Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Fargate: jak to sie robi ze pod obiektem widac podloze a im dalej wglab tym bardziej jasne ono sie staje i nie widac zadnej granicy ani wlasciwie nic w tle? kombinowalem z ladnie wykrzywionym studyjnym plane'm i zawsze cos w tle widac...

Napisano

W tym przypadku co dałem wcześniej "ściana" jest zaledwie 100cm za obiektem :P

Zabawa kontrastem i levelami w ps. Poza tym studio jest praktycznie białe i przy zwiększonym kontraście dało taki efekt.

Napisano

Podziekował:)

 

Ciekawi mnie czy da sie jakos to wykombinowac w samym 3d, bez przepalania w PS. Kiedys probowalem na rozne sposoby i nie znalazlem rozwiazania.

Napisano

Oderwałem sie na chwile od strategii marketingowej i wrzucam co przed chwilą spłodziłem w ps. Chłopaki mi tu na mieszkaniu mówią, żebym wymodelował dokładniej cały element skórzany (zmarszczenia skóry, szwy) bo mało detalu. Wiec jeszcze ten fotelik sie pojawi w tym wątku :P

 

tadzio: bump jest jako mapka proceduralna (noise) ale bede to mapował i zrobie tex.

Kimmi: thx, z bumpem już wiesz jak jest :)

 

Ale teraz mam problem zastanawiam sie w którą stronę pójść :

studio31rw5.th.jpg

czy

studio32ne5.th.jpg

(noise dodany w ps - nie wiem czy nie przesadziłem)

Napisano

imo wersja z "kawowym oświetleniem" (tzn ta bardziej ciepla) jest lepsza, taki fotel kojazy sie generalnie (a przynajmniej powinien) z wygodą, odpoczynkiem i komfortem, a takie oświetlenie i materialy jak na 2 obrazku podkreślają to jeszcze. więc ja glosuję za 2 wyjsciem :) pokaz siatke tak btw, noisa troche za duzo (ale to moja prywatna opinia, jakos nie kręcą mnie pozowane na zdjęcie wizualizacje)

Napisano

Tak sobie obserwuje ten watek i widzę ze niektórzy bezczelnie fotki wrzucają :P A poważnie to jest szansa ze ktoś udostępni (może już udostępnił) w celach edukacyjnych plik źródłowy maxa z takiego realistycznie zrobionego wnętrza? Czy to raczej marzenia ściętej głowy? :D To co robicie ze światem i materialami to po prostu bajka jest

Napisano
testowo światłowo.. To światło w "kuchni" powinno mocniej chyba swiecic prawda?

moim zdaniem to jest za jasne i za biale, sila i kolor tego swiatla jest bliska sloncu za oknem a tak nie powinno byc. ISEy tez chym przykrecil troche

 

refka

recessedlighting.jpg

 

a pozatym to:

przerwy miedzy szafkami chyba na brud sa :)

stoppien do kuchni niepotrzebny i dosc wysoki sie wydaje

w kuchni laczenia paneli/desek/klepek sa w innum kierunku niz w salonie

dziwny rozmiar okien, wyglada jakby od gory okna bylo do sufitu z 50-60cm

wiekszosc elementow na podlodze lewituje

stopy fotela i podnozka powinny byc z metalu

Napisano

To jak na razie prepreprealpha, troszkę model męczę, ale termin na przyszły wtorek więc jeszcze jakoś to chyba będzie wyglądało (tak, wiem że trawa z tył nie ma align, i że światło przebija przez boxy na parterze).

 

tmp10px5.jpg

Napisano
Pionix super robota, tylko na 3 renderze jedno swiatlo jest biale a drugie niebieskie, why?

 

To jest efekt działania VRaySky. Widocznie tam gdzie jest bardziej niebiesko dałem zachód i wyszło jak widać :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności