Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

JunioR-bardzo przyjemna wizka.tylko jakiś taki cień dziwny pod lustrem zauważyłem.. chyba że to od ostrzenia

 

ostatnio walcze z takimi kamyczkami (krzaczek tylko zeby urozmaicić kadr evermotionowy)

 

unofw7.jpg...97151161aq3.jpg

ogólnie to to jest noise + bump + vray displacment . Co zrobić żeby było lepiej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ladny pierwszy ale mimo wszystko 2h to chyba za dlugo

na drugim zdecydowanie skora ma za maly tiling i chrom jakis taki dziwny

 

wlasnie sobie uswiadomilem ze daje tu prawie same skonczone rzeczy co przeczy idei watku ale glupio by bylo nowy watek w galerii zakladac do kazdej co lepszej wizki:)

salon_t.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

select > color range, zaznaczasz jasne kolory, kopiujesz to na nową warstwe i dalej już wiesz. Np. glow czy jeszcze jakieś inne akrobacje.

 

Polshai > bardzo mizerny shading, ale render całkiem spoko. Troszke nie czyć światła i otoczenia - brakuje zieleni w reflection oraz GI powstałej od tego co jest za oknem, ale to już czepialstwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troszke nie czyć światła i otoczenia - brakuje zieleni w reflection oraz GI powstałej od tego co jest za oknem, ale to już czepialstwo.

 

to przez to ze widok za oknem jakos nienaturalnie dlugo sie renderowal wiec najpierw przeslonilem go bialymi plane'ami i zrenderowalem normalnie wnetrze, a potem dopiero lowresowe rendery ookolic okien:)

 

press: mozna przeroznie, ja czasem sie bawie image/adjust/black and white, albo nawet czasem desaturate i curves dla kontrastu, a potem standardowo blur itp, mozna tez po calej postprodukcji konwertowac do 8bit i wtedy dopiero diffuse glow, bo i tak najczesciej koncowym efektem jest jpg czyli 8bit

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tweety - tekstury słabej rozdziałki były, dałem blura na 0,01 [co poważnie spowalnia rendering]; wysoki glossy reflection sampless na 40 bez interpolacji - mając oczywiście na uwadzę, że mój komp ma prawie 8 lat :)

Ponadto sampling z AA

2 h jak na takiej jakości rendering to niezły czas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Morphe ale kicha! To jest scanline? Ściany zaraz padną, światło jakby go nie było, o zieleni to mi się nawet pisać nie chce, nie warto...

 

 

Żartuję. ;) Bardzo ładnie. Powiedz te wszystkie drzewka w tle robisz w onyxie? Powiedziałbyś coś na temat materiału liści? To jakas teksturka czy tylko zieleń z bajerami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm jeśli idzie o pokazanie elewacji to kadr nie jest taki jeszcze najgorszy. Wiekszosc tego co teraz sam renderuje to ortogonalna kamera - wiec rozumiem ból - ale zgadzam sie z Czarną Mambą - można było nieco przynajmniej przesunąć kamerę w lewo i w dół.

 

Render sam w sobie fajny, jedyna rzecz jaką bym zmienił, to przesunął bym tą smugę wylotową na niebie albo w lewo albo w prawo - bo teraz wygląda jakby z komina strzelał ktoś bronią laserową :)

 

skąd masz takich fajowych ludzi? - jeśli to nie tajemnica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności