Ania Napisano 23 Grudzień 2007 Napisano 23 Grudzień 2007 U mnie też dym wygląda zbyt czarny, podobnie jak górna część komina. Po co modelowałeś otwory w kominie skoro będą zasłonięte dymem? Fanatyzm? U innych by mnie nie zdziwiło, ale u ciebie miałam wrażenie że oszczędzasz poligonów dlatego się dziwię.
Fr3d3k Napisano 23 Grudzień 2007 Napisano 23 Grudzień 2007 coś pięknego ..modeling miażdży ! jedziesz dalej z tym !
eco Napisano 23 Grudzień 2007 Napisano 23 Grudzień 2007 ... jak zykle jestem pod wrazeniem :) - fajnie to wyglada choc rzeczywiscie miejscami nieco zbyt widac kanty na zaokragleniach/ lukach - mozliwe ze nie bedzie to widoczne w koncowej scenie -wstukalem sobie Yamato w google zeby zobaczyc ile zabawy jeszcze przed toba- swoja droga swietna strona bo modele robia wrazenie :) http://www.3dhistory.de/index-frameset_e.htm http://www.de1939a1945.bravepages.com/tecnicos/023acorazadoyamato.htm
KoMic Napisano 23 Grudzień 2007 Autor Napisano 23 Grudzień 2007 Ania--> hehe zastanawialem sie nad tym, serjo serjo. Doszedlem do wnoskow ze nie wiem jak dokladnie pokryje dym otwor wylotowy, przez to czesc kratki bedzie widoczna, dlatego postanowilem wykonac ja cala skoro i tak juz ja musze zrobic. Fr3d3k--> dzieki: ] eco--> w razie czego zawsze moge pojechac MSem jesli bedzie taka potrzeba: ], jesli chodzi o linki to pierwszy znam, koles to fanatyk wzrowowal sie na modelu ktory jest w Kure,( zreszta ja tez w sporej mierze sie na nim wzrouje).Yami mial kilka modernizacji i sa rozbierznosci. NP moja bibla jest "Anatomy Of the Ship- The Battleship Yamato" Pana Janusza Skulskiego. Drugi link ktory podales raczej sie nie nadaje do niczego. Problem w roznych szkicach rysunkach i modelach polega na fantazji autorow, czesto sa to takie rozbieznosci ze az smiech bierze: ]. Raport z dzisiejszego popoludnia, dlubie dalej nadbodowki srodokrecia oraz dorabiam drobiazki takie jak pociski/luski do 127mm, skrzynie z amunicja do 25mm, oraz worki z piachem. rozjasnilem komin.
eco Napisano 23 Grudzień 2007 Napisano 23 Grudzień 2007 no nie wiem czy MS to byloby obre rozwiazanie :) hehe - co do roznic i wersji to masz racje i jezeli masz monografie to faktycznie nie ma co szukac dodatkowo :)- mimo wszystko wrzuce jeszcze to: http://digilander.libero.it/pentiumII/index2.htm -foto planu filmowego do filmu Yamato http://home.t00.itscom.net/nautilus/yamato/index.html http://www.oshipee.com/omami/e-photo-yamatomovie-set.htm http://www.eigasuki.net/yamatoengver.html
KoMic Napisano 26 Grudzień 2007 Autor Napisano 26 Grudzień 2007 eco, dzikuje za linki, bardzo fajne, : ], choc ja na filmie yami bym sie mocno nie wzorowal, pierwsza sprawa to te schodki ( znajduja sie pod mostkiem kapitanskim, w filmie rekroci wbiegali nimi aby zobaczyc swoje miejsce na okrecie) tak naprawde nigdy ich nie bylo, ale na filmie fajnie to wyglada: ], mimo wszytko dzikuje: ] PS jutro(czyli dzis tylko ze z rana) wrzuce caly FCS ktory dzis(czyli wczoraj) zrobilem( mam wszystkie elementy, ostra sraczka: ])
Destroyer Napisano 26 Grudzień 2007 Napisano 26 Grudzień 2007 jutro (czyli dziś :) ) od samego rana (czyli jak już nie będzie chiało mi się spać :P) będe czekał na to co wrzucisz :D nie wiem co to bo skrót nic mi nie mówi ale wiem że będzie dobre :D cheers!
KoMic Napisano 26 Grudzień 2007 Autor Napisano 26 Grudzień 2007 hehe, to 'sam ranek' wypadl dopiero teraz: ] FCS-fire control system czyli system namierzania ognia artylerii PS wiem ze patrzac sie na dziob okretu to z lewej strony ma byc czerwone to cos czgo nazwy nie mam a jest zielone: ]( hehe moze ktos zrozumie o co mi biega: ]) 1
SoAd Napisano 26 Grudzień 2007 Napisano 26 Grudzień 2007 This is the weapon of mass production :p Idzie świetnie!
mateusz_s Napisano 26 Grudzień 2007 Napisano 26 Grudzień 2007 no fajnie wyglada :) z daleka napewno calosc bedzie zajebiaszcza :)
Ania Napisano 29 Grudzień 2007 Napisano 29 Grudzień 2007 I co tu powiedzieć? Za mało się znam żeby wytykać błędy, całość wygląda świetnie. Ale to zielone tam powinno być czerwone.
KoMic Napisano 30 Grudzień 2007 Autor Napisano 30 Grudzień 2007 hehe, Ania dobry wzrok ale nie czytamy postow:P, w poprzednim napisalem o tym; ] Srodbudowki sa na wykonczeniu, brakuje jeszcze olinowania dzial ludzi i calego tego syfu. Pozdro i zycze udanego nowego roku, mnóstwa prac i awardow; ]
kliment woroszyłow Napisano 30 Grudzień 2007 Napisano 30 Grudzień 2007 robi sie coraj fajniej..masz jakis pomysł na kompozycje, moze jakis szkicyk? ( nie musi byc taki pro jak u jarasa) :)
KoMic Napisano 30 Grudzień 2007 Autor Napisano 30 Grudzień 2007 kliment hehe, wyprzedziles mnie: ], i nie uwierzysz. Wlasnie mam juz na czym pokazac o co mi sie rozchodzi i wykonalem rozne takie smakie teoretyczne kardy. :] no to tak, po kolei. Planuje zrobic cos w tym stylu jak pisalem kadr za bombowcem wlasnie zwolniona bomba dynamicznie duzo brudu smrodu i takie tam jak lubie robic: ] Problemy sa nastepujace. Pierwszy i zdecydowanie najwazniejszy to kard, zlapie caly okret to gow..(nic) nie bedzie widac, wiec pradwopodobnie nie zdecyduje sie na objecie calego okretu tak jak planowalem, kolejny problem to rozmieszczenie elementow tak aby nagle sie nie okazalo ze tak wlasciwie niewiadomo o co chodzi. zreszta sami widzicie co i jak sobie wyobrazilem milo by bylo gdyby ktos kumaty podpowiedzial jak sie kardruje i poprawnie robickompozycje, bo ja amatorszczyzna jestem: ] widok na caly okret, jednym slowem widac wszytko i nic za razem: ] jeszcze bardziej przyciety (ile modelowania mi odpada hehehehe:] ) i tak tam sobie bez celu
SoAd Napisano 30 Grudzień 2007 Napisano 30 Grudzień 2007 Szczerze to wersja 'tak tam sobie bez celu' mi się nabardziej podoba :)
Fr3d3k Napisano 30 Grudzień 2007 Napisano 30 Grudzień 2007 nooo ...ostatni jest super ..eno po co ten dof ...i te dziala chyba powinny byc wszystkie w jedna strone ..to raczej nie na samoloty jest :) a tak dodasz jakiegos samolota na pierwszy plan, kilka z tyłu i jestes ozłocony :) No nie moge sie napatrzec..naprawde coś pieknego pozdr
jaras Napisano 30 Grudzień 2007 Napisano 30 Grudzień 2007 ostatni jest najciekawszy - poszukaj jedynie jakiegoś lepszego ujęcia żeby pokazać skalę obiektów - tych żołnierzyków przy działach koniecznie pokaż - takiego okrętu w całości nie pokazesz i proponuję Ci znaleźć najlepszy kadr do scenki i skupić się na wymodelowaniu tylko tego co widać :)
polka dot Napisano 30 Grudzień 2007 Napisano 30 Grudzień 2007 http://img140.imageshack.us/img140/1238/052pg5.jpg świetne
streaker Napisano 30 Grudzień 2007 Napisano 30 Grudzień 2007 Hiehiehie... kiedyś robiłem podobny temat, ale wtedy przeceniłem swoje możliwości ;) W każdym razie powodzenia życzę i będę zaglądać, bo zapowiada się interesująco :)
kliment woroszyłow Napisano 30 Grudzień 2007 Napisano 30 Grudzień 2007 KoMic ostatni jest super..tez sie nie moge napatrzec...bedzie sie działo oj bedzie... jak mówi jaras, poszukaj jeszcze ujęcia i na nim skup siły.
Destroyer Napisano 31 Grudzień 2007 Napisano 31 Grudzień 2007 wow super!!! ostatni najbardziej mi się podoba miodzio :)
KoMic Napisano 31 Grudzień 2007 Autor Napisano 31 Grudzień 2007 dziekuje za zainteresowanie, tylko ze. Co z moim konceptem?, hehe ostatni renderek wrzucilem bo faktyczni efajnie wyglada, ale ciezko mi bedzie tu uchnac zalozenia wygladu sceny, no nic musze to przemyslec. moze faktycznie zrezygnuje z tego od gory. jest tylko 1 problem, cala sena byla przygotowywana pod ujecie od gory. mowie tu o nisko budżetowych modelach. ehhh mam tera zniezly orzech do zgryzienia,. pozdrawiam i dziękuje: ]
eco Napisano 1 Styczeń 2008 Napisano 1 Styczeń 2008 ...moze trzeba wrocic do tematu bitwy i wychodzic od niego- wydaje mi sie ze szczegolowosc statku i tak bylaby ok nawet dla kadru podobnego do tego pokazanego na ostatnim renderze- mozna zmodyfikowac nieco zalozenie. Po pierwsze jak w Twoim temacie pracka ma pokazywac swego rodzaju odwet za Pearl Harbor zatem trzeba Yamato pokazac jako ofiare. Niszczyciel padl pod atakiem samolotow wiec to tez Bohaterowie tej sceny. Moze ona pokazywac ostatnie chwile Yamato- czyli statek przechylony juz na (lewa?) burte rozpaczliwie odpierajacego ataki samolotow. Kard jakis dosc niski- moglby przedstawiac dwa lub jednego Hellcata atakujacego stanowiska ogniowe wzdluz burty- woda bliska wdarciu sie na poklad - dodatkowo snopy wody od uderzajacych torped (Yamato sporo ich uderzen wytrzymal) ogolnie kadr powinien dawac spojrzenie na niebo gdzie roiloby sie od wybuchow, samolotow i smug pociskow- oczywista ze to takie ogolne spojrzenie ;)
KoMic Napisano 1 Styczeń 2008 Autor Napisano 1 Styczeń 2008 hehe, Eco, tak to wlasnie sobie tez wyobrazam, beda wybuchy, beda pociski, beda trupy samoloty i to wszytko co napisales: ], kwestja tylko zlapania tego fajnego ujecia, szczerze mowiac mecze sie z tym juz z 2 dni, ciagle nie daje mi to spokoju, zrobilem kilka prob z ujeciami. napewno nie moze byc to widok od tylu, przetestowalem to, dymy i caly ten syf leci wlasnie do tylu, dlatego musi byc to jakis widok od frontu pierwszy jakis rozsadny pomysl byl taki, ale aby mialo to jakikolwiek sens fizyczny to widok musialby byc znacznie oddalowy, wowczas widz moglby sadzic ze ma widok z samolotu. nastepne olsnienie to taki widok, okret bylby w centrum zajmowalby wieksza cesc kadru, moglbym dzieki temu ikazac dokladnie dramat jaki rozegral sie na pokladzie, wybuchy, krew, trupy. rozne ujecia, wydaje mi sie ze pionowy jest najfajniejszy To samo tylko bardziej od gory, mozna by tu w lewej strony co jest troche wody wrzucic jakis wybuch do nietrafionej bomby
Adek_CG Napisano 1 Styczeń 2008 Napisano 1 Styczeń 2008 ostatni moim zdaniem najlepszy, ale wydaje mi sie ze mozesz znalesc jescze lepszy kadr od tego co masz teraz, w tych prackach wczesniej co postowales ostatni kadr wydaje sie byc duzo bardziej dynamiczny
eco Napisano 2 Styczeń 2008 Napisano 2 Styczeń 2008 ...problemem jest to ze wiekszosc z tych dramatycznych rzeczy dziala sie wlasnie przy nadbudowkach czyli w srodkowej czesci okretu- w sytuacji kiedy chcesz pokazac co sie tam dzialo ale z odleglosci by nie musiec modelowac w high poly ludzi itp to faktycznie nieco sie zaweza mozliwosc kadrowania- ale i tak mi sie bardziej widzialo ujecie, ktore pokazywales poprzednio ( to "przypadkowo" zrobione) bo byl statek, ktory robil fajna perspektywke no i bylo sporo miejsca na niebo gdzie powinno sie roic od wybuchow itp podaje tez linka do kilku screenow z siakiegos symulatora- niektore ujecia samolotu daja ciekawa mozliwosc kombinowania z tlem http://www.screenshotartist.co.uk/CWDT_hellcat.htm
Loki Napisano 2 Styczeń 2008 Napisano 2 Styczeń 2008 jesli moge zasugerowac, to ja poszedl bym tropem tego ujecia ktore sie podobalo ludziom przedtem, i zrobil cos takiego: jakis ladny wybuch tam gdzie tak ladnie namalowalem (haha) i nadlatujący samolot zostawiający slad (jakis płonący japonski kamikaze scigany przez 1-2 amerykanskie mysliwce ) jednym slowem kupa dymu, ognia i wybuchów :) no i jakies zagospodarowanie prawej strony by sie przydalo (moze rufa 2 okrętu?) jakos tak - jakby co to ja nic nie mowilem- praca juz mi sie podoba - czekam na kontynuację :)
KoMic Napisano 2 Styczeń 2008 Autor Napisano 2 Styczeń 2008 Dzieki chlopaki za proby pomocy mi: ], narazie jestem troszeczke confused: ] Loki-->hehe powiedz mi ten ladny wyboch to w miejscu zoltego?, hehe a co zostanie widoczne z tego okretu, chyba tylko artylerja glowna bo reszt abedzie w dymach: ], dzieki jakis pomysl, ale ten wydaje mi sie nie trafiony wzgledem tego co chce ukazac, ( bo sam w sobie nie jest zly: ]) kolejna sprawa to watek historyczny podczas zatapiania Yamiego w powietrzu nie bylo ani jednej maszyny japonskiej. Na obecna chwile z kadrem sie jeszcze wstrzymam,(brak pomyslu) widze ze sie podoba wam to ujecie, mi w sumie tez, ale niestety nie spelnia ono zalozen, ehhh zreszta sam nie wiem, nic nie wiem, nie wiem, nie wiem nie wiem.... dlatego wziolem sie za modernizowanie kadlubu aby nie topic czasu. w tym miejscu naleza sie szczegolne podziekowania dla Andrzeja1964 w uzyskaniu bryly: ] THX
hcpiter Napisano 3 Styczeń 2008 Napisano 3 Styczeń 2008 Swietne modele i detale ! Najwazniejsze chyba tutaj zeby ustawic dobra perspektywe, duuuzo detali !
Loki Napisano 3 Styczeń 2008 Napisano 3 Styczeń 2008 hehe fakt, nie wdziąłem pod uwagę tego ze dym zasłoni całą pracę :) - ale generalnie to ustawienie kamery (lub podobne) ma duzy "dynamizm" jesli mogę się tak wyrazić - generalnie ja poszedł bym własnie w tym kierunku, nie pokazania całego okrętu, ale jakiegoś momentu fajnego. tak czy tak, czekam niecierpliwie na postępy, jest szansa na clay render tak 1600x1050 ? (z jakims fajnym ujeciem) - byla by moja nowa tapeta jak znalazł :)
Ania Napisano 3 Styczeń 2008 Napisano 3 Styczeń 2008 Komic nie rezygnuj z dobrego ujęcia. Ujęcie "bez celu" z posta #67 jest najlepsze, szłabym w tym kierunku. Domodeluj kilka detali całkiem z przodu i będzie dobrze. Zawsze można zapodać dodatkowe renderki ukazujące detale wymodelowane gdzie indziej przed ustaleniem kadru.
Frankot Napisano 3 Styczeń 2008 Napisano 3 Styczeń 2008 Jestem tego samego zdania co Ania. Ten kadr "taki sobie bez celu" z post #67 jest najlepszy z dotychczasowych.
RA Napisano 3 Styczeń 2008 Napisano 3 Styczeń 2008 Świetny modeling. :) Co do kadru, to może już to zrobiłeś, ale napiszę i tak. Warto klasycznie skądś kadr zer..., czyli skopiowac odpowiedni z jakiegoś pudełka modelu do sklejania. Tam są czasem na prawdę soczne kadry.
Orangegraphics Napisano 3 Styczeń 2008 Napisano 3 Styczeń 2008 co by tu powiedzieć. idź w dynamike. uchwycenie chaosu, chwili. może wspomniany bez celowy kadr i do niego baaardzoooo dużo detali i smaczków. niech to będzie praca w której po chwili się wszystko widzi. taki celowy chaos. duuużo dymu, ludzie wylatujący za burty, samoloty spadające do może, mogą być low poly, daleko na niebie, do tego wzburzona, spieniona woda za stakiem, koła ratunkowe, szalupy, pudła itp walające się po statku. możesz też jakiś odpowiednik z tamtych czasów wózka widłowego tam dać wywrócony dla pobudzenia wyobrażenia o skali pracy. brud, krew. tylko nie wrzucaj tu może dofa, przy takiej skali wszystko zepsuje... świetnie idzie. pozdrawiam
eco Napisano 3 Styczeń 2008 Napisano 3 Styczeń 2008 ...proponuje skombinowanie nawet bardzo prostej bryly imitujacej samolot- jeden lub dwa rodzaje ( Hellcat i chyba Avenger to raczej bankowo braly udzial w tej akcji) - bedziesz mial bryly to poustawiaj je na "niebie" - i kombinuj z ustawieniami "zawieszajac" kamery na roznych obiektach - elemantach statku, samoloty itp) mysle ze bedzie latwiej znalezc zadowalajace ujecie :)
KoMic Napisano 5 Styczeń 2008 Autor Napisano 5 Styczeń 2008 Loki--> hehe tu tkwi problem fajny moment, zobaczymy, jak pokozrzucam ludzi i detal to moze cos z tego wyjdzie: ], domyslnie robie ten obrazek w sporej rozdzialce, mysle ze twoje wymagania zostana napewno spelnione: ] RA--> hehe dobry pomysl: ] Xiz0r--> taki mam zamiar, ale z widlakiem to troche za duzo szczescia by bylo, mysle ze historyczne elementy ktore znajda sie na pokladzie beda wystarczajace, a z dofem to jeszcze do konca nie wiem, przeciez nie zmaze sobie calej pracy: ], ale sie zobaczy czasem lepiej jak niektore sprawy sa niedopowiedziane niz tak na sile upchniete. eco--> samolociki oczywiscie beda, bezapelacyjnie: ] OK OK OK, skoro tak ciesniecie mnie z tym kadrem to na obecna chwile taki bedzie, jest tylko jedno ale nie wyobrazam sobie takie kadru bez diademu cesarstwa: ] Dziob okretu na wykonaniu: ]
Frankot Napisano 5 Styczeń 2008 Napisano 5 Styczeń 2008 Nie chcę się czepiać, ale ten "kwiatek" z przodu psuje cały efekt.
chveti Napisano 5 Styczeń 2008 Napisano 5 Styczeń 2008 Nie chcę się czepiać, ale ten "kwiatek" z przodu był realną częścią okrętu. :) http://yamato.kure-city.jp/english/yamato1.jpg http://img.kolporter.pl/pi/ef/6747_Yamato.jpg
KoMic Napisano 5 Styczeń 2008 Autor Napisano 5 Styczeń 2008 hehe, ten 'kwiatek jest tak samo nierozerwalna czescia Yamiego jak jego guny: ] nie nadarmo zostal on tak uwydatniony
chveti Napisano 5 Styczeń 2008 Napisano 5 Styczeń 2008 O lol, nie dość że po minucie obaj to samo napisali, to jeszcze te same obrazki wrzucili :D Jestem istnym demonem szybkości :) [edit] Po prostu nie wierzyłem, że mogłeś się pomylić i skoczyłem po dokumentację :D
KoMic Napisano 5 Styczeń 2008 Autor Napisano 5 Styczeń 2008 hehehehehehe chveti--> zaskakujesz mnie, google ciagle ruzlez: ]
Sanderalek Napisano 5 Styczeń 2008 Napisano 5 Styczeń 2008 Piękny detal ;) ale pokaż teraz wszystko razem ;) pozdrawiam
Frankot Napisano 5 Styczeń 2008 Napisano 5 Styczeń 2008 Wylazła moja niewiedza :P Myślałem, że to taki dodatek, tak dla picu :D
kliment woroszyłow Napisano 5 Styczeń 2008 Napisano 5 Styczeń 2008 Piękny detal ;) ale pokaż teraz wszystko razem ;) pozdrawiam Pozwolę się podpiąć pod to życzenie:) Dobrze idzie!
mateusz_s Napisano 5 Styczeń 2008 Napisano 5 Styczeń 2008 tak sie zastanawiam, bo z bliska elementy statku sa kanciaste, takie low poly bardziej, to oczywiste bo statek bedzie daleko i nie bedzie tego widac, ale teoretycznie praca musi miec 3000px na iles tam, mozliwe ze przy takiej wilekosci bedzie mozna zauwazyc te kanty...
KoMic Napisano 5 Styczeń 2008 Autor Napisano 5 Styczeń 2008 Sanderalek/kliment woroszyłow--> wybaczcie Panowie ale pozwole sobie na takie cos dopiero na koncu, ehhh, sam bym cchial to zobaczyc i to jest moj motor do pracy, dlatego nie chce sie pozbawic poskladania wszytkich klockow na raz, hehe to bedzie widok: ] Frankot-->spoko nie kazdy musi sie na wszystkim znac: ] mateusz_s--> jesli tak sie stanie to MS pujdzie w ruch, narazie oszczednie uzylem go raptem na 2 detalach z nie wiem nawet ilu, ktore juz sa w scenie, wydaje mi sie ze narazie calosc nie powinna przekraczac 100k poly pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi