Skocz do zawartości

Silver Award: Himera


Rekomendowane odpowiedzi

vision3d_himera1_m.jpg

vision3d_himera2_m.jpg

vision3d_himera3_m.jpg

vision3d_himera4_m.jpg

vision3d_himera5_m.jpg

vision3d_himera6_m.jpg

vision3d_himera7_m.jpg

 

Witam. Przedstawiam takie oto koncepcyjne autko o nazwie Himera. Designerem nadwozia i elementów ramy jest Tadeusz Ciepły (www.wheels.net.pl), modellingiem i renderingiem zajalem sie ja. Calosc powstala w jakies 3 tygodnie. Jesli ktos bylby zainteresowany nabyciem tego autka, prosze smialo pisac do tego Pana;) mile widziane komentarze.

  • Confused 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 77
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Dzieki za liczne komentarze.

 

tadzio - pierwszy raz bawilem sie w modelowanie takich pasów takze efekt jaki jest taki jest, ale mimo to mysle ze calkiem niezle wyszly;)

 

Touch - ceny nieznam. Napewno konkurencyjna;) takze zapraszam na http://www.wheels.net.pl Tam napewno Ci dokladnie odpowiedza.

 

Freedom Fighter - bardzo dobre skojarzenia;)

 

Robertus - dorzucam dwa renderki, co do siatek to piszcie ktore fragmenty modelu was interesuja, gdyz czesto po uzyciu meshsmooth konwertuje do poly i dalej modeluje, takze musialbym sie cofnac do wczesniejszych plikow, aby cos zaprezentowac konkretnego.

 

g:j:r - napis jaknajbardziej w dobrej pozycji;)

 

pixelangel, tadzio - dokladnie... max + vray;)

 

Gavreel - lakier 'standardowy' (fresnel w odbiciach), klucz tkwi w tym nie jaki jest lakier a co on odbija, a tu z kolei uzylem jednego vray light + jeden zwykly 'spot' wylacznie zeby wzmocnic odbicia (bez diffuse)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najpierw lapie bryle glowna, dodaje meshsmooth. Jak juz uznam ze jest ok konkwertuje do poly i wtedy na gestszej siatce robie detale w postacie wyciec na swiatla, wloty, maske, bagaznik itd. i znow meshsmooth. Taka moja technika;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najpierw lapie bryle glowna, dodaje meshsmooth. Jak juz uznam ze jest ok konkwertuje do poly i wtedy na gestszej siatce robie detale w postacie wyciec na swiatla, wloty, maske, bagaznik itd. i znow meshsmooth. Taka moja technika;)

 

kurcze fajna technika :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

super wyszło, modeling, rendering wszystko na wysokim poziomie

 

technika ta jest bardzo dobra i wygodna, też jej używam zwłaszcza tam gdzie są owalne kształty, na gęstszej dobrze ułożonej siatce nie powstają bugi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już od bardzo dawna nie widziałem konceptu który by mi się podobał. Tutaj jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Naprawde śliczna linia i wygląd ze wszystkich stron. Gdyby nie rurki zabezpieczające to była by perfekcja ;).

 

Model i rendering także fajne. Wnętrze troszke jakby odstaje, ale i tak jest dobrze. Gratuluje modeliku i renderów. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pecet - wyjales mi to z ust!:)

 

AGmakonts - piona za spostrzegawczosc;) spawy to dosc prosta sprawa, prevka powinna wyjasnic:)

 

touch - dorzucam siatke przed pierwszym meshsmoothem.

 

siatka3bg2.jpg

 

 

siatka4vr6.jpg

 

dzieki za liczne komentarze:)

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykonanie fury jest po prostu profesjonalne a sam design też przypadł mi do gustu.Bardzo fajnie że dzielisz się swoimi trikami i pokazujesz technikę bo jest się od kogo uczyć.Projektant samochodu wiedział do kogo się zwrócić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności