PAINbringer Napisano 19 Marzec 2007 Napisano 19 Marzec 2007 Hello Ostatnio rzeźbie sobie taki model, za tydzień zdaje wersje lp, ale pomyślałem że może tutaj ktoś sypnie mi z rękawa jakąś sensowną krytyką PS: Włosy są z modelu lowpoly, dlatego tak się wyróżniają skąpą ilością geometrii C&C are welcome Pozdrawiam 1
Por@szek Napisano 19 Marzec 2007 Napisano 19 Marzec 2007 Krytyka, hmm, tak jak empeck pisal - lokcie. A pozatym idz do domu, nic nie umiesz :D HAHA I nie doluj ludzi :D BTW - ladne oczka. Jak?
Bruneq Napisano 19 Marzec 2007 Napisano 19 Marzec 2007 holy fuckin Maria! brzydkie!:P pokaz siattke bez MS!:)
PAINbringer Napisano 19 Marzec 2007 Autor Napisano 19 Marzec 2007 Chciałem tylko dodać że model robiłem w 90% w 3dsmax7 (i to w specjalnie przezemnie przygotowanej do tego wersji z której usunąłem wszystkie zbędne pluginy - 256mb ramu to nie przelewki w takich momentach :) ). Te 9 FPS to ściema na (3ds) maxa, bo gdy tylko chciałem zmienić pozycje kamery zpadało do 0.09 FPS :). Porasz - Tęczówke oka na topologii zrobiłem Bruneq - jutro coś może jeszcze wrzuce
Vorek Napisano 19 Marzec 2007 Napisano 19 Marzec 2007 gratulacje, tyle tylko mogę powiedzieć, kawał świetnej roboty :)
Por@szek Napisano 19 Marzec 2007 Napisano 19 Marzec 2007 Nie o teczowke, a o ten fajny matowo niebieski efekt.
_michal Napisano 19 Marzec 2007 Napisano 19 Marzec 2007 Skoro postać już tu jest to tu też napiszę :D Kojarzy mi się ta postać ze skrzyżowaniem drugiego wcielenia Princa z Warrior Within z Manim z Braterstwa wilków ;) Szmatki są genialne.
ledyr Napisano 19 Marzec 2007 Napisano 19 Marzec 2007 model - jak zwykle :D ale powiec cos wiecej o tych zbednych pluginach :D bo ja mam na przykład 256 ramu i jestem ciekaw które to jakby co to moje gg 5957076
Matti Napisano 19 Marzec 2007 Napisano 19 Marzec 2007 Ja tez sie z checia dowiem co to za pluginy bo u mnie komp juz przy 0,5 mln poly blaga o pomoc;) Model mega kozak:) Przypomina mi troche Vincenta z FF7:AC. Napisz cos wiecej o procesie powstawania:] I koniecznie pokaz ta siatke:) pozdrawiam
Przybysz Napisano 19 Marzec 2007 Napisano 19 Marzec 2007 Fajnie, tylko wspomniane ręce trochę kuleją. Takie szmatki to sie mozolnie modeluje czy symuluje? Pozdro
Grimor Napisano 19 Marzec 2007 Napisano 19 Marzec 2007 No model Pr0 :) Chcialbym zobaczyc modelik LP :) No i te pluginy jakbys zrobil jakas liste ktore mozna usunac xD bylbym bardzo wdzieczny inni jak widze tez. Pzdr.
Kruku Napisano 19 Marzec 2007 Napisano 19 Marzec 2007 ge he ge he 0_0 no to jest poziom. Świetna pracka jak zwykle :]
Matys Napisano 19 Marzec 2007 Napisano 19 Marzec 2007 extra sprawa!! detale i sam koncept sa naprawde swietne. nawet nie wiem do czego sie przyczepic :P
Kuba Napisano 19 Marzec 2007 Napisano 19 Marzec 2007 Koncept bardzo fajny. Trochę dziwnie wygląda wspomniana wcześniej okolica łokcia. Buty wydają się być trochę toporne w stosunku do reszty postaci, zwłaszcza biorąc pod uwagę zwiewną szatkę, w którą jest ubrany. Twarz moim zdaniem ma zbyt delikatny charakter. Bardziej by mi pasował taki prawdziwy, twardy cham :) Co do tych powiewających na wietrze pasów - kru pytał jak to zrigować. Też się zastanawiałem, ale wątpliwości odeszły, gdy przypomniałem sobie Metal Gear Solid. Znaczy się nie ma problemu :) Gratuluję modelu.
_michal Napisano 19 Marzec 2007 Napisano 19 Marzec 2007 Popatrzcie na filmiki z heavenly sword na PS3 ;) http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=1679
Konras Napisano 19 Marzec 2007 Napisano 19 Marzec 2007 Ja smialbym zauwazyc ze tej pani animuja sie porzadnie tlyko wlosy, no chyba ze "spudniczke" ma przyszyta do nogi, bo nawet spadajac z 10 metrowej skaly nie oderwala sie ona od nogi na chocby milimetr :p, ale nie o tym mialem pisac :) Chcialem zauwazyc co do pracy Paina ze jest ona cudowna pod wzgledem technicznym ale jakos mnie np nie przekonuje pod wzgledem "smiercionosnosci" pazurki z x-mena to oklepany temat lekko, pozatem wygladaja na zabawki gdzie inni grafizy przygotuja na pewno postacie z wyrzutniami rakiert, armatami zamiast rak itd..., moze chociarz je jakos umagicznic by sie przydalo... dac tam jakas zielen(trucizne), cos co by jury przekonalo ze "tak on na pewno potrafi ubic kazdego". A tak pozatem to korzystales przy Tworzeniu pracy z jakis polyboost, poly speed cz takich tam?:p Zreszta ja wymiekam przy tej pracy to juz sobie ide :p
_michal Napisano 19 Marzec 2007 Napisano 19 Marzec 2007 Wiem że jej się animują tylko włosy. Chodzi o rozwiązanie techniczne. Bo czym się niby różnią szmatki, od włosów?
RK Napisano 19 Marzec 2007 Napisano 19 Marzec 2007 Na pierwszy rzut oka trochę krzyżówka wampira Raziela i postaci z FF. Technicznie bez zarzutu, jeśli już miałbym czegoś się czepiać to brak klucza kolorystycznego. Postać jest ok, realistyczna itd. - sam miód ale żeby była łatwo identyfikowalna dla gracza przydałby się chyba choć jeden bardziej wyrazisty element kolorowy albo walorowy bo jeśli chodzi o rozpiętość barw to całość jest trochę "mglisto- maślana" (oczy to troszkę za mało). Realistycznie- jak najbardziej ale jako design postaci która ma się sprzedawać w ramach naszej popkultury- coś bym jednak dodał. Poza tym- super.
Gość Marioza Napisano 19 Marzec 2007 Napisano 19 Marzec 2007 no postac wypasiona, te fałdki i fałdzeczki tez w maxie robiłeś? jeśli tak to respekt za cierpliwość !!
nielot007 Napisano 19 Marzec 2007 Napisano 19 Marzec 2007 o fak zakochalem sie w tych zwiwnych fatalaszkach :D model very very very very very very very very PRO :D poprostu jest SUPER :D moglbym tak bezkonca ;) pokaz siateczki :) 3miliony trisow --> wow :D
KLICEK Napisano 20 Marzec 2007 Napisano 20 Marzec 2007 Pain jezeli chcesz zebym Cie hitnał to prosze daj scriny przod bok w normalnej wielkosci postaci, bo dales takie ujecia ze nic nie mozna powiedziec :) model super :) [hitme] Chciales zebym sie czepial to sie czepiam ;) na pierwszy ogien idzie dlon, palce z dloni wyrastaja troche inaczej "łukiem" a nie prosto od linijki ;) do tego sprobuj u siebie tak ustawic kciuka ;) nie wygodnie prawda ? :D wydaje mi sie ze cos z miednica jest nie tak, patrzac na stopy i gore modelu, no ale nie pokazales jej wiec moge sie mylic. No to by było tyle jezeli chodzi o "hit me" :) wiecej powiedziec nie moge, chyba ze wrzucisz te scriny ;)[/hitme] model super :) no nic nie mozna wiecej powiedziec :D:D
zaki79 Napisano 20 Marzec 2007 Napisano 20 Marzec 2007 hejka! dawno mnie tu nie było Pain - piekna robota, a co do fizyki w grach spójrzcie na to (zwłaszcza 2 połowa filmiku ) : http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=1879 pozdrawiam :)
briz Napisano 20 Marzec 2007 Napisano 20 Marzec 2007 trochę nie pasują do siebie cienkie zwiewne szaty i takie opancerzenie, poza tym modelik naprawę fajny
-=S3B=- Napisano 20 Marzec 2007 Napisano 20 Marzec 2007 Fantastyczny model. Az sie prosi o zrigowanie i animke:)
PAINbringer Napisano 20 Marzec 2007 Autor Napisano 20 Marzec 2007 Por@szek => To tylko odpowiednio ustawiony viewportowy shader; diffuse i specular z kolorem. Ogólnie kolorystyka na tym modelu to tylko taki preview i nic więcej. Empeck => Dzięki :). A te skojarzenia to nie przypadkowe są ledyr, Grimor => Nie ma sensu bym wypisywał jakieś konkrety. Włącz sobie Plugin Manager i będziesz wiedział, których plugów się pozbyć. Jeśli potrzebujesz więcej wolnego ramu to np modelując mozesz sobie darować chociażby mentala czy radiosity. Pamiętaj że ram to nie wszystko Matti => Model w pełni robiony na sub-div bez użycia jakichkolwiek sculpterów typu zb czy mud - i to jest tu kluczem do wydajności, gdybym scalił stos z turbosmth to komp by temu nie podołał (np. chociażby dlatego że nie mam 64bitowego procesora ot co :), a tak nawiasem mówiąc to co to za sztuka zrobić ciężki model na mega sprzęcie, wyzwanie zrobić go na kiepskim ;) ) Przybysz => nie "mozolnie", tylko "bardzo szybko i przyjemnie" :) kru - symilarnie jak to się robi w innych przypadkach Kuba_ => No niestety ja zamiast "twardego hama" preferuje "subtelnego kochasia" ;D Konras - Tak "pazurki" to oklepany temat ale mi one bardzo pasowały i tyle, nie ma to jak stary dobry wolverine. "(..)pozatem wygladaja na zabawki gdzie inni grafizy przygotuja na pewno postacie z wyrzutniami rakiert, armatami zamiast rak itd(...)" - nie weim czy czytałeś briefa do dw2 (to samo spostrzeżenie nasuwa mi się patrząc na wiele prac submitowanych do dw2), ale celem jest zrobić postać shadow'a a nie chodzącej fortecy et catera. "(...)dac tam jakas zielen(trucizne)(...)" - i dokładnie cos w tym stylu planowałem. (...)A tak pozatem to korzystales przy Tworzeniu pracy z jakis polyboost, poly speed cz takich tam?(...)" - tak, używałem polyboosta, ale tylko shiftera i parametrycznej topologii do poszarpanego materiału (szybko stworzył mi wiele przydatnych "kwasów" na topo dzięki czemu uzyskałem odpowiedni efekt). RK => To się nazywa rzetelny i profesjonalny komentarz :]. Postaram się uwzględnić te uwagi mario don => to nie jest kwestia samej cierpliwości :) bez najmniejszego problemu moge coś "cierpliwie" spierdzielić KLICEK => Dzięki :D tego właśnie potrzebowałem. Jeszcze klaps by się przydał, ale nie śmiem prosić ;D briz => "trochę nie pasują do siebie cienkie zwiewne szaty i takie opancerzenie" - czemu? :) to taki strój na wiosne i lato, w marcu shadow'y nadal chodzą w kożuchach ;) nowa paczka screenów: Pozdrawiam
Konras Napisano 20 Marzec 2007 Napisano 20 Marzec 2007 Racja, dokladnie nie czytalem regulaminu dw2 bo i tak nie mam po co tam startowac, ale pamietalem ze wlasnie sa tam ze wzgledu na fora podzialy na "rasy" (bodajrze) :) wiec juz nic nie zarzucam, tlyko ma byc deadly silent assasin :), a tak co do jeszcze modelu to chyba zminilbym opancerzenie dloni i dalbym raczej pojeduncze masywne ochraniacze niz tak wiele drobnych, albo dodal cos wiekszego o okolicy srodrecza od strony pazurow, bo tak to lapki wygladaja na takie drobne i watle... ale to znow tylko moja drobna sugestia bo na postaciach sie nie znam zbytnio ^^' ah no i jeszcze czy podczas unoszenia rak ku gorze ochraniacz z prawego ramienia nie przebije mu glowy?
Gość Marioza Napisano 20 Marzec 2007 Napisano 20 Marzec 2007 laikem to nie jestem wiem ze to kwestia umiejętnosci i wyobrazni :), tyle ze na zrobienie takich fatalaszkow trzeba trochę czasu a zatem i cierpiwosci w odpowiednim "ulokowaniu" okreslonych fałdek, a tak swoją drogą , jest teraz skrin z frontu, to nie za wąski w talii ten jegomosc jest?
Bruneq Napisano 21 Marzec 2007 Napisano 21 Marzec 2007 ...a i moze troche szyja za długa!.....ale siateki to sie nie doczekalem!;(
madman1987 Napisano 21 Marzec 2007 Napisano 21 Marzec 2007 no no no, jedziesz ostro widze :) jak juz ktos pisal, od pasa w dol pelen profes, az milo popatrzec, oczywisice jako calosc rowniez konkrecik (przynajmniej imo); ale nie potrafie oczywiscie nie pisnac slowka, wiec przyczepilbym sie braku elementu laczacego metalowa zbroje ze skorzanymi elementami, dorbze sprawdzaja sie w tkaich przypadkach pasy, sprzaczki, rzemienie- takie elementy niedosc, ze zatra granice to pokaza, iz jakos ten pancerz sie trzyma, gratziki :)
Bro Napisano 21 Marzec 2007 Napisano 21 Marzec 2007 Nooo pracka Pro Ale zgadzam się z r2d2 z "....braku elementu laczacego metalowa zbroje ze skorzanymi elementami...." reszta bez zarzutu Pozdro
giorgione Napisano 21 Marzec 2007 Napisano 21 Marzec 2007 ' ah no i jeszcze czy podczas unoszenia rak ku gorze ochraniacz z prawego ramienia nie przebije mu glowy? Też się nad tymn zast5anawiałem bo poza tym postać piękna - zwłaszcza opancerzenie i szaty (te kły takie jakieś sztywne ale pasują do gostka - moje zdanie) :)
KLICEK Napisano 21 Marzec 2007 Napisano 21 Marzec 2007 ok wiec :) drogi Painie ;) za chuda miednice mu zrobiles ;) połamałby się chodzac . no a tak to super no :) nic sie nie zmienilo ;D
PAINbringer Napisano 21 Marzec 2007 Autor Napisano 21 Marzec 2007 Konras => To czy mu przebije coś czy nie to już bardziej kwestia odpowiedniego rigu i animacji mario don => W rzeczy samej - praca wymaga cierpliwości Bruneq => a jednak, doczekałeś się :) r2d2 => hm ciekawy pomysł z tym łączeniem, thx giorgione => rpzede wszystkim brałem tu pod uwage to by do niego pasowały, reszte da się już rozwiązać KLICEK => coraz bardziej przedziera się do mojej świadomości możliwość "napakowania" go troche :) Pozdrawiam
RENUAL Napisano 21 Marzec 2007 Napisano 21 Marzec 2007 Fajny Arab:D Podpisuje sie pod klickiem co do przypakowania gościa i mam lekkie uczucie(moze bledne) ze ten kczciuk jest niewymiarowo krotki. Ogolnie do takiej szczuplej i wysokiej postaci dalbym troszeczke nienaturalnie dluzsze palce,chociarz to taka moja osobista sugestia. Poza tym modelik super ekstra
MaggeM Napisano 22 Marzec 2007 Napisano 22 Marzec 2007 Ojj. znalesc sie w szponach takiego..ughhh!.. Ladny modelik i troche sie nadziubales.. Te szaty w strzepach robia wrazenie! Zobaczyc go w texturkach - to bylby miood :) pozdro!
PAINbringer Napisano 22 Marzec 2007 Autor Napisano 22 Marzec 2007 designboot => tą postać sam zaprojektwałem, koncept wrzucam poniżej MaggeM => tekstury niebawem, niebawem :) Troche bez przekonania pokazuje ten koncept, no bo strasznie niedokończony jest, a właściwie to tylko szkic. Więc krytyk pod tym adresem nei przyjmuje ;)
Por@szek Napisano 22 Marzec 2007 Napisano 22 Marzec 2007 PrzynosicieluBolu - koncept do poprawy ... HAHAHAHA rotfl
PAINbringer Napisano 23 Marzec 2007 Autor Napisano 23 Marzec 2007 No nie! doigrałeś się w końcu Por@sz! ;D
giorgione Napisano 23 Marzec 2007 Napisano 23 Marzec 2007 te pazury (kły - jak kto woli :P) na koncepcie znacznie lepiej wyglądają niżeli w 3d - szkoda:/
arcziangelo Napisano 25 Marzec 2007 Napisano 25 Marzec 2007 Piszę za późno, ale jeszcze w domowej post-produkcji można poćwiczyć i zamieszać :) Mięśnie - wyszukaj w internecie "Tiger of Dirzt 1" lub "Tiger of Dirzt 2" (figurki do bitewnego systemu "Confrontacja") to może podpowiedzieć, czy pozostać w palecie dark-blur (vampire saboteur, assassin, stealth etc) czy bardziej vivid (alchemist agent) Buty - implant pazurów (nos i pięta) powinien być bardziej widoczny, jest schowany ale postać wygląda jakby była gotowa do pokazu (wysunąć lekko do góry); na zewn. łuku nosa za dużo pazurów (tu już nie wykorzystuje się efektywnie podeszwy, wystarczy 5); paski do butów - są równoległe do siebie od linijki, taka liczba realnie jest projektowana w lekkim "V" albo po łuku; btw - zastanawiam się gdzie tym butom kończy się nogawka Długie ostrza naręczne - wyglądają bardzo subtelnie, jak do darcia materiału nie do walki wręcz (chyba że są zrobione z metalu który nie istnieje - wtedy zastosować akcent kolorystyczny), wzmocnić "spaw" na śródręczu Klatka (mostek?) - emblem organizacji, frakcji etc; postać wygląda jakby zachowała "czyste konto" - przejechać czymś po klacie (bruzdy) Pleców nie zostawiaj pustych - kusza współczesna z magazynkiem (powtarzasz efekt klatki, a każdy side postaci winien być unikalny względem reszty) Ochrona prawego barku-ramienia - propozycja do waloru kolorystycznego: zasymuluj materiał: glowing crystal (pod kolor tęczówek) masz w ten sposób akcent Psi-Warrior, chyba że chcesz nadal mieć go stealth j.w. Postać z uwagi na proporcje robi wrażenie wysokiej, ale stopy ma nieproporcjonalne - wydłużyć Fałdy górne falują w innych kierunkach co dolne - stary numer, podobuje mnie się ;) Poza - model naturalnie stoi jak auto na prezentacji..albo zaskoczony lub spetryfikowany assassin, ale można pobawić się: prawą rękę do głębokiego forehandu (cofnięcie na 2-plan), lewa podkurczona na wys. ostatniego żebra (faza końcowa po zamachu z sierpa)..reszta ciała dostosować Pierwszy rzut ślepia: Raziel, Vincent Valentine (FF7 AC), Rosomak - pysznie :)
madman1987 Napisano 25 Marzec 2007 Napisano 25 Marzec 2007 moje zdanie pain znasz, dodam tylko jeszcze, ze siateczka ladna dosc, podoba sie arcziangelo- widze, ze jestes reltimeowy generator pomyslow :P troszke poplynales imo, sporo uwag dobrych, ale ile tworcow tyle wizji ;) pozdrowki
PAINbringer Napisano 26 Marzec 2007 Autor Napisano 26 Marzec 2007 arcziangelo :) moge mieć już tylko nieskromną nadzieje że wielkodusznie pozostawisz miejsce na jakiś mój drobny wkład własny PS: modelik niestety zostawiam sobie do ukończenia poza dw2. Dzisiaj ostatni termin submitowania prac, a ja nie jestem wciąż zadowolony z tekstury. Niestety nawet po przyjęciu na swój organizm śmiertelnej dawki kofeiny nie zdążyłem w 2 dni zrobić retopologii siatki, mapowania, wypalenia normali i occlussion pass oraz ostatecznie satysfakcjonujących tekstur :(. Dopiero w tym miejscu dało o sobie znać, moje 256mb ramu ... eh dużo nerwów mnie to kosztowało; to chyba już najlepszy sygnał by zmienić komputer. Nie oznacza to jednakże że rzucam model w kąt. Dokończe go, tylko już teraz tak na spokojnie. Pozdrawiam
Levus Napisano 27 Marzec 2007 Napisano 27 Marzec 2007 Super modelik! Cierpliwość musisz mieć wyrobioną na maxa:) I mam pytanie: Skoro masz 256 ramu, to jak wygląda u Ciebie reszta sprzętu na którym kręcisz w maxie 3mln-ową siatkę????? U mnie max ma wieeeelki problem z importem .obj do 1mln... (przy 1,8ghz i 1024 ram) Pozdrawiam!
KLICEK Napisano 27 Marzec 2007 Napisano 27 Marzec 2007 Pain kurcze trzeba było napisac, pomoglibysmy rodakowi ;(
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się