Skocz do zawartości

Silver Award: Honda CR-V


Rekomendowane odpowiedzi

vision3d.jpg

 

Witam:) Taki oto renderk, ktory powstal na potrzeby pewnej animacji:) Jak sie uporam z aktualnym projektem, postaram sie dorenderwoac inne ujecia. Model powstal w jakies 3 dni, wiec zapewne bugi jakies jeszcze ma (co i pewnie wylapia bardziej wyczulone oczy;) ). Do oswietlenia uzylem jedengo glownego swiatelka vrayowego ustawionego nad autikeim i kilku oswitlajaacych otoczenie, reszta to za zabawa kontrastem, jasnoscia i exposure control. Za tlo posluzyla mi fotka znaleziona w necie:) pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 55
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Ciesze sie ogromnie, ze sie podoba:) Chlopaki potraficie podbudowac i zmotywowac do ciezkiej pracy:) dzieki wielkie. Co do matowych i nieprzezroczystych szyb.... niestety jak to zwykle u mnie bywa model byl potrzebny na juz, takze wnetrza nie bylo kiedy zrobic, chocby najprostszego.... Jutro postaram sie wstawic jakies screeny studia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vision czy jet szansa zobaczyć siatkę?

 

Tak żeby nie być bezpośredni to spytam czy po zrobieniu takiego samochodu stać się na:

1. Średni komputer

2. Rewelacyjny komputer

3. Najtańszego fiata

4. Mieszkanie w WW

 

Mniej więcej jakie widełki cenowe obowiązują za taką jakość?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehehe, no raczej taki mocno sredni komputer;) niesety jest to projekt z cyklu inwestycja w przyszlosc... moze dzieki niemu uda sie wskoczyc na wyzszy poziom cenowy:)

 

A wracajac do cr-v:

 

Na poczatek ogolny wyglad sceny, natezenie swiatel to okolo 5-7 dla sferycznych i okolo 1.2 dla tego nad autkiem.

 

crv1ld1.jpg

 

 

Podglad niekorych ustawien (jak latwo zauwazyc do lakieru nie wzialem jakichs kosmicznych ustawien, bo uwazam ze najwazniejszy jest stworzony environment):

 

crv3yn7.jpg

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oz ty w morde jeza:D profeska, pieknie sie refleksy ukladaja no i te oponki, powiedz co zes z nimi z zrobil, bo wygladaja jak wklejone:D czyzby to zasluga swiatel?;> aha i widze ze masz tam pare efektow doadanych, latwiej jest tam edytowac kolory, contrast itp niz w PSie? pozdro 5+

fajnie ze sie dzielisz ustawieniami:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JohnZi - material opon dosc standardowy: romzyte refleksy + displacement, wiec to chyba zasluga swiatel:) Co do efektow... powiedzmy ze tym razem chcialem sprawdzic jak sie spisza te maxowe:)

 

krzysiek_gfx - tak, alles w 3ds maxie + montaż w PS. Jesli chodzi o mapke w diffuse to jest to falloff z dwoma odcieniami szarosci.

 

D4D4L - od razu na polygonal do tego czeste konwertowanie na poly po dodadaniu meshsmooth... adres do portfolio mam w profilu.. zapraszam;)

 

pionix - w color mapingu ustawilem na HSV exponential, ale juz bez zmiany natezen, nadrobilem to wlasnie exposure control... przynajmniej tak mi sie wydaje;)

 

dzieki wielkie za komentarze!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności