snooo Napisano 9 Luty 2008 Autor Napisano 9 Luty 2008 Myślę nad kadrem i kompozycją pracy, oto wyniki : ) Poglądowy render, sprawdzałem tekstury, są błędy, ale już poprawione, jeszcze dzisiaj pokarze aktualny stan prac, bo ten poniższy jest sprzed kilku dni. Już kluczowa część pracy za mną, armię gwoździ i śrub skończyłem, i powiem że miałem z tym fajną zabawę, jest ich duuużo, ale to później pokarze. Na razie kilka obrazków. Komentarze bardzo miło widziane, szczególnie odnośnie kadru : ) I nie jestem pewny jak rozwiązać też tył pracy (pokój), na razie poszukuje pomysłów. Może macie jakieś sugestie? Pozdrawiam. ~nakrętki, podkłaki
Ania Napisano 9 Luty 2008 Napisano 9 Luty 2008 Tutaj widać seama, trochę bym to rozmazała (pewnie wystarczy rozjaśnić trochę jedną stronę albo przyciemnić drugą na teksturze) Czy teksturki sam fotografowałeś? Świetne te podkładki i nakrętki. Okno nie ma uchwytu. Co to jest ten biały grzybek na ścianie? Co do kadru, nie jest zły, ale jeszcze przetestowałabym inne, możesz zaproponować kilka i my pomożemy wyszukać. W tej chwili plan tylni trochę za bardzo odwraca wzrok, może zrobisz taki pyłek w powietrzu który lekko zasłania plan tylni? Wiesz, te takie mikroskopiczne wiórki co latają jak się coś piłowało .
Tomala Napisano 9 Luty 2008 Napisano 9 Luty 2008 Ania ten grzybek to chyba klamka od drzwi. Snooo gwoździe w kartonie wyglądają super, trochę zbyt żółto na tych renderach może w postprodukcji coś z tym wykombinujesz chociaż i tak jest dobrze. W pokoju możesz poukładać cokolwiek chociaż przy takim położeniu okna za bardzo nic tam nie postawisz no chyba że jakieś coś na ścianie albo po prawej stronie okna. Na obcęgach to naprawdę seem czy taka textura?
snooo Napisano 9 Luty 2008 Autor Napisano 9 Luty 2008 Seama poprawie dzięki. Tak to mój błąd Tomala źle złożyłem : ) będę kombinował. Z tyłu może na tym parapecie coś poustawiam. fotografie to tylko pudełko i trzonek, reszta to tablet, photoshop, referka to fotografie zniszczonych i skorodowanych metalowych powierzchni, znalazłem jakieś blachy w garażu : ) grzybek to zamek od drzwi, taka angielska gałka, o to chodzi? z kadrem popróbuje coś zmienić i pokarze kilka wersji, ok. Co do wiórek to dokładnie tak myślałem Ania, dodam dofa, wiórki, kurz. Już nawet próbowałem i najlepiej wygląda krótkie losowe hair&fur na przezroczystych polygonach porozrzucanych w powietrzu. Chyba tak zrobie.
ferni Napisano 9 Luty 2008 Napisano 9 Luty 2008 skoro ma byc to remontowany pokój zrób moze male rysztowanie tam przy scianie i jakas plachte nazycic na wystajaze rurki
Orangegraphics Napisano 9 Luty 2008 Napisano 9 Luty 2008 kadr sprawia wrażenie "wąskiego" takiego troche ucinającego wszystko. oddal trochę może kamerę, troche od góry aby był owidać ile gwoździ jeszcze jest i że też chcą walczyć. możesz trochę bardziej ucharakteryzować pozy bo nie wszystko jest czytelne
snooo Napisano 10 Luty 2008 Autor Napisano 10 Luty 2008 Ok, teraz mam już większość sceny, pracuje nad tłem. Niedługo najważniejsze -kadr, pobawie się kamerą i zamieszcze kilka opcji, pomożecie wybrać ; ) Zrezygnowałem z nowego mieszkania, na rzecz remontowanego, bo w nowym ciężko byłoby urozmaicić tło żeby grało z resztą. Co jeszcze.. . Ten gwóźdź -główny bohater- będzie bardziej widoczny, musi być.. . Poprawie tekstury w niektórych miejscach. . Tekstura na okna, klamkę, puszka z farbą i pędzlem za narzędziami, żeby wypełnić tą dziurę. . Trochę trocin, kurzu i pył w tle w pokoju z tyłu. . Plus miliard gwoździ i śrubek, bardziej lub mniej rozmytych, których nie włączyłem do renderowania w poniższym widoku : ): D
Orangegraphics Napisano 10 Luty 2008 Napisano 10 Luty 2008 jeja... świetne;) wpierw kadruj teraza potem bedziesz do kadru ustawiac reszte elementów. prościej;)
peterr Napisano 10 Luty 2008 Napisano 10 Luty 2008 scenka jest cool :) jak sam napisałeś..nie widać tego głównego bohatera. pozdro
adek Napisano 10 Luty 2008 Napisano 10 Luty 2008 Gratulujemy znalezienia się wśród nominowanych. Przypominamy, że termin do którego należy oddać ostateczną pracę to 20 lutego.
mateusz_s Napisano 11 Luty 2008 Napisano 11 Luty 2008 a temu młotkowi ta krew chyba niepotrzebna (tam gdzie sie klucz o niego ociera) nie wiem czy to krew, w kazdym razie takie czerwone
lolipop Napisano 18 Luty 2008 Napisano 18 Luty 2008 haha.niezle.swietny ten pogięty gwoźdz na środku.widac ze pała chęcią zemsty:D
snooo Napisano 21 Luty 2008 Autor Napisano 21 Luty 2008 lolipop, Owen peterr Jonasz_Real, Xiz0r dzieki wielkie : ). Ania, już widzisz dlaczego ; ) mateusz_s poprawione Teraz praca; miałem już duże problemy z Cinemą, nie radziła sobie z dużymi teksturami, nic nie skutkowało, po prostu po jakimś szybszym ruchu kamery lub zmiany na BP 3D Paint wszystko siadało. Więc "delikatnie" dokańczałem prace. Szukałem dynamizmu którego brakowało, myślę że teraz jest. Generał ubrany : ) Później pokaże kilka detali i siatki, planuje krótki makingof. Starałem się zastosować do rad i sugestii, za wszystkie bardzo dziękuje. Praca skończona. Miło było się z Wami bić : ) Pozdrawiam. ;) >>link >>[/b]link >link alternatywny #1 praca również w pierwszym poście.
Destroyer Napisano 21 Luty 2008 Napisano 21 Luty 2008 wow! niszczycielko!! wyszło mega świetnie, prawie pewne że wygrasz, super pomysł, super klimat, super wykonanie, super wszystko ;) fajnie wmontowałeś swoją ksywkę w pracę ;)
Orangegraphics Napisano 21 Luty 2008 Napisano 21 Luty 2008 pieknie... genialny klimat pracki i swoista "donioslosc" zabijaja
OmeN2501 Napisano 21 Luty 2008 Napisano 21 Luty 2008 Render przepyszny, bardzo fajne pmysly. Jedynie co to ten general jakos tak... nie lepiej jakby ten plaszcz byl jakos zawiniety wokol niego? Np drucikiem jakims? Bo teraz troche odstaje. I ten rozmyty element kolo niego... rozprasza zamiast przyciagac uwage. No i druga strona plaszcza niefortunnie sie konczy na lini horyzontu podlogi i przez chwile nie wiedzialem na co patrze
Ania Napisano 21 Luty 2008 Napisano 21 Luty 2008 Super. Hehe spadochronki fajne. Jedynie płaszcz jakoś mi nie podchodzi, mimika gwoździa była lepiej czytelna bez płaszcza.
Gomez Napisano 21 Luty 2008 Napisano 21 Luty 2008 Ja tam sie czepiac nie bede bo mi sie podoba ale sluchaj sie lepszych. Wyglada swietnie. Gratulejszyn :)
mateusz_s Napisano 21 Luty 2008 Napisano 21 Luty 2008 bardzo fajnie wyszlo, niezl pomysl z tymi latajacymi gwozdziami hehe... gratulacje!
snooo Napisano 21 Luty 2008 Autor Napisano 21 Luty 2008 UPDATE UPDATE Poprawiłem tak jak sugerowaliście, myślę że jest lepiej : ) dzięki wielkie. OmeN2501 bardzo cenna uwaga, trafnie napisane : ) >>link >>[/b]link >link alternatywny #1 praca również w pierwszym poście. 1
OmeN2501 Napisano 21 Luty 2008 Napisano 21 Luty 2008 No super teraz jest :] Na tapete wszystkich majsterkowiczow :]
bartonfink Napisano 22 Luty 2008 Napisano 22 Luty 2008 Bardzo profesjonalna pracka z niezwykle ciekawym pomysłem. Podoba mi się twoje podeście do tematu - te wszystkie materiały robią wrażenie. Gratuluje ukończenia
Ania Napisano 23 Luty 2008 Napisano 23 Luty 2008 Fajnie że zmieniłeś płaszcz. Pomysł najlepszy ze wszystkich moim zdaniem, takich prac się często nie widzi. Wykonanie też świetne. Powodzenia życzę.
mateusz_s Napisano 23 Luty 2008 Napisano 23 Luty 2008 jak sie tak dłużej przypatrzyłem teraz, to jedyne co mi sie nie podoba to ten motion blur, na strzalach i spadochronach, jakos dziwnie sie odcina od reszty. Jezeli byl robiony w rendererze to efekt jest taki jakby mial mala ilosc probek...
Tomala Napisano 23 Luty 2008 Napisano 23 Luty 2008 Sorki że tak późno ale komp mi padł, gratuluję super wyszło.
Predator Napisano 25 Luty 2008 Napisano 25 Luty 2008 Masz moj glos rowniez ! Szach i mat dla konkurencji. Twoja prace mozna porownac do walki Dawida z goliatem :) - prosty aczkolwiek genialny pomysl najbardziej orginalna praca ! Swietne wykonanie !. Pozdrawiam i zycze powodzenia.
snooo Napisano 26 Luty 2008 Autor Napisano 26 Luty 2008 jaras, OmeN2501, barton_fink - dzieki :) barton_fink, Ania - wielkie dzieki ;) mateusz_s - w renderze, chciałem chodź lekko, oddać wrażenie ruchu i dynamiki sceny, żeby nie przypominała freeze stilla, ale taką bardziej stop klatkę. Celowo tak zrobiłem. Jedynie wystrzelone rozmyte gwoździe u góry, dla osób które nie widziały wcześniej pracy mogą by nieczytelne. To bym poprawił, jak dziesiątki innych drobiazgów, ale nie są to błędy aż tak istotne. RaVirr, piksar, Tomala, arturros - dziękuję bardzo. Predator - bardzo bardzo mi miło, dziękuję! ;)
muody Napisano 26 Luty 2008 Napisano 26 Luty 2008 ha, ja już dzisiaj spędziłem ze 20 minut na wpatrywanie się w pracę i pokazywanie jej innym... szczególnie kuszy i wgnieceń na pudełku, bo nikt nie zauważał ;> rendertime? i na jakim sprzęcie? z tego co się kiedyś bawiłem Cinemą pamiętam, że czasy rendera były bardzo przyzwoite... dużo czasu zeszło na setup świateł?
snooo Napisano 26 Luty 2008 Autor Napisano 26 Luty 2008 heheh : ) dzięki Avenger : ) wiesz co, rozdzielczość 1920x1184 Global Illumination, Ambient Occlusion, multipassrendering, blurred reflections i areashadows więc zabójstwo dla sprzętu a coś ponad 4 godziny 10 minutpamiętam bo renderowałem całość o 19.00 20 lutego i miałem mało czasu. .wszystko na silniku Cinemy. Problem miała natomiast z teksturami i już pod koniec nie dawała rady ładować tych największych tekstur i po prostu je omijała, a podczas próby renderingu 'not enough memory'. Ale nie ma się co dziwić, na przykład teksturę pudełka maziałem w PS'ie na 4988x3656px, a każda deska to 7312x1332px więc wybaczam, tym bardziej że wcale nie wywalała od razu, dała łaskawie jakieś 20 sekund, by po tym przestać reagować na cokolwiek. :) Mała ciekawostka: po tych przycięciach^ Cinema na kilka godzin z mojego Intel Core 2 Duo 2.4 GHz zjadła 1.4 GHz : ) po przeładowaniu miałem wykrywany procesor Intel Core 2 Duo 1.0 GHz który miał problem z obsługą notatnika. Ale po jakimś czasie wypluła co zjadła : ). Co do świateł, na początku, zanim jeszcze zacząłem modelować narzędzia ustawiłem główne światło które wpadało do wnętrza pomieszczenia i wszystkie wartości GI i AO. Potem dodałem jedno doświetlające generała i jeszcze dwa słabe światła koloru żeby co nie co wydobyć. ;) ________________________ moja konfiguracja sprzętowa: Intel 975X Intel Core 2 Duo 6600 2.4 GHz Radeon X1950 Pro Radeon X1950 Pro Secondary 4GB RAM DDR2 i nowa którą właśnie niedawno zamówiłem, czekam: Foxconn X38A Digital Life Intel Core 2 Extreme Quad ASUS Radeon 3870X2 Pamięć RAM OCZ 8GB 1066 MHz
Levus Napisano 5 Marzec 2008 Napisano 5 Marzec 2008 No to wyrenderowałeś sobie grand prix:) Gratuluję!
Destroyer Napisano 5 Marzec 2008 Napisano 5 Marzec 2008 również gratuluję zwycięstwa!! ja wiedziałem, że tak będzie :D
Rekomendowane odpowiedzi