Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,1m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Pressenter krzesełko jak krzesełko, plastikowe z metalowymi nogami ;) a o co chodzi?

 

Na forum o grafice 3d... w dziale z renderami testowymi... chciałem znaleźć sklep, który toto sprzedaje, i narobić na to krzesełko jak krzesełko...

 

nie jestem pewien w 100% ale to chyba Selinunte 530 od Alias

 

 

No to nie to dokłądnie, ale dzięki, już wymodelowałem "na oko". ;)

Napisano

pionix - jakoś tak bez wodotrysków jak dla mnie. Po prostu za spokojnie.

A odemnie teścik oświetlenia

domekend.jpg

Napisano

Tores: powinieneś dać "teścik trawy" a o budzie to przy okazji ktoś by się wypowiedział :D

Napisano

Tores - a mi sie światlo bardzo podoba:)

Napisz cos prosze jak mozesz o ustawieniach.

Napisano

No fajnie się to prezentuje, aberacja dodane na koniec nie? Możesz pokazać bez ?

Napisano

Niestety trawka dodana w PS ale o tym już pisałem wyżej. Co do światła to HDRI + direct dosyć podkręcone. Dużo zależy od samej HDR'ki aby wyszła kolorystyka taka jak się chce. Renderowane w Vray jego kamerą. Abberacja w PS. Renderu prosto z maxa nie pokażę bo zostało wszystko w pracy.

 

Maqs - świetnie wyszło. Na jakim sofcie i jaka jest teraz szybkość samego indigo?

Napisano
Maqs - świetnie wyszło. Na jakim sofcie i jaka jest teraz szybkość samego indigo?

Blender oczywiscie.

Obecnie, śmiem sadzić ze szybkość porównywalna do komercyjnych odpowiedników, Ono dodał lampy na warstwach wiec można zmieniać sile, kolor każdej z lampy w czasie renderu, Lux render tez ma taka możliwość, ale w porównaniu do indyka jest bardzo wolny mowa tu o mlt, bo lux oferuje rowniez final gathering i photonmaping, ale do tego najlepszy jest nowy yafek (yafaray), jak wypelnie umowe od chaos group to wzuce tez jakies testy z nowej bety v-ray for maya, juz nie moge sie doczekac:D

Napisano

Wzięłam na warsztat referencję Pattona i sobie testuję światło.

 

prosto z maxa, mental.

 

pat1g.jpg

 

 

a tu referka:

 

pattons.jpg

Napisano

Maqs,super to wygląda ! Aż chciałobysię animacje zobaczyć

Neiraa - ładne światło, tylko chyba woda pofalowana niepotrzebnie.

Napisano

Neiraa - trochę przepaliłaś i czuć taką sztuczność w twoim renderze przez jego ostrość. GI też takie sobie. Może wzięłabyś to jeszcze do PS-a i coś pokombinowała z nim?

Napisano

krzaczor kolejny

 

rosldonduzeliscie.jpg

 

tym razem tekstury: diffuse, trans, opacity, bump

 

nie chcialo mi sie reflectów z diffuse usuwac, stąd troche kichato wyszło to jako całośc.

Napisano

Loki: bardzo milusińska ta Twoja roślinka :)

Neiraa: myślę, że teśćik udany. światło zdecydowanie daje radę.

Napisano

Neiraa: no całkiem przyjemne tylko brakuje mi jakiegoś środowiska, to światło jakoś tak pada w jedno miejsce i szybko zanika, nie rozchodzi się zbytnio. Nie wiem jak to w mentalu działa, ale te narożniki po prawej troszkę jakby niedoświetlone. :)

Napisano

Oo..dzięki Panowie! Myślalam, że mnie zjedziecie za to, bo to scena mocno experymentalna ;]

Jest ostro i dość kolorowo, ale nie zmieniałam tego celowo, bo jakoś mi się podoba.

 

Press działa też w mentalu, ale tu kierowałam się niedoświetloną referką i nie wzmacniałam ambientu.

 

HC dzięki =] Twoje uznanie to dla mnie dużo.

 

ps. to Wy tacy mili może na dzień kobiet? o_O

Napisano

 

ps. to Wy tacy mili może na dzień kobiet? o_O

 

To tylko ja, specjalnie czekałem aż minie dwunasta... :P

Napisano

Neiraa zdecydowanie durzy progres w porównaniu z ty czymś, co wcześniej pokazałaś..;) I wszystkiego dobrego..;)

Napisano

Pres - to nie ja, ja jestem brzydszy :)

 

A tu stara rzecz z paroma błędami które zostały później naprawione;)

 

1copy.jpg

.

3copy.jpg

.

2copybcj.jpg

Napisano

Ge-nial-ne! Diablo mi się podoba. Możesz przybliżyć wykonanie kinkietu? Jak toto świeci? Vraylightmtl, a jeśli tak to jak udało Ci się uniknąć plam od tego? Bardzo fajne drewienko.

Napisano

Zbychu bardzo fajnie wyglada, ale powiedz mi kto to za gosc ten sledzik ?! ostry ziom :p

Napisano

Trybal jak chcesz zeby bylo ladnie to utworz ręcznie jedną srednią gałązke i liście podczepiaj zeby na siebie nie nachodziły. Potem podczepiaj do głównego i najwyżej ffd modyfikuj. Scatterem ciezko takie drzewko zrobic zeby ładnie wyglądało.

 

już finał chyba :

 

cam2zue.jpg

 

century.jpg

Napisano

jest dziarsko Kub@, podoba mi się szkło na przegrodach. podziel się ustawieniami (długo Ci się liczyło takie jedno ujęcie?)

 

nie podoba mi się jedynie że 2 palmy są prawie czarne (przez brak doświetlenia) co chyba nie powinno mieć miejsca przy takiej powierzchni szkła na dachu (tak sobie gdybam tylko)

Napisano

Zbychowaty - ładna czyściutka łazienka

Kub@ - świetnie. ciemne palmy też bardzo dobrze wyglądają

 

A tu mój teścik oświetlenia choć widząc wasze prace nie wiem czy pasuje go wrzucać. Brak jeszcze kilku materiałów i odbić w szybach.

rend6test.jpg

Napisano

Tores bardzo fajnie chociaż pnącza wydają sie wyblakłe. Co do coemnej palmy, tam po prostu juz jest cień rzucany z góry przez wieżowiec. Oto zdjęcie referencyjne.

Ujecie renderowalo sie ok 16 godzin w 1200x800. Troche za wysoko ustawiłem

 

ref2.jpg

Napisano

około 20minut na quad6600

 

Kub@ - no testuję światełko i jest ono dosyć podjarane i rzeczywiście wyszło blado.

Edytowane przez Tores

Napisano

Nvidia - powiem szczerze, że zacząłem coraz bardziej używać PS i dodaję trawkę w nim.

Napisano

Fajnie jakbyś zrobił mini tutka na to :) Zastanawiam się zawsze skąd te trawki bierzecie (tzn. textury ze tak ładnie da sie je wkomponować ) ;)

Napisano

możesz luknąć na tego tutka bo oni robią zarąbistą trawkę i jak widać też dodają bajerki w photoshopie. Niestety na razie nie rozpracowałem jeszcze ich metody. A co zdjęć trawy to rzeczywiście mam ich pokaźną kolekcję więc nie trudno coś dobrać.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności