Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jakieś 2 miesiące temu zacząłem i nie mogłem ukończyć. Teraz taka półfinalna wersja.

Po pierwsze dałem w ustawieniach vraya w Reflection i Refraction bitmape (nie hdri) i w szybach nie ma odbić. Jak zmieniłęm materiał na szybach na takie szkło które mocno odbija to itak nie było. Po drugie nie wiem jak zrobić by było tło nieba z zachowaniem vraysun w evironment. Jak w evironment zamiast suna dawałem bitmape to chmurki były ale prześwitywały przez budynek. Tak jak by obiekty były półprzeźroczyste.

I bardzo dziękuje użytkownikowi Lis za porady dotyczące trawy. Bardzo się przydały.

 

Rokietnica.jpg

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

kliment woroszyłow, don't kidding mi;>

pionix, marsz na urlop, bo coraz częściej zdarzają Ci się potknięcia tego typu jak powyżej:) Pierwsza moja myśl, to że to NIE JEST TWOJE!:)

 

Pozdr

Napisano (edytowane)

hcpiter: no lampka pierwsza klasa

Morphe: świetne światło

a to moje potknięcie :)

 

mta_03_kolor_pop01.jpg

 

 

mta_03_kolor_pop02.jpg

Edytowane przez peter_muler
Napisano

Więcej …peter, widzę, że budżet ogromny;)

Pionix – no podłoga ładna, tylko denerwujesz mnie nią.. Minimalnie bym klepki podłogi zwęził..

Pozdrawiam.

Napisano (edytowane)

Peter oby więcej takich potknięć ;)

bardzo fajny model.

 

hcPiter model super, bardzo fajne shadery i studio.

Edytowane przez JunioR
Napisano (edytowane)
pionix, marsz na urlop, bo coraz częściej zdarzają Ci się potknięcia tego typu jak powyżej:) Pierwsza moja myśl, to że to NIE JEST TWOJE!:)

 

To powyżej nie jest moje ;P

A na urlop w tym roku się nie załapię:(

 

aknochaco - więcej światła.

arch515- dzieki za celną uwagę. Poprawiłem http://www.wizualizacje.media.pl/zasysanie/forum/panorama/pokoj_syna/panorama.html

hcpiter - lampka pięknie zrobiona.

peter_muler - ładniutkie. Nie wiem czemu ale wpływa kojąco na moje stargane nerwy;)

Edytowane przez pionix
Napisano
kliment woroszyłow, don't kidding mi;>

pionix, marsz na urlop, bo coraz częściej zdarzają Ci się potknięcia tego typu jak powyżej:) Pierwsza moja myśl, to że to NIE JEST TWOJE!:)

 

Pozdr

 

Jeśli moge sobie pozwolić na szczerość to projekt jest bardzo kiepski. ;)

Napisano

Master: Tobie to jedno w głowie ;P

Arev: Dzięki, postaram się poprawić. Sporo rzeczy trzeba zmienić. Światło poprawić bo przejarałem i coś z zasłonami zrobić.

Napisano

Wydaje mi się, czy ... dolna część pleców tej pani przykleiła sie do szyby ? (sam bym sie przykleił, więc się szybie nie dziwię :) ) Chyba potestuję tego Poser'a :)

Napisano

Dzięki panowie.

Arch515 pomyślałem iż wrzucę na forum dlatego też zmiana rozmiaru ( z 1200 ), odrobinę kontrast i lekko "szarpnięte" z uwagi na zastosowany filtr AA.

Napisano

La R - bardzo fajna ta twoja trawka, może niezbyt realistyczna ale jakoś mi się tak bajkowo kojarzy, zwiewnie i tak "futrzaście". Git.

Nvidia - niedawno widziałem w tym wątku taką łazienkę, to jakiś competition jest czy co?

Napisano

Razer: Nie pomyliłeś się :) Ćwiczymy sobie z 09121986 i czasem robimy to samo.

 

testn6.jpg

 

Jeszcze mi się tutaj sporo rzeczy nie podoba. Choćby te lustro, badyle i brakuje mi jakiegoś krzesła/stolika dywaniku. Do wody może dam jakieś płatki róż (?).

 

09121986 - to widziałeś

finishdetalps.jpg

finishdetalps.jpg

Napisano

carloss: mówili, że nienaturalna :(

maly_cg: używasz kamery fizycznje ? I nie dawaj mnożnika w sunie na 0,9 albo 1 albo 0,1, tzn jak tak radze ;) Do tego świeciłbym jako sky jakąś hdrką albo zwykłym kolorem.

Napisano

Nvidia - no fajnie to wygląda, mimo wszystko bez tej "pozerki" jest lepiej, można by pomyśleć nad wstawieniem pani z jakiegoś zdjęcia, wyszło by chyba naturalniej. Czym jest robiona ta woda? Tzn strumień z kranu i prysznica? Zasłonki też bardzo fajnie wyszły.

Napisano

maly_cg - osobiście nie renderuję vraysunem i bruteforcem więc w sprawie technicznej nic nie podpowiem (chociaż zamiast HSV mógłbyś spróbować Reinharda), ale jest lepiej. Wydaje mi się że światło jest w miarę ok i że to materiały psują scenę.

 

Przydało by się ujednolicić jakoś zielenie - krzaczki przy płocie są w miarę ok, ale ten na pierwszym planie wygląda jakby się wybierał na techno party :) Zróżnicuj trochę wielkościowo te iglaki w tle po prawej, dodaj jakieś tło po lewej. Może ciemne szyby wyglądały by lepiej niż jasne, teraz zlewają się zbytnio z belkami. Dach zlewa się też trochę w jedną plamę, ale nie wiem czym to jakoś zmienić, prawdopodobnie wybuchową mieszanką reflection-fresnel-gloss-bump :)

Napisano

Dzięki :) Tło dodam, tylko jeszcze najpierw dopicuje to co widać. Reinharda teraz właśnie próbuje - zobaczymy coz tego wyjdzie. Zarar też poprawie w PS teksture krzaczka :) Jeszcze jedno pytanie, być może idiotyczne - czy w exteriorach tez należy zwiększyć sampling materiałów?

 

ale z tym techno party to mnie rozweseliłeś :D

Napisano

maly_cg "czy w exteriorach tez należy zwiększyć sampling materiałów?" To chyba nie ma znaczenia czy robisz exterior czy interior, jak widać że materiał ma za mało sampli to trzeba je zwiększyć :)

 

A ode mnie kolejna część domu jednorodzinnego, taka mikro łazienka wyrenderowana sposobem który ktoś tutaj niedawno zaprezentował (nie pamiętam już kto ale respekt za metodę) I tak, wiem, na suficie jest niewidzialna lampa :)

lazienka_mala_parter_post.jpg

Napisano

maly_cg - niedoradze Ci z Ext bo sam sobie jeszcze nie radze , ale mapowanie kamieni wali po oczach ... trawa jak szpile nie bardzo wyszla , razer i nvidia zroblili eleganckie tutoriale ,zajzyj ;)

Nvidia - hehehe kobite zabrałeś i kran juz nie jest w stanie wzwodu :D

Razer - Ładnie :)

 

Pozdrawiam

Napisano

Pionix dzięki za rady nad trawą jeszcze popracuje ale kolor trawy mi się podoba:)

Zacząłem robić viz łazienki no i mam problem z oświetleniem.

azienka.jpg

Tutaj widać detal w obiektach bo nie ma sufitu i jest vray sun i sky. Jednak sufit musi być. i nawet nie myśle żeby to oświetlić samym sunem.

azienkaplaneos.jpg

Tutaj już dałem 3 vray plane. Do tego został ten vray sun ze sky w eviniometr. Jeden plane sufit, drugi okno, trzeci przeciwległa ściana. No i straciłem w renderze detal który było widać w 1 renderze. Bawiłem się ustawieniami rendera ale to co widać, to już po podkręceniu rendera. Wielu z Was oświetlało exteriory i może ktoś mógłby mi pomóc. Kamera vrayphysical, z iso 100 balansem bieli D65. Multiplej plejnów to 70 -100. Jak mam zrobić by nie było takich szumów i oświetlenie ładne? I jeśli chodzi o strone techniczną sceny to jeszcze nie jest skończona i kilka elementów do poprawki.

Napisano

Razer: Dzięki, woda to zwykły vraymtl. Laska jedna wróciła się wykąpać :) Ma sobie iść czy zostać ostatecznie ? (głosowanie :D )

(wiem leżak lewituje ;) )

 

kufins.jpg

Napisano

Nvidia- męczysz temat:) za długo, ciągle mi się wydaje ze przeglądam tom samą stronę wątku, no, ale nic, do rzeczy.

- skala baterii? Hydrant..Lecz woda bardzo ładnie się rozbryzguje, ale patrząc od strony rzeczywistej to strumień jest bardziej jedno lity, pamiętaj ze robiąc taki detal wymagany jest „reżim konsekwencji ” „

 

- LC nie trzyma skali..W 67cm GŁ 160 SZ 57..cm..mniej więcej.

 

- kobieta niech naprawdę zwolni łazienkę..I chyba mieszacze pogubiłeś, bo cos nie widać, szybę bym proponował bardzo przezierną, i skoro brodzik jest kwadratowy czy tam prostokątny. To po uli cha robić szybę po łuku…

 

- umywalka ładna, tu natomiast mini bateria, chyba dla równowagi …;)

 

- zasłony (mocowanie ich) wpuściłbym je w sufit, te żabki drażnią jak cholera –detal detalem, ale to akurat działa na nie korzyść..Zresztą ilość zasłon jest przesadzona, daj szersze (te po lewej.) A mniej..Bedzie naturalniej i powtarzalność odbicia lustrzanego będzie mniej razić oczęta..

 

- blat szafki bym wyrównał do frontów.(ładne drewno)

 

- kwiatka też bym mniej infantylnego wybrał..;) (Kwestia gustu)

 

- podłoga i ten zielony ręcznik na podłodze, pierwsze skojarzenie to papuga ara pełna egzotyka z klasykiem na pierwszym planie.. ( ładnie wygląda- naturalnie szczególnie ten przy umywalce)

- przyjemne światło na wodzie..

 

To tyle moich uszczypliwości:) potraktuj to oczywiście z dużą doza uśmiechu:) pozdrawiam.

Napisano

taki tescik trawy. mr proxy i takie tam. Obszar 500x200m :) Liczyło się jakieś 17 minut. Zżarło prawie 500mb pamięci. Proxy od Jeffa Pattona. Z tego co pamiętam każde ma jakieś 500 tysięcy poly. Wymiary 2x2m. I tu ciekawostka. Max 2009 łyka to spokojnie. Za to Max 2010 przelicza Final Gather normalnie, zaczyna renderować i nagle zużycie ramu leci w kosmos, zżera cały pamięć jaka jest i komp się zawiesza. Może wie ktoś o co chodzi.

 

trawotest.jpg

Napisano

no właśnie o to chodziło, żeby na BSP 2 przejść. Ale skoro już miałeś ustawione i tak się dzieje na max 2010 to może wina leży po stronie displace (o ile masz) - SP1 do maxa 2010 ponoć załatwia sprawę, ale jeszcze osobiście sam nie testowałem. Tak czy siak SP1 warto zainstalować.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności