Napisano 18 Wrzesień 200717 l pewnie wiekszosc z was konto na deviantart ma, ale chcialem pokazac jaka prace dzis ktos wrzucil: Jakby nie bylo JerkDrive fajnie to zrobil.
Napisano 19 Wrzesień 200717 l kuba_ - dobry jest - drewno b. dobre - metal przyzwoity - calosc trzyma sie kupy :) - na plus, moze troche speca do kurka i spustu dorzucil (tak zeby bardziej jak mosiadz moze wygladalo a nie jak wosk) no i troiche koncepcyjnie lezy - w sensie - moze ta goorna lufa jednak pocienkowac coby wygladalo jak do strzelania normalnymi pociskami a ta dolna faktycznie zostawic taka gruba (jako granatnik :) hehe poka siatke :)
Napisano 20 Wrzesień 200717 l Dzięki za komentarze. Wrzucam siatkę, model jest i będzie bez normali, za to ze specularem, żeby się łądnie błyszczał :)
Napisano 20 Wrzesień 200717 l ciag dalszy - malo na razie no ale coz... oczy tak tylko dalem zeby mniej wiecej widziec gdzie je dac - docelowo na tekturce pozdarea
Napisano 21 Wrzesień 200717 l piękne Kuba :) Ftorek - he he ciekawy jestem jaki pan z tego wyjdzie :D w wolnych chwilach do afterfalla:
Napisano 21 Wrzesień 200717 l Ta pani miała nieudaną operacje plastyczną? Coś piersi jej dziwnie wygladają pomiędzy tą kratką. Nie postarałeś się.
Napisano 21 Wrzesień 200717 l ja tam na postaciach sie nie znam ale widzialem lepsze w twoim wykonaniu :)
Napisano 22 Wrzesień 200717 l Tekstura fajna, może minimalnie za mocny specular. Od razu rzuca się w oczy brak uszu ;) A fryzurkę chyba musisz podciagnąć jakimiś plane'ami, bo jest bardzo przylizanie.
Napisano 22 Wrzesień 200717 l Kuba- brak uszu bo będą plane'y zamiast włosów tylko je dorobię na końcu Bruneq- czy ja wiem, daje render całości Ardeni - hmm nie wiem, moim zdaniem z piersiami wszystko ok (jak na model :D) pewnie chciałeś mnie tylko sprowokować żebym wrzucił render bez kratek :D
Napisano 22 Wrzesień 200717 l bardzo 'realistycznie' - w sensie troche 'brzydko' :) ale tak czy siak - bardzo wporzo - poka siatke :)
Napisano 22 Wrzesień 200717 l nie wiem dlaczego ale ten screen wyglada duzo lepiej od poprzedniego :) pewnie to przez te spodnie :)
Napisano 22 Wrzesień 200717 l Bez tej kratki o wiele lepiej, moze jakąś poobdzieraną koszzulkę zamiast tego
Napisano 22 Wrzesień 200717 l kratke zrób taką żeby odsłaniała cycki i wszystkim się będzie podobało :D
Napisano 22 Wrzesień 200717 l dzięki, a co do kratki to nie mogę za bardzo zaszaleć, mam określony koncept, chyba, ze Chris nie ma nic przeciwko ^^
Napisano 22 Wrzesień 200717 l dzięki, a co do kratki to nie mogę za bardzo zaszaleć, mam określony koncept, chyba, ze Chris nie ma nic przeciwko ^^ Zgodnie z konceptem Ledyr :) a tak wogole bardzo ladnie sie prezentuje imho :piwo:
Napisano 23 Wrzesień 200717 l Fajny konik. NIe znam się na końskiej anatomii, ale wygląda przekonująco. Textura koloru będzie?
Napisano 24 Wrzesień 200717 l ledyr 1 obrazek troche odzucajacy, kratka wogle pasuje jak piesc do oka, koncept zawsze mzoan zmienic nagiac czy cokolwiek tak aby postac byla gut, 2 obrazek lepjej ale to przez to ze postac mniejsza i bez kratki i cala, oglnie cialko ma fajne ale do dopracowania, z twarza tez by wypadalo powalczyc choc troche bardziej _kuba_ konik bardzo ładny, nie wiem moze przez ujęcie kojazy mi sie bardziej ze zrebakiem lub kucykiem
Napisano 24 Wrzesień 200717 l konik wporzo ale mam wrazenie ze przednie nogi cos nie teges (za grube uda, a za chude golenie??) i chyba za bardzo go w pasie wyciales...
Napisano 24 Wrzesień 200717 l Słabo znam anatomie konia. Miał być rumak, wyszedł jak wyszedł, na razie go nie będę poprawiał. Co do tekstur to nie wiem, jeszcze nie próbowałem zbytnio ich robić.
Napisano 24 Wrzesień 200717 l A ja dalej domki, już nawet nie pamiętam jak to było jak ich nie robiłem:P 500tri tex:512x512
Napisano 24 Wrzesień 200717 l _kuba_ - hehe - wiec wychodzi na to ze jak takiemu laikowi jak ja (bo tez w sumie nie znam anatomii konia) cos nie pasuje to znaczy ze cos jest chyba nie tak... ;) opzs
Napisano 24 Wrzesień 200717 l Konik wychudły... baardzo wychudły. Po żuchwie widać że po anabolach. Na czole tez ma coś dziwnego. Wsumie to konie są takie raczej smukłe nie widać im mięśni. Ale bardzo dobrze wykorzystany normal.
Napisano 26 Wrzesień 200717 l no wporzo - metal troche malo metalowy (aczkolwiek to do naprawienie w silniku mam wrazenie) - no i sam design mi troche lezy - w sensie: ten maly element pod rekojescia wyglada jakby mogl sie latwo zlamac a samo to takie wygiecie ostrza kolo rekojesci powoduje ze sie tam ciasno robi i mozna by sie samemu skrzywdzic :) pozatym - dobry jest :)
Napisano 26 Wrzesień 200717 l noz spoko - ja bym ostrze zrobil bardziej szersze :) aaaa... i najwzniejsze ze ma otwieracz do piwa :)
Napisano 26 Wrzesień 200717 l Kuba, wyblinkuj metal tu i ówdzie i możesz też skromnego sharpena użyć. edit: I KREEEW!!! DUŻO KRRRWIIIII!!!
Napisano 26 Wrzesień 200717 l Dzięki za komentarze kolegen :) Znowu na szybko musiałem nasmarować teksturę do karabinu - obrazek potrzebny na media update Unbound Forces. Jak zwykle nie było rąk do pracy i wypadło na mnie. Model i mapowanie to sprawka kolegi, ja tylko wrzuciłem kolor.
Napisano 26 Wrzesień 200717 l Ja się zabrałem za kolejny samolot :) Tym razem PZL-130 TC-I Orlik. Dłubię go od czasu do czasu, docelowo oczywiście Flight Simulator X.
Napisano 26 Wrzesień 200717 l kuba--> super :) empeck--> slabo :) hehe pokaz siateczke to powiemy co poprawic :) aha i ile tri ?
Napisano 26 Wrzesień 200717 l Ja Ci dam słabo :P Powinieneś zobaczyć cały mechanizm chowania podwozia ;) i to animowany hehe. Ścianek narazie ok 10k, docelowo będzie w granicach 30k.
Napisano 26 Wrzesień 200717 l hehehe wiadomo ze swietnie chcialem sprawdzic jak zareagujesz :P dzieki za siate :)
Napisano 26 Wrzesień 200717 l a gdzie laserowe działa Empeck ? :d mi sie podoba tylko te działa, nie zapomnij o nich :D Kuba co ty robisz? chyba nie porzuciłeś postaci?! :D fajny fajny ale jakieś lasery by sie przydały takie małe działko może pod lufa z laserem? :d a tak na serio to brakuje normala i speculara, dorób koniecznie! chociażby dla samego siebie
Napisano 26 Wrzesień 200717 l Świetna broń Kuby i świetny samolot :) Moje wypociny (max 1000 tris / 1024x1024 diffuse/normal) się chowają: Będę potrzebował waszej pomocy przy normalmapie, ale to potem...
Napisano 27 Wrzesień 200717 l 1ns - a polskich bitew game-artowych to się nie wspiera? :) póki co za wiele nie ma, ten kioski troszkę za krótki chyba jest... no i pomyśl coś z tą rynną bo ludziom sie po głowach będzie lało, jak bedzie większy deszcz Empeck - gdzie ty upchniesz te kolejne 20K?? aha koło jest zbyt "okrągłe" ;)
Napisano 27 Wrzesień 200717 l Ledyr - działka będą, torpedy jonowe i silniki z Enterprise też :D Tony M. - mam do zrobienia jeszcze mechanizmy lotek, klap, trimów, dwaj piloci, linki i mnóstwo drobnicy której i tak w grze nie będzie widać :D
Napisano 27 Wrzesień 200717 l 1ns - fajnie się zapowiada, bez zbędnych poligonów. Robisz to pod jakąś grę, czy tylko dla siebie? A przy samolocie to ja wymiękam :) Jak coś ma więcej niż 10k zaczynam się gubić heh.
Napisano 27 Wrzesień 200717 l Model robię na konkurs z game-artist.net. Mam już max poly i nie mam jak zakęcić rynną :( Skalowałem też cały obiekt tak, aby kiosk był większy, ale nie dało rady zachować fajnych (proporcji zbliżonych do oryginału) wymiarów reklamy. Kiosk z teksturką może będzie wyglądał na szerszy - ponoć kolor czarny pogrubia ;)
Napisano 27 Wrzesień 200717 l Dobra odpalilem dzis po raz pierwszy ZB - nie wiedzialem co zrobic bo chcialem cos enviro wiec padlo na wmiare prosty model. Krytyka mile widziana szczegolnie od wymiataczy zb :) Pozdro
Napisano 27 Wrzesień 200717 l Bro mi sie podoba, konar wymiata tylko strasznie rzuca sie w oczy brak krwi :D albo mogłeś domodelowac jedną małą gałązkę, wymiataczem w zb nie jestem wiec technicznie ci nic nie powiem nie czarny wyszczupla , dlatego np. nie robią czarnych prezerwatyw LOL lol a tak z ciekawości to co działa odwrotnie do czarnego ? :D :D
Napisano 27 Wrzesień 200717 l Za monotonna ta kora wyszła. Przydało by się jakieś większe zróżnicowanie w zagłębieniach i wypukłościach. Noise wygląda zbyt mechanicznie. Jeszcze pień powinien z jednej strony być pokryty zielonym mchem, od strony północnej jak mniemam. Małe zmiany kosmetyczne i powinno być dobrze.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto