Skocz do zawartości

Animacja Testy


KLICEK

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 404
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

wyglada niezle. bieg faktycznie taki cartoonowy ale fajny. jedynie przy wybiciu nie czuc masy za bardzo. i wydaje mi sie ze jak wisi na drazku to powinien miec bardziej wyprostowane rece, przynajmniej w pierszej fazie. do poprawki;)

pozdrawiam

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnia animacja bardzo ładnie się prezentuje. Jedynie można by poprawić ten wyskok na drążek. Zwróć uwagę, że postać dopiero jak zawiśnie na drążku zmienia swoją dynamikę, dlatego moim zdaniem warto by było podkreślić jeszcze ten wyskok (zobacz jak się zgina w kolanach podczas startu, a jak podczas wyskoku).

 

Podsumowując:

 

Możesz spróbować ugiąć go bardziej w kolanach podczas wyskoku bądź zwiększyć jego dynamikę na sam wyskok lub jedno i drugie. Sprawdź, jaki efekt będzie dla tej animacji najlepszy i wszystko powinno być ok.

 

I jeszcze taka rada ode mnie. Jak możesz to umieszczaj tutaj animację z widoku z boku, nawet z samego viewportu, będzie można łatwiej wyłapać błędy.

 

Pozdrawiam

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobało mi się jak ludzik odbił się od ziemi :P Zabawnie wyszło :)

 

A co do ruchów to powiem tylko: spróbuj rozbić sobie animacje na poszczególne elementy, tak jak bys chciał idealnie doszlifować każdą czynność, przykładowo przy wybiciu daj pochylonego z ugiętymi kolana i rękami cofniętymi w tył ( tak jakby na serio chciał się wybić w górę :P), następnie lot z rękami zwróconymi po skosie do drążka, nogi zostaw w tyle, ło rozpisałem się :P

 

Ogólnie animacja bardzo mi się podobała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

La R - bardzo przekonujące...

uncle - faktycznie - dym za szybko znika i jeszcze ten dymek wydobywający się ze "słupa" - wydaje się nie napotykać oporu powietrza - jest taki migoczący.

pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc,

 

Wlasnie skonczylem dwie animki. Pierwsza to moj pierwszy setup w TP3. A w drugiej cwiczylem sobie Clotha i Haira z 3ds. Nie bede sie tutaj zbytnio rozpisywal, wszystko jest opisane na moim blogu, wiec zapraszam tam do dalszej lektury.

 

pozdrawiam

 

1. Quicktime 8MB - Arrows setup

2. Quicktime 9MB - Cloth and Hair

Edytowane przez Tas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczekajcie do samego końca bo tam jest dopiero główny efekt pojawienia się mrocznego księcia ;)

Wiem, miazga! robi wrażenie! rzuca na kolana! i trzyma w tej niewygodnej pozycji dłuższą chwilę :D

 

klik

 

BTW czy ktoś wie czy można zmusić AFX żeby nie szarpał kompresowany, źródłowy plik video? w kilku miejscach przez to są skoki i szarpnięcia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

 

to raczej finish ale wsadzam tutaj,

i co jak co ale nie ma to jak rysowanie, a nie jakieś ringi i cuda niewidy :)

 

 

 

a dlatego to bo treningom poświęcam więcej czasu niż grafice

pozdrawiam

Edytowane przez animator
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności