Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Dzięki Santi_Animator ,postaram się następnym razem ,teraz coś ambitniejszego ,ale i tak brakuje :

 

 

 

7fd90993d9b32eb4med.jpg

  • Odpowiedzi 404
  • Wyświetleń 106,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hehe, ciekawe i zabawne.

 

Bieg fajny, taki cartoonowy, ale praktycznie sie zatrzymał na wybiciu i troche mało energii było w tym wybiciu.

 

Zwróć też uwagę że lecieł bardzo w pozycji pionowej

Napisano

wyglada niezle. bieg faktycznie taki cartoonowy ale fajny. jedynie przy wybiciu nie czuc masy za bardzo. i wydaje mi sie ze jak wisi na drazku to powinien miec bardziej wyprostowane rece, przynajmniej w pierszej fazie. do poprawki;)

pozdrawiam

Napisano

No fakt ręce ,lenistwo moje wychodzi ;], dzięki Panowie .

Ostatnia próba na drążku ,miało być poważnie ,wyszło niepoważnie ,cóż trudno :

 

Napisano

Ostatnia animacja bardzo ładnie się prezentuje. Jedynie można by poprawić ten wyskok na drążek. Zwróć uwagę, że postać dopiero jak zawiśnie na drążku zmienia swoją dynamikę, dlatego moim zdaniem warto by było podkreślić jeszcze ten wyskok (zobacz jak się zgina w kolanach podczas startu, a jak podczas wyskoku).

 

Podsumowując:

 

Możesz spróbować ugiąć go bardziej w kolanach podczas wyskoku bądź zwiększyć jego dynamikę na sam wyskok lub jedno i drugie. Sprawdź, jaki efekt będzie dla tej animacji najlepszy i wszystko powinno być ok.

 

I jeszcze taka rada ode mnie. Jak możesz to umieszczaj tutaj animację z widoku z boku, nawet z samego viewportu, będzie można łatwiej wyłapać błędy.

 

Pozdrawiam

Napisano

Podobało mi się jak ludzik odbił się od ziemi :P Zabawnie wyszło :)

 

A co do ruchów to powiem tylko: spróbuj rozbić sobie animacje na poszczególne elementy, tak jak bys chciał idealnie doszlifować każdą czynność, przykładowo przy wybiciu daj pochylonego z ugiętymi kolana i rękami cofniętymi w tył ( tak jakby na serio chciał się wybić w górę :P), następnie lot z rękami zwróconymi po skosie do drążka, nogi zostaw w tyle, ło rozpisałem się :P

 

Ogólnie animacja bardzo mi się podobała

Napisano

Idzie jakoś tak niesymetrycznie, jego prawa ręka dużo bardziej zachodzi do środka niż lewa. Ciało też się pochyla do przodu tylko przy prawej ręce.

Jest przeskok przy nogach przy podnoszeniu jego lewej nogi.

Napisano

taki sobie tescik fumeFX w polaczeniu z reaktorem

czuje ze sporo czasu pochlonie dokladne rozgryzienie tego plugina:)

 

Napisano

fajne fajne:), pobawie sie fume jeszcze przez weekend:), kolory tak na szybko ustawiane:)

Napisano

kolejny test fumeFX:

tym razem w polaczeniu z partiklami i wiatrem, ciut zaslaby wiatr i za szybko dym chyba zanika:)

 

Napisano

La R - bardzo przekonujące...

uncle - faktycznie - dym za szybko znika i jeszcze ten dymek wydobywający się ze "słupa" - wydaje się nie napotykać oporu powietrza - jest taki migoczący.

pozdrawiam.

Napisano

serwus :)

 

takie tam baloniki :P

http://vimeo.com/3411460

 

Page not found

 

 

Sorry, "baloniki v 0.999999" was deleted at 4:08:14 Sat Feb 28, 2009. We have no more information about it on our mainframe or elsewhere.

Napisano

tracking: boujou

samochodizk: madcar

render: scanline (vray sie zjebal cos mi:)

Napisano

czesc,

 

Wlasnie skonczylem dwie animki. Pierwsza to moj pierwszy setup w TP3. A w drugiej cwiczylem sobie Clotha i Haira z 3ds. Nie bede sie tutaj zbytnio rozpisywal, wszystko jest opisane na moim blogu, wiec zapraszam tam do dalszej lektury.

 

pozdrawiam

 

1. Quicktime 8MB - Arrows setup

2. Quicktime 9MB - Cloth and Hair

Edytowane przez Tas

Napisano

urzekły mnie włosy w uszach tego karateki. :) - jednak te włosy na głowie, wyglądają jak czapka... może za sztywne trochę.. i zbyt gęste..?

bardzo ładnie cloth wyszedł.

Napisano

Poczekajcie do samego końca bo tam jest dopiero główny efekt pojawienia się mrocznego księcia ;)

Wiem, miazga! robi wrażenie! rzuca na kolana! i trzyma w tej niewygodnej pozycji dłuższą chwilę :D

 

klik

 

BTW czy ktoś wie czy można zmusić AFX żeby nie szarpał kompresowany, źródłowy plik video? w kilku miejscach przez to są skoki i szarpnięcia :)

Napisano

ode mnie też ,w sumie finished run cycel mojego smoka;)

irytuje mnie ta alpha[a raczej brak] ale już nie renderuje tego:P

Napisano

BTW czy ktoś wie czy można zmusić AFX żeby nie szarpał kompresowany, źródłowy plik video? w kilku miejscach przez to są skoki i szarpnięcia :)

 

wyeksportuj źródłowy plik jako sekwencję, np. jpg/png - nie ma prawa nic szarpać ;)

 

pozdrawiam.

 

P.S> http://vimeo.com/3742760

Napisano

peterr chyba trochę za wolno jak na bieg, chyba że ten smoczek tak ma biegać, :) model fajny

 

dzięki sly w sumie to logiczne :P

Fajnie swiatełko Ci wyszło :)

 

 

i moja emotikonka :D

 

f_smilem_10657d1.gif

Napisano

 

testuje testuje testuje

 

Całkiem naturalnie to wygląda. Podoba mi się, że kolano się podnosi.

 

A tu trochę gimnastyki:

Napisano

witam

 

to raczej finish ale wsadzam tutaj,

i co jak co ale nie ma to jak rysowanie, a nie jakieś ringi i cuda niewidy :)

 

 

 

a dlatego to bo treningom poświęcam więcej czasu niż grafice

pozdrawiam

Edytowane przez animator

Napisano

cos woda sie nie rusza:) a tak na serio calkiem spoko;)

 

tutaj test imagemodeling:

Napisano

to i ja dodam cos od siebie:

 

walk-cycle1 - simple:

 

walk-cycle2 -double bounce:

 

jump:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności