kliment woroszyłow Napisano 17 Kwiecień 2007 Napisano 17 Kwiecień 2007 tez sadze ze rewelka...jestes moim guru od trybików! :)
Kr3tz Napisano 17 Kwiecień 2007 Napisano 17 Kwiecień 2007 bardzo ladne! tylko moim zdaniem zloto i material na spirali za mocno odbija
piksar Napisano 17 Kwiecień 2007 Autor Napisano 17 Kwiecień 2007 dzięki wszystkim za otuchę, nad materiałami jeszcze popracuje, zastanawiam sie czy nie domodelować reszte mechanizmu ale pogoda, piwko, wiecie jak jest
oskar_h Napisano 17 Kwiecień 2007 Napisano 17 Kwiecień 2007 fajne zdjecie ;) nie no, render pierwsza klasa... i temat trafiony jak nic. podaba mi sie i to bardzo :)
chudy Napisano 19 Kwiecień 2007 Napisano 19 Kwiecień 2007 modeluj modeluj ale kadr zostaw taki jak poprzednio ;]
Leleń Napisano 19 Kwiecień 2007 Napisano 19 Kwiecień 2007 dobra rzecz, a do czego to jest? :D modeling swietny, materialy swietne, render b.dobry, kadr -pewnie tylko testowy- nie dobry. postawisz to na jakims, hmm stole z srubokretem obok? ;) pzdr powodzenia.
jaras Napisano 19 Kwiecień 2007 Napisano 19 Kwiecień 2007 mi się podoba bardziej w wersji ze zbliżeniem ( post # 42 ) + ew. DOF pozdrawiam
ETA Napisano 21 Kwiecień 2007 Napisano 21 Kwiecień 2007 Wygląda imponująco, naprawdę świetne pomysł i wykonanie:)
Razi91 Napisano 21 Kwiecień 2007 Napisano 21 Kwiecień 2007 Czy ty sie dobrze czujesz?? no dobra, może tak. U mnie przy czymś takim w viewporcie było by 0,1fps. Pracka debeściacka.
piksar Napisano 22 Kwiecień 2007 Autor Napisano 22 Kwiecień 2007 widzę już koniec niedługo piszcie czy to dobry kierunek jeśli macie jakieś pomysły i chęci pomocy w postprodukcji to wklejajcie swoje eksperymenty tu
chudy Napisano 22 Kwiecień 2007 Napisano 22 Kwiecień 2007 bardzo bardzo :], może przesuń kadr troche w prawo, bo to chyba najciekawsze część całęgo mechanizmu ;].
nielot007 Napisano 22 Kwiecień 2007 Napisano 22 Kwiecień 2007 Witam!! eee tam brzydko jest,PikSar skoncz z grafika i zostaw w spokoju mojego kosmonaute :D:D a tak na powaznie to przyjemnie sie prezentuje ale cos nie gra w tym kurde nie wiem co ale cos to cos ;) naprawde super robota ze tez chcialo ci sie modelowac te wszystki srubki i inne duperele ;) pozdro i powodzenia
DraB Napisano 22 Kwiecień 2007 Napisano 22 Kwiecień 2007 przyjemnie sie prezentuje ale cos nie gra w tym kurde nie wiem co ale cos to cos Żądam wiecej ząbków i śrubek ;)
ETA Napisano 22 Kwiecień 2007 Napisano 22 Kwiecień 2007 Pięknie:), ale coś z tym rozmyciem mi się nie podoba... może spróbuj je zmniejszyć abo co... :)
Leleń Napisano 22 Kwiecień 2007 Napisano 22 Kwiecień 2007 ano rozmycie troche psuje, przykladowo jedna z zebatek jest ostra a krawedz metaliki przed zebatka jest rozmyta. no i w sumie za mocno rozmyte. poza tym jest rewelka! pzdr
piksar Napisano 22 Kwiecień 2007 Autor Napisano 22 Kwiecień 2007 dzięki za opinie - poprawię to rozmycie - to pierwsza próba DOF w PS zresztą pierwszy raz próbuje przełamać lody z PS
chudy Napisano 22 Kwiecień 2007 Napisano 22 Kwiecień 2007 wiesz co pikSar tak dzisiaj zaglądam któryś raz na forum, przede wszystkim bitwe 3d i doszedłem do wniosku, że twoja praca to mój faworyt :D Dlaczego? Odpowiedź jest dość prosta, pomijając wykonanie, które jest świetne, twoja praca, przynajmniej dla mnie, jako jedyna odzwierciedla w 100% temat bitwy :rolleyes:
piksar Napisano 22 Kwiecień 2007 Autor Napisano 22 Kwiecień 2007 wiesz co pikSar tak dzisiaj zaglądam któryś raz na forum, przede wszystkim bitwe 3d i doszedłem do wniosku, że twoja praca to mój faworyt :D Dlaczego? Odpowiedź jest dość prosta, pomijając wykonanie, które jest świetne, twoja praca, przynajmniej dla mnie, jako jedyna odzwierciedla w 100% temat bitwy :rolleyes: patrząc jednak na inne prace jeśli chodzi o skill, nie mam najmniejszych szans dzięki za poparcie - głosuj na mnie jak będzie możliwość:D
Chris_3d Napisano 24 Kwiecień 2007 Napisano 24 Kwiecień 2007 dzięki za opinie - poprawię to rozmycie - to pierwsza próba DOF w PS zresztą pierwszy raz próbuje przełamać lody z PS pikSar no co TY używasz Vray i DOF robisz w PS :eek: Nie będę pisał iż Ci nie wyszło bo już inni to mówili ja tylko powiem iż jeżeli nie chcesz włączyć jednej zakładki w opcjach Vray'a Zobacz tutaj >>>>vrayelite.com Albo tutaj prosto jak na dłoni DOF in Vray No to użyj w PS kanału Zbuffer se sceny w DOF rozmycie zwieksza się wraz z odległością i jest na całej szerokości w jednej lini a u Ciebie pływa.Wlącz sobie w camerze ClipingDist i zobacz jak ucina Ci scenę i tak powinno byc z DOF.. CO do pracy no to masakra ,ile tam było dłubania. Powodzenia z DOF nie zepsuj tego co już osiągnołeś. Co do Faworytów to jest to też mój Faworyt bo prawdę mówiąc nie wiele prac tak odzwierciedla hasło birwy jak Twoja. http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=37355&page=2
piksar Napisano 25 Kwiecień 2007 Autor Napisano 25 Kwiecień 2007 jeszcze taki render (17h) który lepszy ?
General Straw Napisano 25 Kwiecień 2007 Napisano 25 Kwiecień 2007 17h? Masz cierpliwosc:). Wole poprzedni ze wzgledu na lepsze odbicia swiatla. Chociaz w tym drugim wole ostrosc obrazu, bo DoF nie wchodzi na pierwszy plan.
ETA Napisano 25 Kwiecień 2007 Napisano 25 Kwiecień 2007 Tamten render był lepszy.... tylko to rozmycie bylo do poprawy:P
piksar Napisano 25 Kwiecień 2007 Autor Napisano 25 Kwiecień 2007 no to ten poprzedni z poprawionym DOF-em (mam nadzieję) piszcie który render lepszy dodając numer postu w którym się znajduje
ETA Napisano 25 Kwiecień 2007 Napisano 25 Kwiecień 2007 Ten #76:p, zastanawiam się czy by lepiej nie wyglądał bardziej wyostrzony, albo jakby ta kamera tak trochę bardziej leżała...:)
Ardeni Napisano 25 Kwiecień 2007 Napisano 25 Kwiecień 2007 Kadr z #76, ostrość z #73 i po zawodach :D
..::Krzysiek M::.. Napisano 26 Kwiecień 2007 Napisano 26 Kwiecień 2007 Jak ty możesz mieć do tego cierpliwość , pełen podziw
Chris_3d Napisano 26 Kwiecień 2007 Napisano 26 Kwiecień 2007 No to jestem zaskoczony :D myslałem ze już to nie zrobi na mnie wrażenia ale jest SUPER. Jak dla mnie masz miejsce na podium:) 8/10 było by 10/10 Gdyby był DOF w Vray:D albo ja już oślepłem od pisania tej Pracy licencjackiej P.S.Sprawdz post#29 chyba tego nie poprawiłeś albo takie odbicia?
chudy Napisano 27 Kwiecień 2007 Napisano 27 Kwiecień 2007 w tej chwili widze DOFa na całości. :P zjawisko paranormalne albo wpływ procentów :P i tak jest ładnie :D
kliment woroszyłow Napisano 27 Kwiecień 2007 Napisano 27 Kwiecień 2007 Jak dla mnie z postu #73 najlepszy...masz mój głos jesli bedzie głosowanie..rewelacja!!!!!....za komentarz niech posłużą słowa mojego kumpla któemu to pokazałem: " oooooj ten człowiek od dawna pewnie przebywa w psychiatryku...teraz to zrobił?..znaczy co wypuscili na przepustke? " :D............Piksar, jestes w tym świetny, gratulacje!. Pozdrawiam, Kliment.
Gość Raffaello Napisano 28 Kwiecień 2007 Napisano 28 Kwiecień 2007 praca wyczerpuje temat! gratuluje wykonania i cierpliwości nad tym wszystkim!
tymko Napisano 28 Kwiecień 2007 Napisano 28 Kwiecień 2007 mi tylko jednego brakuje, pisałem o tym (obłość zębów i szerokość pasa na którym są umieszczone), poza tym rewelacja. Świetny pomysł i wykonanie.
tadzio Napisano 28 Kwiecień 2007 Napisano 28 Kwiecień 2007 Piksar to sobie wykombinowales koncet- wszystko z metalu... gdyby Twoj komp umial mowic... ;) he he he masakra;) pozdr
piksar Napisano 1 Maj 2007 Autor Napisano 1 Maj 2007 Piksar to sobie wykombinowales koncet- wszystko z metalu... takie zboczenie ale ktoś w mechanice musi robić :) dzięki za komenty, dzisiaj wieczorem albo rano mam nadzieje koniec.
KoMic Napisano 1 Maj 2007 Napisano 1 Maj 2007 tymko--> ty piszesz o przekladni ktora ma zeby o obrysie ewolwentowym, specjalny ksztalt wlasnie taki obly, aby w 1 momencie maxymalnie zwiekszyc ilosc par kontakowych. hehe dosc szeroko stosowane ze wzgledu na fakt ze "za nic" bo nie wiekszasz ani liczby zebow ani masy, a dostajesz znacznie wieksza wytrzymalosc, szczegolnie zmeczeniowa. Co do samego obrazka to brakuje mu czegos tego co jest w koncepcie, brakuje mu zycia, calosc jest zbyt idealna, zadnych sladow po frezach wszytkie ksztalty i grubosci idealne, szkoda. pozdro
bartonfink Napisano 1 Maj 2007 Napisano 1 Maj 2007 NA poczatku zaznacze iz jestem zerowym zwolennikiem tego typu prac - jednak ta naprawde zrobila n mnie pozytywne wrazenie. Ja przy takich modelach staje sie agresywny dla otoczenia. Wedlug mnie najlepszy render (kolorystyka/dof) to 73 Wszystko wyglada jak jakies odjechane miasto przyszlosci :D cool
piksar Napisano 2 Maj 2007 Autor Napisano 2 Maj 2007 finito : update tu i w pierwszym poście - jeszcze tylko regulaminowy opis i czekamy co będzie dalej. link do wiekszej rozdziałki większe wyrenderuje jak bedzie taka koniecznosc
pecet Napisano 2 Maj 2007 Napisano 2 Maj 2007 jak dla mnie jest pięknie i subiektywnie nawiązuje do tematu (lubie techniczne sprawy ;)
piotrek Napisano 2 Maj 2007 Napisano 2 Maj 2007 Super pracka, gratuluję ukończenia :) Jednak najlepsze kolory na #73 :p
Ania Napisano 2 Maj 2007 Napisano 2 Maj 2007 bardzo ładnie, gratuluję ukończonej pracy ewentualnie zrobiłabym jakąś cieniutką ramkę (w PS) naokoło obrazka.
Sanderalek Napisano 2 Maj 2007 Napisano 2 Maj 2007 Super ;) Gratulacje ;) PS: Mam nową tapetkę.... :P
Levus Napisano 2 Maj 2007 Napisano 2 Maj 2007 Rewelka render! Super zapanowałeś nad materiałami, bardzo mi się podoba! Pozdro!
piksar Napisano 2 Maj 2007 Autor Napisano 2 Maj 2007 Wielkie dzięki za komentarze. Dla mnie skromnego elektryka/automatyka miłe słowa od takich sław to jak miód. Poprawiam zgodnie z trafna sugestią Ani. większy tu
makak Napisano 2 Maj 2007 Napisano 2 Maj 2007 Fajna pracka, na początku jakoś nie byłem do niej przekonany, ale przyznam, że z postępem prac zmieniało się moje zdanie. Gratuluje ukończenia i jeszcze raz, naprawdę fajna praca. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi