Orangegraphics Napisano 18 Kwiecień 2010 Napisano 18 Kwiecień 2010 tak, Tomku, tak to chyba każdy ma po pewnym czasie, i nie chodzi tu o skromnośc, ale samokrytycyzm, ale to dobra rzecz akurat, zmusza do samodoskonalenia. co do wizkki, masz mało kontrastu między światłem, wygaś trochę tego plane'a czy sky a więcej daj z światła kierunkowego, ściany jeśli masz biały 255 to zmniejsz, tak do ~240, teraz np sufit iściana to jest jeden gradient, za dużo światła tam jest a za mało przy kamerze. soft shadows możesz też włączyć od directa. generalnie ładnie, ten lew jest git;)
Simple_man Napisano 19 Kwiecień 2010 Napisano 19 Kwiecień 2010 zabawa z post pro. Jak czlowiek nie ma pracy to sie nudzi i takie rzeczy robi :)
Orangegraphics Napisano 19 Kwiecień 2010 Napisano 19 Kwiecień 2010 simpleman: za dużo czerwonego, dziwnie wyszło jeden wieczór roboty, założenie było takie aby było 100% reklamowe. i jak, zachęca? hires:http://www.orangegraphics.pl/hst/lech.jpg ja nic na tym już nie widze, do zbyt późnej godziny nad tym siedziałem.
Touch Napisano 19 Kwiecień 2010 Napisano 19 Kwiecień 2010 Już raz o tym pisałem, robiąc w nocy, trzeba wziąć poprawkę, że rano wszystko może się okazać zbyt jasne i intensywne:) Zieleń widziałbym tutaj zdecydowanie głębszą, a pianę jednak zostawiłbym w szklance, niech nigdzie nie wychodzi:) Jeśli do reklamy, to kadr też do poprawy,o;p I butelka Ci przez kapsel na obwodzie wychodzi:D Pozdr
Loki Napisano 19 Kwiecień 2010 Napisano 19 Kwiecień 2010 e chciałem coś napisać ale Touch w zasadzie podsumował to wszystko co pisałem :) Za jasno - poza tym fajnie. Będzie z tego coś więcej niż statyczny obrazek?
grafik3d Napisano 19 Kwiecień 2010 Napisano 19 Kwiecień 2010 (edytowane) Jak dla mnie to na szybko kuchnia i jadalnia, szalu nie ma ale co sadzicie? Kris_R fakt wyszło kiepsko a grzejnik to już kosmos nie wiem czemu tak świeci, nie miałem czasu na to żeby dojść o co kaman Edytowane 19 Kwiecień 2010 przez grafik3d
Kris_R Napisano 19 Kwiecień 2010 Napisano 19 Kwiecień 2010 Fajniusio :) choć kalkulacja GI średnia, bo to, co się dzieje na dolnym obrazku koło kaloryfera i ten płaski wazon stojący w kącie błagają o litość :) Ode mnie pierwszy kontakt z TheaRender. Test ibl - każdy obrazek około 2 minutki.
hcpiter Napisano 19 Kwiecień 2010 Napisano 19 Kwiecień 2010 Kris_R- fajnie i ciekawie, jak ogólnie wrażenia z TheaRenderer`a?
Tomala Napisano 19 Kwiecień 2010 Napisano 19 Kwiecień 2010 Kris_R całkiem spoko to wygląda. A czy ten thea renderer wypluwa też render elements? To jest świecone samą hdr'ką czy jak?
FF Napisano 19 Kwiecień 2010 Napisano 19 Kwiecień 2010 Jak na 2 minuty w tej rozdzielczość to trochę ziarna jest, bo to chyba jest ten co renderuje GPU tak? No chyba że mi sie coś pomyliło to wtedy 2min dobry czas;)
Kris_R Napisano 19 Kwiecień 2010 Napisano 19 Kwiecień 2010 hcpiter> Ja jestem szalenie mile zaskoczony. Mam dość słabego kompa i dla mnie taka szybkość renderingu to coś zupełnie nowego :) Tomala> Tak - można wybrać sobie z listy passy jakie chcesz dostać w outpucie. Świecone samą hdr'ką - dokładnie. Freedom Fighter> Thea ma kilka algorytmów GI do wyboru. Łączine z photon mappingiem i Final Gatheringiem. Tutaj testowałem ubiased i jak na dwie minuty na moim sprzęcie to takie ziarno jest zwykłym żartem :)
jahred6 Napisano 19 Kwiecień 2010 Napisano 19 Kwiecień 2010 Bardzo dawno nic nie wrzucałem.... Tutaj taka zabawa (Bonifatz postpro)
Bonifatz Napisano 19 Kwiecień 2010 Napisano 19 Kwiecień 2010 jahred6: moje zdanie znasz ;) mocno zaawansowany wip (dachówka jeszcze do wymiany i cos w okna trzeba wstawić):
Kris_R Napisano 19 Kwiecień 2010 Napisano 19 Kwiecień 2010 Uch :) świetny detal na podjeździe... drzewo pierwszoplanowe w porównaniu z tymi z tyłu trochę odstaje - ale to na pewno sam doskonale wiesz :)
09121986 Napisano 19 Kwiecień 2010 Napisano 19 Kwiecień 2010 ciekawe czy mam nadal włączoną niewidzialność ;p heh Co myślicie o tym ?
Loki Napisano 19 Kwiecień 2010 Napisano 19 Kwiecień 2010 09121986 - kabina prysznicowa na pewno ma włączoną niewidzialność. Szkło powinno wiecej odbijać, czymś (w jakiś sposób) wypadało by przymocować taką taflę szkła do ściany / podłogi (zwłaszcza że sporo waży) nie podoba mi się wykończenie kafli nad sedesem (geberit pod oknem? średni pomysł) umywalki chyba są za wysoko to tak na szybko mi się rzuciło, przepalenia też bym zlikwidował.
Mulholland Napisano 20 Kwiecień 2010 Napisano 20 Kwiecień 2010 Bonifatz - Fajnie podjazd wyszedł. To drzewko ręcznie wymodelowałeś?
Camel Napisano 20 Kwiecień 2010 Napisano 20 Kwiecień 2010 Bonifatz dach chyba za jasny, chyba że o to klientowi chodzi? :)
09121986 Napisano 20 Kwiecień 2010 Napisano 20 Kwiecień 2010 (edytowane) Loki - hehe no troche chyba z refraction przesadziłem.Dzięki za komentarz ... ze mnie heh taki designer że pożal się boże , także cieszę się że nie jest źle ... dosyć szybko to sklejałem bo około 3h (ceramika gotowce) grunt że technicznie nie jest źle.PRzepalenia to móje nieodstąpione ostatnio zmartwienie ... Bonifatz - też pisałem że coś troszku za bardzo wyprane :) Aha , płytki i ceramika Cersanit. Edytowane 20 Kwiecień 2010 przez 09121986
Simple_man Napisano 20 Kwiecień 2010 Napisano 20 Kwiecień 2010 09121986 szkło nie ma wymiaru (grubości) i rzeczywiście trochę za mało odbija. Przepalenie na ostatnim renderku trochę za mocne. Po za tym good work.
Touch Napisano 20 Kwiecień 2010 Napisano 20 Kwiecień 2010 09121986, GI też siada. Na pierwszym łączenie kafli i skosu z oknem. Wokół ramy okiennej też coś się dzieje. Widać też plamy na skosie z oknem i słabiej na suficie. Pozdr
Bonifatz Napisano 20 Kwiecień 2010 Napisano 20 Kwiecień 2010 Kris_R : Dzięki! drzewo na pierwszym składane z elementów z onyxa. Maestro101 : Dzięki! jw finalna i ostateczna
adrian2608 Napisano 20 Kwiecień 2010 Napisano 20 Kwiecień 2010 Pierwszy test ,postaci z serii animacji "Duplicator's", postać tworzona do ćwiczeń, konkretnie takiego "cartoon" riggingu :
zgred Napisano 20 Kwiecień 2010 Napisano 20 Kwiecień 2010 bardzo fajny stworek, materiały bym poprawił jedynie.
Gość szysia565 Napisano 20 Kwiecień 2010 Napisano 20 Kwiecień 2010 Witam wszystkich! Od jakiegoś roku mnie tu nie było :) Szacunek dla tych którzy mnie pamiętają ;) Z przyczyn technicznych miałem dłuższą przerwę od 3D, a teraz, po powrocie machnąłem sobie coś takiego: Komputer nie jest mój. Kiedyś znalazłem model to wrzuciłem bo mi się nie chciało modelować. W sumie dwie kostki są do poprawy. (jedna lewituje a druga przenika przez prawą część ekranu;)) No i za duży bump na podłodze... Coś jeszcze?
ttaaddeekk Napisano 20 Kwiecień 2010 Napisano 20 Kwiecień 2010 a mógłbyś wrzucić większy Render ? bo trochę nie widać ze to kostki Rubika
Touch Napisano 20 Kwiecień 2010 Napisano 20 Kwiecień 2010 Komputer nie jest mój. Kiedyś znalazłem model to wrzuciłem bo mi się nie chciało modelować. Jeśli przy tak małej scenie już Ci się nie chciało, to jaki był sens w ogóle ją robić? Chyba, że to relaksik taki, wtedy luz. Model kostki trochę dziwny, ja miałem inną kostkę, gdzie elementy z kolorem nie były tak uwypuklone, ale pewnie kostki są różne. Słabo oświetlone, bez szału, dużo chaosu, ale mimo to jakby nic się nie dzieje. Tekstura ściany słabo się prezentuje, przydałby się jakiś delikatny shader. Keep it up! Pozdr
Gość szysia565 Napisano 20 Kwiecień 2010 Napisano 20 Kwiecień 2010 a mógłbyś wrzucić większy Render ? bo trochę nie widać ze to kostki Rubika Myślałem że jest wystarczająco duży... O jakiej rozdziałce myślisz? To był render for fun.. Wyszedłem z założenia "ciekawe jak to będzie wyglądało." Zajęło mi to godzinkę, może dwie... Chaos o którym wspomniałeś był w tym "projekcie" celem ;)
velopl Napisano 20 Kwiecień 2010 Napisano 20 Kwiecień 2010 Myślałem że jest wystarczająco duży... O jakiej rozdziałce myślisz? O kurde, niezle ...
grafik3d Napisano 20 Kwiecień 2010 Napisano 20 Kwiecień 2010 O kurde, niezle ... Malo powiedziane, Napisał szysia565 Myślałem że jest wystarczająco duży... O jakiej rozdziałce myślisz? mysle że 3300x1050 to akurat będzie :)
vision3d Napisano 21 Kwiecień 2010 Napisano 21 Kwiecień 2010 tescik plastiku;) w shopie podkreconilem lekko curve rgb
09121986 Napisano 21 Kwiecień 2010 Napisano 21 Kwiecień 2010 Simple_man - hehe nom niewidzialne to szkło :) usilnie walcze z przepaleniami , czesto przegrywam ... dzieki za komentarz! Touch - własnie nie wiem co za babol mi wyszedł tam koło tej ramy okiennej :|, plamy powychodziły bo w sumie takie bardzo srednie nastawy były , próbuje cały czas skracać czas liczenia , starając się nie tracić bardzo na jakości ,jak widać jeszcze sporo nauki przedemna :) dzięki Bonifatz - powtórzę się :) Twoj b. dobry standard ! ;) szysia565 - przepaliło Ci strasznie klawiaturę. Vision3d - no jak ze spotu reklamowego :) Ja natomiast rzucam taki tescik modelowanej trawki ... zasianej GroundWizem ... ktoś dawał link do fajnego tutka jak to zrobić.Testuje też dofa maxowego i tym razem nie dość ze sampling słaby dałem to jeszcze jakoś dziwnie siadł. Projekcik lokalu z szamką.Jak się spodoba to rzuce całość do FW jak policzy mi wszystko. W Psie dodane tylko widoki i abberacja , a takto czysty wypiek z maxa. I jeszcze taki test stoiska w ramach nauki nastaw vr w animacji. http://www.vimeo.com/11101431 Pozdro
hcpiter Napisano 21 Kwiecień 2010 Napisano 21 Kwiecień 2010 vision3d- ładny renderek szczególnie korek świetnie wyszedł. Jak do reklamy.
vision3d Napisano 21 Kwiecień 2010 Napisano 21 Kwiecień 2010 bo to i poszlo do reklamy w nieco innej wersji;) a z korkiem dlugo walczylem, prawie ze pod lupa go ogladalem hehe, ale jak juz model sie zgadza to to juz polowa sukcesu do realnego renderingu.
hcpiter Napisano 21 Kwiecień 2010 Napisano 21 Kwiecień 2010 Ode mnie test Light layers i dof`a w Indigo. Nie wliczajac dodanej abberacji, render prosto z renderera. Jest to część większej scenki. Pieczone jakoś 30minut wiec widac jeszcze ziarno w finalnych ujeciach oczywiscie ten problem zniknie. Pozdrawiam
JunioR Napisano 21 Kwiecień 2010 Napisano 21 Kwiecień 2010 vision3d- dobry render, trzeba przyznać. hcpiter- no rozkręcasz się z tym "Indigo", coraz lepiej to wygląda. pozdr.
trosiek Napisano 21 Kwiecień 2010 Napisano 21 Kwiecień 2010 Wysyp ładnych autek na forum ostatnio i pewnie wam się znudziły, ale mimo wszystko liczę na opinię :)
vision3d Napisano 21 Kwiecień 2010 Napisano 21 Kwiecień 2010 trosiek - a jest szansa zeby wrzucac prevki bez tak wielkiego ziarna? mi to strasznie psuje odbior, widze ze idzie to do przodu ale przez taka ziarnice ciezko wskazac konkretne uwagi co do materialow. No ale cos tam napisze;) Na tym rendrze pierwsze co mi sie rzuca to troszke dziwna prespektywa, liczylem ze teraz dasz up'a w lepszej jakosci poprzedniej perspektywy, czekam!;) keraj - z kontrastem to pojechales, zdecydowanie za mocny. Displacement na podlozy tez mooocno sredni.
JohnZi Napisano 21 Kwiecień 2010 Napisano 21 Kwiecień 2010 trosiek ale refleksy ladne na lakierze, pokusilbym sie nawet o lekkie ich wzmocnienie:)
trosiek Napisano 21 Kwiecień 2010 Napisano 21 Kwiecień 2010 (edytowane) dałem wyższe nastawy, obniżyłem kamerę i podkręciłem softobxa z lewej :) (wybaczcie za to na ziemi po prawej - naprawi się potem :) ) na razie głównym problemem są felgi i strasznie słabe cienie pod kołami ;/ Edytowane 21 Kwiecień 2010 przez trosiek
vision3d Napisano 21 Kwiecień 2010 Napisano 21 Kwiecień 2010 za mocne te swiatlo z boku stad przepalenia na felach i slaby cien z boku. Podkrec nieco lakier, zmniejsz natezenie tego swiatla i bedzie lepiej, przyciemnil bym tez material dachu i zderzakow (ale moze to zalatwilby britghtness/contrast dla calej sceny). Testuj;)
trosiek Napisano 21 Kwiecień 2010 Napisano 21 Kwiecień 2010 właśnie materiał zderzaków i dachu wydaje się być ok... http://www.netcarshow.com/jeep/2007-wrangler_rubicon/800x600/wallpaper_11.htm - ale możliwe że mi się zdaje i poprostu to kolor studia tutaj wpływa na to :) podkręcić lakier tzn? mocniej czerwony?
vision3d Napisano 21 Kwiecień 2010 Napisano 21 Kwiecień 2010 tamte studio mocno blade:) ja bym szedl w tym kierunki:
Rekomendowane odpowiedzi