tulips24 Napisano 15 Sierpień 2009 Napisano 15 Sierpień 2009 Jakieś 2 miesiące temu zacząłem i nie mogłem ukończyć. Teraz taka półfinalna wersja. Po pierwsze dałem w ustawieniach vraya w Reflection i Refraction bitmape (nie hdri) i w szybach nie ma odbić. Jak zmieniłęm materiał na szybach na takie szkło które mocno odbija to itak nie było. Po drugie nie wiem jak zrobić by było tło nieba z zachowaniem vraysun w evironment. Jak w evironment zamiast suna dawałem bitmape to chmurki były ale prześwitywały przez budynek. Tak jak by obiekty były półprzeźroczyste. I bardzo dziękuje użytkownikowi Lis za porady dotyczące trawy. Bardzo się przydały.
pionix Napisano 15 Sierpień 2009 Napisano 15 Sierpień 2009 tulips24 - wzmocnij słońce i popracuj nad trawą jeszcze - za zielona i zbyt wysoki displ. I będzie gitara. Test kolorków:
aknochaco Napisano 15 Sierpień 2009 Napisano 15 Sierpień 2009 Mój pierwszy pokoik :| :) Mizernie wyszlo :)
Touch Napisano 15 Sierpień 2009 Napisano 15 Sierpień 2009 kliment woroszyłow, don't kidding mi;> pionix, marsz na urlop, bo coraz częściej zdarzają Ci się potknięcia tego typu jak powyżej:) Pierwsza moja myśl, to że to NIE JEST TWOJE!:) Pozdr
buczer Napisano 15 Sierpień 2009 Napisano 15 Sierpień 2009 (edytowane) hcpiter: no lampka pierwsza klasa Morphe: świetne światło a to moje potknięcie :) Edytowane 15 Sierpień 2009 przez peter_muler
arch515 Napisano 16 Sierpień 2009 Napisano 16 Sierpień 2009 Więcej …peter, widzę, że budżet ogromny;) Pionix – no podłoga ładna, tylko denerwujesz mnie nią.. Minimalnie bym klepki podłogi zwęził.. Pozdrawiam.
JunioR Napisano 16 Sierpień 2009 Napisano 16 Sierpień 2009 (edytowane) Peter oby więcej takich potknięć ;) bardzo fajny model. hcPiter model super, bardzo fajne shadery i studio. Edytowane 16 Sierpień 2009 przez JunioR
hcpiter Napisano 16 Sierpień 2009 Napisano 16 Sierpień 2009 peter_muler- jak zwykle fajnie zobaczyc cos twojego :)
pionix Napisano 16 Sierpień 2009 Napisano 16 Sierpień 2009 (edytowane) pionix, marsz na urlop, bo coraz częściej zdarzają Ci się potknięcia tego typu jak powyżej:) Pierwsza moja myśl, to że to NIE JEST TWOJE!:) To powyżej nie jest moje ;P A na urlop w tym roku się nie załapię:( aknochaco - więcej światła. arch515- dzieki za celną uwagę. Poprawiłem http://www.wizualizacje.media.pl/zasysanie/forum/panorama/pokoj_syna/panorama.html hcpiter - lampka pięknie zrobiona. peter_muler - ładniutkie. Nie wiem czemu ale wpływa kojąco na moje stargane nerwy;) Edytowane 16 Sierpień 2009 przez pionix
pressenter Napisano 16 Sierpień 2009 Napisano 16 Sierpień 2009 kliment woroszyłow, don't kidding mi;> pionix, marsz na urlop, bo coraz częściej zdarzają Ci się potknięcia tego typu jak powyżej:) Pierwsza moja myśl, to że to NIE JEST TWOJE!:) Pozdr Jeśli moge sobie pozwolić na szczerość to projekt jest bardzo kiepski. ;)
La R Napisano 16 Sierpień 2009 Napisano 16 Sierpień 2009 Hellołwieczór. Nie ma czasu na zbyt wiele...trochę za resztą, ale...prosty szybki test.
arch515 Napisano 17 Sierpień 2009 Napisano 17 Sierpień 2009 LA R – super wyszło!!!!!!!!! Takie …lekkie i zwiewne:) był Cs.?Rozumiem pozdrawiam.
Morphe Napisano 17 Sierpień 2009 Napisano 17 Sierpień 2009 no trawa wymiana, troche za szpiczaste mzoe, ale git.
arev Napisano 17 Sierpień 2009 Napisano 17 Sierpień 2009 Master, twoje celne uwagi są bezcenne :D Nvidia, shader na pani powinien chyba odzwierciedlać mokrą skórę :)
NV Napisano 17 Sierpień 2009 Napisano 17 Sierpień 2009 Master: Tobie to jedno w głowie ;P Arev: Dzięki, postaram się poprawić. Sporo rzeczy trzeba zmienić. Światło poprawić bo przejarałem i coś z zasłonami zrobić.
KaeMS Napisano 17 Sierpień 2009 Napisano 17 Sierpień 2009 Wydaje mi się, czy ... dolna część pleców tej pani przykleiła sie do szyby ? (sam bym sie przykleił, więc się szybie nie dziwię :) ) Chyba potestuję tego Poser'a :)
remanent Napisano 17 Sierpień 2009 Napisano 17 Sierpień 2009 La R - super trawka na pierwszy plan pressenter - sorry że tak późno: liczone na i7 920+6GB ramu, rozdziałka 3200x2400, czas jak zwykle 1 nocka
Touch Napisano 17 Sierpień 2009 Napisano 17 Sierpień 2009 liczone na i7 920+6GB ramu Czyżby HP Pavilion Elite m9661pl?:D
remanent Napisano 17 Sierpień 2009 Napisano 17 Sierpień 2009 (edytowane) nieee, zwykła skrzynka. Edytowane 17 Sierpień 2009 przez remanent
La R Napisano 17 Sierpień 2009 Napisano 17 Sierpień 2009 Dzięki panowie. Arch515 pomyślałem iż wrzucę na forum dlatego też zmiana rozmiaru ( z 1200 ), odrobinę kontrast i lekko "szarpnięte" z uwagi na zastosowany filtr AA.
Razer Napisano 18 Sierpień 2009 Napisano 18 Sierpień 2009 La R - bardzo fajna ta twoja trawka, może niezbyt realistyczna ale jakoś mi się tak bajkowo kojarzy, zwiewnie i tak "futrzaście". Git. Nvidia - niedawno widziałem w tym wątku taką łazienkę, to jakiś competition jest czy co?
NV Napisano 18 Sierpień 2009 Napisano 18 Sierpień 2009 Razer: Nie pomyliłeś się :) Ćwiczymy sobie z 09121986 i czasem robimy to samo. Jeszcze mi się tutaj sporo rzeczy nie podoba. Choćby te lustro, badyle i brakuje mi jakiegoś krzesła/stolika dywaniku. Do wody może dam jakieś płatki róż (?). 09121986 - to widziałeś
carlosss Napisano 18 Sierpień 2009 Napisano 18 Sierpień 2009 ciemnoooo i przydało by się kolor roślinek jakoś hmm ujednolicić w sensie żeby nie były albo przesaturowane albo zbyt blade :)
maly_cg Napisano 18 Sierpień 2009 Napisano 18 Sierpień 2009 ale jak ciemno? jaśniej jak zrobie to przepala :( jeszcze PS coś zmieni. No ale mimo wszystko spróbuje jeszcze zwiększyć moc Suna
maly_cg Napisano 18 Sierpień 2009 Napisano 18 Sierpień 2009 Vray, świece tylko Vray sunem, HSV exponential control. Brute Force, i Light Cache na 1.0.
NV Napisano 18 Sierpień 2009 Napisano 18 Sierpień 2009 Coś nie czuć tego suna. Światło masz skopane. Zero życia.
NV Napisano 18 Sierpień 2009 Napisano 18 Sierpień 2009 maly_cg: pokaż ustawienia, Taki kierunek lepszy nie ?
carlosss Napisano 18 Sierpień 2009 Napisano 18 Sierpień 2009 a gdzie się podziała kobitka? cała scena straciła bardzo dużo ;D
NV Napisano 18 Sierpień 2009 Napisano 18 Sierpień 2009 carloss: mówili, że nienaturalna :( maly_cg: używasz kamery fizycznje ? I nie dawaj mnożnika w sunie na 0,9 albo 1 albo 0,1, tzn jak tak radze ;) Do tego świeciłbym jako sky jakąś hdrką albo zwykłym kolorem.
Razer Napisano 18 Sierpień 2009 Napisano 18 Sierpień 2009 Nvidia - no fajnie to wygląda, mimo wszystko bez tej "pozerki" jest lepiej, można by pomyśleć nad wstawieniem pani z jakiegoś zdjęcia, wyszło by chyba naturalniej. Czym jest robiona ta woda? Tzn strumień z kranu i prysznica? Zasłonki też bardzo fajnie wyszły.
Razer Napisano 18 Sierpień 2009 Napisano 18 Sierpień 2009 maly_cg - osobiście nie renderuję vraysunem i bruteforcem więc w sprawie technicznej nic nie podpowiem (chociaż zamiast HSV mógłbyś spróbować Reinharda), ale jest lepiej. Wydaje mi się że światło jest w miarę ok i że to materiały psują scenę. Przydało by się ujednolicić jakoś zielenie - krzaczki przy płocie są w miarę ok, ale ten na pierwszym planie wygląda jakby się wybierał na techno party :) Zróżnicuj trochę wielkościowo te iglaki w tle po prawej, dodaj jakieś tło po lewej. Może ciemne szyby wyglądały by lepiej niż jasne, teraz zlewają się zbytnio z belkami. Dach zlewa się też trochę w jedną plamę, ale nie wiem czym to jakoś zmienić, prawdopodobnie wybuchową mieszanką reflection-fresnel-gloss-bump :)
maly_cg Napisano 18 Sierpień 2009 Napisano 18 Sierpień 2009 Dzięki :) Tło dodam, tylko jeszcze najpierw dopicuje to co widać. Reinharda teraz właśnie próbuje - zobaczymy coz tego wyjdzie. Zarar też poprawie w PS teksture krzaczka :) Jeszcze jedno pytanie, być może idiotyczne - czy w exteriorach tez należy zwiększyć sampling materiałów? ale z tym techno party to mnie rozweseliłeś :D
Razer Napisano 18 Sierpień 2009 Napisano 18 Sierpień 2009 maly_cg "czy w exteriorach tez należy zwiększyć sampling materiałów?" To chyba nie ma znaczenia czy robisz exterior czy interior, jak widać że materiał ma za mało sampli to trzeba je zwiększyć :) A ode mnie kolejna część domu jednorodzinnego, taka mikro łazienka wyrenderowana sposobem który ktoś tutaj niedawno zaprezentował (nie pamiętam już kto ale respekt za metodę) I tak, wiem, na suficie jest niewidzialna lampa :)
michasEK4 Napisano 18 Sierpień 2009 Napisano 18 Sierpień 2009 maly_cg wydaję mi się ,że jednak intensywność słońca jest zbyt duża. Pojawiły się przepalenia.
FF Napisano 18 Sierpień 2009 Napisano 18 Sierpień 2009 Fajowe to Razer, ta krata tylko jakoś by mnie chyba przytłaczałą swoją ciemnościa jak bym se siedzial obok:)
09121986 Napisano 19 Sierpień 2009 Napisano 19 Sierpień 2009 maly_cg - niedoradze Ci z Ext bo sam sobie jeszcze nie radze , ale mapowanie kamieni wali po oczach ... trawa jak szpile nie bardzo wyszla , razer i nvidia zroblili eleganckie tutoriale ,zajzyj ;) Nvidia - hehehe kobite zabrałeś i kran juz nie jest w stanie wzwodu :D Razer - Ładnie :) Pozdrawiam
mirekbini Napisano 19 Sierpień 2009 Napisano 19 Sierpień 2009 maly_cg - zmień brute force na irradience map , zobaczymy co wyjdzie
tulips24 Napisano 19 Sierpień 2009 Napisano 19 Sierpień 2009 Pionix dzięki za rady nad trawą jeszcze popracuje ale kolor trawy mi się podoba:) Zacząłem robić viz łazienki no i mam problem z oświetleniem. Tutaj widać detal w obiektach bo nie ma sufitu i jest vray sun i sky. Jednak sufit musi być. i nawet nie myśle żeby to oświetlić samym sunem. Tutaj już dałem 3 vray plane. Do tego został ten vray sun ze sky w eviniometr. Jeden plane sufit, drugi okno, trzeci przeciwległa ściana. No i straciłem w renderze detal który było widać w 1 renderze. Bawiłem się ustawieniami rendera ale to co widać, to już po podkręceniu rendera. Wielu z Was oświetlało exteriory i może ktoś mógłby mi pomóc. Kamera vrayphysical, z iso 100 balansem bieli D65. Multiplej plejnów to 70 -100. Jak mam zrobić by nie było takich szumów i oświetlenie ładne? I jeśli chodzi o strone techniczną sceny to jeszcze nie jest skończona i kilka elementów do poprawki.
NV Napisano 19 Sierpień 2009 Napisano 19 Sierpień 2009 Razer: Dzięki, woda to zwykły vraymtl. Laska jedna wróciła się wykąpać :) Ma sobie iść czy zostać ostatecznie ? (głosowanie :D ) (wiem leżak lewituje ;) )
La R Napisano 19 Sierpień 2009 Napisano 19 Sierpień 2009 Choć piszę to z niechęcią ja uważam, że czas by wreszcie zwolniła łazienkę. Ten leżak jakoś miniaturowo Ci wyszedł.
arch515 Napisano 19 Sierpień 2009 Napisano 19 Sierpień 2009 Nvidia- męczysz temat:) za długo, ciągle mi się wydaje ze przeglądam tom samą stronę wątku, no, ale nic, do rzeczy. - skala baterii? Hydrant..Lecz woda bardzo ładnie się rozbryzguje, ale patrząc od strony rzeczywistej to strumień jest bardziej jedno lity, pamiętaj ze robiąc taki detal wymagany jest „reżim konsekwencji ” „ - LC nie trzyma skali..W 67cm GŁ 160 SZ 57..cm..mniej więcej. - kobieta niech naprawdę zwolni łazienkę..I chyba mieszacze pogubiłeś, bo cos nie widać, szybę bym proponował bardzo przezierną, i skoro brodzik jest kwadratowy czy tam prostokątny. To po uli cha robić szybę po łuku… - umywalka ładna, tu natomiast mini bateria, chyba dla równowagi …;) - zasłony (mocowanie ich) wpuściłbym je w sufit, te żabki drażnią jak cholera –detal detalem, ale to akurat działa na nie korzyść..Zresztą ilość zasłon jest przesadzona, daj szersze (te po lewej.) A mniej..Bedzie naturalniej i powtarzalność odbicia lustrzanego będzie mniej razić oczęta.. - blat szafki bym wyrównał do frontów.(ładne drewno) - kwiatka też bym mniej infantylnego wybrał..;) (Kwestia gustu) - podłoga i ten zielony ręcznik na podłodze, pierwsze skojarzenie to papuga ara pełna egzotyka z klasykiem na pierwszym planie.. ( ładnie wygląda- naturalnie szczególnie ten przy umywalce) - przyjemne światło na wodzie.. To tyle moich uszczypliwości:) potraktuj to oczywiście z dużą doza uśmiechu:) pozdrawiam.
chudy Napisano 19 Sierpień 2009 Napisano 19 Sierpień 2009 taki tescik trawy. mr proxy i takie tam. Obszar 500x200m :) Liczyło się jakieś 17 minut. Zżarło prawie 500mb pamięci. Proxy od Jeffa Pattona. Z tego co pamiętam każde ma jakieś 500 tysięcy poly. Wymiary 2x2m. I tu ciekawostka. Max 2009 łyka to spokojnie. Za to Max 2010 przelicza Final Gather normalnie, zaczyna renderować i nagle zużycie ramu leci w kosmos, zżera cały pamięć jaka jest i komp się zawiesza. Może wie ktoś o co chodzi.
chudy Napisano 19 Sierpień 2009 Napisano 19 Sierpień 2009 BSP wogóle tego nie łyka. BSP2 to jedyne wyjście. Przynajmniej przy takiej ilości ramu jaką mam.
SWRSC Napisano 19 Sierpień 2009 Napisano 19 Sierpień 2009 no właśnie o to chodziło, żeby na BSP 2 przejść. Ale skoro już miałeś ustawione i tak się dzieje na max 2010 to może wina leży po stronie displace (o ile masz) - SP1 do maxa 2010 ponoć załatwia sprawę, ale jeszcze osobiście sam nie testowałem. Tak czy siak SP1 warto zainstalować.
Rekomendowane odpowiedzi