KLICEK Napisano 20 Styczeń 2008 Autor Share Napisano 20 Styczeń 2008 Empeck superos :) Ramzes mam jedno zastrzezenie do schodow ;) poaptrz sobie na budynek, teraz popatrz na dzwi, teraz postaw tam misia z lasu, teraz zaloz ze siega on -20 cm od gornej czesci futryny, teraz przystaw tego misia z lasu do schodow i powiedz sam sobie jak on u licha moglby po nich zejsc ? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
floo Napisano 20 Styczeń 2008 Share Napisano 20 Styczeń 2008 empeck no no jak to screeny z gry to naprawdę trzyma poziom :D podoba się i nie ma co 5+ ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 20 Styczeń 2008 Share Napisano 20 Styczeń 2008 Tak, to są screeny ingame z Flight Simulator X. Tu jest cały set który dziś zrobiłem: http://www.simhangar.com/temp/orlik/preview/01.jpg http://www.simhangar.com/temp/orlik/preview/02.jpg http://www.simhangar.com/temp/orlik/preview/03.jpg http://www.simhangar.com/temp/orlik/preview/04.jpg http://www.simhangar.com/temp/orlik/preview/05.jpg http://www.simhangar.com/temp/orlik/preview/06.jpg http://www.simhangar.com/temp/orlik/preview/07.jpg http://www.simhangar.com/temp/orlik/preview/08.jpg http://www.simhangar.com/temp/orlik/preview/09.jpg http://www.simhangar.com/temp/orlik/preview/10.jpg http://www.simhangar.com/temp/orlik/preview/11.jpg http://www.simhangar.com/temp/orlik/preview/12.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
floo Napisano 20 Styczeń 2008 Share Napisano 20 Styczeń 2008 Wypasiona machina! nie ma to jak zobaczyć to pod silnikiem w akcji, to prawdziwy test dla modelu... :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_haRRy Napisano 21 Styczeń 2008 Share Napisano 21 Styczeń 2008 Samolot naprawdę porządnie wyszedł =] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1nS Napisano 21 Styczeń 2008 Share Napisano 21 Styczeń 2008 http://www.simhangar.com/temp/orlik/preview/05.jpg tu wyglada swietnie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 21 Styczeń 2008 Share Napisano 21 Styczeń 2008 Dzięki :) @floo - też tak uważam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ramsez Napisano 21 Styczeń 2008 Share Napisano 21 Styczeń 2008 Empeck superos :) Ramzes mam jedno zastrzezenie do schodow ;) poaptrz sobie na budynek, teraz popatrz na dzwi, teraz postaw tam misia z lasu, teraz zaloz ze siega on -20 cm od gornej czesci futryny, teraz przystaw tego misia z lasu do schodow i powiedz sam sobie jak on u licha moglby po nich zejsc ? :) Krok po kroku :D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 21 Styczeń 2008 Share Napisano 21 Styczeń 2008 Orlik FTW. Kocham detal :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 21 Styczeń 2008 Share Napisano 21 Styczeń 2008 Thx Porasz. Wiesz, detal się zacznie jak będę modelować kokpit widoczny z pierwszej osoby :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 21 Styczeń 2008 Share Napisano 21 Styczeń 2008 Hahaha Jaki masz polycount na interiora? 50k tri czy wiecej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 21 Styczeń 2008 Share Napisano 21 Styczeń 2008 Postaram się w 50k zmieścić. Wiesz, na wskazówki i przełączniki na geometrii trochę triangli zejdzie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Scottero Napisano 23 Styczeń 2008 Share Napisano 23 Styczeń 2008 tym razem z zachowaniem proporcji, i z o wiele wieksza dokladnoscia: oprocz samej bryly mam zamiar jeszcze umeblowac wnetrze ;) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 23 Styczeń 2008 Share Napisano 23 Styczeń 2008 Lepiej, nie mniej jednak wydaje mi sie ze jezeli nie ma tam piwnicy to podmurowka jest za wysoko, szerekosc (NIE wysokosc) stopnia jest dosc mala, daj szersze stopnie ( patrz wielkosc stopnia do wielkosci stopy). Dodatkowo szerokosc samych schodow powinna byc wieksza, osobiscie jeszcze nie spotkalem sie ze schodami szerokosci drzwi. No poza drabina na strych ;) .Nie wiem jakie masz referencje, jezeli masz, jednak rowniez okna powinny byc o okolo 25% wieksze, wnetrza bylyby za ciemne i nie dopuszczone przez odbiorce projektu. Po za tym wydaje mi sie ze okna (oprocz starego budownictwa) powinny znajdowac sie blizej stropu. Jezeli wzorujesz sie na starym budownictwie to pomieszczenia dodatkowo powinny byc obszerniejsze a same okna o wiele wieksze.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fr3d3k Napisano 23 Styczeń 2008 Share Napisano 23 Styczeń 2008 tjw+ przydałoby sie pokazac siatke w "quad'ach" badz w 'tris'ach" ... teraz bardzo mało mozna powiedziec o topologii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ramsez Napisano 24 Styczeń 2008 Share Napisano 24 Styczeń 2008 Mały update: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tony M. Napisano 24 Styczeń 2008 Share Napisano 24 Styczeń 2008 no Ramsez teraz to zmapuj i pomaluj.. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ardeni Napisano 24 Styczeń 2008 Share Napisano 24 Styczeń 2008 Belki od pomostu są imo za duże/grube, przyjrzyj się jakie są na molach/itd itp Dodaj wiecej detalu poszczgólnym elementom nabrzeża. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ramsez Napisano 24 Styczeń 2008 Share Napisano 24 Styczeń 2008 Belki od pomostu są imo za duże/grube, przyjrzyj się jakie są na molach/itd itp Dodaj wiecej detalu poszczgólnym elementom nabrzeża. Jakieś dokładniejsze sugestie co do detalu? Myślę, że dodam na pewno jakieś czółna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cruzh3r Napisano 24 Styczeń 2008 Share Napisano 24 Styczeń 2008 hehe co do 'detalu';) Zrób podłoże jakieś Krawężniki, dziur w jezdni. Drzewka krzaczki. Kosze na śmieci Kontenery. Dachy grube. Niewiem do czego to ma być jak do fps, to o poprawianiu detalu nie może być mowy(brak), jak do strategii to detal na teksturce będzie, spoko wystarczy zmapować i teksa + jakieś małe dodatki i zmiany. Może pomyśl o zrobieni dobrej jakości 'primitives(drzewka,murki, domki, pudła itp.)' a potem skomponujesz z tego scenke, zamiast na raz robić całą mapkę. Ale lepiej zrob tekstury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
floo Napisano 24 Styczeń 2008 Share Napisano 24 Styczeń 2008 trochę pusto jest.. zrobisz texturkę.. dodasz otoczenie... i będzie oki.. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ex3 Napisano 26 Styczeń 2008 Share Napisano 26 Styczeń 2008 Taki jachcik wzorowany na modelach Catalina. Polycount widać na screenach. Czas tworzenia to dwa wieczory czyli jakies 5-6h. Jeszcze nie wiem czy będę robił jedną czy dwie tex po 1024. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Scottero Napisano 26 Styczeń 2008 Share Napisano 26 Styczeń 2008 Fajny stateczek ^^ Jedynie do czego moge sie przyczepic do do tego ze niie ma sie do czego przyczepic ;) Po prostu IMHO wszystko git je ;) pozzdro ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zeet Napisano 26 Styczeń 2008 Share Napisano 26 Styczeń 2008 Fajnie ale gdzieś tą łódkę już widziałem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ex3 Napisano 27 Styczeń 2008 Share Napisano 27 Styczeń 2008 Dzięki Panowie A tutaj pierwsze przymiarki do tex. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_haRRy Napisano 27 Styczeń 2008 Share Napisano 27 Styczeń 2008 Wygląda to bardzo obiecująco. Tak trzymać =] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 27 Styczeń 2008 Share Napisano 27 Styczeń 2008 Sliczności! Do jakiegoś projektu, czy do szuflady? GI/AO rozumiem wypieczone do textury? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ledyr Napisano 27 Styczeń 2008 Share Napisano 27 Styczeń 2008 Ex3 mmm ślicznie wychodzi :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 27 Styczeń 2008 Share Napisano 27 Styczeń 2008 Nom, sprytna łódeczka! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
floo Napisano 27 Styczeń 2008 Share Napisano 27 Styczeń 2008 good joob! jedziesz dalej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ex3 Napisano 27 Styczeń 2008 Share Napisano 27 Styczeń 2008 Prawie gotowa. GI oczywiście na texturce. Pozostało pododawać detale i podmalować błędy z Irr mapy. Wyszły mi 2 tex 1024. A tych którym się spodobało informuję że od razu zabieram się za motorówkę i gdzieś w środę będę ją kończył. Dzięki za komentsy :) :Odp na niżej Tego tła użyłem do refleksów na chromie więc na pewno gra z modelem ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ognisty Napisano 27 Styczeń 2008 Share Napisano 27 Styczeń 2008 wyglada cacuchno ale mogles juz darować to tło które nie gra w ogole z modelem :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Scottero Napisano 27 Styczeń 2008 Share Napisano 27 Styczeń 2008 Mysle ze na tym skoncze modelowanie samej bryly budynku- umebluje to jeszcze i gitara. Ale mam jedno pytanie- gdy proboje zmapowac sciany i naloze checkera, to ten checker sie rozjezdza... czym moze to byc spowodowane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pecet Napisano 27 Styczeń 2008 Share Napisano 27 Styczeń 2008 ża są źle zmapowane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ofca Napisano 27 Styczeń 2008 Share Napisano 27 Styczeń 2008 Ex3 - jak robisz kilka lodkoopdobnych modeli zaloz moze osobny watek ?:D lepiej bedzie je przegladac - a ten najs wyszedl, tylko mam pytanie - po co takie wielkie texy skoro polowa tekstury to kolor bialy ? czy "pawie gotowa" to duza roznica ?:D hhe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 29 Styczeń 2008 Share Napisano 29 Styczeń 2008 Bardzo fajowa ta łódeczka:) A motorówka, zawsze marzyłem, żeby ktoś zrobił motorówke w 3D! Jedziesz z koksem:) A tu mój gniot nocny, musze coś wreszcie skończyć:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
floo Napisano 29 Styczeń 2008 Share Napisano 29 Styczeń 2008 fajny typek wyszedł... jakiś concept czy tak z głowy leciałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konras Napisano 29 Styczeń 2008 Share Napisano 29 Styczeń 2008 Poczatki necro-maga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba Napisano 29 Styczeń 2008 Share Napisano 29 Styczeń 2008 Lewus, Konras - dobre :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1nS Napisano 29 Styczeń 2008 Share Napisano 29 Styczeń 2008 Ex3 - wow :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sivek4ever Napisano 29 Styczeń 2008 Share Napisano 29 Styczeń 2008 no Lewus - ale wymyziałeś no no! ;) BRAVO! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delf77 Napisano 29 Styczeń 2008 Share Napisano 29 Styczeń 2008 Ex3 - ta lodka lata nad woda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ex3 Napisano 29 Styczeń 2008 Share Napisano 29 Styczeń 2008 Necro-mag wygląda bardzo, bardzo :) Musisz pokazać jak go skończysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tul Napisano 31 Styczeń 2008 Share Napisano 31 Styczeń 2008 No to pierwszy model na tym forum. Na razie jest to jedynie export z Wingsa do Zbrusha. Niecałe 12 000 poly. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
floo Napisano 31 Styczeń 2008 Share Napisano 31 Styczeń 2008 No to pierwszy model na tym forum. Na razie jest to jedynie export z Wingsa do Zbrusha. Niecałe 12 000 poly. no ładnie ładnie.. teraz szczegóły?? powodzenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_haRRy Napisano 31 Styczeń 2008 Share Napisano 31 Styczeń 2008 @Tul wygląda to całkiem nieźle, ale moim skromnym zdaniem przednie kończyny konia źle się zginają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 31 Styczeń 2008 Share Napisano 31 Styczeń 2008 Jak, co ma 12tys poly? Tylnie nogi konia też dziwnie wyglądają, płaskie uda ma troche. I sztywny jest. Kości policzkowe tego gościa też dziwnie wyglądają. Wrażenie moje takie, niby jest fajnie ale wcale nie jest. Pewnie się napracowałeś więc chętnie zobacze co z tym dalej w zbrushu się będzie działo:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konras Napisano 1 Luty 2008 Share Napisano 1 Luty 2008 och czepiacie sie a to przecierz nikt sie nie troszy o rozjazdy w siatce lekkie spowodowane ustawianiem pozy soko w sculpterz mozna to jednym mazem pedzla naprawic.. nie ma co szukac dziury w calym jest fajnie, ciekawe jak szczeki nam spadna jak bedzie ukonczone, pozatem podziwiam za wysokie umiejetnosci obslugi wingsa, jej sam chcialbym umiec tym programem sie tak poslugiwac :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 1 Luty 2008 Share Napisano 1 Luty 2008 "ciekawe jak szczeki nam spadna jak bedzie ukonczone" - true true.. Tul, pokażesz base mesha z wingsa? Bom ciekaw.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tul Napisano 1 Luty 2008 Share Napisano 1 Luty 2008 Model ma służyć jako pomnik w grze, więc takie renderki z Zbrusha: Kilka rzeczy się w Zbrushu spartaczyło np naramienniki i miecz, ale w grze nie powinno to być widoczne, więc olewam. Siata: Wie ktoś dlaczego, gdy wchodzę na drugi poziom subdivision niektóre vertexy rozciągają się w nieskończoność, a na pierwszym Zbrush zupełnie się wysypuje? Stało się to nagle, bez przyczyny. Jak to naprawić, a jeśli się nie da, to w jaki sposób mogę teraz wygenerować normala? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się