Napisano 26 Grudzień 200816 l Dzięki Santi_Animator ,postaram się następnym razem ,teraz coś ambitniejszego ,ale i tak brakuje :
Napisano 26 Grudzień 200816 l Hehe, ciekawe i zabawne. Bieg fajny, taki cartoonowy, ale praktycznie sie zatrzymał na wybiciu i troche mało energii było w tym wybiciu. Zwróć też uwagę że lecieł bardzo w pozycji pionowej
Napisano 26 Grudzień 200816 l wyglada niezle. bieg faktycznie taki cartoonowy ale fajny. jedynie przy wybiciu nie czuc masy za bardzo. i wydaje mi sie ze jak wisi na drazku to powinien miec bardziej wyprostowane rece, przynajmniej w pierszej fazie. do poprawki;) pozdrawiam
Napisano 29 Grudzień 200816 l No fakt ręce ,lenistwo moje wychodzi ;], dzięki Panowie . Ostatnia próba na drążku ,miało być poważnie ,wyszło niepoważnie ,cóż trudno :
Napisano 29 Grudzień 200816 l Ostatnia animacja bardzo ładnie się prezentuje. Jedynie można by poprawić ten wyskok na drążek. Zwróć uwagę, że postać dopiero jak zawiśnie na drążku zmienia swoją dynamikę, dlatego moim zdaniem warto by było podkreślić jeszcze ten wyskok (zobacz jak się zgina w kolanach podczas startu, a jak podczas wyskoku). Podsumowując: Możesz spróbować ugiąć go bardziej w kolanach podczas wyskoku bądź zwiększyć jego dynamikę na sam wyskok lub jedno i drugie. Sprawdź, jaki efekt będzie dla tej animacji najlepszy i wszystko powinno być ok. I jeszcze taka rada ode mnie. Jak możesz to umieszczaj tutaj animację z widoku z boku, nawet z samego viewportu, będzie można łatwiej wyłapać błędy. Pozdrawiam
Napisano 29 Grudzień 200816 l Podobało mi się jak ludzik odbił się od ziemi :P Zabawnie wyszło :) A co do ruchów to powiem tylko: spróbuj rozbić sobie animacje na poszczególne elementy, tak jak bys chciał idealnie doszlifować każdą czynność, przykładowo przy wybiciu daj pochylonego z ugiętymi kolana i rękami cofniętymi w tył ( tak jakby na serio chciał się wybić w górę :P), następnie lot z rękami zwróconymi po skosie do drążka, nogi zostaw w tyle, ło rozpisałem się :P Ogólnie animacja bardzo mi się podobała
Napisano 11 Styczeń 200916 l http://pl.youtube.com/watch?v=3aAWRxM8YOM - beznadziejna jakosc. http://rapidshare.com/files/181810600/PsychX.720p.avi - Jakosc HD 350 spadajacych beczek + pare przeszkod. To w zasadzie test, a zarazem moj pierwszy render i animacja 3D. Prosta nieskomplikowana, zrobiona w Maya2008
Napisano 24 Styczeń 200916 l Dwa miesiące już siedze w maxie, no prawie trzy, więc pomyślałem "Pora na coś poważnego"... I oto skutki : http://www.youtube.com/watch?v=l4o5FjO2jfk Ten drastyczny koniec był spowodowany brakiem cierpliwości, ale przynajmniej pośmiać sie można :)
Napisano 24 Styczeń 200916 l Idzie jakoś tak niesymetrycznie, jego prawa ręka dużo bardziej zachodzi do środka niż lewa. Ciało też się pochyla do przodu tylko przy prawej ręce. Jest przeskok przy nogach przy podnoszeniu jego lewej nogi.
Napisano 28 Styczeń 200916 l Kolejny teścik : Edit: Coś innego (z dźwiękiem) : http://vimeo.com/3001433?pg=3001433 Edytowane 29 Styczeń 200916 l przez adrian2608
Napisano 13 Luty 200916 l Kilka ostatnich zabaw ,nic mega ,ale pokaże : Earth: Rainy Day: Island Energy: pozdrawiam .
Napisano 20 Luty 200916 l taki sobie tescik fumeFX w polaczeniu z reaktorem czuje ze sporo czasu pochlonie dokladne rozgryzienie tego plugina:)
Napisano 20 Luty 200916 l Fajne bardzo, chociaz jak spada, to widac wyrazna powtarzalnosc na dymie :)
Napisano 20 Luty 200916 l Jak nie ma parametru randomizujacego, to moze po prostu nie spuszczaj kulki calkiem pionowo w dol ;)
Napisano 20 Luty 200916 l Spoko tylko ten kolor płomieni nie za bardzo... Wygrzebałem z dysku własny fumowy test for fun - polecam ściągnąć plik bo jakość znacznie lepsza :) http://vimeo.com/3296098
Napisano 20 Luty 200916 l fajne fajne:), pobawie sie fume jeszcze przez weekend:), kolory tak na szybko ustawiane:)
Napisano 24 Luty 200916 l kolejny test fumeFX: tym razem w polaczeniu z partiklami i wiatrem, ciut zaslaby wiatr i za szybko dym chyba zanika:)
Napisano 24 Luty 200916 l La R - bardzo przekonujące... uncle - faktycznie - dym za szybko znika i jeszcze ten dymek wydobywający się ze "słupa" - wydaje się nie napotykać oporu powietrza - jest taki migoczący. pozdrawiam.
Napisano 28 Luty 200916 l takie tam baloniki :P http://vimeo.com/3411460 Edytowane 13 Marzec 200915 l przez peterr
Napisano 1 Marzec 200916 l serwus :) takie tam baloniki :P http://vimeo.com/3411460 Page not found Sorry, "baloniki v 0.999999" was deleted at 4:08:14 Sat Feb 28, 2009. We have no more information about it on our mainframe or elsewhere.
Napisano 1 Marzec 200916 l kolejne moje zabawy, troche opornie to wygląda, ale trening czyni miszcza :)
Napisano 5 Marzec 200916 l tracking: boujou samochodizk: madcar render: scanline (vray sie zjebal cos mi:)
Napisano 6 Marzec 200916 l czesc, Wlasnie skonczylem dwie animki. Pierwsza to moj pierwszy setup w TP3. A w drugiej cwiczylem sobie Clotha i Haira z 3ds. Nie bede sie tutaj zbytnio rozpisywal, wszystko jest opisane na moim blogu, wiec zapraszam tam do dalszej lektury. pozdrawiam 1. Quicktime 8MB - Arrows setup 2. Quicktime 9MB - Cloth and Hair Edytowane 6 Marzec 200916 l przez Tas
Napisano 6 Marzec 200916 l urzekły mnie włosy w uszach tego karateki. :) - jednak te włosy na głowie, wyglądają jak czapka... może za sztywne trochę.. i zbyt gęste..? bardzo ładnie cloth wyszedł.
Napisano 6 Marzec 200916 l Poczekajcie do samego końca bo tam jest dopiero główny efekt pojawienia się mrocznego księcia ;) Wiem, miazga! robi wrażenie! rzuca na kolana! i trzyma w tej niewygodnej pozycji dłuższą chwilę :D klik BTW czy ktoś wie czy można zmusić AFX żeby nie szarpał kompresowany, źródłowy plik video? w kilku miejscach przez to są skoki i szarpnięcia :)
Napisano 18 Marzec 200915 l ognisty prawie jak w twoim avatarze :P i moje testy :) Fire01 Fire02 Fire03
Napisano 18 Marzec 200915 l ode mnie też ,w sumie finished run cycel mojego smoka;) irytuje mnie ta alpha[a raczej brak] ale już nie renderuje tego:P
Napisano 18 Marzec 200915 l BTW czy ktoś wie czy można zmusić AFX żeby nie szarpał kompresowany, źródłowy plik video? w kilku miejscach przez to są skoki i szarpnięcia :) wyeksportuj źródłowy plik jako sekwencję, np. jpg/png - nie ma prawa nic szarpać ;) pozdrawiam. P.S> http://vimeo.com/3742760
Napisano 19 Marzec 200915 l peterr chyba trochę za wolno jak na bieg, chyba że ten smoczek tak ma biegać, :) model fajny dzięki sly w sumie to logiczne :P Fajnie swiatełko Ci wyszło :) i moja emotikonka :D
Napisano 25 Marzec 200915 l testuje testuje testuje Całkiem naturalnie to wygląda. Podoba mi się, że kolano się podnosi. A tu trochę gimnastyki:
Napisano 27 Marzec 200915 l witam to raczej finish ale wsadzam tutaj, i co jak co ale nie ma to jak rysowanie, a nie jakieś ringi i cuda niewidy :) a dlatego to bo treningom poświęcam więcej czasu niż grafice pozdrawiam Edytowane 27 Marzec 200915 l przez animator
Napisano 29 Marzec 200915 l pierwszy tescik mp, z tutka bo z tutka ale zalapalem co i jak ;) http://www.vimeo.com/3897804 haslo: mp http://img23.imageshack.us/img23/1579/bangkokstartandmesh.jpg siatka i fotka wyjsciowa, pozdr ;p
Napisano 31 Marzec 200915 l cos woda sie nie rusza:) a tak na serio calkiem spoko;) tutaj test imagemodeling:
Napisano 1 Kwiecień 200915 l to i ja dodam cos od siebie: walk-cycle1 - simple: walk-cycle2 -double bounce: jump:
Napisano 4 Kwiecień 200915 l Dr0cK -> tam w tym zwyklym tak reke w nadgarstku zgina do tylu dziwnie, jak juz reka jest cofnięta, a tak to luzik. Moje poczatki z animacja: http://www.vimeo.com/4006326
Napisano 9 Kwiecień 200915 l A tu moje boje z animacją: http://www.vimeo.com/4062540 http://www.vimeo.com/4063069 Pozdrawiam
Napisano 1 Maj 200915 l Yo wrzucam moją pierwszą próbe z animacją plasteliny :P http://www.youtube.com/watch?v=-zskFc-_TyU&feature=channel_page Zrobienie całości zajeło ok 15 min. W sumie fajna zabawa, jak będe miał więcej czasu i jakąkolwiek wełne twórczą to może spróbuje zrobić coś sensownego ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto