maczuga Napisano 25 Listopad 2007 Napisano 25 Listopad 2007 slajver fajne, też mi się tapeta podoba :) wygląda jak zapowiedź czegoś większego, robisz jakąś wizkę?
voyager Napisano 26 Listopad 2007 Napisano 26 Listopad 2007 ładnie, ale cienie jakieś takie niemrawe (nie mowie, ze nie poprawne :P) i książki są chyba ściągniete z półki i przekręcone o 90°
maczuga Napisano 26 Listopad 2007 Napisano 26 Listopad 2007 SWRSC nie bądź taki i daj nam model paprotki czy co to tam jest (tylko w .obj) :). A książki to rzeczywiście chyba do linijkie układałeś :)
SWRSC Napisano 26 Listopad 2007 Napisano 26 Listopad 2007 paprotka eversowa. Ksiązki poprawie, ale lakieru raczej nie dodam. Dzieki za komenty Misiaczki
Fargate Napisano 27 Listopad 2007 Napisano 27 Listopad 2007 chłopaki mnie meczą o skończenie mazdy wiec taki nie udany teścik koła
trosiek Napisano 27 Listopad 2007 Napisano 27 Listopad 2007 a ja dziś wrzuce taki o to rednerek - zabawa. swiatło mojego modelu s3. tylko nie wiem jak zrobić, żeby światła się paliły ;p całość to max9 i mental
trosiek Napisano 27 Listopad 2007 Napisano 27 Listopad 2007 wszystko będzie wyglądać jakoś tak podobnie do tego: (taki renderek na szybko)
hcpiter Napisano 27 Listopad 2007 Napisano 27 Listopad 2007 na pierwszym o niebo lepiej, proponuje pobawic sie troszke studiu a bedzie dobrze :)
trosiek Napisano 27 Listopad 2007 Napisano 27 Listopad 2007 @hcpiter: jasne ze bedę się jescze bawił studiem. narazie jeszcze modeling nie do końca zrobiony jest (troszkę przód i tył dokończyć)
Bonifatz Napisano 28 Listopad 2007 Napisano 28 Listopad 2007 test nowego maxwella 1.6... displace i geometry instancing. Render 55minut w tej rozdzielczosci. Jak widac, szyby potrzebowalyby jeszcze z 30 minut na odszumienie. roslinki z evermotion...
Master Kiełbaster Napisano 28 Listopad 2007 Napisano 28 Listopad 2007 nawet szybko choć displace wyszedł dodupnie :P
Georgas Napisano 28 Listopad 2007 Napisano 28 Listopad 2007 tutomash takie coś to raczej do speed modelingu
hcpiter Napisano 28 Listopad 2007 Napisano 28 Listopad 2007 Chyba mozna :D ale takie cos bardziej pasuje do speed modeling, chociaz... ;)
Loki Napisano 28 Listopad 2007 Napisano 28 Listopad 2007 spodobala mi sie lampa jaką SansSerif wstawił w wizualizacji łazienki to sobie zrobiłem własną wariację na ten temat: wydaje mi się że wersja 2 jest lepsza co sądzicie ? ( no i 1 renderowała się jakies 2 minuty dłużej) te bąble w szkle są wbrew pozorom zamierzone :D
t0m3k Napisano 28 Listopad 2007 Napisano 28 Listopad 2007 wow, fajniutkie lampki. ver 1 chyba lepsza ale szklo mogloby byc bardziej przezroczyste.
voyager Napisano 28 Listopad 2007 Napisano 28 Listopad 2007 Takie renderek wieży HI-FI. Wygląd wzorowany na JVC Victor UX-DM8 (wzorowany, bo zdjecia na necie są w marnej jakości) 3DsMax2008, V-Ray 1.5 SP1 i troche PSucia ok. 1,5h
Loki Napisano 28 Listopad 2007 Napisano 28 Listopad 2007 fajna wieza :) , troche nie pasuje mi wyswietlacz (jakos tak ciemno swieci, ale moze ta wieza tak ma , nie wiem nie widzialem live :) fajnie wyszlo to podswietlenie koło gałek [zdradź jak to zrobiłes - vraylightmaterial czy zwykłe swiatło jakies ?] a tu kolejne moje boje z lampkami, jakos nie moge zrobic bardziej przezroczystego szkla niz to na 3 obrazku, ale jak na razie najbardziej podoba mi się to na 2. ma ktoś jakiś pomysł dlaczego to szkło nie wychodzi całkowicie przezroczyste ? (czy to wina mapy gradient jaka jest w enviroment wstawiona ? )
pecet Napisano 29 Listopad 2007 Napisano 29 Listopad 2007 mi się wydaje że to wina otoczenia, ale i tak ładne
arturprx2 Napisano 29 Listopad 2007 Napisano 29 Listopad 2007 a wstaw do enviromentow jakas haderke, co sie dzieje?
Loki Napisano 29 Listopad 2007 Napisano 29 Listopad 2007 w enviroment jest HDRI wstawione, ten gradient co pisalem jest tylko w tle (tzn w maxowym enviroment, ale w vrayu mam ustawiona hdri, wiec oswietlenie jest z hdri) pokombinuje jeszcze dzis później z tym
buczer Napisano 29 Listopad 2007 Napisano 29 Listopad 2007 Test, projekt nie mój. Czas około 44 min, oświetlane vraylight w oknach + hdri http://wloskowicz.pl/img/kuchnia03AA.jpg
trosiek Napisano 29 Listopad 2007 Napisano 29 Listopad 2007 też ładne. a możesz dać z innego ujęcia? żeby troszkę było wiecej widac
trosiek Napisano 29 Listopad 2007 Napisano 29 Listopad 2007 nie znam się na renderingu i na lakierach zbytnio, ale według mnie jakoś słabo ten ostatni lakier wygląda... nie wiem czego mu brakuje. ale poprostu brzydki się wydaje. może spróbuj coś takiego zrobić: http://www.netcarshow.com/chevrolet/2006-camaro_concept/800x600/wallpaper_01.htm
Loki Napisano 29 Listopad 2007 Napisano 29 Listopad 2007 na ostatnim cos sie dziwnie odbija przed przednim nadkolem (tam gdzie sie łączy nadkole i bumper czy jak to się tam nazywa) mnie się ten czarno-grafitowy podoba najbardziej, ale pewnie dlatego ze zadko kto uzywa ciemnego lakieru :)
MaGuu Napisano 29 Listopad 2007 Napisano 29 Listopad 2007 peter...jakoś średniawo jak na Ciebie ;) co to jest ta płyta leżąca na ziemi pod szufladami i po co ona tam jest ?
MaGuu Napisano 29 Listopad 2007 Napisano 29 Listopad 2007 peter jakoś średniawo jak na Ciebie ;) co to jest ta płyta leżąca na ziemi pod szufladami i po co ona tam jest ?
buczer Napisano 29 Listopad 2007 Napisano 29 Listopad 2007 czemu średniawo? płyta po co jest nie wiem
kozioo Napisano 29 Listopad 2007 Napisano 29 Listopad 2007 Drewniany blat jakos słabo wyszedł, a szuflady (chyba?) pod nim się "splamiły" ;) Poza tym bardzo fajnie, solidnie i bez zbędnych bajerow.
MaGuu Napisano 29 Listopad 2007 Napisano 29 Listopad 2007 to samo co kozioo plus czarna plama (w sensie ze ciemno) pod stolikiem barowym :) ale całość jest ładna, ciekawa kolorystycznie :]
Loki Napisano 30 Listopad 2007 Napisano 30 Listopad 2007 mnie w pracy Petera brakuje tylko widoku za oknem jakiegoś i bylo by juz calkiem przyjemnie (no i po wywaleniu tych baboli co powyzej ludzie opisali) a tu plon 2h pracy, (hehe tak troche swiątecznie już, w końcu jutro grudzien) chciałem sprawdzić jak wyjdą igły, i wyszły jak widać, czyli nie wyszły :P (ciężko jakieś fajne znaleźć na necie) (model tekstura i oświetlenie całkowicie moje) (vray sun & sky + vrayphisicalcamera) jedno drzewko ~85k poly (troche ciężkie mi się wydaje, jak myślicie ? ) a i tekstura pnia to wypadek przy pracy. Dzięki Lisowi za pomoc :)
arturprx2 Napisano 30 Listopad 2007 Napisano 30 Listopad 2007 moj stary weteran imprezowy , jak narazie samo centrum dowodzenia ale przy dobrych wiatrach bedzie cała kompania z subwooferem na czele ;] łan kłeszczyn... ktos kojarzy jak zrobic ta naklejke dvd na zasadzie hologramu ? za wskazowke bede wdzieczny liczy sie szybko z 6/7 min na taki render. model w sumie ze 2h z materialem lustra "fenickiego" jak sie okazuje prawidlowo sie zwie troche nie moglem sie dogadac ale jako tako wyszlo :P
Rekomendowane odpowiedzi