_michal Napisano 17 Luty 2008 Napisano 17 Luty 2008 Fajna beka, texturka okucia świetna, co jest w środku?
Gość Marioza Napisano 17 Luty 2008 Napisano 17 Luty 2008 Ledyr, beka zawodowa, normalnie jest sliczna, extra kolorek i samo wykonanie texturki, az by sie chciało podłączyć do kranika :D
Levus Napisano 17 Luty 2008 Napisano 17 Luty 2008 Ledyr, siedzisz cicho przez miesiąć i pokazujesz beczkę.. świetnie.. Beczka sama w sobie fajna cool, może bym ociupinkę wyostrzył texik drewna, ale to już make-up na siłę:p A mój ludek ten sam, ale już prawie low-poly skończyłem:D pozdro!
Por@szek Napisano 18 Luty 2008 Napisano 18 Luty 2008 Beczucha luzix. osobiscie bym tylko metalowe obrecze zrobil srebrne zamist brazowych. No i teraz jak juz zrobiles beczke to awansowales na enviro artist, zrob jeszcze kosz na smieci to juz wogole bedziesz pro enviro
Bro Napisano 18 Luty 2008 Napisano 18 Luty 2008 ledyr i enviro hmmmmmm... a moze poprostu bedzie ja nosil duzy bernardyn :) Beka super Pozdro
ledyr Napisano 18 Luty 2008 Napisano 18 Luty 2008 Super, fajnie ze sie wam podoba :D Nie mam w planach póki co przerzucenia sie na enviro wiec możecie spać spokojnie :P
Gość Marioza Napisano 19 Luty 2008 Napisano 19 Luty 2008 tak zwany odpad z taśmy produkcyjnej ;) i siatki do poprzednich pecyn, 1 ,jak to mówi Klicek, nic specjalnego ;) 2 finalna ktorej juz nie zmieniam bo jest finalna :D
Kuba Napisano 20 Luty 2008 Napisano 20 Luty 2008 Putin całkiem fajny, aczkolwiek bez orgazmu :) Coś mi nie pasuje z nosem.
Levus Napisano 20 Luty 2008 Napisano 20 Luty 2008 A moim zdaniem z nosem trafiłeś chyba najbardziej, może lekko płatki dziurek w górę (w miescu gdzie zrastają się z resztą twarzy) w stosunku do końca noska:) Powinien mieć większą i szerszą mózgoczaszkę w stosunku żuchwy. I bardziej płaski, subtelniejszy podbródek. Wyższe czoło. Ogólnie ma bańkę w stylu Larry Larrer. Dolną warę ma ociupinę większą niż górną a u Ciebie jest odwrotnie.. Pewnie jeszcze masa rzeczy, gdyby Kubi nie napisali wyżej, że to Putin to bym nie poznał:/ Technicznie nie mam pytań:p No może poza jednym, jak robisz low? Retopo w zbrushu czy polymodeling? pozdro!
Gość Marioza Napisano 20 Luty 2008 Napisano 20 Luty 2008 "prawie" robi róznicę :D, a tak na serio albo pół serio, są to odpady z produkcji , z wczesnego etapu, zostawiam je czasem sobie na potem zeby z nich zorbic cos prywatnego na szybko bo na dłuze sprawy szkoda mi czasu albo po prostu nie chce mi sie zbytnio, ogolnie moze nie jest to speed bo zajmuje kilka godzin, hi ,low, textura koloru, pozatym zebym nie wiem ile przy tym siedzial i tak nie wydziergam podobizny takiej jaka bym chciał, wiec nie przemeczam zbytnie materiału ;) Lewus low robie w maxie , zbrushowego retopo wogole sie nie tykam, bo to jakies nie porozumienie jest albo ja nie umiem z tego kozsytac, wrzucam do maxa level 2 lub 3 , baze z ktorej byla robiona głowa, pasuje ją ze wzorem "hi" tak aby była zgrana w miare idealnie, podmodelowuje tzn tam gdzie potrzeba dodaje jakies poly , optymizka, unfoldzik albo walec uv w maxie i do wypalania stwierdzielm ze bede sobie trzaskal takie głowy na wzor istniejacych osob, w ktoryms momnecie podejzewam ze załape ocb i bede w stanie zrobic dobrą podobizne, to tak jak z portretem ołówkowym , cwiczonka w koncu przynoszą efekty
Levus Napisano 20 Luty 2008 Napisano 20 Luty 2008 Heh, no ćwiczonka Ci dobrze idą, ćwiczonka dużo dobre. Musisz mieć czasu dość sporo:) Jeśli chodzi o retopo, ja lubie osobiście, bo jest klik klik klik, przyciąga się do siateczki fajnie. Trochę czasochlonne ale fajne, nie ma później dużo roboty z cagem do projekcji, detal z wyższych poziomów też jest na subdividach. Są minusy ale plusy też są. W maxie mi tego brakuje co mają w mayce, przyciąganie wertexów do płaszczyzny innego obiektu, co przy retopologii się przydaje. pozdro!
Gość Marioza Napisano 20 Luty 2008 Napisano 20 Luty 2008 no czasu to ja za duzo nie mam, dlatego opierdzielam te pecynki na szybko po skoczonej pracy, co do retopo, to powiedz mi do czego to wogle potrzebne oprocze tego co napsiales ze low dzieki temu mozna zrobic, wiem jeszcze ze przy obiektach ze skanera 3d to jest przydante, ale inne zastoswania nie przychodzą mi do głowy, bo jesli np cos poprawiac to lepjej od razu base mesha zrobic poprawnego
Levus Napisano 20 Luty 2008 Napisano 20 Luty 2008 No co do basemesha to racja, ale jak rzezbisz z kulki lub ze zpheres i na pewnym poziomie zacznie Ci brakować poly a gdzie indziej siata będzie za gęsta a gdzie indziej za rzadka i przy kolejnym subdivie komp juz nie wyrabia to robisz retopo.. No zalezy jaki workflow, basemesh chyba lepszy, jesli chodzi o charakterki to okej jest, ale np, jak jakies dziwadlo modelujesz i potrzebujesz robic tweaki, rozciągać mocno ingerować w bryle, to pozniej sobie mozesz to w retopo zrekonstruowac. Do speedów sie nadaje, jakby chciec jakis doodle dalej ciagnac, mozna poprawic topologie i przyoszczedzic poly do dalszych subdivow. No jak napisalem, lubie osobiscie to narzedzie, bardziej mi odpowiada niz remodelowanie poly. Oczywiscie co do tweakowania np gotowej siatki glowy do modelu hi to masz racje. Rozne srodki do roznych celów:)
Ardeni Napisano 23 Luty 2008 Napisano 23 Luty 2008 Straciłem ciężarówke, zabiła ją śmierć dysku :/ :/ :/ Wczoraj po pracy zaczęte:
Levus Napisano 23 Luty 2008 Napisano 23 Luty 2008 Ardeni, to nie jest już któraś śmierć Twojego dysku? W portfolio się chwaliłeś, że coś tam też nie skończyłeś bo dysk Ci padł:p Może nie kupuj używanych dysków? Iglak.. znaczy widłak w pytę. Jedziesz z texami?
Ardeni Napisano 23 Luty 2008 Napisano 23 Luty 2008 To ten sam dysk tylko, że już raz uratowany, słowo byłego harcerza, że w przyszłym miesiącu kupie nowy ;) A poza tym treningu nigdy dość :P Moze lubie zabijać dyski i zaczynac coś od nowa? :P Widlaka właśnie mapuje ;)
ledyr Napisano 23 Luty 2008 Napisano 23 Luty 2008 jak tak patrze na wasze prace ostatnio to mam wrażenie, że tylko ja stoję w miejscu :D trzeba sie wziąć za siebie - praca zabija
Levus Napisano 23 Luty 2008 Napisano 23 Luty 2008 Najpierw narzekał, że nie ma pracy, teraz narzeka, że ma za dużo.. No co Ty chłopie, nie stoisz w miesjcu, wpadając w rutynę wyrabiasz nabyty skill, tworzy się więc miejsce na nowe doświadczenia:)
Ardeni Napisano 23 Luty 2008 Napisano 23 Luty 2008 Właśnie a po pracy można zawsze podłubać troszkę przy czymś co się podoba nie pracodawcy,a nam osobiście ;) Słuchając wiele bardziej doświadczonych osób i ich narzekań odnosnie tego,ze już dawno nic "dla siebie" nie robili można się troszke zdołować, ale z 2 strony skoro teraz "się chce" to czemu nie korzystać :) Pozdr, jutro startuje z texturą :P niedługo zejdę do 1 pojazdu (~k trisów) na dobe (model plus mapowanie :P
floo Napisano 24 Luty 2008 Napisano 24 Luty 2008 Lewus: Ta, grunt to nie sypiać a wszystko będzie dobrze:) testowałem... :P można źle skończyć... :P
Ramsez Napisano 24 Luty 2008 Napisano 24 Luty 2008 Wie ktos moze jak obiekt z maxa wyexportowac do formatu .map?
SoAd Napisano 24 Luty 2008 Napisano 24 Luty 2008 musisz wyeksportowac do jakiegoś edytore np 3d world studio i z tamtąd export do .map. Zeby wyeksportowac do 3d world studio musisz najpierw z maxa wyeksportować do .x uzywając np http://www.andytather.co.uk/Panda/directxmax_downloads.aspx . pewnie jest milion razy łatwiejszy sposób, ale ja go nie znam. pozdro
Por@szek Napisano 24 Luty 2008 Napisano 24 Luty 2008 jak tak patrze na wasze prace ostatnio to mam wrażenie, że tylko ja stoję w miejscu :D trzeba sie wziąć za siebie - praca zabija -_-' zgadzam sie z przedmowca...
Ramsez Napisano 24 Luty 2008 Napisano 24 Luty 2008 musisz wyeksportowac do jakiegoś edytore np 3d world studio i z tamtąd export do .map. Zeby wyeksportowac do 3d world studio musisz najpierw z maxa wyeksportować do .x uzywając np http://www.andytather.co.uk/Panda/directxmax_downloads.aspx . pewnie jest milion razy łatwiejszy sposób, ale ja go nie znam. pozdro Dzieki, troche roboty by z tym bylo naszczescie nie ja to bede robil/:.
Scottero Napisano 25 Luty 2008 Napisano 25 Luty 2008 Taka se chalupa... planuje male osiedle zrobic- o txt na razie mnie nie bijcie, dopiero ten aspekt skilluje, a nie bede szita wrzucal :) Pozdro!
Ardeni Napisano 25 Luty 2008 Napisano 25 Luty 2008 Załóż sobie lepiej jakiś watek i tam wrzucaj modelki i zabierz się za mapowanie i texturowanie, bo skonczysz jak Ofca który jak zobaczy coś do otexturowania to nie wie gdzie zacząć ;P
Levus Napisano 26 Luty 2008 Napisano 26 Luty 2008 Fajny domek:) A najlepsze gigantyczne ołówki wystające z dachu!;)
floo Napisano 26 Luty 2008 Napisano 26 Luty 2008 Fajny domek:) A najlepsze gigantyczne ołówki wystające z dachu!;) dobre:D hehe a jakość domku zależy też od textury... więc to 50% efektu...
Ardeni Napisano 15 Marzec 2008 Napisano 15 Marzec 2008 Wydłubałem ostatnio robala,a przy okazji poucze się na nim zbrusha ;P
Fargate Napisano 16 Marzec 2008 Napisano 16 Marzec 2008 Moje, myślę że w miarę udane podejście do game art'u.
sand Napisano 19 Marzec 2008 Napisano 19 Marzec 2008 Ardeni - kozacki robak Fargate - wyglada fajo ale pokaz teksture :)
floo Napisano 19 Marzec 2008 Napisano 19 Marzec 2008 Ardeni dobrze zmapowane... ;) moze jakis tutorial? P.s. nie mam polskich znakow
Fargate Napisano 19 Marzec 2008 Napisano 19 Marzec 2008 sand:Nie ma czym się chwalić, 2 kolory + ao, nie ma sensu żebym to pokazywał. W sumie chciałem poćwiczyć mapowanie, reszta wyszła przez przypadek. ps: Ardeni mnie tak zjechał ze boję się coś dalej dłubać :P
Ardeni Napisano 19 Marzec 2008 Napisano 19 Marzec 2008 Tutka mogę zrobić przy nastepnym robalu ;) Fargate -> Ardeni będzie jeździł, nie ma łatwo, ma być pro ;P
Pumba Napisano 21 Marzec 2008 Napisano 21 Marzec 2008 A ja narazie jeszcze modeluje Pinkyego: http://i280.photobucket.com/albums/kk179/Pumba_8/02_pinky.jpg Jak ktoś chcę się pośmiać, to daje link do concept artu: http://i280.photobucket.com/albums/kk179/Pumba_8/Pinky.jpg
Fargate Napisano 28 Marzec 2008 Napisano 28 Marzec 2008 Ha wracam, próbuje dalej swoich sił od 5-6h pracuje nad enzo. Nie wszędzie jest wyklepane i w wielu miejscach brakuje chamferow póki co tyle:
Scottero Napisano 8 Kwiecień 2008 Napisano 8 Kwiecień 2008 Ot tak se oteksturowalem: Tylko nie tyrajcie za mocno ;) Pozdro
Ex3 Napisano 8 Kwiecień 2008 Napisano 8 Kwiecień 2008 Fajny tex, pamiętaj że przy zagięciach i np. pod daszkiem/pomostem powinno być pełno brudu/zacieków. Coś by się przydało jakieś belki pod daszkiem dać bo jakoś łyso tam jest.
Levus Napisano 13 Kwiecień 2008 Napisano 13 Kwiecień 2008 Scottero, blur na dolnych drzwiach wypatrzyłem w porównaniu z resztą. Tak jak Ex3 pisze, zacieki by się przydały, podmuróweczka jakaś może, może jaskółki gniazko uwiły pod daszkiem:D Kotek, handheldowy będzie, do 500tris, mam nadzieję że mniej i 128tex. Kubi mnie namówił na silo więc wczoraj po oddaniu DW postanowiłem coś na luzie strzelić gwoli przyzwyczajania do interfejsu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się