzu wiesz
SWRSC Napisano 20 Styczeń 2009 Napisano 20 Styczeń 2009 (edytowane) i od dupki strony: I powiedźcie mi dlaczego jest tak, że w przeglądarce po uploadzie mam delikatnie inne kolory niż na windzie/ PSie? (w przegladarce są bledsze troszke) Edytowane 20 Styczeń 2009 przez SWRSC
pressenter Napisano 20 Styczeń 2009 Napisano 20 Styczeń 2009 Morphe: no cód, miód i orzeszki, szczególnie te choinki po prawej... może bym tylko dispa na kamieniach zmniejszył. Świerswzczu: podobno firefox robi coś takiego z kolorami. Co do samego img to fajne Ci to wychodzi. Edit:/ Header do CG Bloga. ;) Prosto z maxa: I po obróbce: .
demigod Napisano 20 Styczeń 2009 Napisano 20 Styczeń 2009 SWRSC montaz poprostu mistrzostwo swiatelkko i reszta bajka respect Morphe render i choinki poporostu fotka zbieram szczene superr ***** normlanie masterzy :D
pionix Napisano 20 Styczeń 2009 Napisano 20 Styczeń 2009 (edytowane) Morphe i SWRSC - świetne! Nic dodać nic ująć :) pressenter - whisky jest jaśniejsza. No chyba że jest już z colą ;) Edytowane 20 Styczeń 2009 przez pionix
arch515 Napisano 20 Styczeń 2009 Napisano 20 Styczeń 2009 SWRSC wowwwww......:) a gdzie render ;) .pozdro. ziom
!Ewert Napisano 20 Styczeń 2009 Napisano 20 Styczeń 2009 z tyły też bardzo fajnie wygląda. super ujęcie morphe. Co do wczorajszego linka co dawałem w odpowiedzi do johnzi, to pomyłka. Wysłałem nie tego linka..nie miało być wulgaryzmów, wszystkich zdziwionych i urażonych przepraszam.
Touch Napisano 20 Styczeń 2009 Napisano 20 Styczeń 2009 Ładnie sobie poczynacie Panowie;) pressenter, logo zdecydowanie zrób normalnie wektorowe, 2d. Tak trochę trąci kiszką. Pozdr
pressenter Napisano 20 Styczeń 2009 Napisano 20 Styczeń 2009 Ok, dziękuję za uwagi, zastosuję się. ;)
dynia Napisano 20 Styczeń 2009 Napisano 20 Styczeń 2009 Loki ten czerwony krzak fajny mrkrzysiek niezłe drzewo może byś udostępnił model? SWRSC świetne rendery Morphe wow nieźle wyszła roślinność autko jakieś ziarno ma tylko
Georgas Napisano 20 Styczeń 2009 Napisano 20 Styczeń 2009 no! takiej podróby barcelony to ja jeszcze nie widziałem
gientekwl Napisano 20 Styczeń 2009 Napisano 20 Styczeń 2009 (edytowane) no co ? po kosztach :D p.s. rzeczywiście tak patrze i niepodobna jest :) Edytowane 20 Styczeń 2009 przez gientekwl
hcpiter Napisano 20 Styczeń 2009 Napisano 20 Styczeń 2009 przyjemne swiatlo dla oka, a co do barcelony to raczej blizej jest jej do oryginalnej wersji niz ta ktora wszyscy uzywaja wystarczy zobaczyc nogi i grubosc :) Tylko poprostu nie jest dokladnie zrobiona :) Pozdrawiam
pressenter Napisano 20 Styczeń 2009 Napisano 20 Styczeń 2009 (edytowane) Ze swojej strony bym dorzucił troszkę kontrastu jeszcze, ale ja nie o tym. Ten stopień na samym dole... może i tak jest w projekcie, ale to troszkę bezsensowne; ktoś sobie o to piszczel może rozwalić, dziecko będzie biegło, bach, i kontuzja gotowa. Za to materiały masz świetnie opanowane. Mógłbyś może podać ustawienia reflecta dla kafli? Ależ mam głupie pytanie, aż wstyd. Drodzy Państwo jak wyeksportować obiekt do *.3ds oraz *.obj aby nie zajmowało toto ileśdziesiąt mega? Edytowane 21 Styczeń 2009 przez pressenter
chudy Napisano 21 Styczeń 2009 Napisano 21 Styczeń 2009 no dokładnie tak jak pisze pressenter. chociaż tak na dobrą sprawe nie widać jak bardzo ten stopień wystaje. no ale i tak nie powinien. a co do samego obrazka to troche za blado. press a co eksportujesy? bo to w sumie głównie od tego zależy rozmiar pliku ;]
pionix Napisano 21 Styczeń 2009 Napisano 21 Styczeń 2009 Co do stopnia zgadzam się z Wami w 110% ale niestety zażalenia proszę kierować do architekta, który dał "ciała" i tak zaprojektował cały budynek że nijak się tego nie da zmienić...no chyba że zamiast schodów wstawimy drabinę ;). Martwi mnie to, że uważacie że jest za blado. U mnie wydaje się być ok. Coś nie mogę dojść do ładu po przesiadce z CRT na LCD :(
hcpiter Napisano 21 Styczeń 2009 Napisano 21 Styczeń 2009 ten schodek moze zabic :D A co do tego ze blado to racja racja niestety :)
SWRSC Napisano 21 Styczeń 2009 Napisano 21 Styczeń 2009 press, są różne metody w zależności co eksportujesz. Np wiem, że ogromną różnice daje to czy nakładamy modyfikator MeshSmooth i zostawiamy, czy robimy collapse tego modyfikatora lub czy dajemy "Use NURMS Subdivision" w Subdivision Surface na editable poly. Szczegolnie ta ostatnia opcja zamiast MeshSmootha daje małe rozmiary pliku po eksporcie, ale nie wiem czy w przypadku wszystkich rozszerzeń. Pionix - a wg mnie nie jest blado :) sprawdzalem na 3 monitorach, jest ok.
pionix Napisano 21 Styczeń 2009 Napisano 21 Styczeń 2009 SWRSC - wierzę, że masz rację ale na wszelki wypadek jeszcze pobawię się kalibracją ;)
SWRSC Napisano 21 Styczeń 2009 Napisano 21 Styczeń 2009 heh, niewykluczone że mam 3 monitory źle skalibrowane :D Twoj render nie jest jakoś super skontrastowany, ale moim zdaniem siedzi "w normie"
Rekomendowane odpowiedzi