Skocz do zawartości

[Porachunki]: Nail's Revenge FINNIITTOO FIN


snooo

Rekomendowane odpowiedzi

Myślę nad kadrem i kompozycją pracy, oto wyniki : ) Poglądowy render, sprawdzałem tekstury, są błędy, ale już poprawione, jeszcze dzisiaj pokarze aktualny stan prac, bo ten poniższy jest sprzed kilku dni. Już kluczowa część pracy za mną, armię gwoździ i śrub skończyłem, i powiem że miałem z tym fajną zabawę, jest ich duuużo, ale to później pokarze. Na razie kilka obrazków. Komentarze bardzo miło widziane, szczególnie odnośnie kadru : )

 

I nie jestem pewny jak rozwiązać też tył pracy (pokój), na razie poszukuje pomysłów. Może macie jakieś sugestie?

 

Pozdrawiam.

porachunkitestffhn6.jpg

 

~nakrętki, podkłaki

 

porachunkinakretkiqr2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 101
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Tutaj widać seama, trochę bym to rozmazała (pewnie wystarczy rozjaśnić trochę jedną stronę albo przyciemnić drugą na teksturze)

 

Czy teksturki sam fotografowałeś? Świetne te podkładki i nakrętki.

 

Okno nie ma uchwytu.

Co to jest ten biały grzybek na ścianie?

 

Co do kadru, nie jest zły, ale jeszcze przetestowałabym inne, możesz zaproponować kilka i my pomożemy wyszukać.

 

W tej chwili plan tylni trochę za bardzo odwraca wzrok, może zrobisz taki pyłek w powietrzu który lekko zasłania plan tylni? Wiesz, te takie mikroskopiczne wiórki co latają jak się coś piłowało .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ania ten grzybek to chyba klamka od drzwi.

Snooo gwoździe w kartonie wyglądają super, trochę zbyt żółto na tych renderach może w postprodukcji coś z tym wykombinujesz chociaż i tak jest dobrze. W pokoju możesz poukładać cokolwiek chociaż przy takim położeniu okna za bardzo nic tam nie postawisz no chyba że jakieś coś na ścianie albo po prawej stronie okna.

Na obcęgach to naprawdę seem czy taka textura?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seama poprawie dzięki. Tak to mój błąd Tomala źle złożyłem : ) będę kombinował. Z tyłu może na tym parapecie coś poustawiam.

fotografie to tylko pudełko i trzonek, reszta to tablet, photoshop, referka to fotografie zniszczonych i skorodowanych metalowych powierzchni, znalazłem jakieś blachy w garażu : )

grzybek to zamek od drzwi, taka angielska gałka, o to chodzi?

 

doorsp5.jpg

 

z kadrem popróbuje coś zmienić i pokarze kilka wersji, ok.

Co do wiórek to dokładnie tak myślałem Ania, dodam dofa, wiórki, kurz.

Już nawet próbowałem i najlepiej wygląda krótkie losowe hair&fur na przezroczystych polygonach porozrzucanych w powietrzu. Chyba tak zrobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kadr sprawia wrażenie "wąskiego" takiego troche ucinającego wszystko. oddal trochę może kamerę, troche od góry aby był owidać ile gwoździ jeszcze jest i że też chcą walczyć. możesz trochę bardziej ucharakteryzować pozy bo nie wszystko jest czytelne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, teraz mam już większość sceny, pracuje nad tłem.

Niedługo najważniejsze -kadr, pobawie się kamerą i zamieszcze kilka opcji, pomożecie wybrać ; )

Zrezygnowałem z nowego mieszkania, na rzecz remontowanego, bo w nowym ciężko byłoby urozmaicić tło żeby grało z resztą. Co jeszcze..

 

. Ten gwóźdź -główny bohater- będzie bardziej widoczny, musi być..

. Poprawie tekstury w niektórych miejscach.

. Tekstura na okna, klamkę, puszka z farbą i pędzlem za narzędziami, żeby wypełnić tą dziurę.

. Trochę trocin, kurzu i pył w tle w pokoju z tyłu.

. Plus miliard gwoździ i śrubek, bardziej lub mniej rozmytych, których nie włączyłem do renderowania w poniższym widoku : ): D

porachunkiren2jpgpo7.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lolipop, Owen peterr Jonasz_Real, Xiz0r dzieki wielkie : ).

Ania, już widzisz dlaczego ; )

mateusz_s poprawione

 

Teraz praca; miałem już duże problemy z Cinemą, nie radziła sobie z dużymi teksturami, nic nie skutkowało, po prostu po jakimś szybszym ruchu kamery lub zmiany na BP 3D Paint wszystko siadało. Więc "delikatnie" dokańczałem prace.

 

Szukałem dynamizmu którego brakowało, myślę że teraz jest. Generał ubrany : ) Później pokaże kilka detali i siatki, planuje krótki makingof. Starałem się zastosować do rad i sugestii, za wszystkie bardzo dziękuje. Praca skończona. Miło było się z Wami bić : ) Pozdrawiam. ;)

 

>>link

 

>>[/b]link

 

>link alternatywny

 

#1 praca również w pierwszym poście.

finframekr8.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Render przepyszny, bardzo fajne pmysly. Jedynie co to ten general jakos tak... nie lepiej jakby ten plaszcz byl jakos zawiniety wokol niego? Np drucikiem jakims? Bo teraz troche odstaje. I ten rozmyty element kolo niego... rozprasza zamiast przyciagac uwage. No i druga strona plaszcza niefortunnie sie konczy na lini horyzontu podlogi i przez chwile nie wiedzialem na co patrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak sie tak dłużej przypatrzyłem teraz, to jedyne co mi sie nie podoba to ten motion blur, na strzalach i spadochronach, jakos dziwnie sie odcina od reszty. Jezeli byl robiony w rendererze to efekt jest taki jakby mial mala ilosc probek...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz moj glos rowniez ! Szach i mat dla konkurencji. Twoja prace mozna porownac do walki Dawida z goliatem :) - prosty aczkolwiek genialny pomysl najbardziej orginalna praca ! Swietne wykonanie !. Pozdrawiam i zycze powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaras, OmeN2501, barton_fink - dzieki :)

 

barton_fink, Ania - wielkie dzieki ;)

 

mateusz_s - w renderze, chciałem chodź lekko, oddać wrażenie ruchu i dynamiki sceny, żeby nie przypominała freeze stilla, ale taką bardziej stop klatkę. Celowo tak zrobiłem. Jedynie wystrzelone rozmyte gwoździe u góry, dla osób które nie widziały wcześniej pracy mogą by nieczytelne. To bym poprawił, jak dziesiątki innych drobiazgów, ale nie są to błędy aż tak istotne.

RaVirr, piksar, Tomala, arturros - dziękuję bardzo.

 

Predator - bardzo bardzo mi miło, dziękuję! ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ha, ja już dzisiaj spędziłem ze 20 minut na wpatrywanie się w pracę i pokazywanie jej innym... szczególnie kuszy i wgnieceń na pudełku, bo nikt nie zauważał ;>

 

rendertime? i na jakim sprzęcie? z tego co się kiedyś bawiłem Cinemą pamiętam, że czasy rendera były bardzo przyzwoite... dużo czasu zeszło na setup świateł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heheh : ) dzięki Avenger : )

 

wiesz co, rozdzielczość 1920x1184

Global Illumination,

Ambient Occlusion,

multipassrendering,

blurred reflections i areashadows

więc zabójstwo dla sprzętu a coś ponad 4 godziny 10 minutpamiętam bo renderowałem całość o 19.00 20 lutego i miałem mało czasu. .wszystko na silniku Cinemy.

 

Problem miała natomiast z teksturami i już pod koniec nie dawała rady ładować tych największych tekstur i po prostu je omijała, a podczas próby renderingu

'not enough memory'. Ale nie ma się co dziwić, na przykład teksturę pudełka maziałem w PS'ie na 4988x3656px, a każda deska to 7312x1332px więc wybaczam, tym bardziej że wcale nie wywalała od razu, dała łaskawie jakieś 20 sekund, by po tym przestać reagować na cokolwiek. :)

 

Mała ciekawostka: po tych przycięciach^ Cinema na kilka godzin z mojego Intel Core 2 Duo 2.4 GHz zjadła 1.4 GHz : ) po przeładowaniu miałem wykrywany procesor Intel Core 2 Duo 1.0 GHz który miał problem z obsługą notatnika. Ale po jakimś czasie wypluła co zjadła : ).

 

Co do świateł, na początku, zanim jeszcze zacząłem modelować narzędzia ustawiłem główne światło które wpadało do wnętrza pomieszczenia i wszystkie wartości GI i AO. Potem dodałem jedno doświetlające generała i jeszcze dwa słabe światła koloru żeby co nie co wydobyć. ;)

 

________________________

moja konfiguracja sprzętowa:

 

Intel 975X

Intel Core 2 Duo 6600 2.4 GHz

Radeon X1950 Pro

Radeon X1950 Pro Secondary

4GB RAM DDR2

 

i nowa którą właśnie niedawno zamówiłem, czekam:

 

Foxconn X38A Digital Life

Intel Core 2 Extreme Quad

ASUS Radeon 3870X2

Pamięć RAM OCZ 8GB 1066 MHz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności