NV Napisano 5 Kwiecień 2009 Napisano 5 Kwiecień 2009 A na czym renderujesz ?? EDIT: Hdr to high dynamic range z tego co wiem stosowane w grach, jesli sie nie myle to nie dziala tak jak HDRI
Morphe Napisano 5 Kwiecień 2009 Napisano 5 Kwiecień 2009 wyprulem sie z resztek kasy ktora uzbieralem zbierajac puszki.... 2xXeon E5462 2.8 i 24Gb.
Trybal Napisano 5 Kwiecień 2009 Napisano 5 Kwiecień 2009 Masz na myśli Morphe żeby po prostu wstawić obrazek na plajnie na wprost szyb?
WilL Napisano 5 Kwiecień 2009 Napisano 5 Kwiecień 2009 Morphe oo to w Bielsku macie tyle puszek ?? W takim razie musze kiedys koło Sfery pozbierać to może też takiego potwora sobie kupie :D
trosiek Napisano 5 Kwiecień 2009 Napisano 5 Kwiecień 2009 trybal - vray w opcjach renderingu ma osobny "kanał" dla refleksów: F10 -> vray -> environment -> reflection bla bla bla. I tam wstawiasz bitmape odpowiednio zmapowaną. Chyba o to chodziło dla morphe :)
mkeruj Napisano 5 Kwiecień 2009 Napisano 5 Kwiecień 2009 Chyba "Morphe`owi o to chodziło" miałeś na myśli :D:D
Vega Napisano 5 Kwiecień 2009 Napisano 5 Kwiecień 2009 Morphe: Jak ty masz 60mln poly to czy Tobie viewport chodzi normalnie? :D Czy ma lagi ^ ^
arch515 Napisano 5 Kwiecień 2009 Napisano 5 Kwiecień 2009 VegA92 przeczytaj, co na pisałeś.. I się zastanów…:) a lasek bardzo PRO..Pozdrawiam
Morphe Napisano 5 Kwiecień 2009 Napisano 5 Kwiecień 2009 ilosc poly, to prekalkulowana waga proxy drzew, jak je daje display as box, to nie ma zle przeciez :) sp3 mzoe wyswietlac nawet jako point wiec wogole juz nie ma problemu z tym czy zwalnia mzoe byc i 500mln poly. TRYBAl chodzi mi o to ze w zakladce environment wskatawiasz jpega ktory w opcjach materialu ma zaznaczone environment spherical mapping - textura musi byc panormaniczna no i minimum 8000pxl szeroka zeby chmury nie zrobily pixelozy;) podkrecasz output i masz normalne odbicia, thats all
Trybal Napisano 5 Kwiecień 2009 Napisano 5 Kwiecień 2009 Aha. Ale w Environmencie może być np. jpg czy png czy musi to być hdri? Bo np. jak daje tam VRayh HDRI to mogę tylko to wybrać, ale nie mogę już wybrac jakie HDRI chce wrzucić na to miejsce.
Gość BiX Napisano 6 Kwiecień 2009 Napisano 6 Kwiecień 2009 (edytowane) siema ;) Teścik nowych ustawień.. Nad którymi ostatnio się męcze. Ogólnie zrezygnowałem z reinharda na rzecz Exponentiala.. No i zwykła kamerka. A przy okazji powstała mała taka kuchnia ^^ no i wkońcu kuchenke wymodelowałem bo mi sie nigdy nie chciało hehehe. Edytowane 6 Kwiecień 2009 przez BiX
claude Napisano 6 Kwiecień 2009 Napisano 6 Kwiecień 2009 jest ładnie ale z kąt tak jasno jest w tej kuchni skoro tak szaro za oknem
michasEK4 Napisano 6 Kwiecień 2009 Napisano 6 Kwiecień 2009 Render bardzo przyjemny. blat na szafkach, a raczej jego brak nie jest jakimś super pomysłem... okruchy i tym podobne będą wpadały do szuflady, szafki etc.
Gość BiX Napisano 6 Kwiecień 2009 Napisano 6 Kwiecień 2009 jest ładnie ale z kąt tak jasno jest w tej kuchni skoro tak szaro za oknem Bo to nie test tego co za oknem a tego co w środku :) To tylko teścik ustawień vryja :) dzieki. Render bardzo przyjemny. blat na szafkach, a raczej jego brak nie jest jakimś super pomysłem... okruchy i tym podobne będą wpadały do szuflady, szafki etc. dzięki, tak jak wyżej to jest tylko test renderingu. :) A o takie coś to już z zazaleniem do producenta ^^
t0m3k Napisano 6 Kwiecień 2009 Napisano 6 Kwiecień 2009 @BiX napisz kto jest producentem tych szafek bo nie wierze. render fajny, znak wodny mogles sobie darowac bo psuje obrazek. mam wrazenie ze kaloryfer powinien byc w druga strone (to co jest w strone sciany powinno byc skierowane do wewnatrz)
Vehr Napisano 6 Kwiecień 2009 Napisano 6 Kwiecień 2009 Witam postanowilem poprobowac zrobienie trawki. nie wiem czy moja trawka chociaż wygląda czy sie na nia da patrzec. moj pierwszy test oto on:
Vega Napisano 6 Kwiecień 2009 Napisano 6 Kwiecień 2009 Trawa jak trawa :) Najlepszą trawę jaką widziałem zrobił Nvidia. On w temacie (gdzieś w wip na pierwszej stronie) robi trawy i tam pooglądaj trawy. Twoja trawa jest mało realistyczna, ale przypominająca trawę :P
Kub@ Napisano 7 Kwiecień 2009 Napisano 7 Kwiecień 2009 proboje skalibrowac nowy monitor i na razie wszystko wyglada bardzo dziwnie :/ na presecie srgb wszystko wyblakle.. a inaczej znow zbytnio przesycone kolorami, juz nie iem jak ma byc prawidlowo.. tutaj daje test, jak to wyglada u was ? przesycone czy wyblakle ?
MF Napisano 8 Kwiecień 2009 Napisano 8 Kwiecień 2009 Zdecydowanie nie jest wyblakłe... Co do przesycenia to raczej kwestia gustu ;)... Według mnie wygląda dobrze.
Predator Napisano 8 Kwiecień 2009 Napisano 8 Kwiecień 2009 Kub@ jest ok ! niema przesycenia ani wyblaklych kolorow :) bardzo fajnie to wyglada
Robertus Napisano 8 Kwiecień 2009 Napisano 8 Kwiecień 2009 srgb - wygląda dobrze, no może ciut ciut za jaskrawo na gorze.
mkeruj Napisano 8 Kwiecień 2009 Napisano 8 Kwiecień 2009 Jest OK. Jak chcesz, zrobię skrina i Ci podeślę :D:D:D:D
pionix Napisano 8 Kwiecień 2009 Napisano 8 Kwiecień 2009 Jest dość kolorowo ale wygląda tak jakby tak miało być i do tego wygląda bardzo fajnie:)
!Ewert Napisano 8 Kwiecień 2009 Napisano 8 Kwiecień 2009 Kuba jak dla mnie dof za mocny, a tak to bardzo bardzo git! PS. czarny jest za czarny!:D
NV Napisano 8 Kwiecień 2009 Napisano 8 Kwiecień 2009 A biały jest biały :) Imo wszystko ok, również nie czuje przesycenia czy wyblakłych kolorów.
Morphe Napisano 8 Kwiecień 2009 Napisano 8 Kwiecień 2009 lasek z kawalkiem domku:) reszta ujec jest typowa, i pokazuje domek wiec nie zamieszczam.
pressenter Napisano 8 Kwiecień 2009 Napisano 8 Kwiecień 2009 Umrzyj... ale wcześniej powiedz coś o tych omszałych skałach, to czysty disp? :P
Morphe Napisano 8 Kwiecień 2009 Napisano 8 Kwiecień 2009 tak jest, znaczy zasadnicza bryla ino... zbrusha jescze nie umiem:)
sand Napisano 8 Kwiecień 2009 Napisano 8 Kwiecień 2009 strach pomyśleć jak już się zbrusha nauczysz!! Wypas :)
Kub@ Napisano 8 Kwiecień 2009 Napisano 8 Kwiecień 2009 ten las jest bajeczny..... :) taki jak i kamole oraz drewienko na domku. Trawa i kwiatki (te zolte) na niej juz gorzej ale i tak trzymaja wysoki poziom
Morphe Napisano 8 Kwiecień 2009 Napisano 8 Kwiecień 2009 dzieki kuba, coz hmm trawa no taki disp, staralem sie ale cos trawa mi nie idzie najwidoczniej :D - te kwoatki to niby mialy byc storkotki i mlecze heh.. coz ,
Kub@ Napisano 8 Kwiecień 2009 Napisano 8 Kwiecień 2009 w morde.. tam szyszki jeszcze zauwazylem leza :D specjalnie model robiles do tej scneki ???
Morphe Napisano 8 Kwiecień 2009 Napisano 8 Kwiecień 2009 no.... ale wiesz, nie pod ta scenke konkretnie, bede mogl se uzyc badz kiedy w zaleznosci od chumorka... model szyszki jest bardzo prosty tam 15min roboty nigokonie zbwi, a frajdy jak ktos zauwazy co niemiara :D
Pawelkos Napisano 9 Kwiecień 2009 Napisano 9 Kwiecień 2009 Ladny material desek na tej szopie i sliczne swiatelko na pierwszym obrazku; te drzewka tam z tylu to dalej Onyx czy moze Vue ? edit: Avast ostrzega mnie przed wirusem na twojej stronie ;p
Vega Napisano 9 Kwiecień 2009 Napisano 9 Kwiecień 2009 Nadal nie wiem jak ty to robisz :D Morphe powinien iść do programu "Jak to jest zrobione" na Discavery. Nie myślałeś o zrobieniu mini tutka o drzewach? Jak je mapować itp. :)
Morphe Napisano 9 Kwiecień 2009 Napisano 9 Kwiecień 2009 vega jzu ci mowilem ze onyx sam mapuje... niestety do dydaktyki sie nie nadaje :/ mgoe odpowiedzec na wszelkie pytania, ale tutka raczej nie zorbie. ktos tam chcial zobacyzc domek, nie jest nic wow.. taki domek, no ale dam.
Vega Napisano 9 Kwiecień 2009 Napisano 9 Kwiecień 2009 Mi się również podoba :P Na prawde jesteś w tym najlepszy. Jeszcze nie widziałem kogoś kto by robił takie wizki w tak krótkim czasie :) Dzięki za pomoc na PW.
mirach Napisano 9 Kwiecień 2009 Napisano 9 Kwiecień 2009 cholera, az strach cokolwiek swojego pokazywac :) swietne toto. Jest jakas szansa na screeny z ustawien onyxa? Mi zawsze z niego wychodza jakies polamane badyle a nie pozadne drzewa.
Morphe Napisano 9 Kwiecień 2009 Napisano 9 Kwiecień 2009 musial bym ci "wyskrynic" wszystkoe zakladki... mozepoporstu do mnie napisz pokaz co ci wychodzi i ty mi wyskrin onyxa a ja cid oradze co zminic :)
mirach Napisano 9 Kwiecień 2009 Napisano 9 Kwiecień 2009 k, dzieki. Jak sie skoncze meczyc z robota to skrobne PieMa albo na gg sie odezwe wieczorem :)
cfaniak Napisano 9 Kwiecień 2009 Napisano 9 Kwiecień 2009 Kurde Morphe, właśnie chciałem coś wrzucić no ale wstyd będzie tylko :). Ale co tam, test 'letniego wieczorku'.
Vega Napisano 9 Kwiecień 2009 Napisano 9 Kwiecień 2009 Dla mnie jest w porządku :) Może Morphe zrobił lepiej, ale ma gorszy budynek :D Ja też wrzucę moją prace, ale moja to już wstyd w porównaniu do waszych :) http://www.fototube.pl/pictures/rendering26.jpg
Filip Napisano 9 Kwiecień 2009 Napisano 9 Kwiecień 2009 Vega - coraz lepiej, chojaki już niczego sobie, popracuj jeszcze nad światłem.
Morphe Napisano 9 Kwiecień 2009 Napisano 9 Kwiecień 2009 vega chojaki tomogles chociaz kapke urozmaicic a nie gotowca z onyxa ;)no ale uczysz sie psoko :) - kolor trawy radze zminic, daj ja na override i kolor GI daj ciemny zdechly zielony. cfaniak - jet ok ino sosenki sa za rzadkie - jakbys mogl to rozjasnij troche , bo tak ciemno ze malo co widac :)
Johny Napisano 9 Kwiecień 2009 Napisano 9 Kwiecień 2009 Test trawy, render okolo 1min w 1920x1200 z dof'em, soft houdini 9.5, render mantra
Rekomendowane odpowiedzi