Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

1 plan nieprzepalony - dodalem glowa celowo zeby zrobila sie taka poswiata. drzewa plaskie bo bez shedera zadnego narazie, bez dispa ino bump. to test brzoz, texturki, i tam takich dupereli. wszystko 3d, proxy to siano i trawa, te rozlozyste to model bo jak nie przetestuje to nie proxuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Morphe eh nie mam już do ciebie siły, kiedy wydasz własne dvd z tymi krzakami? ;)

Abell trawka po postprodukcji jest całkiem fajna, ale i tak zmieniłbym w oryginale tą rave-techno-zieleń na coś bardziej stonowanego.

 

Pytanie do onyxowych drzeworobów - próbowaliście coś zrobić w xfrogu? Widziałem że ma parę fajnych opcji których w ogóle nie ma w onyxie, i sposób tworzenia drzewa jest jakiś taki bardziej logiczny (coś a'la node'y). Jak znajdę czas to go potestuję podczas robienia drzew do mojej pseudowiedźmiskiej wioski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Cornelius Scipio

Pionix: Super kolorki ! zresztą jak zawsze praca na poziomie. To czyste renderki ? Aaaa i takie pytanko.Zawsze doświetlasz wnętrza jakimiś światłami w środku ?

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za komentarze.

Teksturki własna robota. Rendery przeszły minimalne "levelsowe" przeróbki w Photoshopie. Generalnie poprawiony jest kontrast.

Cornelius Scipio - co do Twojego pytania. Doświetlam wtedy kiedy to jest potrzebne bo jest zbyt ciemno, czyli prawie zawsze;) Jak doświetlam to tylko światłami tymi które są w projekcie. Raczej nie stosuję dodatkowych elementów doświetlających ale muszę pokombinować z takim rodzajem oświetlania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytając wątek Hcpitera o jego wnętrzu zastanawiałem się czy to faktycznie jest aż tak cięzko wydobyć biel z wnętrza czy ludzie coś ściemniają z tym narzekaniem...

 

12410513.jpg

 

Prosto z maxa, bez żadnego post poza 3dsowego. ;) Ustawienie sceny i render zajęły mi w całości 16 minut.

 

Pozdrawiam

Szymon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pressenter: U mnie podłoga jest przepalona, chyba ze to miało tak być.

 

Literówka. :| Zamiast 1 wpisałem w reinhardzie 2 w burnie. :|

 

Bo pressenter wydobywa biel ;).

 

Dokładnie. Swoją drogą niezła Pamela... ;)

 

bonifatz - to ten obrazek miałem na myśli.mam nadzieję że autor sięnie obrazi:

http://www.hoppearchitektura.pl/architektura_wnetrz/projekt_03/projekty3.html

 

Autor pousuwał posty, i wątpię żeby jeszcze bywał, a szkoda. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie juz paru osób pytalem ale bez rezultatu... nie bede nowego watku zakladal wiec tu dam.

Otóz czy ktos sie orientuje co to za sedes? paczka modeli ever vol6

a jezeli nie jest on "firmowy" tylko tak z wyobrazni to moze ktos zna cos podobnego na rynku i by podpowiedzial...

096km.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grigoriob - dobrze wyszło.

Lis - zaiste też zacna wizka. Tylko większe plizzzz:)

arev - fajne światło, ładny lakier czarny i ogólnie good.

Bonifatz - jest gitara ale coś te zasłony zbyt proste jak dla mnie. Trochę bym je pogniótł. Coś w tym stylu: http://images32.fotosik.pl/155/0652a1cb73e98682.jpg

pressenter - tylko zauważ że u hcpitera światło jest żółto-niebieskie a u Ciebie widzę, tylko czyste białe. No i ściany w moim odczuciu wydają się być jasnoszare a nie białe ;)

Edytowane przez pionix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytając wątek Hcpitera o jego wnętrzu zastanawiałem się czy to faktycznie jest aż tak cięzko wydobyć biel z wnętrza czy ludzie coś ściemniają z tym narzekaniem...

 

12410513.jpg

 

Prosto z maxa, bez żadnego post poza 3dsowego. ;) Ustawienie sceny i render zajęły mi w całości 16 minut.

 

Pozdrawiam

Szymon

 

wydaje mi się, ze jest ciężko wydobyć biel we wnętrzu, w sumie sam to potwierdziłeś własnym renderem. Popatrz, postawiłeś 4sciany, jeden fotel i tak nie wyszło ci to dobrze, bo nie ma odcieni błękitu plus cieplej barwy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pressenter - tylko zauważ że u hcpitera światło jest żółto-niebieskie a u Ciebie widzę, tylko czyste białe. No i ściany w moim odczuciu wydają się być jasnoszare a nie białe ;)

 

wydaje mi się, ze jest ciężko wydobyć biel we wnętrzu, w sumie sam to potwierdziłeś własnym renderem. Popatrz, postawiłeś 4sciany, jeden fotel i tak nie wyszło ci to dobrze, bo nie ma odcieni błękitu plus cieplej barwy.

 

Prawda, prawda, pomyślimy.

 

pressenter- nie lepiej szkolic wlasny warsztat niz kopiowac innych ? zrobic 4 sciany i fotel to akurat nie problem oswietlic, schody zaczynaja sie przy duzych wnetrzach, gdzie jest duzo oddzialywujacych na siebie kolorow itp.

 

Ja zazwyczaj robię "po swojemu" co widać na moich wizkach, to było tylko takie dla testu i zabawy. ;)

 

I tak, żeby pusto nie było.

 

int51.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troche za ciemny ten ostatni. z fotela i kanapy troche sie 2 brązowe plamy zrobiły. ogólnie ładnie jest :)

 

No dodałem tam troszkę PSa, i jak widać, było to chybione. Ogólnie to tam powinno być mniej więcej tak jasno:

 

int52.jpg

 

Ogolnie ladnie, ale jakos tak ciemno. Jeszcze mam pytanie - halogeny sa zapalone? Bo mozna wnioskowac po swietle, ze tak, ale zaroweczki sie nie pala.

 

Są, zapomniałem rozbłyski dodać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności