Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Loki : masz rację ... generalnie to schizę zapuścił mi klient. Chciał uzyskać kolory STO w 100% odzwierciedlone w rendzerze... tłumaczenie, że na kolor ma wpływ ekspozycja i balans bieli nic nie pomagało ... za Twoją namową poprawiłem obrazek na bardziej skontrastowany.

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,1m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

moim tam zdaniem, kontrastu tam niebrakowalo - bardizej bym sie czepil zbyt zoltego swiatla... - chyba ze bud ma tak "cieply" odcien tynkku mhm - puscil bys cien z wysokiego drzewa na bud, bylo by wiecej dramatyzmu.

Napisano

dawno tu nic nie wrzucałem więc wrzucam owoc dzisiejszych prac:

95579981.jpg

edit: wie ktoś jak uzyskać dobry metal na białym tle tak jak w nowym macbooku?

Edytowane przez trosiek

Napisano

robie testy takiego matrialu.. aczkolwiek sonczyly mi sie pomysly...

jak to wyglada ?

 

plachta5.jpg

Napisano

O ile żadne boxy nie beda przez niego przenikały to będzie super:) Jak zawsze u Ciebie.

Napisano

jacekdrze - światło gites

Morphe - niby ok ale coś mi w tej szmacie nie pasi... może to ziarno... sam nie wiem.

 

test kamery:

ed15426d9afea47b.jpg

Napisano

Morphe: O kurcze! Jest chociaż najmniejsza szansa, że podzielisz się tym materiałem podłoża, albo chociaż rzekniesz coś na temat mapek diff i disp? :D

 

pionix: Tak mnie zastanawia, bo Ty raczej używasz vrayowej kamerki; jak w niej zrobiłeś rybie oko? A poza tym bardzo fajnie tylko tak trochę dziwnie, że wszędzie tapety a na tych dwóch wąskich ścianach przy szafie nic. ;)

Napisano

A jest taka opcja w kamerce fizycznej jak "Distortion" :)

Co do braku tapety to też jest to dla mnie dziwne i ja osobiście bym tam dał ją ale "klient nasz Pan" ;)

Napisano

Xiz0r - czemu mialo by nie uciagnac? nawet 512ramu by to uciaglo... no mniejsz

 

pionix- a masz jaksi pomysl na taki shader? moze podrzucisz jakas koncepcje :)

 

pressenter - mapa dif to nic nie jest jakesi reguralne ziarno praktycznie, zas diff choc byl malowany jako slady na sniegu, to cos niedobrze ustawilem bo nie wyglada tak jak powinno, nie mniej jednak reczna robota.

Napisano

Morphe , mnie się tam akurat materiał podoba - fajnie wyszły cienie na tym, czekam na up w jakiejś konkretnej scenie bez zielonego prostopadłościanu.

Napisano

nie wiem czy pokaze, bo nie zapowiada sie jakas rewelacja... chyba ze zdaze zrobci jakies sensowne rosliny, pod ten projekt to moze, bo architektora jest nedzna..

Napisano

Morphe: oświetlane HDR-ka

 

Dodaję drugą wersję : HDRI + sun...ale raczej mi się mniej podoba

dzienna2ujeciezachod01.th.jpg

Napisano

lupin - ale co sama hderke? 0 jakiegos dome light czy cegokolwiek?

 

codo 2 wersje ciekawe swiatlo - aczkolwiek efekt psuje kolory zieleni i to tlo takie dziwne.

Napisano

Mnie się jedynka bardziej podoba. Popracowałbym tylko nad kolorystyką zieleni. Jest trochę monotonna. A tak, to lux-malina :)

Napisano

Lupin: też lubię takie przyciemnione, pochmurne klimaty, i na prywatny użytek to to fajnie wygląda, ale jeśli to robisz dla kogoś to wersja druga bardziej wskazana, tylko z zielenią cosik zrób. ;)

 

Morphe: Gratulacje man! ;)

Napisano

Loki-> fajne cegiełki możesz pochwalić się skąd masz teksturę.

Napisano

mógłbym gdybym wiedział :) gdzieś kiedyś znalazłem teksturę, wyciąłem i są - chyba na cgtextures (ale głowy nie dam bo to już dawno było)

Napisano

Dzieki za komentarze..postaram sie poprawic według Waszych wskazówek.

Morphe: tak sama hdr

Napisano

Niektóre zielone plamki są chyba przesadzone, ale już się robi baardzo ciekawie. Jeszcze szczęka Ci została. ale model wygląda lepiej.

Napisano

zgadza sie, w niektorych miejscach zielen jest zbyt plaska i dzisiaj wyleci. Szczeka juz chyba "zostanie" :)

 

W ogole teraz widze, ze miedzy komputerami w domu a pracy jest ogromna roznica w gammie... Nie wiem ktora "wlasciwa" ;)

Napisano

Test oświetlenia i modelu /buduje w autocad'zie/ czy mi face się nie nakładają.

Jeszcze dużo mi brakuje.. cały teren oraz znaczna cześć wnętrza...17276675.jpg

Napisano

niby tak, chociaz cały czas mam wrażenie ze te biurka są za wysokie. Sprawdzę jeszcze bo coś mi tu śmierdzi, dzieki za sugestię.

Napisano

na oko to biurka za wysokie, kamera też za wysoko, cegła za duża

Napisano

ma ktos jakis link do oswietlenia HDR'ka zewnetrza? bo ja nie moge znalezc kiedys widzialem na everach ale przez ten nowy szablon nie moge go znalezc.

Napisano

"dla producenta plytek" to jest bump czy disp? I na podlodze to jest drewno plytki? jakos tak nie naturalnie to wielkosciowo wyglada. Sorki za koment, szacun dla prac, ale ta jakas taka... :)

Napisano
niby tak, chociaz cały czas mam wrażenie ze te biurka są za wysokie. Sprawdzę jeszcze bo coś mi tu śmierdzi, dzieki za sugestię.

 

 

Za koslawe, nie pasujace moim zdaniem nogi. Z nogami to moim zdaniem wogole nie ma co expreymentowac, nogi powinny byc jak u fajnej dlugonogiej blondyki, i nie ma co tego zmieniac. :)

Napisano

to płytki imitujące drewno. Będą poprawki - mniejszy bump (robiłem na normal mapie) na nich i doświetlenie wnętrza w tle.

Napisano

SWRSC: Wykonanie jak zwykle na najwyższym poziomie ale jakieś to wszystko jak sraczka wygląda kolorystycznie i nie tylko.

Napisano

Świerszczu bardzo fajnie, jedynie bym się czepił materiału tej wazy z kwiatami, na pewno potrafisz go ładniej zrobić niż ten defaultowy, i chyba tam na górze Ci się zapomniało gizmusia lekko obrócić? ;)

Napisano

SWRSC: super wyszło...możesz zdradzic czym oświetlane i jaki color mapping?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności