Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

troche dziwne te brzozy, 1 kora jakso mi nie lezy, 2 to liscie mimo ze super, to jednak za duze... jezeli brzozki sa malutkie imlodziutkie to mimo wszystko powinny miec mniejsze te listeczki. trawa chyba rpzesaturaowana zabardzo mhm... pozatym sie milo zapowiada. nie jestem ale mloda brzoza chyba nie ma az tak czarnych tych galazek? ale nie pamietam.

 

kuba - niezle ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Morphe - ty tylko pracujesz czy prowadzisz jeszcze jakieś 2 życie? Co do brzóz to rzeczywiście tekstura od biedy dana. Liście też za duże. Młoda brzoza ma nawet lekko czerwonawy pień. Strzeliłem trochę fotek to złożę je do kupy niedługo. W sumie robiąc tą wizkę miałem nie iść w stronę foto ale bardziej artystycznie. Zobaczę co powie zleceniodawca. Na razie szykuję ujęcia jak to mniej więcej by wyglądało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kub@ - te dwie lampy - git malina - napisz coś o tym jeśli możesz - bo fajnie plastik wyszedł

 

SWRSC - z tego ujęcia fajnie -ale zywoplot rośnie pionowo w górę a nie pod kątem :) (prawa strona).

 

Mam pytanie ile liczy Ci się taka scena i czy był byś skłonny podzielić się (albo przynajmniej opisać) materiał trawy? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Loki liczy się jakieś 8min, trawa zajmuje 300mb ramu niezależnie od wielkości połaci terenu. Jeśli chodzi o materiał to jest 2sided z glossami, refleksami, taki standardzik, w sumie nic nadzwyczajnego, szybko się liczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Imo o niebo lepsza scenka od ostatniej :) Aby uwagę bardziej przyciągało auto dałbym je trochę bliżej kamery i bardziej po środku (chociaż wiem, że pokonując taki zakręt należy się trzymać bardziej tej prawej strony. Jakoś bym ładnie horyzont zabudował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FF - całość modelowana? Czym świecisz?

 

Ja osobiście wyp.... bym ścianę po prawej stronie kadru, zastąpiłbym ją barierkami a w tle miasto o zachodzie/wschodzie ;-). Ale to tylko moja wyobraźnia.

 

Całość IMHO jest jak najbardziej ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg. mnie lekkie rozmazanie tyłu motion blurem, z idealna ostroscią na przód dodałoby realizmu. Zapaliłbym też światła. No i o poszerzeniu pasów ruchu nie wspominając bo nie wiem gdzie są takie wąskie :P

 

edit: no i jak panowie wyżej - won z tą ścianą ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za komentarze. Skala jest ok tylko tekstura jest za bardzo sciśnieta. Spróbuje zapalić światła i pomyśle co za ta ściana ale raczej ja zostawię a horyzont sie zrobi.

Marshall-modelowane jest wszytko a święcone swiatłem sferycznym daleko jakos słonce i duzy plane na gorze po lewej i w ustawieniach vraya skylight zeby troche rozjaśnić wszysko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Freedom Fighter -> Obrazek ma duży potencjał. Powinieneś wyciągnąć więcej kolorków. Trochę bardziej wyraziste texturki, może mniejszy blur.

Mógłbyś naciągnąć trochę ten cień z lewej u dołu. żeby wchodził w róg obrazka.

musiałem zmniejszyć bo ziarno wyszło.

 

pors2.jpg

Edytowane przez Lis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nvidia, jeżeli nie jest jeszcze w finished to nie mam:)

Lis, dzieki za rady, faktycznie dużo lepsza jest Twoja wersja, Zastosuje sie do uwag.

Te bardziej wyraziste teksturki to co konkretniej? Kontrast, kolory?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po prostu ten blur za bardzo je ujednolica. Może trochę więcej plam, jakichś śmieci. żeby coś więcej się działo. Aaa. i tam z tyłu widać koniec muru. wchodzi tam niebo i się taka dziura mało fajna robi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem w końcu chwilę, żeby wyrenderzyć poprawiony temat z minibitwy:

 

tomigaya02ps.jpg

 

Dorzucam od razu seamlessowe bonusy gdyby ktoś chciał:

1. beton:

betonseamless02.th.jpg

2. kora:

koradiff.th.jpg

 

W załączniku dla chętnych plik .IES dla świateł

(teksturki stworzone na bazie zdjęć z serwisu CGTextures)

 

Pozdr

Edytowane przez Touch
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie powiem Ci, że nie wiedzieć czemu jakby mi tam bumpa odwróciło (dispem robiłem tylko mniejsze dziury). Albo zapomniałem zmienić na ścianie po lewej, bo faktycznie na początku zrobiłem jak mówisz, odwrotnie:) Później poprawiałem i bump wygląda tak (pomniejszony, odwrócony i bez późniejszych poprawek względem mapy diffuse;p)

 

betonscianybumpsmall.jpg

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vision3Dd: piękne wizki! bardzo fotoreal.

 

Ostatnie wizualizacje dla konserwatora, a dla mnie test oświetlenia poranno/wieczornego. Ludziki i AUDI nie moje.

 

3ds max 9 + Mental Ray .

 

r02u.jpg

 

r01v.jpg

 

r03s.jpg

 

 

Copyright by Pressiton Polconstruct

Edytowane przez peter_f
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatni render wymiata! Super światło się w nim prezentuje.

Zgodnie z obietnicą:

1. Coś by trzeba zrobić z betonem na ziemi w ujęciu 2 i 3. Zbyt gładki i równy.

2. Na 2 powinny być chyba obróbki blacharskie na uskokach budynku.

3. Możliwe że by to się przydało co !Ewert pisze.

4. Ciut zbyt równy tynk szary. Jakąś teksturą można by zasymulować nierówność ściany i może jakieś mikropęknięcia. Nie chodzi mi o szorstkość bo to widać ale o nierówno położony tynk. Dobrze wygląda ta ścianka po lewej na 1 renderze.

5. Pozdrawiam:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajny kloc. korekcje kamery zrób :)

 

Bardzo się zgadzam.

 

4. Ciut zbyt równy tynk szary. Jakąś teksturą można by zasymulować nierówność ściany i może jakieś mikropęknięcia. Nie chodzi mi o szorstkość bo to widać ale o nierówno położony tynk. Dobrze wygląda ta ścianka po lewej na 1 renderze.

 

Jak takie coś się robi? Tzn jak byś coś takiego zrobił?

 

Renderki ogólnie bardzo fajne, przyjemnie się na to patrzy. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności