zgred Napisano 26 Listopad 2007 Autor Napisano 26 Listopad 2007 dzieki tomuś. Czekam na wiecej komentarzy.
patry Napisano 26 Listopad 2007 Napisano 26 Listopad 2007 Fajne, ale kurde... jakoś mi to na low-poly wygląda :/ Sam nie wiem dlaczego... tekstury i shadery przykrywają chyba cały detal :) Pokaż no szary model :) Jeśli tam na prawdę jest detal, a nie tylko tex + bump to dostaniesz ode mnie 4 gwiazdki :P
Vorek Napisano 26 Listopad 2007 Napisano 26 Listopad 2007 całkiem spoko :) bardzo jestem ciekaw jakby wyglądał w ruchu.
zgred Napisano 26 Listopad 2007 Autor Napisano 26 Listopad 2007 Fajne, ale kurde... jakoś mi to na low-poly wygląda :/
mrkrzysiek Napisano 26 Listopad 2007 Napisano 26 Listopad 2007 robot bardzo fajny ładne textury i materiały, ale dwie rzeczy mi się nie podobają otoczenie i ta szyba zielona na przedzie,
kamil.ochel Napisano 26 Listopad 2007 Napisano 26 Listopad 2007 świetny ;) łączenie podłogo ze ścianą leży
Orangegraphics Napisano 26 Listopad 2007 Napisano 26 Listopad 2007 supaeraśnie bajeraśnie, tylko główeczce poskapiłeś detalu. ale picuś;*
zgred Napisano 27 Listopad 2007 Autor Napisano 27 Listopad 2007 dzieki za pozytywne komentarze :) Planuje zrobic jakas scenke z tym i innym robotem ktorego kiedys na forum pokazywalem w wipie.
arch515 Napisano 28 Listopad 2007 Napisano 28 Listopad 2007 zaje fajne materialy !!! może jakis totek ;d;d jeszcze raz..super...pozdrawiam.
Fargate Napisano 28 Listopad 2007 Napisano 28 Listopad 2007 -W niektórych miejscach jest plastelinowo. -Podnośnik hydrauliczny wygląda jak jedna bryła (tzn nie może wykonać ruchu) -Otwór w broni mógłbyś zrobić :) ale w sumie to detale więc nie musisz koniecznie poprawiać :) tex jest całkiem niezły (mam wrażenie że jest tylko diff, jeśli tak to zrób jeszcze speculara do niego bo na to zasługuje ) oświetlenie wygląda pozytywnie, z początku myślałem że robocik jest w zamkniętym pomieszczeniu (korytarz, albo coś) ale odbicia na kloszu "od przednich świateł" twierdzą że to jednak otwarta przestrzeń :) Cała pracka jest całkiem niezła, troszke detalu i jescze szczypta zabawy ze scenką i miał bym fajną tapete na pulpit :D
Touch Napisano 28 Listopad 2007 Napisano 28 Listopad 2007 Nieźle, nieźle;) W końcu cosik nowego. Pomyślałbym jednak nad 'rozświetleniem' tego pojemnika z płynem w tylnej części robota, jak i nad ciekawym 'zagospodarowaniem', a w każdym razie nad rzuceniem nieco więcej światła na przednią szklaną kopułę. Pozdrawiam Gratuluję pracy i pomysłu;)
keraj37 Napisano 28 Listopad 2007 Napisano 28 Listopad 2007 Rzadzisz! Kompletny profesjonaliszm. Pozdro!
animator Napisano 29 Listopad 2007 Napisano 29 Listopad 2007 superoskie fajnie by wyglądał ten mechanizm w ruchu polecam™
pionix Napisano 29 Listopad 2007 Napisano 29 Listopad 2007 bardzo ładny model. Miło się go kontempluje ;)
zgred Napisano 29 Listopad 2007 Autor Napisano 29 Listopad 2007 fajnie by wyglądał ten mechanizm w ruchu nad animacja nie mam co myslec nawet bo 1024 *786 sie renderowal 1 h 15 minut, nawet jakbym wyrenderowal animke w duzo mniejszej rozdzialce to komp by z tym walczyl chyba z tydzien.
Cerebrate Napisano 30 Listopad 2007 Napisano 30 Listopad 2007 Kurcze zawsze chciałem coś takiego stworzyć. Jedyne co mi sie w oczy rzuca to mapowanie tych kabelków- no to ze widać załamania - myślę ze spline by te problemy rozwiązał - no i potem wygodniejsze do ewentualnej animacji. pozdrawiam
zgred Napisano 30 Listopad 2007 Autor Napisano 30 Listopad 2007 Jedyne co mi sie w oczy rzuca to mapowanie tych kabelków- no to ze widać załamania - myślę ze spline by te problemy rozwiązał - Albo na prostym kabelku zmapowac a pozniej poprostu wyginac. Jest jak jest, juz pracuje nad inna praca, ta porzucilem i nic nie zmieniam :) Mozna przyjac ze to czym jest opleciony kabel czas zniszczyl :P
Shogun 3D Napisano 30 Listopad 2007 Napisano 30 Listopad 2007 Hmmm... a mnie to troszkę plagiatem śmierdzi...
Orangegraphics Napisano 30 Listopad 2007 Napisano 30 Listopad 2007 noooo... rzeczywiście. to dużo ujmuje pracy prezentowanej w tym wątku...
Shogun 3D Napisano 30 Listopad 2007 Napisano 30 Listopad 2007 Nie. O inspiracji się wspomina, bo bez tego - to jest plagiat.
carlosss Napisano 1 Grudzień 2007 Napisano 1 Grudzień 2007 e tam plagiat, wzór i tyle :P bardzo ładnie :)
deshu Napisano 1 Grudzień 2007 Napisano 1 Grudzień 2007 wlasnie od jakiegos czasu sobie projektuje takie cos. podoba mi sie
Kedzior Napisano 2 Grudzień 2007 Napisano 2 Grudzień 2007 gratki, swietny klimacik, zawsze chcialem cos kolo tego zrobic ;),
Levus Napisano 2 Grudzień 2007 Napisano 2 Grudzień 2007 Pamiętam z wipa chyba, bardzo fajnie wyszedł robocik!
Fr3d3k Napisano 2 Grudzień 2007 Napisano 2 Grudzień 2007 robocik daje rade ! przez te gąsienice przypomina mi Johnny'ego 5 z "Krótkiego spięcia" Bajer! Hmmm... a mnie to troszkę plagiatem śmierdzi... [...]O inspiracji się wspomina, bo bez tego - to jest plagiat. jo Cie prosza ...nic juz nie pisz :)
stone Napisano 4 Grudzień 2007 Napisano 4 Grudzień 2007 facet to jest boskie render cały a tekstury jak świetnie dobrałeś a nie wspomnę już o detalach, których tu nie brakuje dużo pracy -> piękne wyniki GRATULUJĘ także chęci
soshka.cg Napisano 18 Październik 2008 Napisano 18 Październik 2008 modeling - pro teksturki materiały- pro. Bardzo mi się podoba pozdro
Rekomendowane odpowiedzi