Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 47
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość George82
Napisano

Ostatni kadr powala... Gratuluje pracy!

Napisano

Co tu duzo pisac :) Bardzo ladnie. Mam pytanko. Jak uzyskales matowe szklo na pierwszym renderze?

Gość Raffaello
Napisano

trzeci render najbardziej mi się podoba, nie sugerując sie poprzednim postami!

świetna robota

najbardziej przeszkadza tam ta pani asystentka (psuje realizm jaki stworzyłeś)

Napisano

ant 3d - refract na szary ok 50%, fog color 0,6 na niebiesko, affect shadows. Zwiększasz subdivs żeby się pozbywać ziarna.

 

MaGuu - oświtlałem sunem i plejnami w okna, większość plaejnów to prawie białe światła, te którymi oświetlałem klatke schodową to

2 w oknach 240 243 243 oraz na suficie 255 234 169 no i tam są jeszcze lekko niebieskawe szkła.

 

death metal, masz racje co do tych przepaleń, trudno to było doświetlić dobrze :/

 

osbiście mi też się 3 render podoba najbardziej, sam się zdziwiłem rano że nawet nieźle wyszło :P bo przeważnie to klne. Dzięki wszystkim za commenty.

Napisano

Kub@: dzieki wielkie, i jeszcze raz gratulacje za projekt bo to kawal dobrej roboty

Napisano

Kurcze, oczy trudno od tego oderwać;) Nie powiem nic nowego, 3 jest the best, a panienka tylko tutaj szkodzi;) Robiłeś coś z kolorami w PS? Bo wyszły pięknie, soczyście.

Gratuluję pracy;)

Pozdr!

Napisano

Touch - tak poprawiałem kolorki, levels, saturation, gamma, highlights

 

pionix - prawie 2 tygodnie, z czego większość renderowania testowego,

te rendery u góry coś śrenio 11 h kazdy.

Napisano

...tak - ostatni render mi najbardziej sie podoba- co do szkla mlecznego to proponuje poproobowac z ustawieniem "glossiness" przy Refract - wartosc mniejsza od 1 daje szum na powierzchni :)

Gość George82
Napisano

fajne to szkielko... qmc?? moglbys przyblizyc ustawienia?

praca swietna!

Napisano

Kub@

 

czy moge spytac jak zrobiles te polprzezroczyste matowe szyby? gdybys mogl tak lopatologicznie to bylbym naprawde wdzieczny :) czy to da sie zrobic takze w mental rayu ??

Napisano

czy ten sreen pochodzi z material editor? a jezeli tak to w jaki sposob wejsc w te ustawienia.. nie wiem moze juz pora pozna ale nie umiem tego znalezc... znajac zycie pewnie patrze na to ale nie widze;)

Napisano
ustawienia szkła

 

http://img184.imageshack.us/img184/3883/clipboard02cv2.jpg

 

jeżeli chcecie uzyskać efekt jak u mnie , to albo subdivs gdzies na 50 ( dłuuuugi cczas renderu) albo rozmazac w gimpie/szopie blurem - polececam ten sposób. Mentala nie znam ale jestem pewein że się da, materiał to nic skomplikowanego.

 

 

 

dzieki wielkie w imieniu wszystkich:) napewno sie przyda . subdivs na 50 ..w pierwszym czy w drugim..:D:D

Napisano

NAwet fajny projekt tylko dziwi mnie to że na drugim renderze coś jes nie tak z laptopem. Gdyż na laptopie nie ma czarnego paska a na odbiciu w stole jest... co to jest? i te klepki na podłodze chba troche za duże...a opoza tym ok:)

Napisano

W sumie tak jak juz wyzej napisano technicznie jest bardzo dobre i te kolorki daja niezly klimat... Ale tak czepiajac sie [na sile:)] samego projektu to na 2. renderze ta szyba oddzielajaca pomieszczenia mogla by sie /uszkodzic/ od przesowanego fotela [bo tam malo miejsca jakos jest]. Ten szklany stol chyba masakrycznie drogi bedzie [taka duuuza tafla?] no i nie zazdroszcze pracy przy takim czyms [szklo jest zimne i nieprzyjemne] no i te odciski palcow po kazdym /spotkaniu/ szkoda mi osoby ktora bedzie to czyscila:) Szklane stoly fajnie wygladaja ale sa do kitu moim zdaniem:D Ale jak mowie, czepiam sie:D

Napisano

ten nowododany render - zworc uwage na 1 rzecz - po lewej stronie jest klatka schodowa ktora jest za szyba - w tej szybie odbija sie to co po prawej ale .... ale szafa ktora jest za szyba mleczna jest odbita jakby za nia nie byla

Napisano

sprawdzalem to na malej scence - jesli jest szyba matowa i za nia cos jest nie do konca widoczne , to przy czyms co odbija ta szybe ( np podloga lub inna szyba ) jesli depth jest na 1 to odbicie jest tak jakby nie bylo tej matowej , a jesli depth na wiecej to jest juz ok . renderek spoko , a to tylko przez przypadek , kiedys mialem podobny problem na maxie 5 za starych czasow . pozdrawiam




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności