chudy Napisano 11 Sierpień 2009 Napisano 11 Sierpień 2009 widze, że Nowy Jork popadł w łaski :P ładnie ładnie
pressenter Napisano 11 Sierpień 2009 Napisano 11 Sierpień 2009 (edytowane) pionix: Według mnie bomba, ale mam pytanko bardziej dotyczące zawartości. ;) Te modeliki Bambole to Twoje czy jakieś gotowce? ;) Edit@down:/ O, nie zauważyłem. Dzięki. ;) Edytowane 11 Sierpień 2009 przez pressenter
Razer Napisano 11 Sierpień 2009 Napisano 11 Sierpień 2009 Dzięki wszystkim za pozytywne opinie, cieszę się że się spodobało, mam nadzieję że się przyda :) Wielki plus dla ciebie :) Zamiast advance painter'a nie można po prostu użyć scattera ? czy czegoś nie czaje. Oczywiście można użyć jakiegoś scattera, ale dzięki Painterowi można bardziej wpłynąć na to by trawa była gęstsza w centrum i rzadsza na brzegach (będzie się lepiej blendować po zbiciu "w kupę"). Warto poświęcić nawet te pół godziny na ręczne wymalowanie kilku modułów, później będzie można szybko i wygodnie korzystać z różnych rodzajów traw. Żeby nie było że tak bez obrazka - apropos fototapet mogę pokazać ten hol, nie jest to co prawda NYC ale coś bardziej przyrodniczego: 1
pressenter Napisano 11 Sierpień 2009 Napisano 11 Sierpień 2009 A ja tak rzucę linkiem, bo w sumie nie wiem gdzie takie coś mozna dawać, ale jak komuś brakuje refek, czy chciałby podejrzeć jak coś się montuje czy jak wygląda to na taką stronkę dzisiaj wpadłem: http://domoklik.pl/ Bardzo fajna inicjatywa.
remanent Napisano 11 Sierpień 2009 Napisano 11 Sierpień 2009 pressenter - rzeczywiście fajne Razer - jak wielkie połacie zasiewałeś tą trawką? interesuje mnie jak taka trawa się zachowuje przy 100 tys obiektów i więcej
Razer Napisano 11 Sierpień 2009 Napisano 11 Sierpień 2009 pressenter - rzeczywiście fajne Razer - jak wielkie połacie zasiewałeś tą trawką? interesuje mnie jak taka trawa się zachowuje przy 100 tys obiektów i więcej Na razie największy teren to to co widać na renderze hali kila stron temu (czyli niewiele), zależy co masz na myśli mówiąc "jak się zachowuje". Z tego co wiem to GroundWiz potrafi generować całkiem przyzwoite ilości instance'ów więc o to bym się nie martwił. A proxy jak to proxy, można sobie pozwolić nawet na gazylion poly :)
remanent Napisano 12 Sierpień 2009 Napisano 12 Sierpień 2009 Razer - problem jest następujący, testowaliśmy kilka programów do klonowania powierzchniowego. Wszystkie działają bez zarzutu, kłopot w tym że programy renderujące ( vray, fryrender ) zmulają się przy dużych ilościach klonów. Są to oczywiście proxy i nieważne jest czy klonujesz 10 000 razy drzewo, które ma 350000 polygonów czy placek trawy o objętości dajmy na to 1000 poly. Kłopoty pojawiają się od ilości 100 000 i więcej klonów, przy wypuszczaniu do renderingu. Komputer zaczyna niemiłosiernie to wszystko mielić. Nie ma znaczenia praktycznie objętość obiektu źródłowego tylko ilość wygenerowanych klonów. Dodam, że dla obłożenia trawą średniej sceny nawet dysponując plackiem trawy o średnicy 0,5, potrzeba kilkaset tysięcy klonów :) No i uciążliwe jest ręczne utykanie trawy przy krawężnikach itp. przy np. wizce mieszkaniówki, która ma trawnik posiekany chodnikami :) Czy możesz nawet na dużym prostokącie wyklonować powiedzmy 200 000 klonów trawy i zobaczyć jak to pójdzie tak dla testu ?
Lis Napisano 12 Sierpień 2009 Napisano 12 Sierpień 2009 Pionix -> Fajna podłoga :D Ode mnie taka zabawa. mało to ładne ale cóż.
hcpiter Napisano 12 Sierpień 2009 Napisano 12 Sierpień 2009 Lis zielone drzewa wygladaja jak na wiosne kiedy dopiero sie rozwijaja a obok jesienne juz spadajace liscie ;)
NV Napisano 12 Sierpień 2009 Napisano 12 Sierpień 2009 Taaa jak to jest mało ładne to ja jestem zmutowanym glutojadem zombie z planety glut w galaktyce ścieki. To jest śliczne z tym, że Piter ma racje.
pionix Napisano 12 Sierpień 2009 Napisano 12 Sierpień 2009 Lisie świetnie wyszły te drzewa a zwłaszcza kora. Samo "wbicie" w ziemię też extra. Rozumiem, że to z tyłu to tylko takie przypadkowe tło;) Nvidia - Lis nas tylko tak kokietuje ;)
polka dot Napisano 12 Sierpień 2009 Napisano 12 Sierpień 2009 Lis - super, a najbardziej ten starszy render z meblami koło dużego okna:) ja przerenderowywuję leciwą scenkę, przedostatnie testy pozdrawiam
RA Napisano 12 Sierpień 2009 Napisano 12 Sierpień 2009 Łohoho, świetne. Te rendery z fixed na 1 są takie piękne...
Morphe Napisano 12 Sierpień 2009 Napisano 12 Sierpień 2009 lisie - swietne, tylko obu nas zapewne boli to ze onyx nie ma parapetrow zadnych z sensem zeby stworzyc pozadnego starego swierka ( sam takim specem nie jestem zeby cos opracowac w maxie)- textura krory na nich jednak git, jak i same proporcje konaru mhm. a co do lisci lezacych heh... nie chodzi o to ze sam je klade, ale jak ktos to komentuje to mnie to dziwi :D z jednego prostego powodu - sciolka z lisci lezy caly rok, nikt tego rpzeciez nie sprzata wystarczy sie przejsc tu i owdzie zeby zobacyzc ze liscie leza, to po 1, apo drugie- opad lisci jest caly rok, alisc jak to lisc zeschnie i zrobi sie zolty... - ew zielono zolto zgnity :) jak mozesz to daj zoom na te zielone krzaki w tle? co to takiego :P
pressenter Napisano 12 Sierpień 2009 Napisano 12 Sierpień 2009 Dobra Panowie, bo ja już nie mam siły... niech mi ktoś wytłumaczy jak to siędzieje, że te iesy rzucajątakie ostre cienie, pomijając w ogóle fakt, że po części rzucają je przez klosz tej lampy?
Marcin Napisano 12 Sierpień 2009 Napisano 12 Sierpień 2009 Area shadow masz na 25 cm ? zapewne wychodzi za obszar modelu z tego co widze po pivocie. Zmniejsz area shadow tak żeby nie wychodziło poza model.
Camel Napisano 12 Sierpień 2009 Napisano 12 Sierpień 2009 Chciałbym podać do oceny mój test; niemoja roślinka ale za to trawa komu się spodoba? co należałoby zmienić? Jakie macie najlepsze propozycje na trawę oprócz trawki proxy?
Razer Napisano 12 Sierpień 2009 Napisano 12 Sierpień 2009 Dunablaster super trawka, fajne kolory i w ogóle. "najlepsze propozycje na trawę oprócz trawki proxy" chyba nie ma, teraz to chyba najlepsza metoda na rendery z bliska, bo z daleka wciąż disp, albo nawet sam diffuse :) 1
Camel Napisano 12 Sierpień 2009 Napisano 12 Sierpień 2009 Razer ;) Tak ale mówię o trawce z prawie daleka bo taka mi bardziej potrzebna będzie :) Moze ktoś chce sposób na trawę jak mu się spodoba? :p
arch515 Napisano 12 Sierpień 2009 Napisano 12 Sierpień 2009 Razer – pokłony za naprawdę super totek..Acz kol wiek Szymon (pressenter) wytknął mądrą uwagę, odnośnie potrzebnych paginów/skryptów..Jakiś..Link tym bardziej ze SA free:) pozdrawiam.I rep oczywiście. Pozdrawiam.
Morphe Napisano 13 Sierpień 2009 Napisano 13 Sierpień 2009 wszscy testuja trawe, to ja tak z innej beczki antena tv przypiernicze. test anteny...
remanent Napisano 13 Sierpień 2009 Napisano 13 Sierpień 2009 (edytowane) morphe, fajna antena ;D a ja się dalej uczę fraya. upgrade starego tematu Edytowane 13 Sierpień 2009 przez remanent
Morphe Napisano 13 Sierpień 2009 Napisano 13 Sierpień 2009 remanent - niektore drzewa pikne :) robine w onyxie moze?, a choinki skad? co mi nie pasuje to dachowka i plaska troche trawa, gdyby to poprawic to super by bylo.
Razer Napisano 14 Sierpień 2009 Napisano 14 Sierpień 2009 remanent - już widzę co miałeś na myśli mówiąc o zatrawieniu dużego terenu :) Niezły zakres, tyle roboty z tym wszystkim, ile osób pracuje nad jedną taką wizką? Drzewka faktycznie ładne, ale cały render jakby zbyt przepalony na górze i zbyt żółty na dole.
remanent Napisano 14 Sierpień 2009 Napisano 14 Sierpień 2009 Morphe/Razer - drzewa są zrobione w onyxie (nasz ulubiony) jedynie choinki są z xfroga. Nad materiałem dachu siedziałem najdłużej i widzę że jeszcze można co nieco poprawić, skoro zwrócił Twoją uwagę. Dachówka sama w sobie jest dość płaska, bo to jest ta "łatka" bitumiczna. Teren to zwykła tekstura z bumpem. Fray ładnie wydłubuje bumpa, nie dalibyśmy rady go jeszcze obsiać trawą. Zostawiamy sobie proxy-trawę na zbliżenia. Ja to dostałem jako ćwiczenie do nabycia skillów w cinemie i frayu, gdyż klient zauważył skok jakościowy po przesiadce z modo i zamówił upgrade tematu sprzed roku. Nie będę zaśmiecał wątku starą wizką ale powiem że mieliśmy niezły ubaw porównując. Model już był zrobiony, musiałem zrobić resztę. Zwykle rozdzielamy się po trzy osoby na projekt:jeden rzeźbi budynek, drugi teren, trzeci zbiera wszystko wstawia ludzi samochody itp, ustawia ujęcie i renderuje. Trudno mówić o jakiejś postprodukcji w photoshopie, bo po frayu warstw jest "trzy na krzyż". Na tym ujęciu histogram był idealny więc nie wiem o co chodzi z tymi przepaleniami. Jeszcze się uczę fraya, bo pracuję na nim od niedawna więc będę wrzucał jakieś testy od czasu do czasu. Pozdro od Nebuli!
Morphe Napisano 14 Sierpień 2009 Napisano 14 Sierpień 2009 czy jak ladnie poporsze to zapodal bys ta/te choinki z xfroga na wiekszym zblizeniu? bardzo mnie intryguja :)
remanent Napisano 14 Sierpień 2009 Napisano 14 Sierpień 2009 mam tylko to: choinki są jakie są...na ujęcie z góry się wystarczają
Marcin_ps Napisano 14 Sierpień 2009 Napisano 14 Sierpień 2009 remanent dziwna ta przesiadka w sensie z modo na c4d, a ostatni render jak z modo
remanent Napisano 14 Sierpień 2009 Napisano 14 Sierpień 2009 hehehe, bo to modo! biblioteki były robione już jakis czas temu i render próbny był wtedy w modo zrobiony. nie mam innego pod ręką
Morphe Napisano 14 Sierpień 2009 Napisano 14 Sierpień 2009 fajne sa te dwie w centrum , sa wykonane w xfrogu? czy jakeis darmowe z neta? :D
pressenter Napisano 14 Sierpień 2009 Napisano 14 Sierpień 2009 Marcin: oczywiście to było to. Ogólnie wielkie dzięki za zwrócenie mojej uwagi na tą opcję, bo jakoś nigdy z niej nie korzystałem, a zmienia ona zupełnie postać rzeczy. ;)
grzegerz Napisano 14 Sierpień 2009 Napisano 14 Sierpień 2009 wszscy testuja trawe, to ja tak z innej beczki antena tv przypiernicze. test anteny... chyba ci sie nudzi morphe hehehe albo masz dalekie terminy oddania wizualek :D:D :D:D
Morphe Napisano 14 Sierpień 2009 Napisano 14 Sierpień 2009 zawalam terminy.. bo kiedy co ciekawego robic... :/
kliment woroszyłow Napisano 14 Sierpień 2009 Napisano 14 Sierpień 2009 Antena mniód panie.. mniód! :)
Abell Napisano 14 Sierpień 2009 Napisano 14 Sierpień 2009 Morphe bardzo ładne światło... a powiedz mi czym zrobiłeś tą łunę światła? PS? Ja zaczynam /mniej/ poważniej myśleć o biznesie wizz, wiec przygotowuje sobie podstawy do pracy... jak każdy to i ja.... test zielska
pressenter Napisano 14 Sierpień 2009 Napisano 14 Sierpień 2009 Remanent: ja jak zwykle pytam o czas, proc i rozdziałkę? ;) Abell: ależ ciemno tam... A ode mnie... takie z nudów zabawy. Pozdrawiam Szymon
hcpiter Napisano 14 Sierpień 2009 Napisano 14 Sierpień 2009 (edytowane) Hej :) press- w pierwszym gdyby zjechać z saturacja to nawet nawet :) A ode mnie 2 renderki starej już lampki ale nie bylo czasu na materiały, teraz znalazłem chwilkę :) Pozdrawiam ! Edytowane 16 Sierpień 2009 przez hcpiter
Morphe Napisano 14 Sierpień 2009 Napisano 14 Sierpień 2009 robie taka wizke komercyjna, z czyms takim w roli glowej - i tak sobie dalem kamere do srodka i tak mi przyszlo do glowy ze moze powstala by ztego jakas ciekawa osobna prac,a co sadzicie?
pressenter Napisano 14 Sierpień 2009 Napisano 14 Sierpień 2009 Umrzyj......... Szczycę się tym, że nie mam kompleksów... przynajmniej do dziś się szczyciłem. Bardzo mi się podoba fakt, że kolorystycznie i jakościowo zbliżasz się do 3Seventh.
arch515 Napisano 14 Sierpień 2009 Napisano 14 Sierpień 2009 Hcpiter – ona jest prze sexownie wykonana!! MEGA WYSZŁA ZIOM..Pozdrawiam..
FF Napisano 14 Sierpień 2009 Napisano 14 Sierpień 2009 Oprócz powtarzającej sie tekstury ma tym pionwym pasie to pozamiatane.
Lis Napisano 14 Sierpień 2009 Napisano 14 Sierpień 2009 Morphe -> Przebajerancko. pressenter-> Hmm. wpuszczasz za mało światła z zewnątrz. Jest niby środek dnia. Smuga słońca oświetla pokój ale 80% światła jest sztucznego. Wrzuciłem twoją kuchnię do shopa:
pressenter Napisano 14 Sierpień 2009 Napisano 14 Sierpień 2009 (edytowane) Lisie na prawdę wygląda to genialnie, ale... no, ja po prostu jeszcze nie opanowaem tego na tyle, staram się jak mogę, i może kiedyś, ale na razie wciąż się uczę. ;) Dzięki za pokazanie w którą stronę powinienem iść. :) A zdradziłbyś jak robisz ten lekki bloom? Edytowane 14 Sierpień 2009 przez pressenter
Rekomendowane odpowiedzi