Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 177
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

dzięki wszystkim za otuchę,

nad materiałami jeszcze popracuje, zastanawiam sie czy nie domodelować

reszte mechanizmu ale pogoda, piwko, wiecie jak jest

Napisano

dobra rzecz, a do czego to jest? :D

modeling swietny, materialy swietne, render b.dobry, kadr -pewnie tylko testowy- nie dobry. postawisz to na jakims, hmm stole z srubokretem obok? ;) pzdr powodzenia.

Napisano

widzę już koniec niedługo

piszcie czy to dobry kierunek

jeśli macie jakieś pomysły i chęci pomocy w postprodukcji to wklejajcie swoje

eksperymenty tu

b4ca91db994182ac.jpg

Napisano

Witam!!

eee tam brzydko jest,PikSar skoncz z grafika i zostaw w spokoju mojego kosmonaute :D:D

a tak na powaznie

to przyjemnie sie prezentuje ale cos nie gra w tym kurde nie wiem co ale cos to cos ;)

naprawde super robota ze tez chcialo ci sie modelowac te wszystki srubki i inne duperele ;)

pozdro i powodzenia

Napisano

ano rozmycie troche psuje, przykladowo jedna z zebatek jest ostra a krawedz metaliki przed zebatka jest rozmyta. no i w sumie za mocno rozmyte. poza tym jest rewelka! pzdr

Napisano

wiesz co pikSar tak dzisiaj zaglądam któryś raz na forum, przede wszystkim bitwe 3d i doszedłem do wniosku, że twoja praca to mój faworyt :D

Dlaczego? Odpowiedź jest dość prosta, pomijając wykonanie, które jest świetne, twoja praca, przynajmniej dla mnie, jako jedyna odzwierciedla w 100% temat bitwy :rolleyes:

Napisano
wiesz co pikSar tak dzisiaj zaglądam któryś raz na forum, przede wszystkim bitwe 3d i doszedłem do wniosku, że twoja praca to mój faworyt :D

Dlaczego? Odpowiedź jest dość prosta, pomijając wykonanie, które jest świetne, twoja praca, przynajmniej dla mnie, jako jedyna odzwierciedla w 100% temat bitwy :rolleyes:

 

patrząc jednak na inne prace jeśli chodzi o skill, nie mam najmniejszych szans

dzięki za poparcie - głosuj na mnie jak będzie możliwość:D

Napisano
dzięki za opinie - poprawię to rozmycie - to pierwsza próba DOF w PS

zresztą pierwszy raz próbuje przełamać lody z PS

 

pikSar no co TY używasz Vray i DOF robisz w PS :eek:

Nie będę pisał iż Ci nie wyszło bo już inni to mówili ja tylko powiem iż jeżeli nie chcesz włączyć jednej zakładki w opcjach Vray'a

Zobacz tutaj >>>>vrayelite.com

Albo tutaj prosto jak na dłoni DOF in Vray

No to użyj w PS kanału Zbuffer se sceny w DOF rozmycie zwieksza się wraz z odległością i jest na całej szerokości w jednej lini a u Ciebie pływa.Wlącz sobie w camerze ClipingDist i zobacz jak ucina Ci scenę i tak powinno byc z DOF..

 

CO do pracy no to masakra ,ile tam było dłubania.

Powodzenia z DOF nie zepsuj tego co już osiągnołeś.

 

Co do Faworytów to jest to też mój Faworyt bo prawdę mówiąc nie wiele prac tak odzwierciedla hasło birwy jak Twoja.

 

http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=37355&page=2

Napisano

Ten #76:p, zastanawiam się czy by lepiej nie wyglądał bardziej wyostrzony, albo jakby ta kamera tak trochę bardziej leżała...:)

Napisano

No to jestem zaskoczony :D myslałem ze już to nie zrobi na mnie wrażenia ale jest SUPER.

 

Jak dla mnie masz miejsce na podium:)

 

8/10 było by 10/10 Gdyby był DOF w Vray:D albo ja już oślepłem od pisania tej Pracy licencjackiej

 

P.S.Sprawdz post#29 chyba tego nie poprawiłeś albo takie odbicia?

Napisano

Jak dla mnie z postu #73 najlepszy...masz mój głos jesli bedzie głosowanie..rewelacja!!!!!....za komentarz niech posłużą słowa mojego kumpla któemu to pokazałem: " oooooj ten człowiek od dawna pewnie przebywa w psychiatryku...teraz to zrobił?..znaczy co wypuscili na przepustke? " :D............Piksar, jestes w tym świetny, gratulacje!.

Pozdrawiam, Kliment.

Gość Raffaello
Napisano

praca wyczerpuje temat! gratuluje wykonania i cierpliwości nad tym wszystkim!

Napisano

mi tylko jednego brakuje, pisałem o tym (obłość zębów i szerokość pasa na którym są umieszczone), poza tym rewelacja. Świetny pomysł i wykonanie.

 

927af213dd53e40b.jpg

Napisano
Piksar to sobie wykombinowales koncet- wszystko z metalu...

 

takie zboczenie ale ktoś w mechanice musi robić :)

 

dzięki za komenty, dzisiaj wieczorem albo rano mam nadzieje koniec.

Napisano

tymko--> ty piszesz o przekladni ktora ma zeby o obrysie ewolwentowym, specjalny ksztalt wlasnie taki obly, aby w 1 momencie maxymalnie zwiekszyc ilosc par kontakowych. hehe dosc szeroko stosowane ze wzgledu na fakt ze "za nic" bo nie wiekszasz ani liczby zebow ani masy, a dostajesz znacznie wieksza wytrzymalosc, szczegolnie zmeczeniowa.

Co do samego obrazka to brakuje mu czegos tego co jest w koncepcie, brakuje mu zycia, calosc jest zbyt idealna, zadnych sladow po frezach wszytkie ksztalty i grubosci idealne, szkoda.

pozdro

Napisano

NA poczatku zaznacze iz jestem zerowym zwolennikiem tego typu prac - jednak ta naprawde zrobila n mnie pozytywne wrazenie.

 

Ja przy takich modelach staje sie agresywny dla otoczenia.

 

Wedlug mnie najlepszy render (kolorystyka/dof) to 73

Wszystko wyglada jak jakies odjechane miasto przyszlosci :D

 

cool

Napisano

bardzo ładnie, gratuluję ukończonej pracy

 

ewentualnie zrobiłabym jakąś cieniutką ramkę (w PS) naokoło obrazka.

Napisano

Fajna pracka, na początku jakoś nie byłem do niej przekonany, ale przyznam, że z postępem prac zmieniało się moje zdanie. Gratuluje ukończenia i jeszcze raz, naprawdę fajna praca. Pozdrawiam.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności