KLICEK Napisano 20 Styczeń 2008 Autor Napisano 20 Styczeń 2008 Empeck superos :) Ramzes mam jedno zastrzezenie do schodow ;) poaptrz sobie na budynek, teraz popatrz na dzwi, teraz postaw tam misia z lasu, teraz zaloz ze siega on -20 cm od gornej czesci futryny, teraz przystaw tego misia z lasu do schodow i powiedz sam sobie jak on u licha moglby po nich zejsc ? :)
floo Napisano 20 Styczeń 2008 Napisano 20 Styczeń 2008 empeck no no jak to screeny z gry to naprawdę trzyma poziom :D podoba się i nie ma co 5+ ;)
_michal Napisano 20 Styczeń 2008 Napisano 20 Styczeń 2008 Tak, to są screeny ingame z Flight Simulator X. Tu jest cały set który dziś zrobiłem: http://www.simhangar.com/temp/orlik/preview/01.jpg http://www.simhangar.com/temp/orlik/preview/02.jpg http://www.simhangar.com/temp/orlik/preview/03.jpg http://www.simhangar.com/temp/orlik/preview/04.jpg http://www.simhangar.com/temp/orlik/preview/05.jpg http://www.simhangar.com/temp/orlik/preview/06.jpg http://www.simhangar.com/temp/orlik/preview/07.jpg http://www.simhangar.com/temp/orlik/preview/08.jpg http://www.simhangar.com/temp/orlik/preview/09.jpg http://www.simhangar.com/temp/orlik/preview/10.jpg http://www.simhangar.com/temp/orlik/preview/11.jpg http://www.simhangar.com/temp/orlik/preview/12.jpg
floo Napisano 20 Styczeń 2008 Napisano 20 Styczeń 2008 Wypasiona machina! nie ma to jak zobaczyć to pod silnikiem w akcji, to prawdziwy test dla modelu... :D
1nS Napisano 21 Styczeń 2008 Napisano 21 Styczeń 2008 http://www.simhangar.com/temp/orlik/preview/05.jpg tu wyglada swietnie :)
Ramsez Napisano 21 Styczeń 2008 Napisano 21 Styczeń 2008 Empeck superos :) Ramzes mam jedno zastrzezenie do schodow ;) poaptrz sobie na budynek, teraz popatrz na dzwi, teraz postaw tam misia z lasu, teraz zaloz ze siega on -20 cm od gornej czesci futryny, teraz przystaw tego misia z lasu do schodow i powiedz sam sobie jak on u licha moglby po nich zejsc ? :) Krok po kroku :D.
_michal Napisano 21 Styczeń 2008 Napisano 21 Styczeń 2008 Thx Porasz. Wiesz, detal się zacznie jak będę modelować kokpit widoczny z pierwszej osoby :D
Por@szek Napisano 21 Styczeń 2008 Napisano 21 Styczeń 2008 Hahaha Jaki masz polycount na interiora? 50k tri czy wiecej?
_michal Napisano 21 Styczeń 2008 Napisano 21 Styczeń 2008 Postaram się w 50k zmieścić. Wiesz, na wskazówki i przełączniki na geometrii trochę triangli zejdzie :D
Scottero Napisano 23 Styczeń 2008 Napisano 23 Styczeń 2008 tym razem z zachowaniem proporcji, i z o wiele wieksza dokladnoscia: oprocz samej bryly mam zamiar jeszcze umeblowac wnetrze ;) pozdro
Por@szek Napisano 23 Styczeń 2008 Napisano 23 Styczeń 2008 Lepiej, nie mniej jednak wydaje mi sie ze jezeli nie ma tam piwnicy to podmurowka jest za wysoko, szerekosc (NIE wysokosc) stopnia jest dosc mala, daj szersze stopnie ( patrz wielkosc stopnia do wielkosci stopy). Dodatkowo szerokosc samych schodow powinna byc wieksza, osobiscie jeszcze nie spotkalem sie ze schodami szerokosci drzwi. No poza drabina na strych ;) .Nie wiem jakie masz referencje, jezeli masz, jednak rowniez okna powinny byc o okolo 25% wieksze, wnetrza bylyby za ciemne i nie dopuszczone przez odbiorce projektu. Po za tym wydaje mi sie ze okna (oprocz starego budownictwa) powinny znajdowac sie blizej stropu. Jezeli wzorujesz sie na starym budownictwie to pomieszczenia dodatkowo powinny byc obszerniejsze a same okna o wiele wieksze..
Fr3d3k Napisano 23 Styczeń 2008 Napisano 23 Styczeń 2008 tjw+ przydałoby sie pokazac siatke w "quad'ach" badz w 'tris'ach" ... teraz bardzo mało mozna powiedziec o topologii
Ardeni Napisano 24 Styczeń 2008 Napisano 24 Styczeń 2008 Belki od pomostu są imo za duże/grube, przyjrzyj się jakie są na molach/itd itp Dodaj wiecej detalu poszczgólnym elementom nabrzeża.
Ramsez Napisano 24 Styczeń 2008 Napisano 24 Styczeń 2008 Belki od pomostu są imo za duże/grube, przyjrzyj się jakie są na molach/itd itp Dodaj wiecej detalu poszczgólnym elementom nabrzeża. Jakieś dokładniejsze sugestie co do detalu? Myślę, że dodam na pewno jakieś czółna.
Cruzh3r Napisano 24 Styczeń 2008 Napisano 24 Styczeń 2008 hehe co do 'detalu';) Zrób podłoże jakieś Krawężniki, dziur w jezdni. Drzewka krzaczki. Kosze na śmieci Kontenery. Dachy grube. Niewiem do czego to ma być jak do fps, to o poprawianiu detalu nie może być mowy(brak), jak do strategii to detal na teksturce będzie, spoko wystarczy zmapować i teksa + jakieś małe dodatki i zmiany. Może pomyśl o zrobieni dobrej jakości 'primitives(drzewka,murki, domki, pudła itp.)' a potem skomponujesz z tego scenke, zamiast na raz robić całą mapkę. Ale lepiej zrob tekstury.
floo Napisano 24 Styczeń 2008 Napisano 24 Styczeń 2008 trochę pusto jest.. zrobisz texturkę.. dodasz otoczenie... i będzie oki.. ;)
Ex3 Napisano 26 Styczeń 2008 Napisano 26 Styczeń 2008 Taki jachcik wzorowany na modelach Catalina. Polycount widać na screenach. Czas tworzenia to dwa wieczory czyli jakies 5-6h. Jeszcze nie wiem czy będę robił jedną czy dwie tex po 1024.
Scottero Napisano 26 Styczeń 2008 Napisano 26 Styczeń 2008 Fajny stateczek ^^ Jedynie do czego moge sie przyczepic do do tego ze niie ma sie do czego przyczepic ;) Po prostu IMHO wszystko git je ;) pozzdro !
Ex3 Napisano 27 Styczeń 2008 Napisano 27 Styczeń 2008 Dzięki Panowie A tutaj pierwsze przymiarki do tex.
_haRRy Napisano 27 Styczeń 2008 Napisano 27 Styczeń 2008 Wygląda to bardzo obiecująco. Tak trzymać =]
_michal Napisano 27 Styczeń 2008 Napisano 27 Styczeń 2008 Sliczności! Do jakiegoś projektu, czy do szuflady? GI/AO rozumiem wypieczone do textury?
Ex3 Napisano 27 Styczeń 2008 Napisano 27 Styczeń 2008 Prawie gotowa. GI oczywiście na texturce. Pozostało pododawać detale i podmalować błędy z Irr mapy. Wyszły mi 2 tex 1024. A tych którym się spodobało informuję że od razu zabieram się za motorówkę i gdzieś w środę będę ją kończył. Dzięki za komentsy :) :Odp na niżej Tego tła użyłem do refleksów na chromie więc na pewno gra z modelem ;)
ognisty Napisano 27 Styczeń 2008 Napisano 27 Styczeń 2008 wyglada cacuchno ale mogles juz darować to tło które nie gra w ogole z modelem :D
Scottero Napisano 27 Styczeń 2008 Napisano 27 Styczeń 2008 Mysle ze na tym skoncze modelowanie samej bryly budynku- umebluje to jeszcze i gitara. Ale mam jedno pytanie- gdy proboje zmapowac sciany i naloze checkera, to ten checker sie rozjezdza... czym moze to byc spowodowane?
ofca Napisano 27 Styczeń 2008 Napisano 27 Styczeń 2008 Ex3 - jak robisz kilka lodkoopdobnych modeli zaloz moze osobny watek ?:D lepiej bedzie je przegladac - a ten najs wyszedl, tylko mam pytanie - po co takie wielkie texy skoro polowa tekstury to kolor bialy ? czy "pawie gotowa" to duza roznica ?:D hhe
Levus Napisano 29 Styczeń 2008 Napisano 29 Styczeń 2008 Bardzo fajowa ta łódeczka:) A motorówka, zawsze marzyłem, żeby ktoś zrobił motorówke w 3D! Jedziesz z koksem:) A tu mój gniot nocny, musze coś wreszcie skończyć:/
floo Napisano 29 Styczeń 2008 Napisano 29 Styczeń 2008 fajny typek wyszedł... jakiś concept czy tak z głowy leciałeś?
sivek4ever Napisano 29 Styczeń 2008 Napisano 29 Styczeń 2008 no Lewus - ale wymyziałeś no no! ;) BRAVO!
Ex3 Napisano 29 Styczeń 2008 Napisano 29 Styczeń 2008 Necro-mag wygląda bardzo, bardzo :) Musisz pokazać jak go skończysz.
Tul Napisano 31 Styczeń 2008 Napisano 31 Styczeń 2008 No to pierwszy model na tym forum. Na razie jest to jedynie export z Wingsa do Zbrusha. Niecałe 12 000 poly.
floo Napisano 31 Styczeń 2008 Napisano 31 Styczeń 2008 No to pierwszy model na tym forum. Na razie jest to jedynie export z Wingsa do Zbrusha. Niecałe 12 000 poly. no ładnie ładnie.. teraz szczegóły?? powodzenia!
_haRRy Napisano 31 Styczeń 2008 Napisano 31 Styczeń 2008 @Tul wygląda to całkiem nieźle, ale moim skromnym zdaniem przednie kończyny konia źle się zginają
Levus Napisano 31 Styczeń 2008 Napisano 31 Styczeń 2008 Jak, co ma 12tys poly? Tylnie nogi konia też dziwnie wyglądają, płaskie uda ma troche. I sztywny jest. Kości policzkowe tego gościa też dziwnie wyglądają. Wrażenie moje takie, niby jest fajnie ale wcale nie jest. Pewnie się napracowałeś więc chętnie zobacze co z tym dalej w zbrushu się będzie działo:)
Konras Napisano 1 Luty 2008 Napisano 1 Luty 2008 och czepiacie sie a to przecierz nikt sie nie troszy o rozjazdy w siatce lekkie spowodowane ustawianiem pozy soko w sculpterz mozna to jednym mazem pedzla naprawic.. nie ma co szukac dziury w calym jest fajnie, ciekawe jak szczeki nam spadna jak bedzie ukonczone, pozatem podziwiam za wysokie umiejetnosci obslugi wingsa, jej sam chcialbym umiec tym programem sie tak poslugiwac :)
Levus Napisano 1 Luty 2008 Napisano 1 Luty 2008 "ciekawe jak szczeki nam spadna jak bedzie ukonczone" - true true.. Tul, pokażesz base mesha z wingsa? Bom ciekaw..
Tul Napisano 1 Luty 2008 Napisano 1 Luty 2008 Model ma służyć jako pomnik w grze, więc takie renderki z Zbrusha: Kilka rzeczy się w Zbrushu spartaczyło np naramienniki i miecz, ale w grze nie powinno to być widoczne, więc olewam. Siata: Wie ktoś dlaczego, gdy wchodzę na drugi poziom subdivision niektóre vertexy rozciągają się w nieskończoność, a na pierwszym Zbrush zupełnie się wysypuje? Stało się to nagle, bez przyczyny. Jak to naprawić, a jeśli się nie da, to w jaki sposób mogę teraz wygenerować normala?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się