Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano
  • Autor

Empeck superos :)

 

Ramzes mam jedno zastrzezenie do schodow ;) poaptrz sobie na budynek, teraz popatrz na dzwi, teraz postaw tam misia z lasu, teraz zaloz ze siega on -20 cm od gornej czesci futryny, teraz przystaw tego misia z lasu do schodow i powiedz sam sobie jak on u licha moglby po nich zejsc ? :)

  • Odpowiedzi 1,7k
  • Wyświetleń 339,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

empeck no no jak to screeny z gry to naprawdę trzyma poziom :D

 

podoba się i nie ma co 5+ ;)

Napisano

Wypasiona machina! nie ma to jak zobaczyć to pod silnikiem w akcji, to prawdziwy test dla modelu... :D

Napisano
Empeck superos :)

 

Ramzes mam jedno zastrzezenie do schodow ;) poaptrz sobie na budynek, teraz popatrz na dzwi, teraz postaw tam misia z lasu, teraz zaloz ze siega on -20 cm od gornej czesci futryny, teraz przystaw tego misia z lasu do schodow i powiedz sam sobie jak on u licha moglby po nich zejsc ? :)

Krok po kroku :D.

Napisano

Thx Porasz. Wiesz, detal się zacznie jak będę modelować kokpit widoczny z pierwszej osoby :D

Napisano

Postaram się w 50k zmieścić. Wiesz, na wskazówki i przełączniki na geometrii trochę triangli zejdzie :D

Napisano

tym razem z zachowaniem proporcji, i z o wiele wieksza dokladnoscia:

mr8suc.jpg

oprocz samej bryly mam zamiar jeszcze umeblowac wnetrze ;)

pozdro

Napisano

Lepiej, nie mniej jednak wydaje mi sie ze jezeli nie ma tam piwnicy to podmurowka jest za wysoko, szerekosc (NIE wysokosc) stopnia jest dosc mala, daj szersze stopnie ( patrz wielkosc stopnia do wielkosci stopy). Dodatkowo szerokosc samych schodow powinna byc wieksza, osobiscie jeszcze nie spotkalem sie ze schodami szerokosci drzwi. No poza drabina na strych ;) .Nie wiem jakie masz referencje, jezeli masz, jednak rowniez okna powinny byc o okolo 25% wieksze, wnetrza bylyby za ciemne i nie dopuszczone przez odbiorce projektu. Po za tym wydaje mi sie ze okna (oprocz starego budownictwa) powinny znajdowac sie blizej stropu. Jezeli wzorujesz sie na starym budownictwie to pomieszczenia dodatkowo powinny byc obszerniejsze a same okna o wiele wieksze..

Napisano

tjw+ przydałoby sie pokazac siatke w "quad'ach" badz w 'tris'ach" ...

teraz bardzo mało mozna powiedziec o topologii

Napisano

Belki od pomostu są imo za duże/grube, przyjrzyj się jakie są na molach/itd itp

Dodaj wiecej detalu poszczgólnym elementom nabrzeża.

Napisano
Belki od pomostu są imo za duże/grube, przyjrzyj się jakie są na molach/itd itp

Dodaj wiecej detalu poszczgólnym elementom nabrzeża.

Jakieś dokładniejsze sugestie co do detalu? Myślę, że dodam na pewno jakieś czółna.

Napisano

hehe co do 'detalu';) Zrób podłoże jakieś Krawężniki, dziur w jezdni. Drzewka krzaczki. Kosze na śmieci Kontenery. Dachy grube.

 

Niewiem do czego to ma być jak do fps, to o poprawianiu detalu nie może być mowy(brak), jak do strategii to detal na teksturce będzie, spoko wystarczy zmapować i teksa + jakieś małe dodatki i zmiany. Może pomyśl o zrobieni dobrej jakości 'primitives(drzewka,murki, domki, pudła itp.)' a potem skomponujesz z tego scenke, zamiast na raz robić całą mapkę. Ale lepiej zrob tekstury.

Napisano

trochę pusto jest.. zrobisz texturkę.. dodasz otoczenie... i będzie oki.. ;)

Napisano

Taki jachcik wzorowany na modelach Catalina.

Polycount widać na screenach. Czas tworzenia to dwa wieczory czyli jakies 5-6h.

Jeszcze nie wiem czy będę robił jedną czy dwie tex po 1024.

b8d46d9298c26cd6.gif

Napisano

Fajny stateczek ^^

Jedynie do czego moge sie przyczepic do do tego ze niie ma sie do czego przyczepic ;)

Po prostu IMHO wszystko git je ;)

pozzdro

!

Napisano

Dzięki Panowie

A tutaj pierwsze przymiarki do tex.

a0ff347410d66cf8.jpg

Napisano

Sliczności! Do jakiegoś projektu, czy do szuflady?

 

GI/AO rozumiem wypieczone do textury?

Napisano

Prawie gotowa. GI oczywiście na texturce.

Pozostało pododawać detale i podmalować błędy z Irr mapy.

Wyszły mi 2 tex 1024.

A tych którym się spodobało informuję że od razu zabieram się za motorówkę i gdzieś w środę będę ją kończył.

Dzięki za komentsy :)

 

f64d8964b1499196.jpg

 

:Odp na niżej

Tego tła użyłem do refleksów na chromie więc na pewno gra z modelem ;)

Napisano

wyglada cacuchno ale mogles juz darować to tło które nie gra w ogole z modelem :D

Napisano

teksturaaajpgkopianw2.th.jpg

copowieszaq0.th.jpg

Mysle ze na tym skoncze modelowanie samej bryly budynku- umebluje to jeszcze i gitara.

Ale mam jedno pytanie- gdy proboje zmapowac sciany i naloze checkera, to ten checker sie rozjezdza... czym moze to byc spowodowane?

Napisano

Ex3 - jak robisz kilka lodkoopdobnych modeli zaloz moze osobny watek ?:D lepiej bedzie je przegladac - a ten najs wyszedl, tylko mam pytanie - po co takie wielkie texy skoro polowa tekstury to kolor bialy ? czy "pawie gotowa" to duza roznica ?:D hhe

Napisano

Bardzo fajowa ta łódeczka:)

A motorówka, zawsze marzyłem, żeby ktoś zrobił motorówke w 3D! Jedziesz z koksem:)

 

A tu mój gniot nocny, musze coś wreszcie skończyć:/

631dfa4bc49b87b3.jpg

Napisano

fajny typek wyszedł... jakiś concept czy tak z głowy leciałeś?

Napisano

Necro-mag wygląda bardzo, bardzo :)

Musisz pokazać jak go skończysz.

Napisano

No to pierwszy model na tym forum. Na razie jest to jedynie export z Wingsa do Zbrusha. Niecałe 12 000 poly.

34282728qs2.th.jpg

Napisano
No to pierwszy model na tym forum. Na razie jest to jedynie export z Wingsa do Zbrusha. Niecałe 12 000 poly.

34282728qs2.th.jpg

 

 

no ładnie ładnie..

 

teraz szczegóły??

 

powodzenia!

Napisano

@Tul wygląda to całkiem nieźle, ale moim skromnym zdaniem przednie kończyny konia źle się zginają

Napisano

Jak, co ma 12tys poly?

Tylnie nogi konia też dziwnie wyglądają, płaskie uda ma troche. I sztywny jest.

Kości policzkowe tego gościa też dziwnie wyglądają.

 

Wrażenie moje takie, niby jest fajnie ale wcale nie jest.

Pewnie się napracowałeś więc chętnie zobacze co z tym dalej w zbrushu się będzie działo:)

Napisano

och czepiacie sie a to przecierz nikt sie nie troszy o rozjazdy w siatce lekkie spowodowane ustawianiem pozy soko w sculpterz mozna to jednym mazem pedzla naprawic.. nie ma co szukac dziury w calym jest fajnie, ciekawe jak szczeki nam spadna jak bedzie ukonczone, pozatem podziwiam za wysokie umiejetnosci obslugi wingsa, jej sam chcialbym umiec tym programem sie tak poslugiwac :)

Napisano

"ciekawe jak szczeki nam spadna jak bedzie ukonczone" - true true..

 

Tul, pokażesz base mesha z wingsa? Bom ciekaw..

Napisano

Model ma służyć jako pomnik w grze, więc takie renderki z Zbrusha:

 

85158817lx6.th.jpg10406563mt3.th.jpg38765600xb4.th.jpg

36505144aq8.th.jpg11623946fs8.th.jpg97568522gf0.th.jpg82266659gv8.th.jpg

 

Kilka rzeczy się w Zbrushu spartaczyło np naramienniki i miecz, ale w grze nie powinno to być widoczne, więc olewam.

 

Siata:

 

43229619wy7.th.jpg47079596mc9.th.jpg

 

Wie ktoś dlaczego, gdy wchodzę na drugi poziom subdivision niektóre vertexy rozciągają się w nieskończoność, a na pierwszym Zbrush zupełnie się wysypuje? Stało się to nagle, bez przyczyny. Jak to naprawić, a jeśli się nie da, to w jaki sposób mogę teraz wygenerować normala?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności