Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jakieś 2 miesiące temu zacząłem i nie mogłem ukończyć. Teraz taka półfinalna wersja.

Po pierwsze dałem w ustawieniach vraya w Reflection i Refraction bitmape (nie hdri) i w szybach nie ma odbić. Jak zmieniłęm materiał na szybach na takie szkło które mocno odbija to itak nie było. Po drugie nie wiem jak zrobić by było tło nieba z zachowaniem vraysun w evironment. Jak w evironment zamiast suna dawałem bitmape to chmurki były ale prześwitywały przez budynek. Tak jak by obiekty były półprzeźroczyste.

I bardzo dziękuje użytkownikowi Lis za porady dotyczące trawy. Bardzo się przydały.

 

Rokietnica.jpg

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,1m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

tulips24 - wzmocnij słońce i popracuj nad trawą jeszcze - za zielona i zbyt wysoki displ. I będzie gitara.

 

Test kolorków:

 

9e19f9115f4c3942.jpg

Napisano

kliment woroszyłow, don't kidding mi;>

pionix, marsz na urlop, bo coraz częściej zdarzają Ci się potknięcia tego typu jak powyżej:) Pierwsza moja myśl, to że to NIE JEST TWOJE!:)

 

Pozdr

Napisano

hcpiter: no lampka pierwsza klasa

Morphe: świetne światło

a to moje potknięcie :)

 

mta_03_kolor_pop01.jpg

 

 

mta_03_kolor_pop02.jpg

Edytowane przez peter_muler

Napisano

Więcej …peter, widzę, że budżet ogromny;)

Pionix – no podłoga ładna, tylko denerwujesz mnie nią.. Minimalnie bym klepki podłogi zwęził..

Pozdrawiam.

Napisano

Peter oby więcej takich potknięć ;)

bardzo fajny model.

 

hcPiter model super, bardzo fajne shadery i studio.

Edytowane przez JunioR

Napisano
pionix, marsz na urlop, bo coraz częściej zdarzają Ci się potknięcia tego typu jak powyżej:) Pierwsza moja myśl, to że to NIE JEST TWOJE!:)

 

To powyżej nie jest moje ;P

A na urlop w tym roku się nie załapię:(

 

aknochaco - więcej światła.

arch515- dzieki za celną uwagę. Poprawiłem http://www.wizualizacje.media.pl/zasysanie/forum/panorama/pokoj_syna/panorama.html

hcpiter - lampka pięknie zrobiona.

peter_muler - ładniutkie. Nie wiem czemu ale wpływa kojąco na moje stargane nerwy;)

Edytowane przez pionix

Napisano
kliment woroszyłow, don't kidding mi;>

pionix, marsz na urlop, bo coraz częściej zdarzają Ci się potknięcia tego typu jak powyżej:) Pierwsza moja myśl, to że to NIE JEST TWOJE!:)

 

Pozdr

 

Jeśli moge sobie pozwolić na szczerość to projekt jest bardzo kiepski. ;)

Napisano

Hellołwieczór. Nie ma czasu na zbyt wiele...trochę za resztą, ale...prosty szybki test.

 

529b1f7722e4c093.jpg

Napisano

LA R – super wyszło!!!!!!!!! Takie …lekkie i zwiewne:) był Cs.?Rozumiem pozdrawiam.

Napisano

Pierwsze większe testy. Ale jest dużo pracy.

 

thebegining5.jpg

Napisano

Master, twoje celne uwagi są bezcenne :D

Nvidia, shader na pani powinien chyba odzwierciedlać mokrą skórę :)

Napisano

Master: Tobie to jedno w głowie ;P

Arev: Dzięki, postaram się poprawić. Sporo rzeczy trzeba zmienić. Światło poprawić bo przejarałem i coś z zasłonami zrobić.

Napisano

Wydaje mi się, czy ... dolna część pleców tej pani przykleiła sie do szyby ? (sam bym sie przykleił, więc się szybie nie dziwię :) ) Chyba potestuję tego Poser'a :)

Napisano

La R - super trawka na pierwszy plan

 

pressenter - sorry że tak późno: liczone na i7 920+6GB ramu, rozdziałka 3200x2400, czas jak zwykle 1 nocka

Napisano
liczone na i7 920+6GB ramu

 

Czyżby HP Pavilion Elite m9661pl?:D

Napisano

Dzięki panowie.

Arch515 pomyślałem iż wrzucę na forum dlatego też zmiana rozmiaru ( z 1200 ), odrobinę kontrast i lekko "szarpnięte" z uwagi na zastosowany filtr AA.

Napisano

La R - bardzo fajna ta twoja trawka, może niezbyt realistyczna ale jakoś mi się tak bajkowo kojarzy, zwiewnie i tak "futrzaście". Git.

Nvidia - niedawno widziałem w tym wątku taką łazienkę, to jakiś competition jest czy co?

Napisano

Razer: Nie pomyliłeś się :) Ćwiczymy sobie z 09121986 i czasem robimy to samo.

 

testn6.jpg

 

Jeszcze mi się tutaj sporo rzeczy nie podoba. Choćby te lustro, badyle i brakuje mi jakiegoś krzesła/stolika dywaniku. Do wody może dam jakieś płatki róż (?).

 

09121986 - to widziałeś

finishdetalps.jpg

finishdetalps.jpg

Napisano

ciemnoooo i przydało by się kolor roślinek jakoś hmm ujednolicić w sensie żeby nie były albo przesaturowane albo zbyt blade :)

Napisano

ale jak ciemno? jaśniej jak zrobie to przepala :( jeszcze PS coś zmieni.

 

No ale mimo wszystko spróbuje jeszcze zwiększyć moc Suna

Napisano

Vray, świece tylko Vray sunem, HSV exponential control. Brute Force, i Light Cache na 1.0.

Napisano

Coś nie czuć tego suna. Światło masz skopane. Zero życia.

Napisano

maly_cg: pokaż ustawienia,

 

Taki kierunek lepszy nie ?

gyhd.jpg

Napisano

carloss: mówili, że nienaturalna :(

maly_cg: używasz kamery fizycznje ? I nie dawaj mnożnika w sunie na 0,9 albo 1 albo 0,1, tzn jak tak radze ;) Do tego świeciłbym jako sky jakąś hdrką albo zwykłym kolorem.

Napisano

Nvidia - no fajnie to wygląda, mimo wszystko bez tej "pozerki" jest lepiej, można by pomyśleć nad wstawieniem pani z jakiegoś zdjęcia, wyszło by chyba naturalniej. Czym jest robiona ta woda? Tzn strumień z kranu i prysznica? Zasłonki też bardzo fajnie wyszły.

Napisano

maly_cg - osobiście nie renderuję vraysunem i bruteforcem więc w sprawie technicznej nic nie podpowiem (chociaż zamiast HSV mógłbyś spróbować Reinharda), ale jest lepiej. Wydaje mi się że światło jest w miarę ok i że to materiały psują scenę.

 

Przydało by się ujednolicić jakoś zielenie - krzaczki przy płocie są w miarę ok, ale ten na pierwszym planie wygląda jakby się wybierał na techno party :) Zróżnicuj trochę wielkościowo te iglaki w tle po prawej, dodaj jakieś tło po lewej. Może ciemne szyby wyglądały by lepiej niż jasne, teraz zlewają się zbytnio z belkami. Dach zlewa się też trochę w jedną plamę, ale nie wiem czym to jakoś zmienić, prawdopodobnie wybuchową mieszanką reflection-fresnel-gloss-bump :)

Napisano

Dzięki :) Tło dodam, tylko jeszcze najpierw dopicuje to co widać. Reinharda teraz właśnie próbuje - zobaczymy coz tego wyjdzie. Zarar też poprawie w PS teksture krzaczka :) Jeszcze jedno pytanie, być może idiotyczne - czy w exteriorach tez należy zwiększyć sampling materiałów?

 

ale z tym techno party to mnie rozweseliłeś :D

Napisano

maly_cg "czy w exteriorach tez należy zwiększyć sampling materiałów?" To chyba nie ma znaczenia czy robisz exterior czy interior, jak widać że materiał ma za mało sampli to trzeba je zwiększyć :)

 

A ode mnie kolejna część domu jednorodzinnego, taka mikro łazienka wyrenderowana sposobem który ktoś tutaj niedawno zaprezentował (nie pamiętam już kto ale respekt za metodę) I tak, wiem, na suficie jest niewidzialna lampa :)

lazienka_mala_parter_post.jpg

Napisano

maly_cg wydaję mi się ,że jednak intensywność słońca jest zbyt duża.

Pojawiły się przepalenia.

Napisano

Fajowe to Razer, ta krata tylko jakoś by mnie chyba przytłaczałą swoją ciemnościa jak bym se siedzial obok:)

Napisano

maly_cg - niedoradze Ci z Ext bo sam sobie jeszcze nie radze , ale mapowanie kamieni wali po oczach ... trawa jak szpile nie bardzo wyszla , razer i nvidia zroblili eleganckie tutoriale ,zajzyj ;)

Nvidia - hehehe kobite zabrałeś i kran juz nie jest w stanie wzwodu :D

Razer - Ładnie :)

 

Pozdrawiam

Napisano

Pionix dzięki za rady nad trawą jeszcze popracuje ale kolor trawy mi się podoba:)

Zacząłem robić viz łazienki no i mam problem z oświetleniem.

azienka.jpg

Tutaj widać detal w obiektach bo nie ma sufitu i jest vray sun i sky. Jednak sufit musi być. i nawet nie myśle żeby to oświetlić samym sunem.

azienkaplaneos.jpg

Tutaj już dałem 3 vray plane. Do tego został ten vray sun ze sky w eviniometr. Jeden plane sufit, drugi okno, trzeci przeciwległa ściana. No i straciłem w renderze detal który było widać w 1 renderze. Bawiłem się ustawieniami rendera ale to co widać, to już po podkręceniu rendera. Wielu z Was oświetlało exteriory i może ktoś mógłby mi pomóc. Kamera vrayphysical, z iso 100 balansem bieli D65. Multiplej plejnów to 70 -100. Jak mam zrobić by nie było takich szumów i oświetlenie ładne? I jeśli chodzi o strone techniczną sceny to jeszcze nie jest skończona i kilka elementów do poprawki.

Napisano

Razer: Dzięki, woda to zwykły vraymtl. Laska jedna wróciła się wykąpać :) Ma sobie iść czy zostać ostatecznie ? (głosowanie :D )

(wiem leżak lewituje ;) )

 

kufins.jpg

Napisano

Choć piszę to z niechęcią ja uważam, że czas by wreszcie zwolniła łazienkę.

Ten leżak jakoś miniaturowo Ci wyszedł.

Napisano

Nvidia- męczysz temat:) za długo, ciągle mi się wydaje ze przeglądam tom samą stronę wątku, no, ale nic, do rzeczy.

- skala baterii? Hydrant..Lecz woda bardzo ładnie się rozbryzguje, ale patrząc od strony rzeczywistej to strumień jest bardziej jedno lity, pamiętaj ze robiąc taki detal wymagany jest „reżim konsekwencji ” „

 

- LC nie trzyma skali..W 67cm GŁ 160 SZ 57..cm..mniej więcej.

 

- kobieta niech naprawdę zwolni łazienkę..I chyba mieszacze pogubiłeś, bo cos nie widać, szybę bym proponował bardzo przezierną, i skoro brodzik jest kwadratowy czy tam prostokątny. To po uli cha robić szybę po łuku…

 

- umywalka ładna, tu natomiast mini bateria, chyba dla równowagi …;)

 

- zasłony (mocowanie ich) wpuściłbym je w sufit, te żabki drażnią jak cholera –detal detalem, ale to akurat działa na nie korzyść..Zresztą ilość zasłon jest przesadzona, daj szersze (te po lewej.) A mniej..Bedzie naturalniej i powtarzalność odbicia lustrzanego będzie mniej razić oczęta..

 

- blat szafki bym wyrównał do frontów.(ładne drewno)

 

- kwiatka też bym mniej infantylnego wybrał..;) (Kwestia gustu)

 

- podłoga i ten zielony ręcznik na podłodze, pierwsze skojarzenie to papuga ara pełna egzotyka z klasykiem na pierwszym planie.. ( ładnie wygląda- naturalnie szczególnie ten przy umywalce)

- przyjemne światło na wodzie..

 

To tyle moich uszczypliwości:) potraktuj to oczywiście z dużą doza uśmiechu:) pozdrawiam.

Napisano

taki tescik trawy. mr proxy i takie tam. Obszar 500x200m :) Liczyło się jakieś 17 minut. Zżarło prawie 500mb pamięci. Proxy od Jeffa Pattona. Z tego co pamiętam każde ma jakieś 500 tysięcy poly. Wymiary 2x2m. I tu ciekawostka. Max 2009 łyka to spokojnie. Za to Max 2010 przelicza Final Gather normalnie, zaczyna renderować i nagle zużycie ramu leci w kosmos, zżera cały pamięć jaka jest i komp się zawiesza. Może wie ktoś o co chodzi.

 

trawotest.jpg

Napisano

BSP wogóle tego nie łyka. BSP2 to jedyne wyjście. Przynajmniej przy takiej ilości ramu jaką mam.

Napisano

no właśnie o to chodziło, żeby na BSP 2 przejść. Ale skoro już miałeś ustawione i tak się dzieje na max 2010 to może wina leży po stronie displace (o ile masz) - SP1 do maxa 2010 ponoć załatwia sprawę, ale jeszcze osobiście sam nie testowałem. Tak czy siak SP1 warto zainstalować.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności