Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Bardzo ladne. Ja na koniec wrzucilbym hipohopowca/czlowieka ulicy siedzacego pod ta kolumna i troche ludzi w okolo :) byloby klimatycznie :)

  • Odpowiedzi 196
  • Wyświetleń 35,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ludzie wariat, no WARIAT wam mówię :)

Będzie front page coś mi się wydaje.

Napisano
Bardzo ladne. Ja na koniec wrzucilbym hipohopowca/czlowieka ulicy siedzacego pod ta kolumna i troche ludzi w okolo :) byloby klimatycznie :)

 

znając gust muzyczny mkk3a to żadnego hiphopowca tu nie będzie :D i bardzo dobrze :P

Napisano
znając gust muzyczny mkk3a to żadnego hiphopowca tu nie będzie :D i bardzo dobrze :P

 

...a szkoda :(

Napisano

mkk3a bardzo pyszny detal, tak jak tygryski lubia najbardziej. Rzadko tutaj do was zagladam, ale jak widze takie rzeczy to chyba czesciej bede przegladal ten dzial. Powodzenia :)

Napisano
  • Autor

o lol, takiej wazeliny w moim wątku, to chyba nigdy nie widzialem :) ale to dobrze, bo to bardzo motywuje i wiem ze moge liczyc zawsze na wasze szczerze komenty i jak tylko cos schrzanie, to zaraz mi to wypomnicie :)

 

co do tekstów ze to dopiero początek to chyba niektórych musze oswiecic - a mianowicie nie zamierzam robić całego ratusza, tylko to co bedzie widoczne w kadrze. kadr finalny bedzie podobny do tego co na ostatnim renderze. dla ludzi z wrocka (i znających rynek) napiszę, ze mniej wiecej widok spod mcdonaldsa.

 

^johny - juz mialem Ci odpisywać, ale Valery mnie uprzedził ;) jak coś, to tylko metalowcy

Napisano

 

co do tekstów ze to dopiero początek to chyba niektórych musze oswiecic - a mianowicie nie zamierzam robić całego ratusza, tylko to co bedzie widoczne w kadrze. kadr finalny bedzie podobny do tego co na ostatnim renderze. dla ludzi z wrocka (i znających rynek) napiszę, ze mniej wiecej widok spod mcdonaldsa.

 

szkoda.....

Napisano

no pięknie idzie. ale imo za wolno :> i rób cały, a nie tu taką prowizore chcesz nam odwalić ;)

pozro stary ;)

Napisano
  • Autor

całego nie bedzie, zrobienie ratusza to nie jest cel mojego życia :) poza tym nie narzekajcie, bo poza tym co ostatnio pokazałem, to bedzie jeszcze jedna sciana szczytowej z lewej strony, cały wykusz nad ktorym pracuję (dzis kolejny up) oraz wieża z tyłu (ją juz widzieliscie, ale na ostatnim renderze jej nie ma, bo zapomnialem właczyc Renderable a nie chciało mi sie jeszcze raz renderować - poza tym musze dokladnie obadac w ktorym miejscu powinna być)

 

ratuszw16fl1.jpg

Napisano
poza tym musze dokladnie obadac w ktorym miejscu powinna być

 

próbowałeś popytać się w urzędzie miejskim albo w samym ratuszu o plany?

kolega z niemiec który modelował katedrę kolońską dostał w ten sposób detaliczne plany budowli.

Napisano
  • Autor

hm, z tym że dokładnie, to moze nieco przesadzilem. przejde sie na rynek, policze kroki i w ten sposob wystarczy mi wiedziec, gdzie mniej wiecej bedzie wieża.

 

a o plany nie pytałem nikogo - zresztą teraz to i tak juz w zasadzie niepotrzebne, bo praktycznie modeling jest na ukończeniu. dokończę wykusz, ustawię wiezę, zrobie dach i potem tylko jakies drobiazgi, które wpadną mi do głowy.

Napisano

serwus :)

bardzo fajnie i szczegółowo. Pewnie zbyt szczegółowo - ale zbobyte doswiadczenie - bezcenne :)

pozdrawiam i życze powodzenia

Napisano

Podziwiam samozaparcie :D

Jestem bardzo ciekaw pierwszych ogólnych renderków.

We Wrocławiu byłem dwa razy i pamiętam, że ratusz mi się podobał (no i super dworzec macie, nie to co Poznański Główny- brrr ;) )

Powodzonka!

Napisano

no ślicznie:D teraz tylko rozwal co nieco, dodaj fume fx, rudne tekstury i czołgi:D

 

nie no teksturkami sie zadowole

Napisano
  • Autor

kolejny fragment wykuszu. cała scenka ma juz 88 tys. polygonów

 

ratuszw17fh4.jpg

Napisano

Świetnie to wygląda:D:D, ja bym tego nie teksturował :P, zostawiłbym goły model i ładnie go wyrenderował..... :)

Napisano

ETA co ty, no koniecznie teksturować, szkoda by było tak się namęczyć z modelingiem a potem nie ukończyć.

mkk3a nie słuchaj go.

Napisano

Wiesz Aniu, ja mam takie zboczenie, że strasznie lubie takie modele z mocnym detalem bez textur :P

Napisano

zboczeńców nie słuchajmy ;)

można zrobić to i to, jeden render bez tekstur a drugi z teksturami.

przy takim modelu i tak szkoda by było zaprzestać na jednym renderze, chociażby po to żeby pokazać z wszystkich stron.

Napisano
  • Autor

hehe, o wilku mowa - wlasnie w tej chwili siedze nad teksturkami. z grubsza zrobiłe hi-resową tex cegły na scianę główną (około 2100x1200px), teraz bede sie męczył z piaskowcem na gotyckie okno.

poza tym chcę troche porobic texturek, bo to bedzie dla mnie chyba nieco wieksze wyzwanie, niz to ciągle bawienie sie w modelowanie detali. a i tak zrobie tez na samym koncu render z nieoteksturowanym modelem

Napisano

To powodzenia w texturowaniu:P, swoją drogą przez ten wątek wieła mnie ochota i też jakis budynek pomodeluje :D

Napisano
  • Autor

kolejny apdejty będą juz z texturkami, modeling bede uzupełniał na bieżąco

 

ratuszw18xy3.jpg

Napisano

te duże półokrągłe elementy które podtrzymują balkonik bym zchamferowała, będzie ładniej.

Napisano
  • Autor

dosyc ścisle trzymam sie referek, wiec nie bede za bardzo kombinował i dodawał jakies innych elementów, jak np. chamfer na tych elementach. tam poza tym dojdzie pare ozdób - we wklęsłych miejscach bedą takie wijące się ozdoby (podobne do tych wyżej koło okna), a na wypukłych jakies 3 małe rzeźby.

a tak btw, to nie balkonik tylko wykusz :)

Napisano

bardzo ładny detal mam nadzieje ze tekstury tego nie zniszczą

trzymaj taki poziom do końca to będzie bombowa praca

Napisano
  • Autor

texturowanie caly czas jest w toku, ale jeszcze postanowilem poukladac wszystkie obiekty na miejscie i zrobic jeden zbiorczy render i tez pokombinowac z kadrem. mysle ze proporcje 1:1 bedą najlepsze, choc tutaj akurat bym liczył na zdanie osób umiejących lepiej dobierac kadry :)

propozycje, aby zrobić panoramę, odpadają, bo wtedy by przybyło co najmniej tyle samo modeling, co jest juz teraz.

oswietlenie na razie tylko prowizorycznie

 

generalnie w modelingu brakuje jeszcze:

-rynien

-rzezb do nich (musze zaimportowac z innego pliku)

-reszty dekoracji na wykuszu z lewej

-okienka nad wejsciem

-dachu :)

-okolice murku miedzy wejsciem a budynkiem z prawej

-sklepik na lewo od schodów

 

Pregierz i latarnie są ukryte, na razie nie wiedzialem dokladnie gdzie je wstawić.

 

całość ma około 96 000 polygonów

 

ratuszw19ni4.jpg

Napisano

fiu fiu. Potężna dawka pięknego modelingu.

Lecisz dalej z kosem;)

Powodzenia.

Napisano

Cudnie :D naprawdę mi się można tym zachwycić... :) Jak zrobisz dobre tekstury to bedzie full wypas :D:D

Napisano

Ładnie to wygląda nawet bez tekstur. Widziałem wcześniejszy Twój model wierzy ciśnień we Wrocławiu. Masz inne modele Wrocławia? hmm nie zastanawiałeś sie czasem aby użyć ich np do konkursu na spot reklamowym promujący Wrocław?

 

Pozdrawiam

Robert

Napisano

Bardzo ładnie :) Ciekawi mnie tylko na jakim ty to sprzęcie robisz bo mój to by juz dawno padł :)

Napisano
  • Autor

zaden wypasiony komp, Athlon 64bit 3000+, 512 ddr RAM oraz Radeon X700 256MB

ważne jest ukrywanie obiektów ktore mają duzo poly a nie są w danej chwili potrzebne, szczególnie gdy ma sie jednoczesnie włączonego photoshopa a w nim pare hiresów plików, bo własnie sobie rysuję teksturę. tak to juz jest z 512ram :/ w sumie juz dawno powinienem dokupic jeszcze z 1GB ale lenistwo wzięło góre :)

 

EDIT

już jakies teksturki :)

ratuszw20wi8.jpg

Napisano

nie wiem czy to moje zboczenie ale mnie bardziej zachwycają białe rendry gdzie widać dobrze formę modelowanego obiektu,

 

od kilku dni widzę świat w verteksach

 

fajne teksturki :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności