DraB Napisano 18 Listopad 2006 Napisano 18 Listopad 2006 Nice :D Jest jakis tutek jak taki koszyczek zrobic?
tweety Napisano 18 Listopad 2006 Napisano 18 Listopad 2006 Drab: tak jest taki tutek: ręczne wyplatanie ze splajnów :D Vorek: nice :) obrusiku texture poprosiłbym ja :]
Gość _Kreska_ Napisano 18 Listopad 2006 Napisano 18 Listopad 2006 nom, koszyk i obrus fajny, a ja caly czas jade ze sniegiem specjalnie dla Klicka żołta plama:)
Sargoth Napisano 18 Listopad 2006 Napisano 18 Listopad 2006 ot takie szklane byle co :) vray, ~~20min cienie wyszly ziarniste ale to akurat bez znaczenia
KLICEK Napisano 18 Listopad 2006 Napisano 18 Listopad 2006 _Kreska_ 100 % realistyczne teraz jest :D:D
AGmakonts Napisano 18 Listopad 2006 Napisano 18 Listopad 2006 Vorek - zniszczyłes mnię tym koszykiem x_X
chveti Napisano 18 Listopad 2006 Autor Napisano 18 Listopad 2006 Vorek - świetne. :) też bym tex prosił :)
DraB Napisano 18 Listopad 2006 Napisano 18 Listopad 2006 Dobra panowie to jest ost. wersja :) Z rurka nic więcej nie wymodze :)
JunioR Napisano 18 Listopad 2006 Napisano 18 Listopad 2006 vorek naprawde swietnie to wyszlo :D w czym render?:>
chveti Napisano 18 Listopad 2006 Autor Napisano 18 Listopad 2006 niektórzy ludzie renderują w mental ray'u, oczywiście, szanujemy ich. ;]
Thunder Napisano 18 Listopad 2006 Napisano 18 Listopad 2006 a to mój renderek tak sie kiedyś bawiłem i wyszło takie cóś jest błąd z bumpem http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/04841e22e4ac5ebe.html ps.dałem linka bo by było za wielkie
Ekranjut Napisano 19 Listopad 2006 Napisano 19 Listopad 2006 Zainspirowany praca DraBa zrobilem cos takiego. Wiem, ze niewykadrowane ;P
maczuga Napisano 19 Listopad 2006 Napisano 19 Listopad 2006 płyn powiększ zwykłym scale, bo teraz nie widać żeby dotykał ścianek.
Touch Napisano 19 Listopad 2006 Napisano 19 Listopad 2006 Jak to nie widać, jak widać. Przecież ścianki mogą mieć różną grubość. Mnie zastanawiają te dziwne odbicia/caustyki na styku płynu z butelką(?)
Ekranjut Napisano 19 Listopad 2006 Napisano 19 Listopad 2006 Wlasnie mnie tez one zastananawiaja-probowalem roznych materialow, ustawien rendera(nawet zmienialem model cieczy) i nic to nie dawalo.
maczuga Napisano 19 Listopad 2006 Napisano 19 Listopad 2006 a probowales dac modyfikator push z małą wartością? na model cieczy oczywiście
voyager Napisano 19 Listopad 2006 Napisano 19 Listopad 2006 Przypomniałem sobie o bling blingach ;) Test nowych ustawień, shaderów i DoF Generator. Niestety zapomniałem włączyć AA
Gavreel Napisano 20 Listopad 2006 Napisano 20 Listopad 2006 To ja też dorzucę perfum. 3D max 8 + v-ray 1.5 RC3, czas około 18 minut. lub 2 wersja z lekko zmienionym tłem, czas 5:34: Który z tych dwóch ładniejszy waszym zdaniem? I w ogóle jak wam się podoba?
jasiek311 Napisano 20 Listopad 2006 Napisano 20 Listopad 2006 Gavreel, fajniejszy drugi, ale ten rog mi nie pasi... fajniejsze jest tlo na drugim i generlanie calosc ma lepszy klimat. pozdro
Touch Napisano 20 Listopad 2006 Napisano 20 Listopad 2006 ...a mnie najbardziej interesuje kolosalna różnica w czasie... 18minut, a 5 godzin i 34 minuty? Chyba, że to miało być 5 minut...
Gavreel Napisano 20 Listopad 2006 Napisano 20 Listopad 2006 jasiek311- mam wywalić ten róg, czy go po prostu zmodyfikować? Touch- chodzi o 5 minut i 34 sekundy, ten drugi render jest bez GI (okazał się zbędny) maczuga- już próbowałem ale nie do końca wyszło, będę walczył ;)
-=S3B=- Napisano 20 Listopad 2006 Napisano 20 Listopad 2006 _Kreska_ - swietny snieg - plama nieco gorsza:P Vorek - piekny koszyczek;) pozdro, S3b
Vorek Napisano 21 Listopad 2006 Napisano 21 Listopad 2006 Zaczynam się bawić w jabłuszka, te były robione "na szybko" więc wszystkie mapy pójdą do wymiany :) Sorki za mały renderek ale późno już, nie chciało mi się czekać ;] Pozdrawiam
Predator Napisano 21 Listopad 2006 Napisano 21 Listopad 2006 Vorek mentalowcu :) medalem powinni Ciebie uraczyc za propagowanie tego rendera :]. Przynajmniej odemnie masz porzadne piwo ! Powiem ktorko rendery masz bardzo konkretne :).
jasiek311 Napisano 21 Listopad 2006 Napisano 21 Listopad 2006 Gavreel, no najlepiej, to skasuj ten rog... kompozycje zaburza takie sciecie ( mi osobiscie to nie pasi - nie wiem, byc moze to kwestia gustu ) pozdro
mirach Napisano 21 Listopad 2006 Napisano 21 Listopad 2006 Vorek, wymiatasz :) Moje spoznione wejscie na Perfumy Kontest :) Miało być 2 dni temu, ale zajołem się tosterem i zupełnie zapomniałem. W każdym razie dalsze męczenie Modo i przekonywanie się o pewnych brakach i niedogodnościach z nim związanych :) PS: jeszcze ma byc pionowy napis na buteleczce. pozdrawiam Mirach
SWRSC Napisano 21 Listopad 2006 Napisano 21 Listopad 2006 nio, kolejna zabawa z nowym Mentalem tym razem FG + AO, sun&sky
tweety Napisano 21 Listopad 2006 Napisano 21 Listopad 2006 SWRSC: nieźle :) jaki czas renderingu? Vorek: definitywnie ci się nudzi ;) super wyszło!
Vorek Napisano 21 Listopad 2006 Napisano 21 Listopad 2006 SWRSC, superos, ale podbił bym kontrast i bardzo delikatnie saturację
SWRSC Napisano 21 Listopad 2006 Napisano 21 Listopad 2006 czas to jakies 1h - dzięki kompozycji AO można zancznie przyspieszac czas renderingu schodząc z FG. Jeśli chcecie mozecie PSuć.
tweety Napisano 21 Listopad 2006 Napisano 21 Listopad 2006 no to ładnie :) ode mnie lekko zmieniona wersja w PSuju ;) (rendering by SWRSC postproduction by tweety) trochę kombinacji z overlayami i gradientami w ps. szum usunięty z NeatImage Pozdrawiam
Vorek Napisano 21 Listopad 2006 Napisano 21 Listopad 2006 ee tweety, chyba nieco przegiąłeś z tym przepaleniem ;] Ja bym to widział tak (minimalna korekta curvasmi i hue/saturation)
tweety Napisano 21 Listopad 2006 Napisano 21 Listopad 2006 Vorek: EKSPOZYCJA zią ;] ale twoja wersja też niezła. tylko dla kontrastu dał bym ciemniejsze drewno.
SWRSC Napisano 21 Listopad 2006 Napisano 21 Listopad 2006 heh, Twoja wersja Vorek bardziej mi się podoba, w sumie po Twoich uwagach, zrobiłem coś podobnego:
Vorek Napisano 21 Listopad 2006 Napisano 21 Listopad 2006 no i super, mi się podoba. Używasz maxowego exposure control ?
SWRSC Napisano 21 Listopad 2006 Napisano 21 Listopad 2006 Nie wyobrazam sobie nie używania tego kiedy renderuje w Mentalu na sun&sky:)
Vorek Napisano 21 Listopad 2006 Napisano 21 Listopad 2006 hehe, faktycznie, zapomniałem że to sun&sky :)
Vorek Napisano 21 Listopad 2006 Napisano 21 Listopad 2006 :) jeszcze taka pierdółka (test z materiałem raytrace) i wracam do ZB szlifować to jabłuszko :)
DonKichot Napisano 21 Listopad 2006 Napisano 21 Listopad 2006 ta psiora jakaś pomarszczona :P ładnie sobie tutaj poczynacie :)
naeq Napisano 21 Listopad 2006 Napisano 21 Listopad 2006 Jak testowe to testowe :))) Już dawno nie postowałem :P trzeba to nadrobić xD taki teścik... Będe robił kuchnię można pwoeidzieć "Na Zlecenie" ale to taki loozik :)) VR 1.5 RT: gdzieś ponad minuta...
patry Napisano 21 Listopad 2006 Napisano 21 Listopad 2006 FAlcom - czajnik jest 2D?? :p Fajne światełko, jak je zrobiłeś (te paski świetlne)?? I jak na tak małe pomieszczenie (w dodatku kuchnię) to czajnik za duży :*
naeq Napisano 21 Listopad 2006 Napisano 21 Listopad 2006 1. Czajnik nie jest 2D, popatrz na cień. 2. Światło to zwykły IES - Lights>Photometric>Trget Point - później ustawiasz światło na WEB i dajesz plik IES :)) 3. Czajnik jest dla testu nie na herbatę :) Pozdro
voyager Napisano 21 Listopad 2006 Napisano 21 Listopad 2006 BlingProject zbliża się do końca. Zostało jeszcze tylko kilka zmian kosmetycznych. Może tym razem ktoś mnie skomentuje, bo nie potrafię sam siebie obiektywnie ocenić :) Jak zwykle V-Ray. IRR + LC. Czas 55min na Athlonie 64 3000+ i 384 RAM. Wielkie dzięki dla :X-em[2]: za udostępnienie kompa na czas renderingu. Do tego DOF Generator Pro i zabawa krzywymi w PS Pozdrawiam
JunioR Napisano 21 Listopad 2006 Napisano 21 Listopad 2006 Vorek bardzo fajny render, tzn kolory :D duzo w photoshopie mieszales? ale jablko za bardzo chyba "zbite"
Rekomendowane odpowiedzi