Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 177
  • Wyświetleń 33,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

bardzo ladne! tylko moim zdaniem zloto i material na spirali za mocno odbija

Napisano
  • Autor

dzięki wszystkim za otuchę,

nad materiałami jeszcze popracuje, zastanawiam sie czy nie domodelować

reszte mechanizmu ale pogoda, piwko, wiecie jak jest

Napisano

fajne zdjecie ;) nie no, render pierwsza klasa... i temat trafiony jak nic. podaba mi sie i to bardzo :)

Napisano

dobra rzecz, a do czego to jest? :D

modeling swietny, materialy swietne, render b.dobry, kadr -pewnie tylko testowy- nie dobry. postawisz to na jakims, hmm stole z srubokretem obok? ;) pzdr powodzenia.

Napisano

mi się podoba bardziej w wersji ze zbliżeniem ( post # 42 ) + ew. DOF

pozdrawiam

Napisano

Wygląda imponująco, naprawdę świetne pomysł i wykonanie:)

Napisano

Czy ty sie dobrze czujesz?? no dobra, może tak. U mnie przy czymś takim w viewporcie było by 0,1fps. Pracka debeściacka.

Napisano
  • Autor

widzę już koniec niedługo

piszcie czy to dobry kierunek

jeśli macie jakieś pomysły i chęci pomocy w postprodukcji to wklejajcie swoje

eksperymenty tu

b4ca91db994182ac.jpg

Napisano

bardzo bardzo :], może przesuń kadr troche w prawo, bo to chyba najciekawsze część całęgo mechanizmu ;].

Napisano

Witam!!

eee tam brzydko jest,PikSar skoncz z grafika i zostaw w spokoju mojego kosmonaute :D:D

a tak na powaznie

to przyjemnie sie prezentuje ale cos nie gra w tym kurde nie wiem co ale cos to cos ;)

naprawde super robota ze tez chcialo ci sie modelowac te wszystki srubki i inne duperele ;)

pozdro i powodzenia

Napisano
przyjemnie sie prezentuje ale cos nie gra w tym kurde nie wiem co ale cos to cos

 

Żądam wiecej ząbków i śrubek ;)

Napisano

Pięknie:), ale coś z tym rozmyciem mi się nie podoba... może spróbuj je zmniejszyć abo co... :)

Napisano

ano rozmycie troche psuje, przykladowo jedna z zebatek jest ostra a krawedz metaliki przed zebatka jest rozmyta. no i w sumie za mocno rozmyte. poza tym jest rewelka! pzdr

Napisano
  • Autor

dzięki za opinie - poprawię to rozmycie - to pierwsza próba DOF w PS

zresztą pierwszy raz próbuje przełamać lody z PS

Napisano

wiesz co pikSar tak dzisiaj zaglądam któryś raz na forum, przede wszystkim bitwe 3d i doszedłem do wniosku, że twoja praca to mój faworyt :D

Dlaczego? Odpowiedź jest dość prosta, pomijając wykonanie, które jest świetne, twoja praca, przynajmniej dla mnie, jako jedyna odzwierciedla w 100% temat bitwy :rolleyes:

Napisano
  • Autor
wiesz co pikSar tak dzisiaj zaglądam któryś raz na forum, przede wszystkim bitwe 3d i doszedłem do wniosku, że twoja praca to mój faworyt :D

Dlaczego? Odpowiedź jest dość prosta, pomijając wykonanie, które jest świetne, twoja praca, przynajmniej dla mnie, jako jedyna odzwierciedla w 100% temat bitwy :rolleyes:

 

patrząc jednak na inne prace jeśli chodzi o skill, nie mam najmniejszych szans

dzięki za poparcie - głosuj na mnie jak będzie możliwość:D

Napisano
dzięki za opinie - poprawię to rozmycie - to pierwsza próba DOF w PS

zresztą pierwszy raz próbuje przełamać lody z PS

 

pikSar no co TY używasz Vray i DOF robisz w PS :eek:

Nie będę pisał iż Ci nie wyszło bo już inni to mówili ja tylko powiem iż jeżeli nie chcesz włączyć jednej zakładki w opcjach Vray'a

Zobacz tutaj >>>>vrayelite.com

Albo tutaj prosto jak na dłoni DOF in Vray

No to użyj w PS kanału Zbuffer se sceny w DOF rozmycie zwieksza się wraz z odległością i jest na całej szerokości w jednej lini a u Ciebie pływa.Wlącz sobie w camerze ClipingDist i zobacz jak ucina Ci scenę i tak powinno byc z DOF..

 

CO do pracy no to masakra ,ile tam było dłubania.

Powodzenia z DOF nie zepsuj tego co już osiągnołeś.

 

Co do Faworytów to jest to też mój Faworyt bo prawdę mówiąc nie wiele prac tak odzwierciedla hasło birwy jak Twoja.

 

http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=37355&page=2

Napisano

17h? Masz cierpliwosc:). Wole poprzedni ze wzgledu na lepsze odbicia swiatla. Chociaz w tym drugim wole ostrosc obrazu, bo DoF nie wchodzi na pierwszy plan.

Napisano

Tamten render był lepszy.... tylko to rozmycie bylo do poprawy:P

Napisano
  • Autor

no to ten poprzedni z poprawionym DOF-em (mam nadzieję)

piszcie który render lepszy dodając numer postu w którym się znajduje

 

9772c0652d10f859.jpg

Napisano

Ten #76:p, zastanawiam się czy by lepiej nie wyglądał bardziej wyostrzony, albo jakby ta kamera tak trochę bardziej leżała...:)

Napisano

No to jestem zaskoczony :D myslałem ze już to nie zrobi na mnie wrażenia ale jest SUPER.

 

Jak dla mnie masz miejsce na podium:)

 

8/10 było by 10/10 Gdyby był DOF w Vray:D albo ja już oślepłem od pisania tej Pracy licencjackiej

 

P.S.Sprawdz post#29 chyba tego nie poprawiłeś albo takie odbicia?

Napisano

w tej chwili widze DOFa na całości. :P zjawisko paranormalne albo wpływ procentów :P

i tak jest ładnie :D

Napisano

Jak dla mnie z postu #73 najlepszy...masz mój głos jesli bedzie głosowanie..rewelacja!!!!!....za komentarz niech posłużą słowa mojego kumpla któemu to pokazałem: " oooooj ten człowiek od dawna pewnie przebywa w psychiatryku...teraz to zrobił?..znaczy co wypuscili na przepustke? " :D............Piksar, jestes w tym świetny, gratulacje!.

Pozdrawiam, Kliment.

Napisano

praca wyczerpuje temat! gratuluje wykonania i cierpliwości nad tym wszystkim!

Napisano

mi tylko jednego brakuje, pisałem o tym (obłość zębów i szerokość pasa na którym są umieszczone), poza tym rewelacja. Świetny pomysł i wykonanie.

 

927af213dd53e40b.jpg

Napisano

Piksar to sobie wykombinowales koncet- wszystko z metalu...

gdyby Twoj komp umial mowic... ;)

he he he

masakra;)

pozdr

Napisano
  • Autor
Piksar to sobie wykombinowales koncet- wszystko z metalu...

 

takie zboczenie ale ktoś w mechanice musi robić :)

 

dzięki za komenty, dzisiaj wieczorem albo rano mam nadzieje koniec.

Napisano

tymko--> ty piszesz o przekladni ktora ma zeby o obrysie ewolwentowym, specjalny ksztalt wlasnie taki obly, aby w 1 momencie maxymalnie zwiekszyc ilosc par kontakowych. hehe dosc szeroko stosowane ze wzgledu na fakt ze "za nic" bo nie wiekszasz ani liczby zebow ani masy, a dostajesz znacznie wieksza wytrzymalosc, szczegolnie zmeczeniowa.

Co do samego obrazka to brakuje mu czegos tego co jest w koncepcie, brakuje mu zycia, calosc jest zbyt idealna, zadnych sladow po frezach wszytkie ksztalty i grubosci idealne, szkoda.

pozdro

Napisano

NA poczatku zaznacze iz jestem zerowym zwolennikiem tego typu prac - jednak ta naprawde zrobila n mnie pozytywne wrazenie.

 

Ja przy takich modelach staje sie agresywny dla otoczenia.

 

Wedlug mnie najlepszy render (kolorystyka/dof) to 73

Wszystko wyglada jak jakies odjechane miasto przyszlosci :D

 

cool

Napisano

jak dla mnie jest pięknie i subiektywnie nawiązuje do tematu (lubie techniczne sprawy ;)

Napisano

bardzo ładnie, gratuluję ukończonej pracy

 

ewentualnie zrobiłabym jakąś cieniutką ramkę (w PS) naokoło obrazka.

Napisano

Rewelka render!

Super zapanowałeś nad materiałami, bardzo mi się podoba!

Pozdro!

Napisano
  • Autor

Wielkie dzięki za komentarze. Dla mnie skromnego elektryka/automatyka miłe słowa od takich sław to jak miód.

Poprawiam zgodnie z trafna sugestią Ani.

 

większy tu

f18c05265bdc9aad.jpg

Napisano

Fajna pracka, na początku jakoś nie byłem do niej przekonany, ale przyznam, że z postępem prac zmieniało się moje zdanie. Gratuluje ukończenia i jeszcze raz, naprawdę fajna praca. Pozdrawiam.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności