jacekdrze Napisano 23 Luty 2008 Share Napisano 23 Luty 2008 takie tam dla zabawy Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oo79 Napisano 23 Luty 2008 Share Napisano 23 Luty 2008 jacekdrze ale kozacka scena, jest gdzies dostepna do pobrania? chciałbym tez sobie potestowac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacekdrze Napisano 23 Luty 2008 Share Napisano 23 Luty 2008 oo79 To plugin greeble nałozony na jakies proste scianki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Destroyer Napisano 23 Luty 2008 Share Napisano 23 Luty 2008 jacekdrze fajowsko wyszło! jak ja bym chciał żeby pod majke były fajne grabie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
animator Napisano 23 Luty 2008 Share Napisano 23 Luty 2008 jakby tak któregoś razu dużo pomyślć na raz, można by scripta napisać takiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 24 Luty 2008 Share Napisano 24 Luty 2008 hey jacek bardzo fajnie wyszlo ! klimatycznie :) A tutaj taki test mialo byc lwf ale cos nie wyszlo :/ pozdro ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SoAd Napisano 24 Luty 2008 Share Napisano 24 Luty 2008 Tablica wygląda jak wielki megapanoramiczny telewizor :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 24 Luty 2008 Share Napisano 24 Luty 2008 bo tablica w psie byla robiona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 24 Luty 2008 Share Napisano 24 Luty 2008 nic nie testuje, pokazuje: z kolekcji moooi . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionix Napisano 24 Luty 2008 Share Napisano 24 Luty 2008 hcpiter - jak Ci wyszła ta zieloność? W Photoshopie dorobiona? Fajny klimat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 24 Luty 2008 Share Napisano 24 Luty 2008 ctrl b i green na +50 w shadowsach :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 24 Luty 2008 Share Napisano 24 Luty 2008 JunioR: Lampa to materiał z opacity? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionix Napisano 24 Luty 2008 Share Napisano 24 Luty 2008 Cząstka wiekszej wizki. Test Waszego odbioru. Szumu się nie czepiać bo to render testowy;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 24 Luty 2008 Share Napisano 24 Luty 2008 pionix- dzieki, zielen uzyskalem bawiac sie levelsami na poszczegolnych warstwach w psie mieszanie opacity itp ogolnie glowny render byl bardzo blady i jasny z g-2.2 ladne mieszkanko zrobiles, klimatyczne zalony ! pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 24 Luty 2008 Share Napisano 24 Luty 2008 A ja właśnie o te zasłony chciałem zapytać. Jest na to jakiś "myk" czy to wszystko ręcznie trzeba wyklikać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartasm Napisano 24 Luty 2008 Share Napisano 24 Luty 2008 a co tam, mysle ze w miare fajnie wyszło, więc wkleje :) taki teścik materiałów: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RA Napisano 24 Luty 2008 Share Napisano 24 Luty 2008 O, JunioR, też niedawno robiłem te lampiony i menory Moooi. :) Nie chciało mi się robić ognia... I jeszcze takie wazony, między innymi. Render do pupy, ale to tak na szybko wstawione do studia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionix Napisano 24 Luty 2008 Share Napisano 24 Luty 2008 pressenter - zasłonka robiona clothem a zagniecenia to normalmapa w bumpie. bartasm - wydaje mi się, że z pewnej odległości może to wyglądać bardzo realistycznie - do vizek super RA - super metal kuty. Będę robił balustradę z metalu kutego a ten Twój metal taki fajny...;) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaGuu Napisano 24 Luty 2008 Share Napisano 24 Luty 2008 pionix - to jest wizualizacja czy refka z której korzystałeś? RA - ładne świeczki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bubu Napisano 24 Luty 2008 Share Napisano 24 Luty 2008 bartasm mozesz pokazac mapke siatki ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionix Napisano 24 Luty 2008 Share Napisano 24 Luty 2008 MaGuu - refka ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RA Napisano 24 Luty 2008 Share Napisano 24 Luty 2008 A mnie się podobają Twoje zasłony pionix. ;) hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kub@ Napisano 24 Luty 2008 Share Napisano 24 Luty 2008 wow pionix te zasłony wymiatają, myslałem że to fotka ..... RA extra lampki :) hmm a robił ktoś już z was może smoked chair ? http://www.moooi.nl/index.php?page=collections&item=4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaGuu Napisano 24 Luty 2008 Share Napisano 24 Luty 2008 chyba arch515 miał go w którejś ze swoich wizek :] pionix: ufff :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 24 Luty 2008 Share Napisano 24 Luty 2008 RA fajowe, tylko nie jestem pewien czy metal na swieczniku ma taka fakture :] pressenter to nie jest mapa opacity Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 24 Luty 2008 Share Napisano 24 Luty 2008 JunioR: No mogłeś troszkę rozwinąć wypowiedź. ;) Wie ktoś może dlaczego w zacienionych miejscach tak mi podłoga bluruje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delf77 Napisano 24 Luty 2008 Share Napisano 24 Luty 2008 moze daj bitmapie blur 0,01 ( standartowo przypisany 1 ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnZi Napisano 24 Luty 2008 Share Napisano 24 Luty 2008 moze sampling cieni zwieksz:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bonifatz Napisano 24 Luty 2008 Share Napisano 24 Luty 2008 testy........................ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 24 Luty 2008 Share Napisano 24 Luty 2008 JohnZi: Oczywiście miałeś rację, nie zauważyłem, że na "Area" szło, i to przy kiepskich parametrach. ;) Bonifatz: No fajna makietka. ;) Ta krecha poprzeczna nad oknami to zamierzona? A wierzby wymiatają. Modelowane czy generowane jakimś ustrojstwem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bonifatz Napisano 24 Luty 2008 Share Napisano 24 Luty 2008 @pressenter : Dzieki! Tak krecha zamierzona. Wierzby to Onyx. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RA Napisano 24 Luty 2008 Share Napisano 24 Luty 2008 RA fajowe, tylko nie jestem pewien czy metal na swieczniku ma taka fakture :] [...] Nie ma, ale mnie się tak podobało. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oo79 Napisano 24 Luty 2008 Share Napisano 24 Luty 2008 RA opowiedz cos o materiale kutego swiecznika. w bumpie lekkie bąble czy jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RA Napisano 24 Luty 2008 Share Napisano 24 Luty 2008 Bump na minusie z mapą cellular. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Georgas Napisano 24 Luty 2008 Share Napisano 24 Luty 2008 RA a o materiale wosku coś opowiesz ?? ;) piękne, pokazuj dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RA Napisano 24 Luty 2008 Share Napisano 24 Luty 2008 Transculent woskowy, sam robiłem na oko, bo nigdy wcześniej na poważnie tej funkcji nie używałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartasm Napisano 24 Luty 2008 Share Napisano 24 Luty 2008 mam pytanie, a raczej problem. w scenie miałem vray lighty plany, z włączoną opcją invisible. ale w odbiciach w szybie są widoczne :/ ktoś wie jak sie ich pozbyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartasm Napisano 24 Luty 2008 Share Napisano 24 Luty 2008 Bubu chcialeś zobaczyć mapy do tej siatki metalowej. diffuse, bump i specular: pzdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
viz.k Napisano 24 Luty 2008 Share Napisano 24 Luty 2008 bardzo fajne szyby ci wyszly a do odbic odznacz affect specular w swietle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaGuu Napisano 24 Luty 2008 Share Napisano 24 Luty 2008 bartasm: affect specullar w opcjach VRay light'a :) widzę jesteś kolejnym studentem robiącym rekuperatory ;) powodzenia, niech wygra najlepsza praca:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
!Ewert Napisano 25 Luty 2008 Share Napisano 25 Luty 2008 Pionix...ale żeś dowalił z ta wizką, masakra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 25 Luty 2008 Share Napisano 25 Luty 2008 JunioR: No mogłeś troszkę rozwinąć wypowiedź. ;) splinesy oczywiscie :] a tutaj zdjecie z ostatnimi w tym roku kormoranami czarnymi 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 25 Luty 2008 Share Napisano 25 Luty 2008 Eee... sucks! Co to w ogóle jest? Painta odpaliłeś czy coś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 25 Luty 2008 Share Napisano 25 Luty 2008 e tam nie znasz się, jest kul, aberacja dodała realizmu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 25 Luty 2008 Share Napisano 25 Luty 2008 szczególnie kormoranom :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 25 Luty 2008 Share Napisano 25 Luty 2008 Drodzy Państwo powiedzcie czy jest jakiś cudowny myk/cudowna aplikacja, które pozwolą na szybkie wymodelowanie takiego dachu: Dodam, że dach musi być wymodelowany idealnie, czyli pod spodem nie mogą się chować jakieś niedoróbki, ponieważ będę również robił wnętrze tego budynku. :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RA Napisano 25 Luty 2008 Share Napisano 25 Luty 2008 No daj spokój, proste płaszczyzny, raz, dwa i po robocie. W czymkolwiek jak mniemam. Nie wiem czy mówisz o cadzie, czy o czymś w stylu maxa, ale to są proste płaszczyzny. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 25 Luty 2008 Share Napisano 25 Luty 2008 takie cos w test renderach ? dach prosty nawet mozna splajnami poleciec obrys a pozniej modelowac z byle czego tam chcesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 25 Luty 2008 Share Napisano 25 Luty 2008 postaw sobie np. plane (editable poly) i wymodeluj tak aby zgadzaly sie krawędzie. Pozniej dodaj edge dokłądnie tak jak idą skosy dachu - na koneic powyciągaj w górę 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy Napisano 25 Luty 2008 Share Napisano 25 Luty 2008 edit poly, 10-15 min roboty. najpierw "rysujesz" rzut dachu uzywajac krawedzi i poligonow a potem za verteksy ciagasz zeby sie zgodzilo z elewacjami, albo parametrycznie podajesz, masz przeciez opisane poziomy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi