sand Napisano 18 Wrzesień 2007 Napisano 18 Wrzesień 2007 pewnie wiekszosc z was konto na deviantart ma, ale chcialem pokazac jaka prace dzis ktos wrzucil: Jakby nie bylo JerkDrive fajnie to zrobil.
ftorek Napisano 19 Wrzesień 2007 Napisano 19 Wrzesień 2007 kuba_ - dobry jest - drewno b. dobre - metal przyzwoity - calosc trzyma sie kupy :) - na plus, moze troche speca do kurka i spustu dorzucil (tak zeby bardziej jak mosiadz moze wygladalo a nie jak wosk) no i troiche koncepcyjnie lezy - w sensie - moze ta goorna lufa jednak pocienkowac coby wygladalo jak do strzelania normalnymi pociskami a ta dolna faktycznie zostawic taka gruba (jako granatnik :) hehe poka siatke :)
Gość Marioza Napisano 20 Wrzesień 2007 Napisano 20 Wrzesień 2007 Kuba, fajna giwera, dobrze sie prezetuje, jest z normalme czy bez?
Kuba Napisano 20 Wrzesień 2007 Napisano 20 Wrzesień 2007 Dzięki za komentarze. Wrzucam siatkę, model jest i będzie bez normali, za to ze specularem, żeby się łądnie błyszczał :)
ftorek Napisano 20 Wrzesień 2007 Napisano 20 Wrzesień 2007 ciag dalszy - malo na razie no ale coz... oczy tak tylko dalem zeby mniej wiecej widziec gdzie je dac - docelowo na tekturce pozdarea
ledyr Napisano 21 Wrzesień 2007 Napisano 21 Wrzesień 2007 piękne Kuba :) Ftorek - he he ciekawy jestem jaki pan z tego wyjdzie :D w wolnych chwilach do afterfalla:
Ardeni Napisano 21 Wrzesień 2007 Napisano 21 Wrzesień 2007 Ta pani miała nieudaną operacje plastyczną? Coś piersi jej dziwnie wygladają pomiędzy tą kratką. Nie postarałeś się.
nielot007 Napisano 21 Wrzesień 2007 Napisano 21 Wrzesień 2007 racja, racja, srednio ledyr stac cie na lepsze pracki :)
Bro Napisano 21 Wrzesień 2007 Napisano 21 Wrzesień 2007 ja tam na postaciach sie nie znam ale widzialem lepsze w twoim wykonaniu :)
Kuba Napisano 22 Wrzesień 2007 Napisano 22 Wrzesień 2007 Tekstura fajna, może minimalnie za mocny specular. Od razu rzuca się w oczy brak uszu ;) A fryzurkę chyba musisz podciagnąć jakimiś plane'ami, bo jest bardzo przylizanie.
ledyr Napisano 22 Wrzesień 2007 Napisano 22 Wrzesień 2007 Kuba- brak uszu bo będą plane'y zamiast włosów tylko je dorobię na końcu Bruneq- czy ja wiem, daje render całości Ardeni - hmm nie wiem, moim zdaniem z piersiami wszystko ok (jak na model :D) pewnie chciałeś mnie tylko sprowokować żebym wrzucił render bez kratek :D
ftorek Napisano 22 Wrzesień 2007 Napisano 22 Wrzesień 2007 bardzo 'realistycznie' - w sensie troche 'brzydko' :) ale tak czy siak - bardzo wporzo - poka siatke :)
Bro Napisano 22 Wrzesień 2007 Napisano 22 Wrzesień 2007 nie wiem dlaczego ale ten screen wyglada duzo lepiej od poprzedniego :) pewnie to przez te spodnie :)
SoAd Napisano 22 Wrzesień 2007 Napisano 22 Wrzesień 2007 Bez tej kratki o wiele lepiej, moze jakąś poobdzieraną koszzulkę zamiast tego
arcade Napisano 22 Wrzesień 2007 Napisano 22 Wrzesień 2007 kratke zrób taką żeby odsłaniała cycki i wszystkim się będzie podobało :D
ledyr Napisano 22 Wrzesień 2007 Napisano 22 Wrzesień 2007 dzięki, a co do kratki to nie mogę za bardzo zaszaleć, mam określony koncept, chyba, ze Chris nie ma nic przeciwko ^^
intoxicate Napisano 22 Wrzesień 2007 Napisano 22 Wrzesień 2007 dzięki, a co do kratki to nie mogę za bardzo zaszaleć, mam określony koncept, chyba, ze Chris nie ma nic przeciwko ^^ Zgodnie z konceptem Ledyr :) a tak wogole bardzo ladnie sie prezentuje imho :piwo:
_michal Napisano 23 Wrzesień 2007 Napisano 23 Wrzesień 2007 Fajny konik. NIe znam się na końskiej anatomii, ale wygląda przekonująco. Textura koloru będzie?
Gość Marioza Napisano 24 Wrzesień 2007 Napisano 24 Wrzesień 2007 ledyr 1 obrazek troche odzucajacy, kratka wogle pasuje jak piesc do oka, koncept zawsze mzoan zmienic nagiac czy cokolwiek tak aby postac byla gut, 2 obrazek lepjej ale to przez to ze postac mniejsza i bez kratki i cala, oglnie cialko ma fajne ale do dopracowania, z twarza tez by wypadalo powalczyc choc troche bardziej _kuba_ konik bardzo ładny, nie wiem moze przez ujęcie kojazy mi sie bardziej ze zrebakiem lub kucykiem
ftorek Napisano 24 Wrzesień 2007 Napisano 24 Wrzesień 2007 konik wporzo ale mam wrazenie ze przednie nogi cos nie teges (za grube uda, a za chude golenie??) i chyba za bardzo go w pasie wyciales...
kubi Napisano 24 Wrzesień 2007 Napisano 24 Wrzesień 2007 Słabo znam anatomie konia. Miał być rumak, wyszedł jak wyszedł, na razie go nie będę poprawiał. Co do tekstur to nie wiem, jeszcze nie próbowałem zbytnio ich robić.
Bombel Napisano 24 Wrzesień 2007 Napisano 24 Wrzesień 2007 A ja dalej domki, już nawet nie pamiętam jak to było jak ich nie robiłem:P 500tri tex:512x512
ftorek Napisano 24 Wrzesień 2007 Napisano 24 Wrzesień 2007 _kuba_ - hehe - wiec wychodzi na to ze jak takiemu laikowi jak ja (bo tez w sumie nie znam anatomii konia) cos nie pasuje to znaczy ze cos jest chyba nie tak... ;) opzs
Cruzh3r Napisano 24 Wrzesień 2007 Napisano 24 Wrzesień 2007 Konik wychudły... baardzo wychudły. Po żuchwie widać że po anabolach. Na czole tez ma coś dziwnego. Wsumie to konie są takie raczej smukłe nie widać im mięśni. Ale bardzo dobrze wykorzystany normal.
Kuba Napisano 25 Wrzesień 2007 Napisano 25 Wrzesień 2007 Nóż robiony na szybko dla treningu, 322 trisy :)
ftorek Napisano 26 Wrzesień 2007 Napisano 26 Wrzesień 2007 no wporzo - metal troche malo metalowy (aczkolwiek to do naprawienie w silniku mam wrazenie) - no i sam design mi troche lezy - w sensie: ten maly element pod rekojescia wyglada jakby mogl sie latwo zlamac a samo to takie wygiecie ostrza kolo rekojesci powoduje ze sie tam ciasno robi i mozna by sie samemu skrzywdzic :) pozatym - dobry jest :)
Bro Napisano 26 Wrzesień 2007 Napisano 26 Wrzesień 2007 noz spoko - ja bym ostrze zrobil bardziej szersze :) aaaa... i najwzniejsze ze ma otwieracz do piwa :)
Levus Napisano 26 Wrzesień 2007 Napisano 26 Wrzesień 2007 Kuba, wyblinkuj metal tu i ówdzie i możesz też skromnego sharpena użyć. edit: I KREEEW!!! DUŻO KRRRWIIIII!!!
Kuba Napisano 26 Wrzesień 2007 Napisano 26 Wrzesień 2007 Dzięki za komentarze kolegen :) Znowu na szybko musiałem nasmarować teksturę do karabinu - obrazek potrzebny na media update Unbound Forces. Jak zwykle nie było rąk do pracy i wypadło na mnie. Model i mapowanie to sprawka kolegi, ja tylko wrzuciłem kolor.
_michal Napisano 26 Wrzesień 2007 Napisano 26 Wrzesień 2007 Ja się zabrałem za kolejny samolot :) Tym razem PZL-130 TC-I Orlik. Dłubię go od czasu do czasu, docelowo oczywiście Flight Simulator X.
nielot007 Napisano 26 Wrzesień 2007 Napisano 26 Wrzesień 2007 kuba--> super :) empeck--> slabo :) hehe pokaz siateczke to powiemy co poprawic :) aha i ile tri ?
_michal Napisano 26 Wrzesień 2007 Napisano 26 Wrzesień 2007 Ja Ci dam słabo :P Powinieneś zobaczyć cały mechanizm chowania podwozia ;) i to animowany hehe. Ścianek narazie ok 10k, docelowo będzie w granicach 30k.
nielot007 Napisano 26 Wrzesień 2007 Napisano 26 Wrzesień 2007 hehehe wiadomo ze swietnie chcialem sprawdzic jak zareagujesz :P dzieki za siate :)
ledyr Napisano 26 Wrzesień 2007 Napisano 26 Wrzesień 2007 a gdzie laserowe działa Empeck ? :d mi sie podoba tylko te działa, nie zapomnij o nich :D Kuba co ty robisz? chyba nie porzuciłeś postaci?! :D fajny fajny ale jakieś lasery by sie przydały takie małe działko może pod lufa z laserem? :d a tak na serio to brakuje normala i speculara, dorób koniecznie! chociażby dla samego siebie
1nS Napisano 26 Wrzesień 2007 Napisano 26 Wrzesień 2007 Świetna broń Kuby i świetny samolot :) Moje wypociny (max 1000 tris / 1024x1024 diffuse/normal) się chowają: Będę potrzebował waszej pomocy przy normalmapie, ale to potem...
Tony M. Napisano 27 Wrzesień 2007 Napisano 27 Wrzesień 2007 1ns - a polskich bitew game-artowych to się nie wspiera? :) póki co za wiele nie ma, ten kioski troszkę za krótki chyba jest... no i pomyśl coś z tą rynną bo ludziom sie po głowach będzie lało, jak bedzie większy deszcz Empeck - gdzie ty upchniesz te kolejne 20K?? aha koło jest zbyt "okrągłe" ;)
_michal Napisano 27 Wrzesień 2007 Napisano 27 Wrzesień 2007 Ledyr - działka będą, torpedy jonowe i silniki z Enterprise też :D Tony M. - mam do zrobienia jeszcze mechanizmy lotek, klap, trimów, dwaj piloci, linki i mnóstwo drobnicy której i tak w grze nie będzie widać :D
Kuba Napisano 27 Wrzesień 2007 Napisano 27 Wrzesień 2007 1ns - fajnie się zapowiada, bez zbędnych poligonów. Robisz to pod jakąś grę, czy tylko dla siebie? A przy samolocie to ja wymiękam :) Jak coś ma więcej niż 10k zaczynam się gubić heh.
1nS Napisano 27 Wrzesień 2007 Napisano 27 Wrzesień 2007 Model robię na konkurs z game-artist.net. Mam już max poly i nie mam jak zakęcić rynną :( Skalowałem też cały obiekt tak, aby kiosk był większy, ale nie dało rady zachować fajnych (proporcji zbliżonych do oryginału) wymiarów reklamy. Kiosk z teksturką może będzie wyglądał na szerszy - ponoć kolor czarny pogrubia ;)
Bro Napisano 27 Wrzesień 2007 Napisano 27 Wrzesień 2007 Dobra odpalilem dzis po raz pierwszy ZB - nie wiedzialem co zrobic bo chcialem cos enviro wiec padlo na wmiare prosty model. Krytyka mile widziana szczegolnie od wymiataczy zb :) Pozdro
Tony M. Napisano 27 Wrzesień 2007 Napisano 27 Wrzesień 2007 nie czarny wyszczupla , dlatego np. nie robią czarnych prezerwatyw LOL
ledyr Napisano 27 Wrzesień 2007 Napisano 27 Wrzesień 2007 Bro mi sie podoba, konar wymiata tylko strasznie rzuca sie w oczy brak krwi :D albo mogłeś domodelowac jedną małą gałązkę, wymiataczem w zb nie jestem wiec technicznie ci nic nie powiem nie czarny wyszczupla , dlatego np. nie robią czarnych prezerwatyw LOL lol a tak z ciekawości to co działa odwrotnie do czarnego ? :D :D
kubi Napisano 27 Wrzesień 2007 Napisano 27 Wrzesień 2007 Za monotonna ta kora wyszła. Przydało by się jakieś większe zróżnicowanie w zagłębieniach i wypukłościach. Noise wygląda zbyt mechanicznie. Jeszcze pień powinien z jednej strony być pokryty zielonym mchem, od strony północnej jak mniemam. Małe zmiany kosmetyczne i powinno być dobrze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się