ozzyslip Napisano 29 Październik 2006 Napisano 29 Październik 2006 o jezu Leleń czy to jest screen z NBA 2000 bleeee :P
krzyhhh Napisano 30 Październik 2006 Napisano 30 Październik 2006 taka mała zabawa z kłakami ... max9 i vray rc3 Co sądzicie o renderowaniu tego w vrayu.. Oo ja mam ciągle wrażenie że coś kuleje...
SSn4k3 Napisano 30 Październik 2006 Napisano 30 Październik 2006 mnie sie podoba, ofuruj jakis model wilka albo cus;]
polka dot Napisano 30 Październik 2006 Napisano 30 Październik 2006 czym zrobiłeś to futro i jak z czasem renderingu? w scenie jest GI?
SSn4k3 Napisano 30 Październik 2006 Napisano 30 Październik 2006 Futro pewnie modyfikatorem hair and fur, a wyglada jakby bylo GI ale strzelam. Czekamy na krzyhhha;] edit: tu masz maxa9 mental hair and fur bez GI z deafultowym swiatlem:
rowr Napisano 30 Październik 2006 Napisano 30 Październik 2006 prawie jak paris hilton :P eeee co do futra mi zawsze jakies takie nie mrawe wychodzi... ale w tym krzyhhha raczej GI jest... :]
arch515 Napisano 30 Październik 2006 Napisano 30 Październik 2006 Wow futrzaki wyszły świetnie jakie czasy?? I może małe jakieś ustawienia czy to tajemnica. Pozdrawiam .
SSn4k3 Napisano 30 Październik 2006 Napisano 30 Październik 2006 Moj to zwykly mentalray, czas jakies 30 sekund, wszystkie ustawienia defaultowe. Po prostu sphere, hair and fur + zwiekszona tylko ilosc wlosow do 50000 dodana grawitacja czy jak to sie tam zwie i kolor zmieniony:P
hcpiter Napisano 30 Październik 2006 Napisano 30 Październik 2006 no bardzo ładne futerka :] lelen cos ten sss nie wyszedł jak powinien ;)
krzyhhh Napisano 30 Październik 2006 Napisano 30 Październik 2006 tak tak jest GI .. o to mi głównie chodziło w tym mini teście.. jak to będzie w ogóle wyglądać... i ustawienia to żadna tajemnica.. i też żadna magia : sphere +fur&hair (w "environment and effect" w zakładce "effect" dla fur&hair zmieniacie hairs: na geomery .... dzięki temu zacznie wam renderować odrazu z kłakami... czyli z GI itp... jak zostawicie na buffer... to doda wam kłaki pod koniec całkowitego renderu... czyli hm.. bez GI itp ;) ) dodałem więcej włosów z 15000 na 30000 jeden vray light + vray plane shader to szarawe vraymlt i po 31 min otrzymałem takie oto coś
mentaller Napisano 30 Październik 2006 Napisano 30 Październik 2006 heh, nareszcie porządny materiał do softboxów ;]. długo sie renderowało ?
Marcin Napisano 30 Październik 2006 Napisano 30 Październik 2006 nie powinno, generalnie i tak materiał przepuszcza prawie cale światło bo materiał dla GI jest prawie idealnie przeźroczysty. refract jest na interpolacji więc tez nie powinien się dlugo renderować.
JunioR Napisano 31 Październik 2006 Napisano 31 Październik 2006 hi testuje sobie ogolnie shadery, głownie zalezało mi na poscieli, poduszkach, co o tym sądzicie komentarze mile widziane. jezeli chodzi o modele to nie są moje zaznaczam. Scena specjalnie taka testowa, nie maiłem czasu na bawienie sie w modelowanie :] paa
chveti Napisano 31 Październik 2006 Autor Napisano 31 Październik 2006 jakbym widział ten domek Marcina ;) fajnie , wywal ziarno.
JunioR Napisano 31 Październik 2006 Napisano 31 Październik 2006 chveti echh tam gadasz ;] textura drewna ta sama co u Marcina w ktorejś z jego scen :] a tak przy okazji tez mam Marcin na imię :p a ziarno jest git, render ala maxwell XD ;]
chveti Napisano 31 Październik 2006 Autor Napisano 31 Październik 2006 nie mówie że to źle ;) ale pierwsze skojarzenie. meble te same , nawet miejsce na telewizor.. ponadto okno i lampy ....kolorystyka...:) w sumie niepodobne , masz rację ;)
JunioR Napisano 31 Październik 2006 Napisano 31 Październik 2006 hehe spoko loozik, miło i wogle :D a Ty lepiej nie gadaj tylko tez cos pokazuj :p
Georgas Napisano 31 Październik 2006 Napisano 31 Październik 2006 JunioR świetne :) testuje sobie i coś takiego wychodzi
hcpiter Napisano 31 Październik 2006 Napisano 31 Październik 2006 Witam ! Ostatnio sobie troszke testowałem render i shaderki na takiej malutkiej scenie a oto efekt: Pozdrawiam
Master Kiełbaster Napisano 1 Listopad 2006 Napisano 1 Listopad 2006 Teraz już wiem :* Visibiliti różne od 1 nie działa przy PPT. 33 min,vray,ppt: 1:30 h
polka dot Napisano 1 Listopad 2006 Napisano 1 Listopad 2006 vray ppt. 130h :) test ppt, nie ładnego światełka -.-
maczuga Napisano 1 Listopad 2006 Napisano 1 Listopad 2006 ale fajna nowoczesna choinka :) co to jest to ppt, bo się połapać nie moge?
hkropinski Napisano 1 Listopad 2006 Napisano 1 Listopad 2006 kome -> fajne tylko ta kamera nie pasi:/ nie wiem czemu ale przez nią robi sie takie ulozenie sceny ze nie wiadomo na czym się skupić:/ ale materialki i render fajne;) pozdr
polka dot Napisano 1 Listopad 2006 Napisano 1 Listopad 2006 TEST PPT a nie kamery maczuga - ppt to sposób liczenia obrazka (Progressive Path Tracing) i działa podobnie jak maxwell :D
hkropinski Napisano 1 Listopad 2006 Napisano 1 Listopad 2006 no i co:P kazdy test moglby wygladac lepiej:D edit -> teraz tak;);)
polka dot Napisano 1 Listopad 2006 Napisano 1 Listopad 2006 miałem ściśle narzucone ustawienie kamery. ZADOWOLONY? :D
Hindus Napisano 1 Listopad 2006 Napisano 1 Listopad 2006 anouk - no szybko ci to pozło ;) nie żartuje 130 godzin ok ... ale chociaż efekt jest porządny. Nie opłacało się czekać :)
Master Kiełbaster Napisano 1 Listopad 2006 Napisano 1 Listopad 2006 Masz 486 czy vray jest tak tragicznie wolny? :* Maxwell by to zrobił w max 50 godzin bez szumów, a u Ciebie lewy górny róg jest cały zaszumiony :/. 1
polka dot Napisano 1 Listopad 2006 Napisano 1 Listopad 2006 chciałem ci tylko pokazać że nie warto wchodzić w ppt :D 1
KLICEK Napisano 1 Listopad 2006 Napisano 1 Listopad 2006 szacunek dla Kome za to ze podjal walke ahhahahahah stary 130 godzin ? powiedz mi ze masz 2 kompy ;]
Vorek Napisano 1 Listopad 2006 Napisano 1 Listopad 2006 130 godzin ? ? a ja myślałem że przecinka zapomniałeś wstawić ;) Jeżeli chciałeś pokazać że nie warto to napewno Ci się udało :) 1
Master Kiełbaster Napisano 1 Listopad 2006 Napisano 1 Listopad 2006 30 min oł sziet :o przed savem inaczej to wyglądało :/
TrojkaT Napisano 1 Listopad 2006 Napisano 1 Listopad 2006 master fainie, tylko co tak ciemno ;) w dzien
SWRSC Napisano 2 Listopad 2006 Napisano 2 Listopad 2006 MR 3.5 czas: 1h 2 min materiały Arch and Des. Photony + FG (preset medium) 3x mr_area_Omni samplowanie sceny 1/16 wersja nocna: 2x photometr. 1x mr_areaOmni (flesz) Pozdrawiam,
damusTo Napisano 2 Listopad 2006 Napisano 2 Listopad 2006 O człowiek ZUPA :] RA co ty tu własciwie testował ?
maciekG Napisano 2 Listopad 2006 Napisano 2 Listopad 2006 nigdy nie rozumialem po co sie robi rendery z udawanym flashem...
rudylew Napisano 5 Listopad 2006 Napisano 5 Listopad 2006 Pinero łądnie to wygląda.. dobre światło.. gdzieś widziałem podobny układ łazienki ? .. hehe Pozdro Gratsy.. ciekawa próba
AGmakonts Napisano 5 Listopad 2006 Napisano 5 Listopad 2006 jak dla mnie genialnie wyszło, światło idealne i chyab nawet ten noise na dobre wyszedł
tweety Napisano 5 Listopad 2006 Napisano 5 Listopad 2006 odrobinę mniej szumu (o połowę) i w sumie wyszo by coś takiego jak przy ISO 1600 w jakim taką łazienkę bym sfotografował. nieźle panie Pinero, całkiem nieźle :)
tweety Napisano 5 Listopad 2006 Napisano 5 Listopad 2006 Pinero: wbrew powszechnie krążącej plotce wiem, że QMC na niskich ustawieniach powoduje noise :] co nie zmienia faktu, że ładnie. anouk: ooo... zblurowane cienie ;] ładny kominek :)
Zbychowaty Napisano 5 Listopad 2006 Napisano 5 Listopad 2006 Witaj Pinero, kibelek a zwlaszcza wykonanie jest po prostu wypasne.:)
Rekomendowane odpowiedzi