Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Pressenter krzesełko jak krzesełko, plastikowe z metalowymi nogami ;) a o co chodzi?

 

Na forum o grafice 3d... w dziale z renderami testowymi... chciałem znaleźć sklep, który toto sprzedaje, i narobić na to krzesełko jak krzesełko...

 

nie jestem pewien w 100% ale to chyba Selinunte 530 od Alias

 

 

No to nie to dokłądnie, ale dzięki, już wymodelowałem "na oko". ;)

Napisano

Niestety trawka dodana w PS ale o tym już pisałem wyżej. Co do światła to HDRI + direct dosyć podkręcone. Dużo zależy od samej HDR'ki aby wyszła kolorystyka taka jak się chce. Renderowane w Vray jego kamerą. Abberacja w PS. Renderu prosto z maxa nie pokażę bo zostało wszystko w pracy.

 

Maqs - świetnie wyszło. Na jakim sofcie i jaka jest teraz szybkość samego indigo?

Napisano
Maqs - świetnie wyszło. Na jakim sofcie i jaka jest teraz szybkość samego indigo?

Blender oczywiscie.

Obecnie, śmiem sadzić ze szybkość porównywalna do komercyjnych odpowiedników, Ono dodał lampy na warstwach wiec można zmieniać sile, kolor każdej z lampy w czasie renderu, Lux render tez ma taka możliwość, ale w porównaniu do indyka jest bardzo wolny mowa tu o mlt, bo lux oferuje rowniez final gathering i photonmaping, ale do tego najlepszy jest nowy yafek (yafaray), jak wypelnie umowe od chaos group to wzuce tez jakies testy z nowej bety v-ray for maya, juz nie moge sie doczekac:D

Napisano

Maqs,super to wygląda ! Aż chciałobysię animacje zobaczyć

Neiraa - ładne światło, tylko chyba woda pofalowana niepotrzebnie.

Napisano

Neiraa - trochę przepaliłaś i czuć taką sztuczność w twoim renderze przez jego ostrość. GI też takie sobie. Może wzięłabyś to jeszcze do PS-a i coś pokombinowała z nim?

Napisano

krzaczor kolejny

 

rosldonduzeliscie.jpg

 

tym razem tekstury: diffuse, trans, opacity, bump

 

nie chcialo mi sie reflectów z diffuse usuwac, stąd troche kichato wyszło to jako całośc.

Napisano

Neiraa: no całkiem przyjemne tylko brakuje mi jakiegoś środowiska, to światło jakoś tak pada w jedno miejsce i szybko zanika, nie rozchodzi się zbytnio. Nie wiem jak to w mentalu działa, ale te narożniki po prawej troszkę jakby niedoświetlone. :)

Napisano

Oo..dzięki Panowie! Myślalam, że mnie zjedziecie za to, bo to scena mocno experymentalna ;]

Jest ostro i dość kolorowo, ale nie zmieniałam tego celowo, bo jakoś mi się podoba.

 

Press działa też w mentalu, ale tu kierowałam się niedoświetloną referką i nie wzmacniałam ambientu.

 

HC dzięki =] Twoje uznanie to dla mnie dużo.

 

ps. to Wy tacy mili może na dzień kobiet? o_O

Napisano

Ge-nial-ne! Diablo mi się podoba. Możesz przybliżyć wykonanie kinkietu? Jak toto świeci? Vraylightmtl, a jeśli tak to jak udało Ci się uniknąć plam od tego? Bardzo fajne drewienko.

Napisano

Trybal jak chcesz zeby bylo ladnie to utworz ręcznie jedną srednią gałązke i liście podczepiaj zeby na siebie nie nachodziły. Potem podczepiaj do głównego i najwyżej ffd modyfikuj. Scatterem ciezko takie drzewko zrobic zeby ładnie wyglądało.

 

już finał chyba :

 

cam2zue.jpg

 

century.jpg

Napisano

jest dziarsko Kub@, podoba mi się szkło na przegrodach. podziel się ustawieniami (długo Ci się liczyło takie jedno ujęcie?)

 

nie podoba mi się jedynie że 2 palmy są prawie czarne (przez brak doświetlenia) co chyba nie powinno mieć miejsca przy takiej powierzchni szkła na dachu (tak sobie gdybam tylko)

Napisano

Zbychowaty - ładna czyściutka łazienka

Kub@ - świetnie. ciemne palmy też bardzo dobrze wyglądają

 

A tu mój teścik oświetlenia choć widząc wasze prace nie wiem czy pasuje go wrzucać. Brak jeszcze kilku materiałów i odbić w szybach.

rend6test.jpg

Napisano

Tores bardzo fajnie chociaż pnącza wydają sie wyblakłe. Co do coemnej palmy, tam po prostu juz jest cień rzucany z góry przez wieżowiec. Oto zdjęcie referencyjne.

Ujecie renderowalo sie ok 16 godzin w 1200x800. Troche za wysoko ustawiłem

 

ref2.jpg

Napisano (edytowane)

około 20minut na quad6600

 

Kub@ - no testuję światełko i jest ono dosyć podjarane i rzeczywiście wyszło blado.

Edytowane przez Tores
Napisano

Fajnie jakbyś zrobił mini tutka na to :) Zastanawiam się zawsze skąd te trawki bierzecie (tzn. textury ze tak ładnie da sie je wkomponować ) ;)

Napisano

możesz luknąć na tego tutka bo oni robią zarąbistą trawkę i jak widać też dodają bajerki w photoshopie. Niestety na razie nie rozpracowałem jeszcze ich metody. A co zdjęć trawy to rzeczywiście mam ich pokaźną kolekcję więc nie trudno coś dobrać.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności