KLICEK Napisano 2 Maj 2008 Napisano 2 Maj 2008 hmm dziwne, sprobuj wciasnac "8" wejdz w efekty i tam powinienes miec zakladke renderowania wlosow, wejdz w nia i kliknij "add to light" czy cos takiego ;) w swietle powinna sie pojawic nowa zakladka tam podkrec rozdzielczosc szadoł mapy ;) i fizz daj na 12. Mozesz tez sprobowac z przestawieniem "Hari rendering options" na mr prime, dzieki czemu powinno sie normalnie liczyc pod mentalem ;) jezeli nie pomoze wywal mentalowe swiatlo i daj zwykla szadol mape czy cus i powinno byc git no i trzeba pokombinowac ;>
Master Kiełbaster Napisano 2 Maj 2008 Napisano 2 Maj 2008 no właśnie to jest mr prim, do bufferowych się nie zbliżam. bez SSS jest ok
trosiek Napisano 2 Maj 2008 Napisano 2 Maj 2008 troszkę z innej beczki - http://www.hdri-locations.com nie wiedziałem gdzie wstawić, a z renderami to ma wiele wspólnego ;) może komuś się przyda
Lis Napisano 2 Maj 2008 Napisano 2 Maj 2008 No jak na taki produkt to trochę słaba rozdziałka. Niby full pro. Ale już przy A3 300dpi zrobi się z tego mydełko.
Maqs Napisano 2 Maj 2008 Napisano 2 Maj 2008 Master fajny shader ci wyszedł, tylko zlituj sie i daj make-up na overall;) powinno naturalniej wyglądać. Co do dziwnego cienia to może przez shader tak sie dzieje? spróbuj wyłączyć screen composit. Edit. Możesz pokazać shader oczu?
Master Kiełbaster Napisano 2 Maj 2008 Napisano 2 Maj 2008 screen composit było wyłączone. o cóż ci chodzi z mejkapem? oczko: + przeźroczysty arch&dizajn na rogówkę
Maqs Napisano 2 Maj 2008 Napisano 2 Maj 2008 Dzięki za shader. no mejkap powinien być na wierzchu, kolor szminki, róż na policzkach i te inne badziewia, overall do tego sie nadaje bo jest nakładany jako ostatnia warstwa, kolory na overall powinny być blade bo to tylko multipiler, mnoży wszystko co jest niżej.
jacekdrze Napisano 2 Maj 2008 Napisano 2 Maj 2008 Pierwsza próba zrobienia studia i tescik materiałów. model z DOSCH'a troche smoothowany. Pozdro
patry Napisano 2 Maj 2008 Napisano 2 Maj 2008 jacekdrze - ładnie, tylko odbicia na przodzie troszkę zbyt chaotyczne (powyginane?) chyba :)
FF Napisano 2 Maj 2008 Napisano 2 Maj 2008 Wygląda jak by na zderzaku był inny lakier niż na reszcie.
Touch Napisano 2 Maj 2008 Napisano 2 Maj 2008 Pomarszczenia displacementem?;) Pokażesz mapkę dispa?;p
JunioR Napisano 2 Maj 2008 Napisano 2 Maj 2008 no wlasnie Lisie, super, tylko powiedz czym a bedzie jeszcze super bardziej ;) Masterkielbaster ale paskudna baba!
JunioR Napisano 2 Maj 2008 Napisano 2 Maj 2008 peter_m no :O o kur** za stopa ale ostreeee, czy Pan udziela praktyk ? ;] Lis przeciez widac ze paintcie domalowywane ;)
mrkrzysiek Napisano 2 Maj 2008 Napisano 2 Maj 2008 Lisie bardzo fajny model, podoba mi się, aż szkoda, że taki mały screen:)
Georgas Napisano 2 Maj 2008 Napisano 2 Maj 2008 Lis tak przypuszczałem że modelowałeś , jesteś w detalach naprawdę najlepszy o takie coś ode mnie
chveti Napisano 2 Maj 2008 Autor Napisano 2 Maj 2008 peter_m no :O o kur** za stopa ale ostreeee, czy Pan udziela praktyk ? ;] Ja też bym się zapisał. :] super wyszło. Lis - a Tobie się najwyraźniej nudzi. ;)
arch515 Napisano 2 Maj 2008 Napisano 2 Maj 2008 peter_ - z cegła najlepiej wygląda. :) lis - masz z bańka coś...no ale.. ;)super
hcpiter Napisano 2 Maj 2008 Napisano 2 Maj 2008 peter no poprostu super swiatelko co do arch sie nie wypowiadam bo nie jestem architektem :] ale co do 3d to zaj^^^ fajnie fajnie... pozdro
pressenter Napisano 2 Maj 2008 Napisano 2 Maj 2008 peter_muler: wymiękłem, śliczny, ostry renderek. Pochwaliłbyś się ustawieniami światła i kamery?
!Ewert Napisano 3 Maj 2008 Napisano 3 Maj 2008 Super ten domek Ci wyszedł peter, pierwsza wersja lepsza jak dla mnie. Georg.- wcześniejsza wersja była lepsza, ale nadal nie wiem co tam robią te IES jak źrodła światła nie widze ;) Lis- Pracoholizm zabija!
Georgas Napisano 3 Maj 2008 Napisano 3 Maj 2008 dzięki panowie :) of course dof z ps , vrayowy dof to porażka czasowa ( przynajmniej w wersji jaką ja posiadam ;) )
naeq Napisano 3 Maj 2008 Napisano 3 Maj 2008 Postanowiłem to tutaj też wrzucić, ponieważ to test :) Myślę że będzie pomocny :) Jakieś punkty Rep. Mile widziane Pozdrawiam 1
Robertus Napisano 3 Maj 2008 Napisano 3 Maj 2008 Fajny test, wiec moze za co dokladnie odpowiada liczba passow w LC ? Z reguly na sieci polecaja trzymac ja na poziomie 1.
naeq Napisano 3 Maj 2008 Napisano 3 Maj 2008 Robertus - trzeba to sprawdzić, nie jestem pewien. arturprx2 - Athlon X2 3800 @ ~5000, czyli nic specjalnego.
patry Napisano 3 Maj 2008 Napisano 3 Maj 2008 Geo. - ms'a nie włączyłeś na nogach ;P albo mi się zdaje... :D
GRiPi Napisano 3 Maj 2008 Napisano 3 Maj 2008 passy odpowiadaja za ilosc czesci, w jakich liczony jest lc. z reguly wartosc nie powinna byc nizsza od ilosci watkow cpu, chyba ze chcecie by reszta rdzeni mogla sie opierdzielac ;)
patry Napisano 4 Maj 2008 Napisano 4 Maj 2008 Master - fajne :) Ale chyba lewy bark jej wyskoczył :P :D
rallyman Napisano 4 Maj 2008 Napisano 4 Maj 2008 pierwsze studio, model nie za prosty ale chodziło mi o rendering bo dopiero się ucze Vray'a czas 0.46:45h, refrakcja szyb bocznych jest za duża, ale teraz nie poprawiam bo jutro matura ide coś jeszcze powtórzyć:P pozdrawiam ;)
!Ewert Napisano 4 Maj 2008 Napisano 4 Maj 2008 Pierwszy render od chyba...3 tygodni..tym razem łazienka, jutro wiecej bedzie renderow Do jutra!
naeq Napisano 4 Maj 2008 Napisano 4 Maj 2008 Trzeba przyznać że poziom Ci spadł :P czekamy na updaty Radek93 - model wydaje się strasznie prosty :)
Orangegraphics Napisano 4 Maj 2008 Napisano 4 Maj 2008 Radek 93- jeśli to jest dodge challenger to niesamowicie uproszczony
Rekomendowane odpowiedzi