pressenter Napisano 13 Styczeń 2008 Napisano 13 Styczeń 2008 Panowie nie ma ktoś pod ręką modelu wtyczki sieciowej rj45? Taki pierdółek, a mam jeszcze całą scenę do ułożenia i nie chce mi się modelować. :/
viz.k Napisano 13 Styczeń 2008 Napisano 13 Styczeń 2008 Fargate: jak to sie robi ze pod obiektem widac podloze a im dalej wglab tym bardziej jasne ono sie staje i nie widac zadnej granicy ani wlasciwie nic w tle? kombinowalem z ladnie wykrzywionym studyjnym plane'm i zawsze cos w tle widac...
Fargate Napisano 13 Styczeń 2008 Napisano 13 Styczeń 2008 W tym przypadku co dałem wcześniej "ściana" jest zaledwie 100cm za obiektem :P Zabawa kontrastem i levelami w ps. Poza tym studio jest praktycznie białe i przy zwiększonym kontraście dało taki efekt.
viz.k Napisano 13 Styczeń 2008 Napisano 13 Styczeń 2008 Podziekował:) Ciekawi mnie czy da sie jakos to wykombinowac w samym 3d, bez przepalania w PS. Kiedys probowalem na rozne sposoby i nie znalazlem rozwiazania.
tadzio Napisano 13 Styczeń 2008 Napisano 13 Styczeń 2008 Fargate legancko. jest tam jakis bump na skorze? przydalby sie. pozdr
Kimmi Napisano 13 Styczeń 2008 Napisano 13 Styczeń 2008 Fargate legancko. jest tam jakis bump na skorze? przydalby sie. pozdr Pewnie jest, ale nie widać go dobrze przy takiej rozdzielczości.
Fargate Napisano 14 Styczeń 2008 Napisano 14 Styczeń 2008 Oderwałem sie na chwile od strategii marketingowej i wrzucam co przed chwilą spłodziłem w ps. Chłopaki mi tu na mieszkaniu mówią, żebym wymodelował dokładniej cały element skórzany (zmarszczenia skóry, szwy) bo mało detalu. Wiec jeszcze ten fotelik sie pojawi w tym wątku :P tadzio: bump jest jako mapka proceduralna (noise) ale bede to mapował i zrobie tex. Kimmi: thx, z bumpem już wiesz jak jest :) Ale teraz mam problem zastanawiam sie w którą stronę pójść : czy (noise dodany w ps - nie wiem czy nie przesadziłem)
Loki Napisano 14 Styczeń 2008 Napisano 14 Styczeń 2008 imo wersja z "kawowym oświetleniem" (tzn ta bardziej ciepla) jest lepsza, taki fotel kojazy sie generalnie (a przynajmniej powinien) z wygodą, odpoczynkiem i komfortem, a takie oświetlenie i materialy jak na 2 obrazku podkreślają to jeszcze. więc ja glosuję za 2 wyjsciem :) pokaz siatke tak btw, noisa troche za duzo (ale to moja prywatna opinia, jakos nie kręcą mnie pozowane na zdjęcie wizualizacje)
Georgas Napisano 14 Styczeń 2008 Napisano 14 Styczeń 2008 narazie wygląda jak powyginana plastelina (model i material)
Master Kiełbaster Napisano 14 Styczeń 2008 Napisano 14 Styczeń 2008 jak to miała być plastelina to do realizmu jeszcze trochę brakuje. światła są 2x za ciemne.
JohnZi Napisano 14 Styczeń 2008 Napisano 14 Styczeń 2008 troszke wiekszej rozdzialki. Ja mam swoja liste zmian, chce poznac wasze propozycje :)
chveti Napisano 14 Styczeń 2008 Autor Napisano 14 Styczeń 2008 No dość przepięknie. na listę zmian wpisz bumpa :]
Master Kiełbaster Napisano 14 Styczeń 2008 Napisano 14 Styczeń 2008 jest soczyście. wymień nawierzchnię, wywal dofa
Loki Napisano 14 Styczeń 2008 Napisano 14 Styczeń 2008 dodaj displace do podłoża i przenieś do silver galery
MF Napisano 14 Styczeń 2008 Napisano 14 Styczeń 2008 Ładnie, ale gdybyś przekręcił trochę kamerę i podkrecil kontrast byloby miodzio ;)
Bzyku Napisano 14 Styczeń 2008 Napisano 14 Styczeń 2008 sliczne jak model taki render niema to jak HDRI :)
Hindus Napisano 14 Styczeń 2008 Napisano 14 Styczeń 2008 wymien grunt (najlepiej na ciemny, popękany [disp?]) - zastanawiałem sie kto pierwszy wystartuje z tym evo. Supaaaa
pressenter Napisano 15 Styczeń 2008 Napisano 15 Styczeń 2008 JohnZi... cudo. Dzielnąłbyś się może teksturą szosy?
pressenter Napisano 15 Styczeń 2008 Napisano 15 Styczeń 2008 Ciemna skóra moim skromnym zdaniem dużo lepsza, a szwy wyglądają troszkę jak takie zagłębienia na piłce do kosza. :/
!Ewert Napisano 15 Styczeń 2008 Napisano 15 Styczeń 2008 fargate dodaj jakiegos falloff do tej skóry. JohnZi: naprawde dawno takiej pracy na forum nie widziałem..masakra
JohnZi Napisano 15 Styczeń 2008 Napisano 15 Styczeń 2008 hindus a kto mialby jeszcze z nim wystartowac?:> :P dzieki za komenty i propozycje panowie:)
hcpiter Napisano 15 Styczeń 2008 Napisano 15 Styczeń 2008 ladna szafa i stolik :) fajnie ! Dodaj jakies tlo za oknem :D
mrkrzysiek Napisano 15 Styczeń 2008 Napisano 15 Styczeń 2008 JohnZi - super rendery brawo pionix - super to wygląda
jacekdrze Napisano 15 Styczeń 2008 Napisano 15 Styczeń 2008 testowo światłowo.. To światło w "kuchni" powinno mocniej chyba swiecic prawda?
SWRSC Napisano 15 Styczeń 2008 Napisano 15 Styczeń 2008 nom i po mojemu bardziej na żółto. Unikaj białego koloru światła w scenach.
OmeN2501 Napisano 15 Styczeń 2008 Napisano 15 Styczeń 2008 Tak sobie obserwuje ten watek i widzę ze niektórzy bezczelnie fotki wrzucają :P A poważnie to jest szansa ze ktoś udostępni (może już udostępnił) w celach edukacyjnych plik źródłowy maxa z takiego realistycznie zrobionego wnętrza? Czy to raczej marzenia ściętej głowy? :D To co robicie ze światem i materialami to po prostu bajka jest
mrkrzysiek Napisano 15 Styczeń 2008 Napisano 15 Styczeń 2008 Omen2501 świtę słowa może wtedy bym sie nawet skusił i uruchomił max'a:)
t0m3k Napisano 15 Styczeń 2008 Napisano 15 Styczeń 2008 testowo światłowo.. To światło w "kuchni" powinno mocniej chyba swiecic prawda? moim zdaniem to jest za jasne i za biale, sila i kolor tego swiatla jest bliska sloncu za oknem a tak nie powinno byc. ISEy tez chym przykrecil troche refka a pozatym to: przerwy miedzy szafkami chyba na brud sa :) stoppien do kuchni niepotrzebny i dosc wysoki sie wydaje w kuchni laczenia paneli/desek/klepek sa w innum kierunku niz w salonie dziwny rozmiar okien, wyglada jakby od gory okna bylo do sufitu z 50-60cm wiekszosc elementow na podlodze lewituje stopy fotela i podnozka powinny byc z metalu
jacekdrze Napisano 15 Styczeń 2008 Napisano 15 Styczeń 2008 hej t0m3k dzieki za uwagę ale to tylko test swiatła i proporcje sa raczej zamarkowane. hmm..obiekty na ziemi nie powinny lewitowac. thx za refke pzdr.
Liber Napisano 15 Styczeń 2008 Napisano 15 Styczeń 2008 Pionix super robota, tylko na 3 renderze jedno swiatlo jest biale a drugie niebieskie, why?
pressenter Napisano 15 Styczeń 2008 Napisano 15 Styczeń 2008 To jak na razie prepreprealpha, troszkę model męczę, ale termin na przyszły wtorek więc jeszcze jakoś to chyba będzie wyglądało (tak, wiem że trawa z tył nie ma align, i że światło przebija przez boxy na parterze).
arturprx2 Napisano 15 Styczeń 2008 Napisano 15 Styczeń 2008 nie za duże te świetliki ? trawka gites ;)
bartasm Napisano 15 Styczeń 2008 Napisano 15 Styczeń 2008 kamienie fajnie wyszły. pozbąź sie tego muru/płotu z tylu bo zupełnie tutaj nie pasuje :P
pionix Napisano 15 Styczeń 2008 Napisano 15 Styczeń 2008 Pionix super robota, tylko na 3 renderze jedno swiatlo jest biale a drugie niebieskie, why? To jest efekt działania VRaySky. Widocznie tam gdzie jest bardziej niebiesko dałem zachód i wyszło jak widać :)
Rekomendowane odpowiedzi