Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Panowie nie ma ktoś pod ręką modelu wtyczki sieciowej rj45? Taki pierdółek, a mam jeszcze całą scenę do ułożenia i nie chce mi się modelować. :/

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,1m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Fargate: jak to sie robi ze pod obiektem widac podloze a im dalej wglab tym bardziej jasne ono sie staje i nie widac zadnej granicy ani wlasciwie nic w tle? kombinowalem z ladnie wykrzywionym studyjnym plane'm i zawsze cos w tle widac...

Napisano

W tym przypadku co dałem wcześniej "ściana" jest zaledwie 100cm za obiektem :P

Zabawa kontrastem i levelami w ps. Poza tym studio jest praktycznie białe i przy zwiększonym kontraście dało taki efekt.

Napisano

Podziekował:)

 

Ciekawi mnie czy da sie jakos to wykombinowac w samym 3d, bez przepalania w PS. Kiedys probowalem na rozne sposoby i nie znalazlem rozwiazania.

Napisano
Fargate legancko.

jest tam jakis bump na skorze?

przydalby sie.

pozdr

Pewnie jest, ale nie widać go dobrze przy takiej rozdzielczości.

Napisano

Oderwałem sie na chwile od strategii marketingowej i wrzucam co przed chwilą spłodziłem w ps. Chłopaki mi tu na mieszkaniu mówią, żebym wymodelował dokładniej cały element skórzany (zmarszczenia skóry, szwy) bo mało detalu. Wiec jeszcze ten fotelik sie pojawi w tym wątku :P

 

tadzio: bump jest jako mapka proceduralna (noise) ale bede to mapował i zrobie tex.

Kimmi: thx, z bumpem już wiesz jak jest :)

 

Ale teraz mam problem zastanawiam sie w którą stronę pójść :

studio31rw5.th.jpg

czy

studio32ne5.th.jpg

(noise dodany w ps - nie wiem czy nie przesadziłem)

Napisano

imo wersja z "kawowym oświetleniem" (tzn ta bardziej ciepla) jest lepsza, taki fotel kojazy sie generalnie (a przynajmniej powinien) z wygodą, odpoczynkiem i komfortem, a takie oświetlenie i materialy jak na 2 obrazku podkreślają to jeszcze. więc ja glosuję za 2 wyjsciem :) pokaz siatke tak btw, noisa troche za duzo (ale to moja prywatna opinia, jakos nie kręcą mnie pozowane na zdjęcie wizualizacje)

Napisano

troszke wiekszej rozdzialki. Ja mam swoja liste zmian, chce poznac wasze propozycje :)

evohirespsyr9.jpg

Napisano
  • Autor

No dość przepięknie.

 

 

 

 

 

 

na listę zmian wpisz bumpa :]

Napisano

Ładnie, ale gdybyś przekręcił trochę kamerę i podkrecil kontrast byloby miodzio ;)

Napisano

wymien grunt (najlepiej na ciemny, popękany [disp?]) - zastanawiałem sie kto pierwszy wystartuje z tym evo.

 

Supaaaa

Napisano

Ciemna skóra moim skromnym zdaniem dużo lepsza, a szwy wyglądają troszkę jak takie zagłębienia na piłce do kosza. :/

Napisano

fargate dodaj jakiegos falloff do tej skóry.

 

JohnZi: naprawde dawno takiej pracy na forum nie widziałem..masakra

Napisano

hindus a kto mialby jeszcze z nim wystartowac?:> :P

dzieki za komenty i propozycje panowie:)

Napisano

nom i po mojemu bardziej na żółto. Unikaj białego koloru światła w scenach.

Napisano

Tak sobie obserwuje ten watek i widzę ze niektórzy bezczelnie fotki wrzucają :P A poważnie to jest szansa ze ktoś udostępni (może już udostępnił) w celach edukacyjnych plik źródłowy maxa z takiego realistycznie zrobionego wnętrza? Czy to raczej marzenia ściętej głowy? :D To co robicie ze światem i materialami to po prostu bajka jest

Napisano
testowo światłowo.. To światło w "kuchni" powinno mocniej chyba swiecic prawda?

moim zdaniem to jest za jasne i za biale, sila i kolor tego swiatla jest bliska sloncu za oknem a tak nie powinno byc. ISEy tez chym przykrecil troche

 

refka

recessedlighting.jpg

 

a pozatym to:

przerwy miedzy szafkami chyba na brud sa :)

stoppien do kuchni niepotrzebny i dosc wysoki sie wydaje

w kuchni laczenia paneli/desek/klepek sa w innum kierunku niz w salonie

dziwny rozmiar okien, wyglada jakby od gory okna bylo do sufitu z 50-60cm

wiekszosc elementow na podlodze lewituje

stopy fotela i podnozka powinny byc z metalu

Napisano

hej t0m3k dzieki za uwagę ale to tylko test swiatła i proporcje sa raczej zamarkowane. hmm..obiekty na ziemi nie powinny lewitowac. thx za refke pzdr.

Napisano

Pionix super robota, tylko na 3 renderze jedno swiatlo jest biale a drugie niebieskie, why?

Napisano

To jak na razie prepreprealpha, troszkę model męczę, ale termin na przyszły wtorek więc jeszcze jakoś to chyba będzie wyglądało (tak, wiem że trawa z tył nie ma align, i że światło przebija przez boxy na parterze).

 

tmp10px5.jpg

Napisano

kamienie fajnie wyszły. pozbąź sie tego muru/płotu z tylu bo zupełnie tutaj nie pasuje :P

Napisano
Pionix super robota, tylko na 3 renderze jedno swiatlo jest biale a drugie niebieskie, why?

 

To jest efekt działania VRaySky. Widocznie tam gdzie jest bardziej niebiesko dałem zachód i wyszło jak widać :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności