Skocz do zawartości

Game Art : Newsy ze swiata Game-Dev'u & nowe gry


Hatred

Rekomendowane odpowiedzi

co do screenow bulletstorm ogolnie fajny klimacik. Najbardziej mi sie podobaja ksztalty budynkow w dalekim 3 planie ale kurde w wiekszosci skreenow mam wrazenie jak by to byla jedna i ta sama lokacja .Ogolnie fajowo tylko brak na tych skreenach w pierwszym planie jakis odjechanych asecikow ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

wiem krzysiu wiem ale jak na level to torche za mala roznorodnoc .Wiesz ty inaczej odbierasz ta gre bo wiesz jak ona w calosci wyglada .My skazani jestesmy na pare skrinow tylko i w sumie ciezko cos wywnioskowac z nich . Narazie moge powiedziec ze skriny daja rade ale czy gniota ? Kurde tylko smaka narobiliscie .Czekamy na video gameplaya...

Edytowane przez jacenty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie to wyglada nie powiem.. Wywiad tez fajny. Jedna rzecz która mnie martwi to fakt ze Epic wtraca wam co chwile swoje 3 grosze. Nie wiem dokladnie jak to wyglada od srodka, ale boje sie zeby nie wyszedl z tego kolejny "Epic`o-shit" co widac chciazby po dizajanie postaci ktore zalatuje troche gearsami albo UT. Nie dajcie sie na pewno macie lepsze pomysly od nich!! Taka moja rada na dzis. O!

Peace;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat to nie wyczyn mieć lepsze pomysły na design postaci niż te od Epica.(musiałem. ;) )

Tak czy siak na Bulletstorma czekam i jaram się bardzo. Prawie tak bardzo jak na Rage (przyjmijcie jako duży komplement).

Nie dajcie się zEpiczyć za mocno, walczcie o swoje żeby gra nie straciła charakteru. Nie jeden zajebisty tytuł spierdzielił się przez presje wydawcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

będąc przy temacie designu postaci, ciekaw jestem jak myślicie, w których grach występują dobrze zaprojektowane (wizualnie) postacie?

 

mam nadzieję, że nie prowokuję zbyt dużego off-topa, ograniczcie się do nowych gier to będzie podchodzić pod "aktualności" ;)

 

moje typy to:

 

Brink

 

Lost Planet 2 (ze świetnymi animacji włącznie) http://www.youtube.com/watch?v=391jmN38GCU

Edytowane przez mara
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Morte

Gry ostatnimi czasy maja fajny dizajn postaci moim skromnym zdaniem. Przedewszystim mass effect, bo pokazuje ze mozna stworzyc fajnie wygladajaca postac bez tysiaca jakis malych pierdol, ot proste swietnie wspolgrajace ze soba formy. Ezio z assyna nowego rowniez jest switenie zaprojektowany. Bioshock2 ze swoja big sister tez stoi wysoko w moim rankingu. Swietne sa rowniez postaci z TF2.

 

Co do twoich typow co do brinka sie zgadzam w 100%. co do LP2- niewiele widac na trailerku, te z jednki mi sie nawet podobaly ale jakos bez szalu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi osobiście postaci z Brinka się pdobają, może te gęby lekko przerysowane są, natomiast Rage to czysta klasa, wszystko do siebie pasuje, szczerze mówiąc to całość wygląda moim zdaniem najlepiej ze wszystkich nadchodzących głośnych tytułów. Co do Bulletsorma to ten zez mnie śmieszy lekko, a co do levelu że niby pusty jakiś taki - wg mnie kozacko i tak sobie myślę że ma na to wpływ dynamika gry, ze screenów i opisów wygląda na mega szybką, i słabo by było się odbijać od śmietników i innych gówien porozrzucanych co dwa kroki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

również wolę przerysowanie ponad realizm; dobrze kojarzę, że Brink na silniku Rage'a robią?

 

/edit

 

kurde, na wcześniejszej generacji - id tech 4, małe zdziwko :)

Edytowane przez mara
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rage jest sexi :] Lubie ich textury i texturowanie . Textury sa brudne ,niedokladne ,ostroscia nie wala po oczach ,specyficzne :] ,a texturowanie naprawde ladnie posklejane :D .

Postacie z Brinka takze sa sexi :] . Lubie styl niedokonca realistyczny :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Galaktyka jest zapamiętana na serwerze, do klienta jest wysyłany seed planety. Planeta generuje się parametrycznie na karcie graficznej na shaderach. Każda kropka w kosmosie to układ/gwiazda do któego można podlecieć.

 

Śledzę ten projekt dość długo, ale ten film mnie mocno zaskoczył.

 

http://www.youtube.com/watch?v=P0-lsyo28SU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no zartuje, to jest wykonalne, wlasnie parametrycznie, w zasadzie przy takim ramie jaki teraz jest to nie problem wygenerowac fraktala z taka prezycją i wyswietlic na scenie z mapowaniem, niemniej pierwszy raz zawsze robi wrazenie, bo ktos musial sie babrac w takim skalarnym kodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no zartuje, to jest wykonalne, wlasnie parametrycznie, w zasadzie przy takim ramie jaki teraz jest to nie problem wygenerowac fraktala z taka prezycją i wyswietlic na scenie z mapowaniem, niemniej pierwszy raz zawsze robi wrazenie, bo ktos musial sie babrac w takim skalarnym kodzie.

 

http://outerra.com/

 

Tu masz drugi, podobny projekt, ten jednak skupia się na renderowaniu jednej planety, nie galaktyki, bazując na siatce wysokościowej SRTM dodaje brakujący detal fraktalami. Do tego w engine działa fizyka pojazdów latających i jeżdżących. W planie mają dodanie kolejnych danych Ziemi - m.in. wektorowych do generowania siatki dróg, torów kolejowych, rzek itd. Będzie też zaimplmentowany landclass (czyli pola, lasy, tereny zabudowane, itd). Całkiem fajnie to się prezentuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

super sprawa. w ogole widac teraz przenikanie się koderów. W aplikacjach na telefony komorkowe z uwagi na malo pamieci operacyjnej tworzyło się mapy itp. rzeczy funkcjami. Wreszcie ktos sie ogarną i zorientował, ze skoro na 40kb pamieci mozna zrobic całą grę to ile mozna pokazac, majac 1gb na tablice, ktora sie generuje z funkcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

super sprawa. w ogole widac teraz przenikanie się koderów. W aplikacjach na telefony komorkowe z uwagi na malo pamieci operacyjnej tworzyło się mapy itp. rzeczy funkcjami. Wreszcie ktos sie ogarną i zorientował, ze skoro na 40kb pamieci mozna zrobic całą grę to ile mozna pokazac, majac 1gb na tablice, ktora sie generuje z funkcji.

 

Dla mnie jak dotąd najbardziej hardcorową grą w której jest duża ilość czynników losowych jest Dwarf Fortress. Nie ma to za wiele wspólnego z powyższymi projektami, ale jak już wejdziesz w DF głębiej poziom jej rozbudowania robi nie mniejsze wrażenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze mi się wyszukało - jakas gra w trybie tekstowym?

Ogolnie wielka szkoda, ze graficy tak zadko są programistami i odwrotnie (dobrymi). Czasem prosta rzecz dotknieta odrobina wizualne wrazliwosci daje zaskakujące efekty. Bo np. przy generowaniu fraktalnym nie ma wielkiego znaczenia czy jest jeden rodzaj drzew czy masakryczna ilośc flory w miejsce jednego rodzaju sosny. Albo lepiej napsiana procedura wizualnego zróznidowania gleby. Taka mala zmiana i ogolny feeling silnika drastycznie skacze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, dobrze Ci się wyszukało, choć to nie to końca jest tryb tekstowy. Znaki ASCII można wymienić na graficzne tile, w tym trybie gram. Ponadto są dostępne wizualizery 3d/izo.

 

Dwarf Fortress w uproszczeniu to takie połączenie Simsów, SimCity, gry strategicznej, handlowej itp. Zaczynasz z kilkoma krasnoludami, celem jest zbudowanie swojej Morii, tylko lepszej ;) Gra jest wręcz absurdalnie rozbudowana, do tego stopnia, że gra śledzi nawet broń którą noszą krasnoludzi. Gry nie można skończyć, grasz tak długo aż przegrasz. Motto gry to 'loosing is fun' :).

 

Podobnie do dwóch powyższych projektów, w DF teren jest także generowany na fraktalach. Co ciekawe, pomimo użycia grafiki(?) 2d, gameplay wcale nie jest ograniczony do jednej płaszczyzny. Lokacja jest zbudowana na zasadzie warstw. Budując twierdzę, można kopać w dół (jak to w krasnoludzkich twierdzach bywa :) ). Oczywiście takie szczegóły jak różne rodzaje gleby i skał, wody gruntowe, a głębiej lawa są uwzględnione. Trzeba uważać, by swojej siedziby nie zalać wodą. Za mało tu miejsca by wszystko opisać, jeśli kogoś tytuł zainteresował to polecam na początek Wiki:

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Dwarf_Fortress

 

A potem tutorial:

 

http://afteractionreporter.com/2009/02/09/the-complete-and-utter-newby-tutorial-for-dwarf-fortress-part-1-wtf/

 

Co ciekawe, autor tej gry utrzymuje się wyłącznie z datków fanów tytułu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności