Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

nie mam cierpliwości żeby coś w tym jeszcze poprawiać

max + vray

 

 

x1nv6.jpg

 

 

x2pr7.jpg

 

 

x3dc8.jpg

  • Odpowiedzi 47
  • Wyświetleń 9,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

mi sie podoba :) swietnie wyszła kolorystyka, troszke za duzy szum na pieerwszym renderze chyba :]

Napisano
  • Autor

no pierwszy liczyłem z qmc dwa następne z irr

Napisano

swietne, przyjemne dla oka ;)

babeczna jak manekin wyglada, ale kit z nia ;)

 

genialny kadr na ostanim renderze.

pozdr.

Napisano

No i jest pięknie.3 kadr zdjęcie. Mam nadzieję, że kiedyś też tak będę umiał.

Pozdrawiam.

Napisano

Ostatni kadr powala... Gratuluje pracy!

Napisano

Co tu duzo pisac :) Bardzo ladnie. Mam pytanko. Jak uzyskales matowe szklo na pierwszym renderze?

Napisano

Świetne wizualizacje, mógłbyś podać jakie ustawiłeś kolory świateł?

Napisano

Trzeci render powala, pierwszy jest "tylko" dobry, a 2-gi mi się wydaje przepalony i mi się nie podoba. Niemniej trzeci render powala. Gratki.

Napisano

trzeci render najbardziej mi się podoba, nie sugerując sie poprzednim postami!

świetna robota

najbardziej przeszkadza tam ta pani asystentka (psuje realizm jaki stworzyłeś)

Napisano
  • Autor

ant 3d - refract na szary ok 50%, fog color 0,6 na niebiesko, affect shadows. Zwiększasz subdivs żeby się pozbywać ziarna.

 

MaGuu - oświtlałem sunem i plejnami w okna, większość plaejnów to prawie białe światła, te którymi oświetlałem klatke schodową to

2 w oknach 240 243 243 oraz na suficie 255 234 169 no i tam są jeszcze lekko niebieskawe szkła.

 

death metal, masz racje co do tych przepaleń, trudno to było doświetlić dobrze :/

 

osbiście mi też się 3 render podoba najbardziej, sam się zdziwiłem rano że nawet nieźle wyszło :P bo przeważnie to klne. Dzięki wszystkim za commenty.

Napisano

Kub@: dzieki wielkie, i jeszcze raz gratulacje za projekt bo to kawal dobrej roboty

Napisano

Kurcze, oczy trudno od tego oderwać;) Nie powiem nic nowego, 3 jest the best, a panienka tylko tutaj szkodzi;) Robiłeś coś z kolorami w PS? Bo wyszły pięknie, soczyście.

Gratuluję pracy;)

Pozdr!

Napisano
  • Autor

Touch - tak poprawiałem kolorki, levels, saturation, gamma, highlights

 

pionix - prawie 2 tygodnie, z czego większość renderowania testowego,

te rendery u góry coś śrenio 11 h kazdy.

Napisano

kub@: jak możesz to rzuć screena ustawień tego szkła mlecznego... nie tylko ja się uciesze :P

Napisano

Super wizualki. Zwłaszcza pierwsza i ostatnia.

Ale bez modelu postaci i krzaka byłoby chyba lepiej :)

Napisano

...tak - ostatni render mi najbardziej sie podoba- co do szkla mlecznego to proponuje poproobowac z ustawieniem "glossiness" przy Refract - wartosc mniejsza od 1 daje szum na powierzchni :)

Napisano

piekna robota ! Swietnie to wyglada. JAkbys ubrudzil te poreczne (odciski paluchow itp) na ostatnim renderku powiedzialbym ze to zdjecie ;)

Napisano

Na pierwszym obrazku nieco za mocne światło, na drugim trochę też, a tak poza tym to poezja.

Napisano

1, 3 i 4 wypas.

Świetnie operujesz kolorem.

Napisano

surowe ale fajne :) mi się bardzo podoba. Niestety muszę powtórzyć po innych "3 kadr jest zaje... " wypass

Napisano

fajne to szkielko... qmc?? moglbys przyblizyc ustawienia?

praca swietna!

Napisano

Kub@

 

czy moge spytac jak zrobiles te polprzezroczyste matowe szyby? gdybys mogl tak lopatologicznie to bylbym naprawde wdzieczny :) czy to da sie zrobic takze w mental rayu ??

Napisano

czy ten sreen pochodzi z material editor? a jezeli tak to w jaki sposob wejsc w te ustawienia.. nie wiem moze juz pora pozna ale nie umiem tego znalezc... znajac zycie pewnie patrze na to ale nie widze;)

Napisano
ustawienia szkła

 

http://img184.imageshack.us/img184/3883/clipboard02cv2.jpg

 

jeżeli chcecie uzyskać efekt jak u mnie , to albo subdivs gdzies na 50 ( dłuuuugi cczas renderu) albo rozmazac w gimpie/szopie blurem - polececam ten sposób. Mentala nie znam ale jestem pewein że się da, materiał to nic skomplikowanego.

 

 

 

dzieki wielkie w imieniu wszystkich:) napewno sie przyda . subdivs na 50 ..w pierwszym czy w drugim..:D:D

Napisano

b.Fajne, najlepszy ostatni Render.

Intryguje mnie ten szum na suficie, jedyne co.

Napisano

NAwet fajny projekt tylko dziwi mnie to że na drugim renderze coś jes nie tak z laptopem. Gdyż na laptopie nie ma czarnego paska a na odbiciu w stole jest... co to jest? i te klepki na podłodze chba troche za duże...a opoza tym ok:)

Napisano

W sumie tak jak juz wyzej napisano technicznie jest bardzo dobre i te kolorki daja niezly klimat... Ale tak czepiajac sie [na sile:)] samego projektu to na 2. renderze ta szyba oddzielajaca pomieszczenia mogla by sie /uszkodzic/ od przesowanego fotela [bo tam malo miejsca jakos jest]. Ten szklany stol chyba masakrycznie drogi bedzie [taka duuuza tafla?] no i nie zazdroszcze pracy przy takim czyms [szklo jest zimne i nieprzyjemne] no i te odciski palcow po kazdym /spotkaniu/ szkoda mi osoby ktora bedzie to czyscila:) Szklane stoly fajnie wygladaja ale sa do kitu moim zdaniem:D Ale jak mowie, czepiam sie:D

Napisano

ten nowododany render - zworc uwage na 1 rzecz - po lewej stronie jest klatka schodowa ktora jest za szyba - w tej szybie odbija sie to co po prawej ale .... ale szafa ktora jest za szyba mleczna jest odbita jakby za nia nie byla

Napisano
  • Autor

haha odkopany stary topic z zamierzchłych czasów

delf 77 rzeczywiście, nigdy na to uwagi nie zwróciłem....

Napisano

sprawdzalem to na malej scence - jesli jest szyba matowa i za nia cos jest nie do konca widoczne , to przy czyms co odbija ta szybe ( np podloga lub inna szyba ) jesli depth jest na 1 to odbicie jest tak jakby nie bylo tej matowej , a jesli depth na wiecej to jest juz ok . renderek spoko , a to tylko przez przypadek , kiedys mialem podobny problem na maxie 5 za starych czasow . pozdrawiam

Napisano

ten tż niezły :D błędy już znasz więc nei bedę powtarzał ;P ale ten co teraz dałeś to kwintesncja tych wyżej :Dtylko pusto troche ;)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności