mkeruj Napisano 6 Październik 2009 Napisano 6 Październik 2009 Heh, ten co nie lubi wizek, a jak wrzuci... :D
pressenter Napisano 6 Październik 2009 Napisano 6 Październik 2009 MF: ten po lewej na dole świetny, łazienka za to strasznie topornie wyszła, ale gratki opanowania Mentala. ;) Abell: śnieg wyszedł jak piasek albo pianka do golenia, a ta zieleń nadal według mnie przesycona. Zdeno: A ja ot tak dla zabawy. . Pozdrawiam Szymon
tweety Napisano 6 Październik 2009 Napisano 6 Październik 2009 Dawno nie robilem viz... Takie tam na szybko, za malo na galerie wiec pakuje tutaj :) Mental Ray beznadzieja... z czym do ludzi MF... zobacz na wcześniejsze rendery trawy, krzaczków czy innych klocków. to jest dopiero render a nie ten zrzut z viewporta. wstyd MF wstyd! a tak na serio to wow. co prawda małe to jest ale na finished pewnie by się nadawało :)
ptaszek Napisano 6 Październik 2009 Napisano 6 Październik 2009 Loo Tweety jak to sie zwyklo mowic na max3d.pl zmiazdzyles mi suty :P
Razer Napisano 6 Październik 2009 Napisano 6 Październik 2009 zdeno, pressenter rozwaliliście mnie tymi gifami :D A ten interior dla zabawy strasznie ciemne ma to drewno, weź się tak nie baw!
tweety Napisano 6 Październik 2009 Napisano 6 Październik 2009 no przecież pisze, że trawki są ładne. to MF dał ciała hehe ale tak zupełnie na poważnie: MF winien to wrzucić do galerii, w tych całych testach trawy i innych takich wizka wygląda na bardzo mocno pro hehe :)
Kris_R Napisano 6 Październik 2009 Napisano 6 Październik 2009 Bo jest pro ;) tylko pewno nie wykończona w detalu tak jakby Fatal tego chciał :)
Kub@ Napisano 6 Październik 2009 Napisano 6 Październik 2009 MF- wizki sa bardzo ładne, przyjemne swiatelko. press - za ciemne meble zdecydowanie cos z kontrastem nie tak. odemnie testy swiatla, meble wrzucone na razie bez ładu i składu.
hcpiter Napisano 6 Październik 2009 Napisano 6 Październik 2009 kub@- jak zwykle wyróżniasz się z super renderami !
pressenter Napisano 6 Październik 2009 Napisano 6 Październik 2009 Jak już wspominałem to taka zabawa była. . A ja mam takie pytanie: da się jakoś zapanować nad samplowaniem cienia z vraylightmtl? Pozdrawiam Szymon
Raju Napisano 6 Październik 2009 Napisano 6 Październik 2009 Kub@, ladnie, chociaz w wypadku pierwszego rendera IMO troche za bialo ;) pressenter, na gorze bardzo jasno, a stol, krzesla i podloga wrecz czarne - nie pasuje mi to jakos.
Kub@ Napisano 6 Październik 2009 Napisano 6 Październik 2009 hcpiter - dzieki ;) pressenter, w sp3 normalnie mozna w materiale dawać sample, we wczesniejszych wersjach nie.. Ciągle zamiast stołu jest czarna plama. Mozliwe że masz monitor zbyt jasno ustawiony.
Loki Napisano 6 Październik 2009 Napisano 6 Październik 2009 pressenter dół faktycznie czarny, ale fajnie kryształ wygląda, to zwykłe szkło vrayowe?
Razer Napisano 6 Październik 2009 Napisano 6 Październik 2009 kub@ nieeeee nooooo, ja już nie mogę na to patrzeć! Przy każdym nowym renderze zżera mnie zazdrość :) Byle jakie testowe wnętrze, jakieś tam krzesła, sofa, nnnnnnic specjalnego - ale jaaaaakie światło! To ode mnie taka mini kuchnia, jak jeszcze mi się zechce to może to dopieszczę "do portfolio", bo na potrzeby klienta to już jest skończone.
kamil.ochel Napisano 6 Październik 2009 Napisano 6 Październik 2009 ale kolor tych szafek. do portfolio koniecznie go zmień. tak pozatym to ultra-monochromatycznie
Raju Napisano 6 Październik 2009 Napisano 6 Październik 2009 Tylko mnie sie wydaje, ze przesacie ze swiatlem, przez co za duzo jest bieli na pracy?
pressenter Napisano 6 Październik 2009 Napisano 6 Październik 2009 pressenter, w sp3 normalnie mozna w materiale dawać sample, we wczesniejszych wersjach nie.. Ciągle zamiast stołu jest czarna plama. Mozliwe że masz monitor zbyt jasno ustawiony. Szkoda, bo mam sp1. :|
NV Napisano 6 Październik 2009 Napisano 6 Październik 2009 A jak dasz ten materiał w OverrideMtl i jako GI zwykły mtl z ustawionymi samplami to nic nie da? jakoś w tym kierunku bym kombinował, chociaż to nie do końca poprawi samplowanie cienia hmmmm więc chyba pozostaje SP3.
Razer Napisano 6 Październik 2009 Napisano 6 Październik 2009 No, troszkę jest biało i monochromatycznie bo w projekcie wszystko jest albo białe albo czarne (plastiki i szkło), jedynie fioletowe szafki są "szałowe" ;) Mi też się specjalnie nie podoba ale myślę że jak już od tego odpocznę to jeszcze trochę nad tym posiedzę i coś z tego będzie. Zawsze jest mi szkoda zostawiać prace na etapie "dla klienta jest już ok, ale do portfolio się nie nadaje" :)
pressenter Napisano 8 Październik 2009 Napisano 8 Październik 2009 Wam też się wydaje, że przez tego dofa te duperelki wyglądają jak zabawki? . . Pozdrawiam Szymon
hcpiter Napisano 8 Październik 2009 Napisano 8 Październik 2009 Mi sie wydaje ze biale jest za biale a czarne za czarne ;)
chudy Napisano 8 Październik 2009 Napisano 8 Październik 2009 na pierwszym przez tego dofa nic nie widać :) niby ostrość złapana na kawałku białej półki...aaaale na niej nic nie ma w tym miejscu :) pozdr.
Loki Napisano 8 Październik 2009 Napisano 8 Październik 2009 1 obrazek pressenter - nieczytelny, raz że przez dof'a (czyli to co chudy napisał), 2 przez zbyt hmm duży brightness i za mały kontrast (tracisz krawędzie bo się zlewają przez to - np scianka / najwyższa deska tej półki, tam powinna być widoczna krawędź, a u Ciebie jest gradientowe przejście), 3) przez szum na obrazku (masakryczny jest, na krawędziach szczególnie kiepsko to wygląda). 2 obrazek - za ciemno (a ja mam dość jasno ustawiony monitor) - prawa strona to czarna plama, to samo z krzesłem. No i na koniec zgodzę się z Tobą - dof sprawia wrażenie że to domek dla lalek (przynajmniej w 2 przypadku). Myślę że skala tekstury (słojów) na drewnianej okładzinie ścian ma sporo z tym wspólnego (podświadomie człowiek stara sie dopasować rozmiary przedmiotów do rozmiarów tego co mniej więcej jest w stanie określić, a tu dodatkowo DOF podkreśla ten efekt)
Razer Napisano 8 Październik 2009 Napisano 8 Październik 2009 2 wygląda na domek dla lalek bo połączyły się dwa aspekty: po pierwsze kamera ma dużego fov'a a po drugie dof ma daleki zasięg - jeśli to jest skala ludzka to rozmywa ci pierwsze ~3 metry od obiektywu. Więc masakra :) W normalnych warunkach dof z przodu rozmywałby tylko to co jest naprawdę blisko kamery np. oddalony o 20cm wazon, zza którego robiłbyś zdjęcie (mówię o najzwyklejszym zdjęciu, bez teleobiektywu itp) Dlatego tutaj to wygląda na domek dla lalek, bo przez "długi" dof wydaje się że to jest mała skala. No, przynajmniej tak mi się wydaje, fotograf tak naprawdę ze mnie żaden.
SWRSC Napisano 8 Październik 2009 Napisano 8 Październik 2009 test studia chyba, a może ramki, a może materiałów.
Razer Napisano 8 Październik 2009 Napisano 8 Październik 2009 SWRSC ramka świetna! Zrobisz tutka jakiegoś? ;)
SWRSC Napisano 8 Październik 2009 Napisano 8 Październik 2009 ramka to tajemnica zawodowa. Nikt z was nie jest godzien by poznać tajniki takowej tworzenia. Nauczyłem się ją tworzyć podczas pobytu w ju-es-ej w największej światowej agencji kreatywnej. Jestem jednym z niewielu któremu sprzedali taką wiedzę. Słyszałem również o podróbkach z Photoshopa, ALE TO NIE TO !!! nie dajcie się oszukać!
pressenter Napisano 8 Październik 2009 Napisano 8 Październik 2009 Mi sie wydaje ze biale jest za biale a czarne za czarne ;) Rodżer! ;) na pierwszym przez tego dofa nic nie widać :) niby ostrość złapana na kawałku białej półki...aaaale na niej nic nie ma w tym miejscu :) pozdr. No w sumie miał być taki artystyczny zabieg... ale pewnie coś z tym zrobię. ;) 1 obrazek pressenter - nieczytelny, raz że przez dof'a (czyli to co chudy napisał), 2 przez zbyt hmm duży brightness i za mały kontrast (tracisz krawędzie bo się zlewają przez to - np scianka / najwyższa deska tej półki, tam powinna być widoczna krawędź, a u Ciebie jest gradientowe przejście), 3) przez szum na obrazku (masakryczny jest, na krawędziach szczególnie kiepsko to wygląda). 2 obrazek - za ciemno (a ja mam dość jasno ustawiony monitor) - prawa strona to czarna plama, to samo z krzesłem. No i na koniec zgodzę się z Tobą - dof sprawia wrażenie że to domek dla lalek (przynajmniej w 2 przypadku). Myślę że skala tekstury (słojów) na drewnianej okładzinie ścian ma sporo z tym wspólnego (podświadomie człowiek stara sie dopasować rozmiary przedmiotów do rozmiarów tego co mniej więcej jest w stanie określić, a tu dodatkowo DOF podkreśla ten efekt) Te kolory i przepalenia to mi takie PS zrobił, podstępna świnia! xD 2 wygląda na domek dla lalek bo połączyły się dwa aspekty: po pierwsze kamera ma dużego fov'a a po drugie dof ma daleki zasięg - jeśli to jest skala ludzka to rozmywa ci pierwsze ~3 metry od obiektywu. Więc masakra :) W normalnych warunkach dof z przodu rozmywałby tylko to co jest naprawdę blisko kamery np. oddalony o 20cm wazon, zza którego robiłbyś zdjęcie (mówię o najzwyklejszym zdjęciu, bez teleobiektywu itp) Dlatego tutaj to wygląda na domek dla lalek, bo przez "długi" dof wydaje się że to jest mała skala. No, przynajmniej tak mi się wydaje, fotograf tak naprawdę ze mnie żaden. O, dużo dobre. Tylko nie wiem własnie jak zmienić w vrayowej kamerze te odległości rozmycia. Zabawa z fovem czy coś? Świerszczu ja słyszałem o tych amerykanckich ramkach. To podobno juł es armi opatentowało coby zabijać grafików wrażych. Nadal żyję więc techniki nie opanowałeś. :P Pozdrawiam.
pionix Napisano 8 Październik 2009 Napisano 8 Październik 2009 indian - przyjemny miękki render. pressenter - wrażenie skali jak w domu dla gumisiów ;) SWRSC - ładny metal i światło ale ramka to jak na moje oko o 1px za wąska. Chyba to jednak ta podróbka z Photoshopa. Ja się oszukać nie dam! ;P
Razer Napisano 8 Październik 2009 Napisano 8 Październik 2009 pressenter w kamerce włącz specify focus i ustaw focus distance, dodatkowo możesz regulować ostry obszar f-number'em. Nie wiem czy to zadziała w 100% bo sam nie ustawiam nigdy dofa bezpośrednio w maxie, zostawiam do dla PSa. SWRSC Nawet nie wiesz jak się cieszę że zapytałem o tą ramkę ;) :D
barel Napisano 8 Październik 2009 Napisano 8 Październik 2009 Ode mnie taki w sumie mały test materiałów dla modelu który ostatnio dłubałem w wolnych chwilach, z przeznaczeniem do jednego wnętrza. Prosto z maxa.
JunioR Napisano 8 Październik 2009 Napisano 8 Październik 2009 Cześć Test oświetlenia sofy w starym domu: pozdr.
Touch Napisano 8 Październik 2009 Napisano 8 Październik 2009 hcpiter, hehe, przesadziłeś ziom:) Ani estetyczne, ani w klimacie loftu. "Ucywilizowałbym" to trochę;) Pozdr
Loki Napisano 8 Październik 2009 Napisano 8 Październik 2009 (edytowane) fajnie jakościowo - hcpiter + junior, co to nowy Booconcept ? Edytowane 8 Październik 2009 przez Loki
arch515 Napisano 8 Październik 2009 Napisano 8 Październik 2009 junior- hcpiter...masakra...ZAJe*** Chodź bym się pofatygował o materiał zamszu szarego.:) ...:) pozdrawiam.
pionix Napisano 9 Październik 2009 Napisano 9 Październik 2009 JunioR i hcpiter - ale foty! barel - fajny kurde ten modelik. takie coś:
chudy Napisano 9 Październik 2009 Napisano 9 Październik 2009 pionix skąd masz taką fajną cegłe? ;] ogólnie spoko ale te samochody poruszające się z prędkością warpową to troche przegięcie :P
Marek G Napisano 9 Październik 2009 Napisano 9 Październik 2009 (edytowane) dzisiaj sobie potestowałem troszke liczenie renderków metodą QMC+PHOTON MAP. Ciekaw jestem czemu wszyscy uzywaja irr+lq lun qmc+lq metoda z photonami jest napewno trudniejsza - ale czy to jest tylko powodem tak małej popularnosci? może macie jakieś doświadczenia/przemyślenia na temat photonów?? no i dodam jeszcze jeden render liczony QMC+photon map Edytowane 9 Październik 2009 przez Marek G
JunioR Napisano 9 Październik 2009 Napisano 9 Październik 2009 hej! Dzieki za komentarze. Loki- jesli chodzi o mój render to taki test brudnych wnętrz, nie mający związku z boconcept :) arch515- yo, zamsz może kiedyś młody ;) pionix- bardzo czysto wyszedł Twój renderek, jedynie co to auta które pędzą z niewyobrażalną prędkością w miejscu zabudowanym i zatłoczonym, bym zwolnił lekko albo dal im mandat za prędkość! Pozdr.
Vega Napisano 9 Październik 2009 Napisano 9 Październik 2009 JunioR mnie się tylko dywan nie podoba :) Ale to jest test oświetlenie więc niema o czym gadać :) Światło jest w porządku (jak zwykle)
SWRSC Napisano 9 Październik 2009 Napisano 9 Październik 2009 jeszcze jedne test studia, tym razem z czarnym podłożem. Przypominam że czarna ramka to niepowtarzalne arcydzieło.
pressenter Napisano 9 Październik 2009 Napisano 9 Październik 2009 Świerszczu mistrzostwo! Po prostu genialna ramka! A poważnie to świetne studio i materiały. Coś wspaniałego, aż miło popatrzeć.
Razer Napisano 9 Październik 2009 Napisano 9 Październik 2009 JunioR Podobać! hcpiter Jakoś zbyt hardkorowa dla mnie ta ściana :/ pionix Pędzące z prędkością dźwięku auta to jedna sprawa, ale mi się nie podoba niebo. Zajmuje połowę renderu a... nic się na nim nie dzieje :) SWRSC Czy ty masz wykupioną pełną licencję na tą ramkę że tak sobie nią szastasz po wszystkich renderach? A hasło "magnat" od razu przypomniało mi pewien kalambur z Komicznego Odcinka Cyklicznego :) I jeszcze jedno, taki stand zaskoczył mnie w jednym ze sklepów z płytkami - przecież ja to już gdzieś widziałem! :D
SWRSC Napisano 9 Październik 2009 Napisano 9 Październik 2009 o ale czad :) Robię dla nich wizki nowych kolekcji płytek które wprowadzają na rynek. co do ramki, to tak. Mam przyznaną dożywotnią licencję od samego właściciela firmy, która opracowała tą unikatową ramkę. Licencja to platynowa tabliczka z napisem "kopytko". Wisi w pokoju nad łóżkiem. Jako ciekawostkę dodam, ze w każdej ramce znajduje się kilka pikseli o innym kolorze - to identyfikator właściciela ramki. Cały system stworzony po to, by przeciwdziałać piractwu w postaci sprzedaży podróbek na allegro.
kamil.ochel Napisano 9 Październik 2009 Napisano 9 Październik 2009 to jakoś średnio tę ramkę zabezpieczają. wystarczy copy and paste ;) cya @ allegro
Rekomendowane odpowiedzi