Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

pewnie wiekszosc z was konto na deviantart ma, ale chcialem pokazac jaka prace dzis ktos wrzucil:

 

Shanty_update_by_JerkDrive.jpg

 

Jakby nie bylo JerkDrive fajnie to zrobil.

  • Odpowiedzi 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

kuba_ - dobry jest - drewno b. dobre - metal przyzwoity - calosc trzyma sie kupy :) - na plus, moze troche speca do kurka i spustu dorzucil (tak zeby bardziej jak mosiadz moze wygladalo a nie jak wosk)

 

no i troiche koncepcyjnie lezy - w sensie - moze ta goorna lufa jednak pocienkowac coby wygladalo jak do strzelania normalnymi pociskami a ta dolna faktycznie zostawic taka gruba (jako granatnik :) hehe

 

poka siatke :)

Napisano

Kuba, fajna giwera, dobrze sie prezetuje, jest z normalme czy bez?

Napisano

Tekstura fajna, może minimalnie za mocny specular. Od razu rzuca się w oczy brak uszu ;) A fryzurkę chyba musisz podciagnąć jakimiś plane'ami, bo jest bardzo przylizanie.

Napisano

Kuba- brak uszu bo będą plane'y zamiast włosów tylko je dorobię na końcu

Bruneq- czy ja wiem, daje render całości

Ardeni - hmm nie wiem, moim zdaniem z piersiami wszystko ok (jak na model :D) pewnie chciałeś mnie tylko sprowokować żebym wrzucił render bez kratek :D

 

untitled1js9.jpg

Napisano

dzięki, a co do kratki to nie mogę za bardzo zaszaleć, mam określony koncept, chyba, ze Chris nie ma nic przeciwko ^^

Zgodnie z konceptem Ledyr :)

a tak wogole bardzo ladnie sie prezentuje imho :piwo:

Napisano

ledyr 1 obrazek troche odzucajacy, kratka wogle pasuje jak piesc do oka, koncept zawsze mzoan zmienic nagiac czy cokolwiek tak aby postac byla gut, 2 obrazek lepjej ale to przez to ze postac mniejsza i bez kratki i cala, oglnie cialko ma fajne ale do dopracowania, z twarza tez by wypadalo powalczyc choc troche bardziej

 

_kuba_ konik bardzo ładny, nie wiem moze przez ujęcie kojazy mi sie bardziej ze zrebakiem lub kucykiem

Napisano

Słabo znam anatomie konia. Miał być rumak, wyszedł jak wyszedł, na razie go nie będę poprawiał. Co do tekstur to nie wiem, jeszcze nie próbowałem zbytnio ich robić.

Napisano

_kuba_ - hehe - wiec wychodzi na to ze jak takiemu laikowi jak ja (bo tez w sumie nie znam anatomii konia) cos nie pasuje to znaczy ze cos jest chyba nie tak... ;)

 

opzs

Napisano

Konik wychudły... baardzo wychudły. Po żuchwie widać że po anabolach. Na czole tez ma coś dziwnego. Wsumie to konie są takie raczej smukłe nie widać im mięśni. Ale bardzo dobrze wykorzystany normal.

Napisano

no wporzo - metal troche malo metalowy (aczkolwiek to do naprawienie w silniku mam wrazenie) - no i sam design mi troche lezy - w sensie: ten maly element pod rekojescia wyglada jakby mogl sie latwo zlamac a samo to takie wygiecie ostrza kolo rekojesci powoduje ze sie tam ciasno robi i mozna by sie samemu skrzywdzic :)

 

pozatym - dobry jest :)

Napisano

Dzięki za komentarze kolegen :) Znowu na szybko musiałem nasmarować teksturę do karabinu - obrazek potrzebny na media update Unbound Forces. Jak zwykle nie było rąk do pracy i wypadło na mnie. Model i mapowanie to sprawka kolegi, ja tylko wrzuciłem kolor.

 

pir32tw0.jpg

Napisano

Ja Ci dam słabo :P Powinieneś zobaczyć cały mechanizm chowania podwozia ;) i to animowany hehe.

 

orlik11_wire.jpg

 

Ścianek narazie ok 10k, docelowo będzie w granicach 30k.

Napisano

a gdzie laserowe działa Empeck ? :d mi sie podoba tylko te działa, nie zapomnij o nich :D

Kuba co ty robisz? chyba nie porzuciłeś postaci?! :D fajny fajny ale jakieś lasery by sie przydały takie małe działko może pod lufa z laserem? :d

a tak na serio to brakuje normala i speculara, dorób koniecznie! chociażby dla samego siebie

Napisano

Świetna broń Kuby i świetny samolot :) Moje wypociny (max 1000 tris / 1024x1024 diffuse/normal) się chowają:

 

bus_stop_3.jpg

 

Będę potrzebował waszej pomocy przy normalmapie, ale to potem...

Napisano

1ns - a polskich bitew game-artowych to się nie wspiera? :)

póki co za wiele nie ma, ten kioski troszkę za krótki chyba jest... no i pomyśl coś z tą rynną bo ludziom sie po głowach będzie lało, jak bedzie większy deszcz

 

Empeck - gdzie ty upchniesz te kolejne 20K?? aha koło jest zbyt "okrągłe" ;)

Napisano

Ledyr - działka będą, torpedy jonowe i silniki z Enterprise też :D

 

Tony M. - mam do zrobienia jeszcze mechanizmy lotek, klap, trimów, dwaj piloci, linki i mnóstwo drobnicy której i tak w grze nie będzie widać :D

Napisano

1ns - fajnie się zapowiada, bez zbędnych poligonów. Robisz to pod jakąś grę, czy tylko dla siebie?

A przy samolocie to ja wymiękam :) Jak coś ma więcej niż 10k zaczynam się gubić heh.

Napisano

Model robię na konkurs z game-artist.net. Mam już max poly i nie mam jak zakęcić rynną :( Skalowałem też cały obiekt tak, aby kiosk był większy, ale nie dało rady zachować fajnych (proporcji zbliżonych do oryginału) wymiarów reklamy. Kiosk z teksturką może będzie wyglądał na szerszy - ponoć kolor czarny pogrubia ;)

Napisano

Dobra odpalilem dzis po raz pierwszy ZB - nie wiedzialem co zrobic bo chcialem cos enviro wiec padlo na wmiare prosty model.

Krytyka mile widziana szczegolnie od wymiataczy zb :)

tree.jpg

Pozdro

Napisano

Bro mi sie podoba, konar wymiata tylko strasznie rzuca sie w oczy brak krwi :D albo mogłeś domodelowac jedną małą gałązkę, wymiataczem w zb nie jestem wiec technicznie ci nic nie powiem

 

nie czarny wyszczupla , dlatego np. nie robią czarnych prezerwatyw LOL

lol a tak z ciekawości to co działa odwrotnie do czarnego ? :D :D

Napisano

Za monotonna ta kora wyszła. Przydało by się jakieś większe zróżnicowanie w zagłębieniach i wypukłościach. Noise wygląda zbyt mechanicznie. Jeszcze pień powinien z jednej strony być pokryty zielonym mchem, od strony północnej jak mniemam. Małe zmiany kosmetyczne i powinno być dobrze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności