Skocz do zawartości

Game Art : Nad czym właśnie pracujecie ?


KLICEK

Rekomendowane odpowiedzi

Empeck superos :)

 

Ramzes mam jedno zastrzezenie do schodow ;) poaptrz sobie na budynek, teraz popatrz na dzwi, teraz postaw tam misia z lasu, teraz zaloz ze siega on -20 cm od gornej czesci futryny, teraz przystaw tego misia z lasu do schodow i powiedz sam sobie jak on u licha moglby po nich zejsc ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Empeck superos :)

 

Ramzes mam jedno zastrzezenie do schodow ;) poaptrz sobie na budynek, teraz popatrz na dzwi, teraz postaw tam misia z lasu, teraz zaloz ze siega on -20 cm od gornej czesci futryny, teraz przystaw tego misia z lasu do schodow i powiedz sam sobie jak on u licha moglby po nich zejsc ? :)

Krok po kroku :D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej, nie mniej jednak wydaje mi sie ze jezeli nie ma tam piwnicy to podmurowka jest za wysoko, szerekosc (NIE wysokosc) stopnia jest dosc mala, daj szersze stopnie ( patrz wielkosc stopnia do wielkosci stopy). Dodatkowo szerokosc samych schodow powinna byc wieksza, osobiscie jeszcze nie spotkalem sie ze schodami szerokosci drzwi. No poza drabina na strych ;) .Nie wiem jakie masz referencje, jezeli masz, jednak rowniez okna powinny byc o okolo 25% wieksze, wnetrza bylyby za ciemne i nie dopuszczone przez odbiorce projektu. Po za tym wydaje mi sie ze okna (oprocz starego budownictwa) powinny znajdowac sie blizej stropu. Jezeli wzorujesz sie na starym budownictwie to pomieszczenia dodatkowo powinny byc obszerniejsze a same okna o wiele wieksze..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Belki od pomostu są imo za duże/grube, przyjrzyj się jakie są na molach/itd itp

Dodaj wiecej detalu poszczgólnym elementom nabrzeża.

Jakieś dokładniejsze sugestie co do detalu? Myślę, że dodam na pewno jakieś czółna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe co do 'detalu';) Zrób podłoże jakieś Krawężniki, dziur w jezdni. Drzewka krzaczki. Kosze na śmieci Kontenery. Dachy grube.

 

Niewiem do czego to ma być jak do fps, to o poprawianiu detalu nie może być mowy(brak), jak do strategii to detal na teksturce będzie, spoko wystarczy zmapować i teksa + jakieś małe dodatki i zmiany. Może pomyśl o zrobieni dobrej jakości 'primitives(drzewka,murki, domki, pudła itp.)' a potem skomponujesz z tego scenke, zamiast na raz robić całą mapkę. Ale lepiej zrob tekstury.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawie gotowa. GI oczywiście na texturce.

Pozostało pododawać detale i podmalować błędy z Irr mapy.

Wyszły mi 2 tex 1024.

A tych którym się spodobało informuję że od razu zabieram się za motorówkę i gdzieś w środę będę ją kończył.

Dzięki za komentsy :)

 

f64d8964b1499196.jpg

 

:Odp na niżej

Tego tła użyłem do refleksów na chromie więc na pewno gra z modelem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ex3 - jak robisz kilka lodkoopdobnych modeli zaloz moze osobny watek ?:D lepiej bedzie je przegladac - a ten najs wyszedl, tylko mam pytanie - po co takie wielkie texy skoro polowa tekstury to kolor bialy ? czy "pawie gotowa" to duza roznica ?:D hhe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak, co ma 12tys poly?

Tylnie nogi konia też dziwnie wyglądają, płaskie uda ma troche. I sztywny jest.

Kości policzkowe tego gościa też dziwnie wyglądają.

 

Wrażenie moje takie, niby jest fajnie ale wcale nie jest.

Pewnie się napracowałeś więc chętnie zobacze co z tym dalej w zbrushu się będzie działo:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

och czepiacie sie a to przecierz nikt sie nie troszy o rozjazdy w siatce lekkie spowodowane ustawianiem pozy soko w sculpterz mozna to jednym mazem pedzla naprawic.. nie ma co szukac dziury w calym jest fajnie, ciekawe jak szczeki nam spadna jak bedzie ukonczone, pozatem podziwiam za wysokie umiejetnosci obslugi wingsa, jej sam chcialbym umiec tym programem sie tak poslugiwac :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Model ma służyć jako pomnik w grze, więc takie renderki z Zbrusha:

 

85158817lx6.th.jpg10406563mt3.th.jpg38765600xb4.th.jpg

36505144aq8.th.jpg11623946fs8.th.jpg97568522gf0.th.jpg82266659gv8.th.jpg

 

Kilka rzeczy się w Zbrushu spartaczyło np naramienniki i miecz, ale w grze nie powinno to być widoczne, więc olewam.

 

Siata:

 

43229619wy7.th.jpg47079596mc9.th.jpg

 

Wie ktoś dlaczego, gdy wchodzę na drugi poziom subdivision niektóre vertexy rozciągają się w nieskończoność, a na pierwszym Zbrush zupełnie się wysypuje? Stało się to nagle, bez przyczyny. Jak to naprawić, a jeśli się nie da, to w jaki sposób mogę teraz wygenerować normala?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności