Napisano 26 Listopad 200717 l Fajne, ale kurde... jakoś mi to na low-poly wygląda :/ Sam nie wiem dlaczego... tekstury i shadery przykrywają chyba cały detal :) Pokaż no szary model :) Jeśli tam na prawdę jest detal, a nie tylko tex + bump to dostaniesz ode mnie 4 gwiazdki :P
Napisano 26 Listopad 200717 l robot bardzo fajny ładne textury i materiały, ale dwie rzeczy mi się nie podobają otoczenie i ta szyba zielona na przedzie,
Napisano 27 Listopad 200717 l Autor dzieki za pozytywne komentarze :) Planuje zrobic jakas scenke z tym i innym robotem ktorego kiedys na forum pokazywalem w wipie.
Napisano 28 Listopad 200717 l zaje fajne materialy !!! może jakis totek ;d;d jeszcze raz..super...pozdrawiam.
Napisano 28 Listopad 200717 l -W niektórych miejscach jest plastelinowo. -Podnośnik hydrauliczny wygląda jak jedna bryła (tzn nie może wykonać ruchu) -Otwór w broni mógłbyś zrobić :) ale w sumie to detale więc nie musisz koniecznie poprawiać :) tex jest całkiem niezły (mam wrażenie że jest tylko diff, jeśli tak to zrób jeszcze speculara do niego bo na to zasługuje ) oświetlenie wygląda pozytywnie, z początku myślałem że robocik jest w zamkniętym pomieszczeniu (korytarz, albo coś) ale odbicia na kloszu "od przednich świateł" twierdzą że to jednak otwarta przestrzeń :) Cała pracka jest całkiem niezła, troszke detalu i jescze szczypta zabawy ze scenką i miał bym fajną tapete na pulpit :D
Napisano 28 Listopad 200717 l Nieźle, nieźle;) W końcu cosik nowego. Pomyślałbym jednak nad 'rozświetleniem' tego pojemnika z płynem w tylnej części robota, jak i nad ciekawym 'zagospodarowaniem', a w każdym razie nad rzuceniem nieco więcej światła na przednią szklaną kopułę. Pozdrawiam Gratuluję pracy i pomysłu;)
Napisano 29 Listopad 200717 l Autor fajnie by wyglądał ten mechanizm w ruchu nad animacja nie mam co myslec nawet bo 1024 *786 sie renderowal 1 h 15 minut, nawet jakbym wyrenderowal animke w duzo mniejszej rozdzialce to komp by z tym walczyl chyba z tydzien.
Napisano 30 Listopad 200717 l Kurcze zawsze chciałem coś takiego stworzyć. Jedyne co mi sie w oczy rzuca to mapowanie tych kabelków- no to ze widać załamania - myślę ze spline by te problemy rozwiązał - no i potem wygodniejsze do ewentualnej animacji. pozdrawiam
Napisano 30 Listopad 200717 l Autor Jedyne co mi sie w oczy rzuca to mapowanie tych kabelków- no to ze widać załamania - myślę ze spline by te problemy rozwiązał - Albo na prostym kabelku zmapowac a pozniej poprostu wyginac. Jest jak jest, juz pracuje nad inna praca, ta porzucilem i nic nie zmieniam :) Mozna przyjac ze to czym jest opleciony kabel czas zniszczyl :P
Napisano 30 Listopad 200717 l noooo... rzeczywiście. to dużo ujmuje pracy prezentowanej w tym wątku...
Napisano 2 Grudzień 200717 l robocik daje rade ! przez te gąsienice przypomina mi Johnny'ego 5 z "Krótkiego spięcia" Bajer! Hmmm... a mnie to troszkę plagiatem śmierdzi... [...]O inspiracji się wspomina, bo bez tego - to jest plagiat. jo Cie prosza ...nic juz nie pisz :)
Napisano 4 Grudzień 200717 l facet to jest boskie render cały a tekstury jak świetnie dobrałeś a nie wspomnę już o detalach, których tu nie brakuje dużo pracy -> piękne wyniki GRATULUJĘ także chęci
Napisano 18 Październik 200816 l modeling - pro teksturki materiały- pro. Bardzo mi się podoba pozdro