Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

Loki : masz rację ... generalnie to schizę zapuścił mi klient. Chciał uzyskać kolory STO w 100% odzwierciedlone w rendzerze... tłumaczenie, że na kolor ma wpływ ekspozycja i balans bieli nic nie pomagało ... za Twoją namową poprawiłem obrazek na bardziej skontrastowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Morphe: O kurcze! Jest chociaż najmniejsza szansa, że podzielisz się tym materiałem podłoża, albo chociaż rzekniesz coś na temat mapek diff i disp? :D

 

pionix: Tak mnie zastanawia, bo Ty raczej używasz vrayowej kamerki; jak w niej zrobiłeś rybie oko? A poza tym bardzo fajnie tylko tak trochę dziwnie, że wszędzie tapety a na tych dwóch wąskich ścianach przy szafie nic. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Xiz0r - czemu mialo by nie uciagnac? nawet 512ramu by to uciaglo... no mniejsz

 

pionix- a masz jaksi pomysl na taki shader? moze podrzucisz jakas koncepcje :)

 

pressenter - mapa dif to nic nie jest jakesi reguralne ziarno praktycznie, zas diff choc byl malowany jako slady na sniegu, to cos niedobrze ustawilem bo nie wyglada tak jak powinno, nie mniej jednak reczna robota.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niby tak, chociaz cały czas mam wrażenie ze te biurka są za wysokie. Sprawdzę jeszcze bo coś mi tu śmierdzi, dzieki za sugestię.

 

 

Za koslawe, nie pasujace moim zdaniem nogi. Z nogami to moim zdaniem wogole nie ma co expreymentowac, nogi powinny byc jak u fajnej dlugonogiej blondyki, i nie ma co tego zmieniac. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności