sand Napisano 7 Maj 2008 Napisano 7 Maj 2008 Nie wiem na jakiej zasadzie działa Battlefield Heroes, ale skoro wszystko za darmo to musza jakoś żyć z tego hehe. Nie zagłębiałęm się w to ale jeśli nie rekalmy to na czym mieli by zarabiać ? :) Żeby uruchomić Battlefield Heroes trzeba będzie wejść na stronkę gry, na niej sie zalogować i z niej odpalić gre. W miedzyczasie bedą się wyświetlać przeróżne reklamy. Na stronie będzie można rozwijać swoją postać i popatrzeć na statystyki. Wszystko w otoczce reklam. Ot tak ma na siebie zarabiać. Plus bonusy do kupienia,o których mówił hrydek.
_michal Napisano 7 Maj 2008 Napisano 7 Maj 2008 Będzie Doom 4: http://www.gamasutra.com/php-bin/news_index.php?story=18544
Creator Napisano 7 Maj 2008 Napisano 7 Maj 2008 Dokładnie, do tego fabuła też całkiem ciekawie się zapowiada, polecam artykuł: http://www.gram.pl/art_8QPeHu3_Mirrors_Edge_zapowiedz.html To już druga gra od DICE która przykula moją uwagę. Obejrzałem ich starsze produkty i są takie se :P Motorhead pamiętam bo miał fajną grafę jak na tamte czasy :) O Battlefieldach się nie wypowiadam bo nie grałem ;) ale zaciekawił mnie ich produkt pod tytułem "Horse & Ponny 2" xD
Fargate Napisano 8 Maj 2008 Napisano 8 Maj 2008 Znam opinię ludzi którzy ostro mieszają na scenie cod4, twierdzą że lepiej im sie gra na padzie :) Z resztą taka wasza opinia, spoko szanuje ją ale sie z nią nie zgadzam :)
hrydek Napisano 8 Maj 2008 Napisano 8 Maj 2008 Bo na padzie jest włączony delikatny auto aim i to powoduje, że ludzie wolą grać na padach, bo łatwiej trafić.
Gość ant-3d Napisano 8 Maj 2008 Napisano 8 Maj 2008 nie rozumiem co to za przyjemnosc grac z wogole jakims auto aimem w fps... osobiscie uwielbiam wrzucac sobie najtrudniejszy poziom (jesli mam taka mozliwosc) i wowczas przechodzic gre. Cala przyjemnosc i satysfakcja wowczas z grania jest. Rozumiem ze grafika i efekty tez sa bardzo wazne ale to wszystko na nic jak nie ma tego bolu jak jakis potwor cie rozpruwa a ty szukasz zycia w grze :) Przeciez o to chodzi w grze aby wlasnie grac. Poprostu nie rozumiem idei grania w fps z auto aimem.
Gość Marioza Napisano 8 Maj 2008 Napisano 8 Maj 2008 całkowicie sie zgadzam z ant-3d, auto aim to padaka, nie nawidze tego systemu i wkurzal mnei do bolu na wszelkich konwersjach na pc czy na konsolach, z kolei na konsolach bez auto aim to po prostu tragedia i lipa grac . pol roku czeakc zanim sie obrocisz albo kogos namierzysz w beret, nie ma to jak klawa i mycha na pc, myk myk na lewo szczał w bańke na prawo szczał w bańke , szybki w tył zwrot i juz cie nie ma, poza tym co juz tez pare razy bylo pisane system rozgrywyki na konsolach z racji pada jest wolniejszy niz na pc caly czas chodzi mi o fps oczywiscie,
Fargate Napisano 8 Maj 2008 Napisano 8 Maj 2008 Auto aim występuje w każdej grze i na pc i na konsolach i można go wyłączyć, wiec nie rozumiem o co tyle szumu :) Ardeni --> No i co :P
Udytzkey Napisano 9 Maj 2008 Napisano 9 Maj 2008 Nvidia wypuscila nowa wersje PhysX v2.8.1 SDK z nowym plugin-em do 3DStudioMax i Maya, wiecej na tej stronce. PhysX SDK Version 2.8.1 - May 2008 System Software Versions for Development System Software Versions for Game Distribution
RA Napisano 9 Maj 2008 Napisano 9 Maj 2008 http://www.autosport.com/news/report.php/id/67228 Dla mnie nius roku. :) Jedna z niewielu firm, która powinna się za to brać.
Gość ant-3d Napisano 9 Maj 2008 Napisano 9 Maj 2008 no moze byc bardzo ciekawie, poczekamy, zobaczymy...
Ardeni Napisano 10 Maj 2008 Napisano 10 Maj 2008 GOW2 dobre, najlepszy fragment na koncu gdy jest duzo gore :P
Levus Napisano 14 Maj 2008 Napisano 14 Maj 2008 Jakby ktoś niusa przeoczył: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=49679 Konkurs gameartowy character and environment z równoległym turniejem dla pań ocenianym przez panie:) A tu w oryginale: http://gamedev.sessions.edu/nogd-awards/ pozdro!
Kuba Napisano 14 Maj 2008 Napisano 14 Maj 2008 Zajrzałem z ciekawości, i nie mogę się dopatrzyć tematu ani limitów. Czyli można zrobić cokolwiek z dowolnym limitem? Jeśli tak, to jak sprawdzą, czy praca była wykonana na konkurs a nie jakiś czas temu i tylko zgłoszona do konkursu?
Levus Napisano 14 Maj 2008 Napisano 14 Maj 2008 Stary, nie mam pojęcia:D Na polycouncie piszą, że 5000 na charcter i 5000 na environment, ale skąd oni to wytrzasnęli to już nie wiem.
Kuba Napisano 14 Maj 2008 Napisano 14 Maj 2008 Battlefield Heroes gameplay http://battlefield2.filefront.com/news/Battlefield_Heroes_Gameplay_Footage;38469 Mam nadzieję, że będzie możliwość zakładania prywatnych serwerów z hasłem. No i oczywiście, że wymagania nie będą za duże :)
Manver Napisano 15 Maj 2008 Napisano 15 Maj 2008 Witam, chciałbym Wam przedstawić oficjalną stronę grupy Infernal Reality, jak się pewnie domyślacie adres strony to: http://www.infernalreality.com, zapraszam wszystkich zainteresowanych do współpracy, długo by pisać o projekcie, a w zasadzie dwóch, tak czy siak poczułem wewnętrzną potrzebę poinformowania Was ;)
Ex3 Napisano 16 Maj 2008 Napisano 16 Maj 2008 Manver - czytaj i powiedz czy ładnie to tak... Delivery to the following recipient failed permanently: [email protected] Technical details of permanent failure: PERM_FAILURE: Gmail tried to deliver your message, but it was rejected by the recipient domain. The error that the other server returned was: 554 554 Podane konto nie istnieje / no mailbox here by that name. (#5.1.1). We recommend contacting the other email provider for further information about the cause of this error. Thanks for your continued support. (state 14)
Manver Napisano 16 Maj 2008 Napisano 16 Maj 2008 O error, wybacz już poprawiam. Z drugiej jednak strony miło, że napisałeś mam nadzieję, że w celu o którym myślę.
Por@szek Napisano 16 Maj 2008 Napisano 16 Maj 2008 ... Podane konto nie istnieje ... LOL. Polski profesjonalizm = failz HAHAHA. :D
Creator Napisano 16 Maj 2008 Napisano 16 Maj 2008 LOL. Polski profesjonalizm = failz HAHAHA. :D Niestety nie tylko polski.
Kusanagi Napisano 16 Maj 2008 Napisano 16 Maj 2008 Witam, chciałbym Wam przedstawić oficjalną stronę grupy Infernal Reality, jak się pewnie domyślacie adres strony to: http://www.infernalreality.com, zapraszam wszystkich zainteresowanych do współpracy, długo by pisać o projekcie, a w zasadzie dwóch, tak czy siak poczułem wewnętrzną potrzebę poinformowania Was ;) Oferujemy: * pracę przy ambitnych projektach * doświadczenie, oraz autorskie technologie * miłą atmosferę ------------------------------ a wynagrodzenie tez jakies oferujecie czy tylko mila atmosfere ;) ??
Scottero Napisano 16 Maj 2008 Napisano 16 Maj 2008 http://kotaku.com/390324/playboy-cyber-girl-of-the-year-is-a-true-player Az chcialoby sie pograc z nia w cos po LAN- ie :D
Manver Napisano 16 Maj 2008 Napisano 16 Maj 2008 Por@szek, no cóż złe ustawienie skrzynki mailowej raczej nie skazuje grupy na miano mało profesjonalnej. Kusanagi, co prawda robimy jeden projekt za kasę, ale niestety pełne miesięczne wynagrodzenie możliwe będzie prawdopodobnie w połowie września - jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem.
intoxicate Napisano 16 Maj 2008 Napisano 16 Maj 2008 jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem. btw plany zmieniaja sie z dnia na dzien ;P
Manver Napisano 16 Maj 2008 Napisano 16 Maj 2008 Tak wiem, ale powiedzmy, że obecne nie rokują prędkich zmian :P
ETA Napisano 16 Maj 2008 Napisano 16 Maj 2008 Manver - Pytanie, bo niezbyt rozumiem... jeden projekt robicie free drugi za kase, i mówisz, że nie jesteście w stanie narazie dawać pełnego miesięcznego wynagrodzenia..... Czyli jak to jest połowa teamu która pracuje nad tym płatnym dostaje kase druga nie?? Czy płacicie jakąś tam stawkę co miesiąc/ za model każdemu??
Manver Napisano 16 Maj 2008 Napisano 16 Maj 2008 Nie, nie źle mnie zrozumiałeś, oba projekty są płatne, tylko ten pierwszy (Infernalek) będzie pierwszy wydany. Obecnie jeszcze nie zarabiamy, ale jestem/jesteśmy dobrej myśli. Niestety ciągle pracujemy za darmo, ale jesteśmy coraz bliżej tego by stać się firmą i zarabiać.
Kusanagi Napisano 16 Maj 2008 Napisano 16 Maj 2008 jakos mi sie kluci to co napisales.../ oba projekty sa platne a potem ciagle pracujemy za darmo ;)
Manver Napisano 16 Maj 2008 Napisano 16 Maj 2008 No bo jeszcze nie jesteśmy firmą, nie posiadamy sponsora itd. Ale planujemy je wydać, myślę, że teraz zrozumiałeś ;)
Bro Napisano 17 Maj 2008 Napisano 17 Maj 2008 Tak czytam tą dyskusję i przypomniały mi się stare "dobre" czasy :) gdzie też nie wiedziałm czy pracuję za darmo czy mi płacą :)))) Pozdro
Manver Napisano 18 Maj 2008 Napisano 18 Maj 2008 Generalnie jestem dobrej myśli, jak na razie wszystko wskazuje na Nasz sukces. Team jest dobrze zorganizowany, no i mimo dodatkowych zajęć (rodzina, praca) każdy poświęca sporo czasu. Z miejsca chciałbym podziękować wszystkim którzy piszą do Mnie maile z zapytaniami, bądź chęcią współpracy, nie oczekiwałem tak dużego zainteresowania ;) Pozdrawiam, M.
Gość Bad Moon Napisano 18 Maj 2008 Napisano 18 Maj 2008 Ja kiedyś robiłem w takich 2 projektach (w zasadzie to nawet 3) i żaden z nich nie doczekał się sponsora. No ale życzę powodzenia!
ofca Napisano 18 Maj 2008 Napisano 18 Maj 2008 i tylko jeden bedzie na polkach sklepowych.... tfu kioskowych xD:D
ofca Napisano 18 Maj 2008 Napisano 18 Maj 2008 moge moge moge odpowiedziec no mooge ? projekty pod wspolna nazwa Aazero
Manver Napisano 19 Maj 2008 Napisano 19 Maj 2008 Nie jestem pewien, ale z tego co pamiętam "implosion" chyba zostało wydane. Poza tym ile czekałeś? Miesiąc, dwa? Niestety czasami wymaga to czasu, a może nie tyle co czasu, a dobrych materiałów i bycia upierdliwym ;)
Levus Napisano 19 Maj 2008 Napisano 19 Maj 2008 Manver, jak mogę coś doradzić, zrezygnujcie z crpg to może infernalek się uda...
ofca Napisano 19 Maj 2008 Napisano 19 Maj 2008 Implosion od kilku tygodni jest w drodze do kioskow (zapowiedz na ktorejs tam stronie pleya jest). Pisalem ze "i tylko jeden bedzie na polkach sklepowych.... tfu kioskowych xD:D" BTW - Levus pieknie doradza, zrezygnujcie z crpg'a
Manver Napisano 19 Maj 2008 Napisano 19 Maj 2008 Polska mentalność, cRPG = porażka, MOOcRPG to samobójstwo itd. No cóż wszystkie systemy, zależności itd. mamy opracowane, łącznie z fabułą, więc etap na którym stoimy niczym nie różni się od tworzenia np. zręcznościówki. No może prócz czasu i nakładów pracy grafików, ale dzięki za radę. Gdybym w tym nie siedział, pewnie też bym tak napisał. Pozdrawiam.
Levus Napisano 19 Maj 2008 Napisano 19 Maj 2008 (edytowane) Manver, nie mam na celu zniechęcanie Ciebie ani Twojej ekipy, bardzo dobrze, że działacie, że się nie poddajecie, tak trzymać, niektórym się udało;) Ale jedyną pewną rzeczą, którą wyniesiecie ze swoich poczynań, jest doświadczenie (owszem, wartość niewątpliwa, to nie ironia). Cała reszta to wielki znak zapytania. A napisałem tak dlatego, że sam "w tym siedziałem" i znam kilka osób które też "w tym siedziały" i nie dały rady, niestety, a szkoda. To nie jest polska mentalność tylko fakt o zasięgu globalnym, nie jesteś pierwszym który ma "wszystko" opracowane. Nie wiem jak wygląda design-doc Waszej gry rpg, ale jeśli nie ma tam kompletnie wyszczególnionego kontentu (grafika, animacje, udźwiękowienie, mechanika i fabuła) to nie ma co włączać komputera. A jeśli jest to warto się zastanowić skąd wytrzaśniesz sprawnie pracującą w trybie 8 godzinnym grupę, z 5 w miarę szybkich grafików 3D, ze 3 koncepciarzy, 1-2 2D do GUI i ze 3 sprytnych koderów, nie licząć udźwiękowienia. Bo taki projekt to jest ni mniej ni więcej, a zap.....dol po uszy, a nie siedzenie sobie wieczorkiem przed komputerkiem 3-4 godzinki przy włączonym przysłowiowym gg. Do tego dochodzi problem pomysłów, każdy ma coś do powiedzenia. Nie ma prostszej drogi do klapy jak wpływ ekipy na kontent w trakcie jego powstawania. Jeśli szef projektu jest za mało charyzmatyczny lub zbyt podatny na przekonywanie i sam daru przekonywania nie posiada - klapa, nie utrzyma tej szalonej, zapalonej zgrai w ryzach. Szczególnie, że praca jest za darmo, a nie wszyscy widzą z tego profit, więc istnieje bardzo wysokie ryzyko rezygnacji z pracy przy projekcie. Pokazujecie modele i koncepty, po co? Idę o zakład, że nawet przedprodukcja nie jest skończona. Tworzycie silnik 3D, spoko, też ide o zakład, że nawet nikt się nie zastanowił do końca co tam ma być a czego nie i jego powstawanie jest oparte o zasadę "to będzie fajne, można skodzić". Ktoś z Was kiedyś widział jak się robi grę? Jakąkolwiek? Nie chodzi mi o umiejętności poszczególnych załogantów, ale o sam proces produkcji. Uważam, że nie warto ładować się w DWA projekty na raz, bo oba nie wypalą, szczególnie, że jeden jest wielki (walka? magia? questy? chodzenie po lokacjach? WTF??!) Jeśli udało by Wam się pociągnąć samego Infernalka do końca będzie to splendor wystarczający dla amatorskiej grupy, gwarantuję. Jeśli to zabrzmiało chamsko, to sorki, miało zabrzmieć po prostu chłodno. I nie chcę się wdawać w niepotrzebną tutaj dyskusję przekonującą, potraktuj to jako monolog. Będę szczerze trzymał kciuki za to żeby Wam się udało! pozdrawiam! Edytowane 19 Maj 2008 przez Levus
ofca Napisano 19 Maj 2008 Napisano 19 Maj 2008 polac mu... Aazero robilo Deamoneth i Unrest of Universe.. zostalo Implosion.. choc tez bede trzymal kciuki za was, jak za niemal kazdy amatorski projekt
Levus Napisano 19 Maj 2008 Napisano 19 Maj 2008 Dokładnie, zostało Implosion, ale jak napisałeś, to właśnie Implosion jest w drodze do kiosków. Uważam, że sukces. Nie wiem jak teraz wygląda sprawa warunków Play ale gra będzie wydana z czego można się cieszyć i być dumnym. I się pochwalić:)
Manver Napisano 19 Maj 2008 Napisano 19 Maj 2008 Levus, rozumiem Cię. Akurat doświadczenie jest w tej branży najważniejsze. Bo gruby portfel nie jest w stanie zrobić z gry arcydzieła, a jakby nie było każdy do tego dąży. Wiem też, że i o wiele bardziej zaawansowane teamy, a w zasadzie firmy upadały. Taki jest ten rynek, trudny i niestabilny. No ale sam wiesz, że gdyby nie nasze idee, nadzieje itd. już dawno by Nas nie było. Na chwilę obecną każdy ma inną pracę, bo IR nie jest jeszcze dochodowym przedsięwzięciem, ale zastanów się czy aby na pewno do techDemo potrzebny mi jest zespół pracujący po 8 godzin? Zapewniam, że nie, choć oczywiście fajnie by było mieć taką ekipę. Wiem, że nie w takiej grupie jak moja nie powinienem iść na ilość grafików, a na ich jakość, ale jeżeli jesteśmy w stanie realizować 2 projekty, modelować i tu i tu, to chyba nie jest tak źle. Co prawda, nie pędzimy jak burza, no ale tempo jest jak najbardziej wystarczające. Nie mogę zapewnić wynagrodzenia, więc ważną sprawą jest dla mnie by praca w zespole nie kojarzyła się z darmową harówą, dlatego staram się nie zajeżdżać moich grafików. Fakt, każdy ma coś do powiedzenia, z jednej strony dobrze, z drugiej nie. Znam projekty w których relacja się psują, między innymi dlatego, że grafik nie ma nic do gadania w sprawie fabuły. Inne zaś borykają się z brakiem porozumienia, oraz użeraniem z innymi mądralińskimi. Ja jednak takich problemów nie mam, ostateczna decyzja zawsze należy do mnie, a i też moja duma na tym nie straci jeżeli czasem ustąpię, bo w końcu ktoś może mieć lepszy pomysł od mojego. Co do silnika, kodzimy według obranego planu, wszystko jest rozpisane i nie jest to samowolka. Poza tym weź pod uwagę, że posiadanie silnika daje nam znacznie więcej możliwości, mało kto może się pochwalić własnym engine, a gdy ukończymy prace nad nim (choć prawda jest taka, że zawsze będzie coś nowego do roboty) możemy go sprzedać, bądź udostępnić na odpowiedniej licencji, co daje nam kolejną perspektywę na przyłość. Silnik już teraz jest w pełni next - genowy, no ale zostało jeszcze sporo do napisania. Na szczęście możemy już konstruować sceny, dodawać światła, animacje itd. Czyli tyle ile jest nam na razie potrzebne. Równo z silnikiem idą modele, więc świetnie, że praca nie stoi z powodu tego, że nie jest jeszcze skończony. Post dla mnie nie brzmiał chamsko, ani nawet chłodno. W sumie to w wielu kwestiach masz rację, zobaczymy co przyniosą najbliższe miesiące.
Ardeni Napisano 19 Maj 2008 Napisano 19 Maj 2008 Ja sie tam nie znam, nie chcę mi się tego wszystkeigo czytać nawet, ale mimo wszystko 3mam kciuki, zróbcie cokolwiek, wazne ze zbierzecie dużo expa, a przy okazji porobią sie fajne znajomości, kontakty, niech to nawet będzie jakiś legendany już CRPG albo lepiej MMORPG, a co tam, jak szaleć to szaleć. Powodzenia i jeszcze raz - 3mam kciuka ;) Pozdrawiam Ardeni
Gość Bad Moon Napisano 19 Maj 2008 Napisano 19 Maj 2008 Nie powiem wam ile za Implosion dostałem :D bo wstyd się przyznawać i współpracować z polskimi "wydawcami", ale jeśli macie mierzyć w jakiś rynek, to celujcie na zachód nie w Polskę. Bo zrobić grę to jedno, a umieć ją sprzedać to drugie. Wiem wiem, zaraz zostanę zbluzgany, że nie tylko kasa się liczy itp... ale niestety, taka jest prawda że wszystko sprowadza się do pieniędzy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się