Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

tak, Tomku, tak to chyba każdy ma po pewnym czasie, i nie chodzi tu o skromnośc, ale samokrytycyzm, ale to dobra rzecz akurat, zmusza do samodoskonalenia.

 

co do wizkki, masz mało kontrastu między światłem, wygaś trochę tego plane'a czy sky a więcej daj z światła kierunkowego, ściany jeśli masz biały 255 to zmniejsz, tak do ~240, teraz np sufit iściana to jest jeden gradient, za dużo światła tam jest a za mało przy kamerze.

 

soft shadows możesz też włączyć od directa.

 

generalnie ładnie, ten lew jest git;)

Napisano

Już raz o tym pisałem, robiąc w nocy, trzeba wziąć poprawkę, że rano wszystko może się okazać zbyt jasne i intensywne:) Zieleń widziałbym tutaj zdecydowanie głębszą, a pianę jednak zostawiłbym w szklance, niech nigdzie nie wychodzi:) Jeśli do reklamy, to kadr też do poprawy,o;p

I butelka Ci przez kapsel na obwodzie wychodzi:D

 

Pozdr

Napisano

e chciałem coś napisać ale Touch w zasadzie podsumował to wszystko co pisałem :)

 

Za jasno - poza tym fajnie. Będzie z tego coś więcej niż statyczny obrazek?

Napisano (edytowane)

Jak dla mnie to na szybko kuchnia i jadalnia, szalu nie ma ale co sadzicie?

kuchniamw.jpgkuchniamw.jpg

jadalniam.jpg

Kris_R fakt wyszło kiepsko a grzejnik to już kosmos nie wiem czemu tak świeci, nie miałem czasu na to żeby dojść o co kaman

Edytowane przez grafik3d
Napisano

Fajniusio :) choć kalkulacja GI średnia, bo to, co się dzieje na dolnym obrazku koło kaloryfera i ten płaski wazon stojący w kącie błagają o litość :)

 

Ode mnie pierwszy kontakt z TheaRender. Test ibl - każdy obrazek około 2 minutki.

 

ibltest.jpg

Napisano

Jak na 2 minuty w tej rozdzielczość to trochę ziarna jest, bo to chyba jest ten co renderuje GPU tak? No chyba że mi sie coś pomyliło to wtedy 2min dobry czas;)

Napisano

hcpiter> Ja jestem szalenie mile zaskoczony. Mam dość słabego kompa i dla mnie taka szybkość renderingu to coś zupełnie nowego :)

 

Tomala> Tak - można wybrać sobie z listy passy jakie chcesz dostać w outpucie. Świecone samą hdr'ką - dokładnie.

 

Freedom Fighter> Thea ma kilka algorytmów GI do wyboru. Łączine z photon mappingiem i Final Gatheringiem. Tutaj testowałem ubiased i jak na dwie minuty na moim sprzęcie to takie ziarno jest zwykłym żartem :)

Napisano

09121986 - kabina prysznicowa na pewno ma włączoną niewidzialność. Szkło powinno wiecej odbijać, czymś (w jakiś sposób) wypadało by przymocować taką taflę szkła do ściany / podłogi (zwłaszcza że sporo waży)

 

nie podoba mi się wykończenie kafli nad sedesem (geberit pod oknem? średni pomysł)

 

umywalki chyba są za wysoko

 

to tak na szybko mi się rzuciło, przepalenia też bym zlikwidował.

Napisano (edytowane)

Loki - hehe no troche chyba z refraction przesadziłem.Dzięki za komentarz ... ze mnie heh taki designer że pożal się boże , także cieszę się że nie jest źle ... dosyć szybko to sklejałem bo około 3h (ceramika gotowce) grunt że technicznie nie jest źle.PRzepalenia to móje nieodstąpione ostatnio zmartwienie ...

 

Bonifatz - też pisałem że coś troszku za bardzo wyprane :)

 

Aha , płytki i ceramika Cersanit.

Edytowane przez 09121986
Napisano

09121986, GI też siada. Na pierwszym łączenie kafli i skosu z oknem. Wokół ramy okiennej też coś się dzieje. Widać też plamy na skosie z oknem i słabiej na suficie.

 

Pozdr

Gość szysia565
Napisano

Witam wszystkich! Od jakiegoś roku mnie tu nie było :) Szacunek dla tych którzy mnie pamiętają ;) Z przyczyn technicznych miałem dłuższą przerwę od 3D, a teraz, po powrocie machnąłem sobie coś takiego:

 

00kostkicopy.jpg

 

Komputer nie jest mój. Kiedyś znalazłem model to wrzuciłem bo mi się nie chciało modelować. W sumie dwie kostki są do poprawy. (jedna lewituje a druga przenika przez prawą część ekranu;)) No i za duży bump na podłodze... Coś jeszcze?

Napisano
Komputer nie jest mój. Kiedyś znalazłem model to wrzuciłem bo mi się nie chciało modelować.

 

Jeśli przy tak małej scenie już Ci się nie chciało, to jaki był sens w ogóle ją robić? Chyba, że to relaksik taki, wtedy luz. Model kostki trochę dziwny, ja miałem inną kostkę, gdzie elementy z kolorem nie były tak uwypuklone, ale pewnie kostki są różne. Słabo oświetlone, bez szału, dużo chaosu, ale mimo to jakby nic się nie dzieje. Tekstura ściany słabo się prezentuje, przydałby się jakiś delikatny shader. Keep it up!

 

Pozdr

Gość szysia565
Napisano
a mógłbyś wrzucić większy Render ? bo trochę nie widać ze to kostki Rubika

 

Myślałem że jest wystarczająco duży... O jakiej rozdziałce myślisz?

 

To był render for fun.. Wyszedłem z założenia "ciekawe jak to będzie wyglądało." Zajęło mi to godzinkę, może dwie... Chaos o którym wspomniałeś był w tym "projekcie" celem ;)

Napisano
O kurde, niezle ...

Malo powiedziane,

Napisał szysia565 viewpost.gif

Myślałem że jest wystarczająco duży... O jakiej rozdziałce myślisz?

 

mysle że 3300x1050 to akurat będzie :)

Napisano

Simple_man - hehe nom niewidzialne to szkło :) usilnie walcze z przepaleniami , czesto przegrywam ... dzieki za komentarz!

Touch - własnie nie wiem co za babol mi wyszedł tam koło tej ramy okiennej :|, plamy powychodziły bo w sumie takie bardzo srednie nastawy były , próbuje cały czas skracać czas liczenia , starając się nie tracić bardzo na jakości ,jak widać jeszcze sporo nauki przedemna :) dzięki

Bonifatz - powtórzę się :) Twoj b. dobry standard ! ;)

szysia565 - przepaliło Ci strasznie klawiaturę.

Vision3d - no jak ze spotu reklamowego :)

 

Ja natomiast rzucam taki tescik modelowanej trawki ... zasianej GroundWizem ... ktoś dawał link do fajnego tutka jak to zrobić.Testuje też dofa maxowego i tym razem nie dość ze sampling słaby dałem to jeszcze jakoś dziwnie siadł.

grasstest1.th.jpg

 

Projekcik lokalu z szamką.Jak się spodoba to rzuce całość do FW jak policzy mi wszystko.

W Psie dodane tylko widoki i abberacja , a takto czysty wypiek z maxa.

cam10050.jpg

 

I jeszcze taki test stoiska w ramach nauki nastaw vr w animacji.

http://www.vimeo.com/11101431

 

Pozdro

Napisano

bo to i poszlo do reklamy w nieco innej wersji;) a z korkiem dlugo walczylem, prawie ze pod lupa go ogladalem hehe, ale jak juz model sie zgadza to to juz polowa sukcesu do realnego renderingu.

Napisano

Ode mnie test Light layers i dof`a w Indigo. Nie wliczajac dodanej abberacji, render prosto z renderera. Jest to część większej scenki.

Pieczone jakoś 30minut wiec widac jeszcze ziarno w finalnych ujeciach oczywiscie ten problem zniknie.

 

markerytest2.jpg

 

markerytest.jpg

 

 

Pozdrawiam

Napisano

trosiek - a jest szansa zeby wrzucac prevki bez tak wielkiego ziarna? mi to strasznie psuje odbior, widze ze idzie to do przodu ale przez taka ziarnice ciezko wskazac konkretne uwagi co do materialow.

No ale cos tam napisze;) Na tym rendrze pierwsze co mi sie rzuca to troszke dziwna prespektywa, liczylem ze teraz dasz up'a w lepszej jakosci poprzedniej perspektywy, czekam!;)

 

keraj - z kontrastem to pojechales, zdecydowanie za mocny. Displacement na podlozy tez mooocno sredni.

Napisano (edytowane)

dałem wyższe nastawy, obniżyłem kamerę i podkręciłem softobxa z lewej :) (wybaczcie za to na ziemi po prawej - naprawi się potem :) ) na razie głównym problemem są felgi i strasznie słabe cienie pod kołami ;/

e5d90e23e0.jpg

Edytowane przez trosiek
Napisano

za mocne te swiatlo z boku stad przepalenia na felach i slaby cien z boku. Podkrec nieco lakier, zmniejsz natezenie tego swiatla i bedzie lepiej, przyciemnil bym tez material dachu i zderzakow (ale moze to zalatwilby britghtness/contrast dla calej sceny). Testuj;)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności