Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dawno nie robilem viz... Takie tam na szybko, za malo na galerie wiec pakuje tutaj :)

 

viz01.jpg

 

Mental Ray

 

beznadzieja... z czym do ludzi MF... zobacz na wcześniejsze rendery trawy, krzaczków czy innych klocków. to jest dopiero render a nie ten zrzut z viewporta.

 

wstyd MF wstyd!

 

a tak na serio to wow. co prawda małe to jest ale na finished pewnie by się nadawało :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kub@ nieeeee nooooo, ja już nie mogę na to patrzeć! Przy każdym nowym renderze zżera mnie zazdrość :) Byle jakie testowe wnętrze, jakieś tam krzesła, sofa, nnnnnnic specjalnego - ale jaaaaakie światło!

 

To ode mnie taka mini kuchnia, jak jeszcze mi się zechce to może to dopieszczę "do portfolio", bo na potrzeby klienta to już jest skończone.

2609kuchnia1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, troszkę jest biało i monochromatycznie bo w projekcie wszystko jest albo białe albo czarne (plastiki i szkło), jedynie fioletowe szafki są "szałowe" ;) Mi też się specjalnie nie podoba ale myślę że jak już od tego odpocznę to jeszcze trochę nad tym posiedzę i coś z tego będzie. Zawsze jest mi szkoda zostawiać prace na etapie "dla klienta jest już ok, ale do portfolio się nie nadaje" :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 obrazek pressenter - nieczytelny, raz że przez dof'a (czyli to co chudy napisał), 2 przez zbyt hmm duży brightness i za mały kontrast (tracisz krawędzie bo się zlewają przez to - np scianka / najwyższa deska tej półki, tam powinna być widoczna krawędź, a u Ciebie jest gradientowe przejście), 3) przez szum na obrazku (masakryczny jest, na krawędziach szczególnie kiepsko to wygląda).

 

2 obrazek - za ciemno (a ja mam dość jasno ustawiony monitor) - prawa strona to czarna plama, to samo z krzesłem.

 

No i na koniec zgodzę się z Tobą - dof sprawia wrażenie że to domek dla lalek (przynajmniej w 2 przypadku). Myślę że skala tekstury (słojów) na drewnianej okładzinie ścian ma sporo z tym wspólnego (podświadomie człowiek stara sie dopasować rozmiary przedmiotów do rozmiarów tego co mniej więcej jest w stanie określić, a tu dodatkowo DOF podkreśla ten efekt)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 wygląda na domek dla lalek bo połączyły się dwa aspekty: po pierwsze kamera ma dużego fov'a a po drugie dof ma daleki zasięg - jeśli to jest skala ludzka to rozmywa ci pierwsze ~3 metry od obiektywu. Więc masakra :) W normalnych warunkach dof z przodu rozmywałby tylko to co jest naprawdę blisko kamery np. oddalony o 20cm wazon, zza którego robiłbyś zdjęcie (mówię o najzwyklejszym zdjęciu, bez teleobiektywu itp) Dlatego tutaj to wygląda na domek dla lalek, bo przez "długi" dof wydaje się że to jest mała skala.

 

No, przynajmniej tak mi się wydaje, fotograf tak naprawdę ze mnie żaden.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ramka to tajemnica zawodowa. Nikt z was nie jest godzien by poznać tajniki takowej tworzenia. Nauczyłem się ją tworzyć podczas pobytu w ju-es-ej w największej światowej agencji kreatywnej. Jestem jednym z niewielu któremu sprzedali taką wiedzę.

Słyszałem również o podróbkach z Photoshopa, ALE TO NIE TO !!! nie dajcie się oszukać!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi sie wydaje ze biale jest za biale a czarne za czarne ;)

 

Rodżer! ;)

 

na pierwszym przez tego dofa nic nie widać :) niby ostrość złapana na kawałku białej półki...aaaale na niej nic nie ma w tym miejscu :)

 

pozdr.

 

No w sumie miał być taki artystyczny zabieg... ale pewnie coś z tym zrobię. ;)

 

1 obrazek pressenter - nieczytelny, raz że przez dof'a (czyli to co chudy napisał), 2 przez zbyt hmm duży brightness i za mały kontrast (tracisz krawędzie bo się zlewają przez to - np scianka / najwyższa deska tej półki, tam powinna być widoczna krawędź, a u Ciebie jest gradientowe przejście), 3) przez szum na obrazku (masakryczny jest, na krawędziach szczególnie kiepsko to wygląda).

 

2 obrazek - za ciemno (a ja mam dość jasno ustawiony monitor) - prawa strona to czarna plama, to samo z krzesłem.

 

No i na koniec zgodzę się z Tobą - dof sprawia wrażenie że to domek dla lalek (przynajmniej w 2 przypadku). Myślę że skala tekstury (słojów) na drewnianej okładzinie ścian ma sporo z tym wspólnego (podświadomie człowiek stara sie dopasować rozmiary przedmiotów do rozmiarów tego co mniej więcej jest w stanie określić, a tu dodatkowo DOF podkreśla ten efekt)

 

Te kolory i przepalenia to mi takie PS zrobił, podstępna świnia! xD

 

2 wygląda na domek dla lalek bo połączyły się dwa aspekty: po pierwsze kamera ma dużego fov'a a po drugie dof ma daleki zasięg - jeśli to jest skala ludzka to rozmywa ci pierwsze ~3 metry od obiektywu. Więc masakra :) W normalnych warunkach dof z przodu rozmywałby tylko to co jest naprawdę blisko kamery np. oddalony o 20cm wazon, zza którego robiłbyś zdjęcie (mówię o najzwyklejszym zdjęciu, bez teleobiektywu itp) Dlatego tutaj to wygląda na domek dla lalek, bo przez "długi" dof wydaje się że to jest mała skala.

 

No, przynajmniej tak mi się wydaje, fotograf tak naprawdę ze mnie żaden.

 

O, dużo dobre. Tylko nie wiem własnie jak zmienić w vrayowej kamerze te odległości rozmycia. Zabawa z fovem czy coś?

 

 

Świerszczu ja słyszałem o tych amerykanckich ramkach. To podobno juł es armi opatentowało coby zabijać grafików wrażych. Nadal żyję więc techniki nie opanowałeś. :P

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pressenter w kamerce włącz specify focus i ustaw focus distance, dodatkowo możesz regulować ostry obszar f-number'em. Nie wiem czy to zadziała w 100% bo sam nie ustawiam nigdy dofa bezpośrednio w maxie, zostawiam do dla PSa.

 

SWRSC Nawet nie wiesz jak się cieszę że zapytałem o tą ramkę ;) :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj sobie potestowałem troszke liczenie renderków metodą QMC+PHOTON MAP.

Ciekaw jestem czemu wszyscy uzywaja irr+lq lun qmc+lq

metoda z photonami jest napewno trudniejsza - ale czy to jest tylko powodem tak małej popularnosci?

3dv233v0202photon.th.jpg

 

może macie jakieś doświadczenia/przemyślenia na temat photonów??

 

no i dodam jeszcze jeden render liczony QMC+photon map

3dv234safari03.th.jpg

Edytowane przez Marek G
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej!

 

Dzieki za komentarze.

 

Loki- jesli chodzi o mój render to taki test brudnych wnętrz, nie mający związku z boconcept :)

 

arch515- yo, zamsz może kiedyś młody ;)

 

pionix- bardzo czysto wyszedł Twój renderek, jedynie co to auta które pędzą

z niewyobrażalną prędkością w miejscu zabudowanym i zatłoczonym, bym zwolnił lekko albo dal im mandat za prędkość!

 

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JunioR Podobać!

hcpiter Jakoś zbyt hardkorowa dla mnie ta ściana :/

pionix Pędzące z prędkością dźwięku auta to jedna sprawa, ale mi się nie podoba niebo. Zajmuje połowę renderu a... nic się na nim nie dzieje :)

 

SWRSC Czy ty masz wykupioną pełną licencję na tą ramkę że tak sobie nią szastasz po wszystkich renderach? A hasło "magnat" od razu przypomniało mi pewien kalambur z Komicznego Odcinka Cyklicznego :) I jeszcze jedno, taki stand zaskoczył mnie w jednym ze sklepów z płytkami - przecież ja to już gdzieś widziałem! :D

img0252w.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o ale czad :)

Robię dla nich wizki nowych kolekcji płytek które wprowadzają na rynek.

 

co do ramki, to tak. Mam przyznaną dożywotnią licencję od samego właściciela firmy, która opracowała tą unikatową ramkę. Licencja to platynowa tabliczka z napisem "kopytko". Wisi w pokoju nad łóżkiem.

Jako ciekawostkę dodam, ze w każdej ramce znajduje się kilka pikseli o innym kolorze - to identyfikator właściciela ramki. Cały system stworzony po to, by przeciwdziałać piractwu w postaci sprzedaży podróbek na allegro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności