Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Coyote, nie chcę umniejszać wysiłku i czasu, jaki włożyłeś w naukę, ale może po prostu było tego ciągle za mało? Wiem że to może zabrzmieć chamsko, ale zastanów się, może faktycznie tak jest? Może musisz dalej sie uczyć, aż do skutku? Tak sobie tylko gdybam, ale chyba potrzeba na to więcej niż 1 rok...

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

EC to nie jest tak że "hej znalazłem prace w branży i teraz nie będę już wogole ćwiczył tylko robił świetne pracki" bardziej szukam odpowiedzi na pytanie jak ćwiczyć by robić to jak najbardziej efektywnie :)

Napisano

Mi bardzo, bardzo pomogło, jak robiłem sobie szkice póz wyłącznie z wyobraźni, a potem konfrontowałem je z rzeczywistością (w lustrze). Czoło mi się spłaszczyło troche od klepania się w nie, ale wygładziło to ćwiczenie sporo zmarszczek na moim rozumieniu anatomii.

Napisano

Miłek to madry gosc, wie co rzecze.

 

Ja chyba tez odkopie ksiazki i zasiade, do nielubianego przezemnie loomisa, jego nauki sa cholernie rygorystyczne i trudne, ale sa tam wszelkie diagramiki i "to remmember list".

Napisano (edytowane)

Coyot, spróbuj może skleić krótką animacje rysunkową jako ćwiczenie. Ktoś coś podnosi, idzie, biegnie, skacze? Bez dopieszczania.

 

Napewno to widziałeś:

Odpuść sobie "betweens" i leć na samych klatkach kluczowych.

Edytowane przez nikodem.
Napisano

good point nikodem ;)

Coraz poważniej o tym myślę, juz jako warmup przed tymi zassałem sobie jungle book, tarzana, treasure planet disneya. I trzaskałem sobie key pose jakieś dynamiczne różnych małpek i innych zwierzątek troche mi to otworzyło oczy... :)

Napisano

anatomie ogarniam mam tylko bardzo luźne szkice które nie bardzo są pokazywalne. Widze wiekszy problem w wymyślaniu pozy i ogarnięciu bryły w przestrzeni.

Napisano

Świniak kierowca jest ekstra.

Jeśli chodzi o dołek bezproduktywności to polecam na dzień lub dwa odłożyć bieżące projekty i skupić uwagę na czymś innym.

Niekiedy nie ma sensu iść pod prąd, warto po prostu odpocząć i nabrać dystansu do tego nad czym się pracuje.

Życzę szybkiego wyjścia z dołka i kolejnych super prac.

Napisano

kontur dzięki :) !

Już jakiś czas temu zaobserwowałem u siebie ze mam tam mam od czasu do czasu a potem z powrotem przychodzi czas trzaskania.

Szczególnie że zima idzie a to czas największego proggresu.

 

Tymczasem autoportret line tool'em :)

 

autopz.jpg

Napisano

no trochę w abstrakcję lecisz Coyote ;d

Co do dołka, jest to chwila w której przez dłuższy czas więcej uwagi poświęcasz swojej pasji niż własnej osobie, zaniedbując swoje potrzeby życia osobistego. ;) że tak po sobie zauważyłem, więcej zabawy mniej poważnego podejścia do sportu ;)

A świniak niezły choć nadziubdziany plamkami, chyba nie lubisz się z cukierkowym renderem ;d

Napisano

Mi sie design cinema na vimeo jeszcze nie pokazuje, ale sama switezianka przyjemna, usta troche zbyt frontalnie pokazane jak na taki widok z boku (mozna by spokojnie uciac z lewej strony). No i bary szerokie, ja bym spokojnie je zamknal tuz tuz, tam gdzie sie bluzka konczy, ale.. moze to juz kwestia upodobania ;)

Napisano

Nie jest to najlepsza twarz jaką malowałem troche zardzewiałem w tych kwestiach ;)

jak video zaskoczy to zobaczysz ze sporo czasu walczyłem z oczami. Reszta cześć ciała poza twarzą jest trochę po macoszemu :P

Gość fishinthewater
Napisano

Bardzo fajne te czarno białe plamiaste.

Panienka też niczego sobie, w robocie obserwowałem live ile mogłem.

pzdr.

Napisano (edytowane)

ten sp z gościem wskazującym na miasto - wow! koleś z prawej wyszedl troche słabo ale wyraz całego obrazka bardzo konkretny.

 

przeglądałem dokladnie twoje strony (devianart, blog, teczkę tutaj) i stwierdziłem że przez regularne ćwiczenia jesteś mile drogi przedemna ^^ wniosek? Moge stać w miejscu ale świat wokól mnie bedzie parł do przodu. Mam nadzieję że kiedyś spotkamy sie na szczycie.

Edytowane przez nikodem.
Napisano

No ja nie wiem man, nie jestem do konca przekonany. Chyba troche za duzo tego dofa, w paru miejscach nawet tak troszke dziwnie to wyglada (wlosy). Za to z kolorkiem trafione bardzo

Napisano

Zarosła mi teczka kurzem oj straszliwie :)

Na początek linek albo i nawet 2

kto tam nie śledzi poczynań Scott'a Robertson'a to sie ucieszy

http://youtu.be/CMokHIs27vk 7 cześciowe wideo z jego workshopów dla red engine ;)

ostatnio znowu miałem okazje oglądać livestreama dave'a rapozy. Razem z jakimś tam jego ziomkiem organizują chalange

pod tym adresem

http://crimsonbloodsports.blogspot.com/

wydaje mi sie ze warte uwagi :)

 

Teraz do rzeczy ;)

speedy z tsp

wichz.jpg

dragonfruit.jpg

 

aby poćwiczyć to co przeczytałem w framed ink postanowiłem zagrać w grę która wczesniej widziałem u tego pana

tu jego poczynania http://autodestructdigital.blogspot.com/2011/11/next-five.html i opis o co chodzi :)

 

a tu moje

next5.jpg

 

 

i drugi

next52.jpg

Napisano

Mega pomysł na te "Next five",chyba też spróbuję! :D

 

6 scenet nr 1 bardzo fajne : ) Drugi speed z tsp trochę za czarny jak dla mnie [ale to może przez to że moj monitor jest stary i nie ogarnia już kolorów tak dobrze :o]

Napisano

Kojocik musisz wiecej cwiczyc bo cos ta reka taka rozedrgana mocno w tych ostatnich, niestety wyszly bardzo niechlujnie :/

 

( nie liczac tej twarzy z kubkiem, ten shot jest fajny! )

Napisano

Coyote, mam wrażenie że cierpisz na leszko_lenizm ;)

 

Weź coś SKOŃCZ. albo poważnie "ZACZNIJ". Sorry, ale ta teka robi sie niesamowicie nudna, już prawie przestałam tu zaglądać po pojawiają się tu ciągle same speedy i to w podobnej fazie wykończenia czyli na moje oko coś ok pół godziny każdy :P

Dopóki nie zaczniesz czegoś ilustrować tak na porządnie, to wszystkie problemy które wynikają z wykańczania obrazka będziesz musiał przechodzić od początku. Nic Ci nie da ogądanie tutoriali i robienie 1000 tys speedów, bo wypracowanie workflowa też jest czasochłonne.

Napisano

Mnie kiedyś bardzo pomogło jak, dla spróbowania czegoś nowego, wyłączyłem sobie limit czasu. Po prostu postanowiłem dać sobie tyle, ile trzeba. Nie ważne jak dugo będę malował, ważne, żeby było dobre. Może też spróbuj bez ciśnień na czas wykonania a postaw na jakość? Bo faktycznie spędziłeś sporo czasu na szybkich rzeczach, może czas na odmianę.

Napisano

No mi też sztywność, pragnienie warsztatu itp ćwiczeń żeby coś osiągnąć nie idzie na dobre, gdzieś tam odbija się to w pracach.

Także tak jak EC napisał trzeba nabrać trochę dystansu, luzu i mieć zawsze jakąś odskocznie bo można się przemęczyć. ;)

Napisano

pumax grass Rothbart niezamaco jesteśmy tu po to żeby sobie pomagać ;)

 

telthona ty pracujesz, ja pracuje miedzy nami jest tylko jeden mały szkopuł ty pracujesz zdalnie :)

Mam jakies 12/15 konceptów, które bardzo chciałbym pokazać ale nie mogę i pewnie jeszcze długo ich nie pokaże.

Co do tutoriali, to odziwo nie oglądam ich za wiele. Jak już coś to jakieś gameartowe o wypalaniu textur albo z zbrusha :P

Teraz jeszcze doszło zlecenie które robie po godzinach. Uwierz że naprawdę chciałbym zrobić coś wykończonego(brak czasu(kiedyś też trzeba pograć w skyrim'a kopalnie same sie nie wyeksplorują) albo brak zdrowia) w najbliższym czasie powinno sie to zmienić bo mam jeden nieskończony koncept który nie wszedł do gry, także go pociągnę.

EthicallyChallenged dzięki, chyba tak to się skończy ;)

dzięki wiem że komentarze nie są bezpodstawne(po prostu ostatnio zwolniłem trochę tępo, ale wracam na prostą). Czasem nie wiadomo jak to wygląda po drugiej stronie ekranu.

 

pozdro :)

Napisano

strasznie do czerni sprowadzasz- nawet jezeli to nie jest 100% czern, to czyta sie to nienaturalnie. Woda powinna odbijac wiecej swiatla na okolice brzucha, ramion, nóg...Inna sprawa ze 'dziobiesz' te pracki. Zamiast zamknac w plame rysujesz szpecace kreski.

Na ostatniej wrzucie fajnie wyglada woda i zielen ;]

 

pzdr!

Napisano

Jak dla mnie ostatnia wrzuta super robi całkiem fajne wrażenie, chociaż nicponiowi nie da się odmówić prawdy, jest do wyrobienia jeszcze ;) Ogólnie cała praca jest do jasna, może brak trochę zdecydowanego klimatu ;)

Napisano

nicponim dzięki ziomek :) z tym przeczernieniem to bardzo prawdopodobne. Już ostatnio szperałem w sterownikach żeby jakoś ciemniej mi to wszystko wyświetlał. Nie ogarniam wyświetlania tej matrycy, a niestety miejsca na mym "biurku" nie ma na drugi monitor. Zawsze staram się iść z ciemnosciam bardziej komplementarnie albo do niebieskości. Co do dziobania true musze z tym powalczyć jak nie mam z tym problemu przy pracy z refferencją tak z wyobrazni wszystko wychodzi, good point.

Napisano (edytowane)

Rycerz ma solidne formy, szkic ktory sie przedziera dal ci dobra baze pod malowanie.

Fajny udany malunek.

 

Nicpon ma racje ztymi czerniami, a ja z kolei wiem, ze twoj laptop to strasznie wredne narzedzie pracy dla grafika. Niezwlocznie wygospodarowal bym miejce na ten drugi monitor albo ew kupil nowy sprzet, jednak to juz wiekszy wydatek.

 

Bardzo dobry monitor, za powiedzmy rozsadne pieniadze to http://cokupic.pl/produkt/Dell-U2410

 

Odnosnie laptopow, tutaj sprawa komplikuje sie bardziej gdyz tych z matrycami nadajacymi sie do grafiki mozna policzyc na palcach jednej dloni.

 

-Dell XPS 1645 starszy model XPS'a z matryca RGB LED, niesamowicie zywy i wyrazny obraz.

-Dell XPS L702x z matryca FULL HD LED, tylko te full HD osiagaja spectrym w 95-98% zgodne z srgb, starszy dell xps 1645 siega nawet do Adobe RGB wiec jest lepszy od tego nowszego modelu pod tym wzgledem.

-Kazdy Macbook Pro.

-Sony VAIO Tylko te High endowe modele z matryca bodajze vaio plus czy premium display.

 

Wracajac jednak do prac, rycerz jak wspomnialem jest bardzo solidny, ale obrazek z wyobrazni w towarzystwie kolegi z gory prezentuje sie kiepsko. Jest strasznie koslawy i ma totalnie skopane proporcje/anatomie. Niestety wybrales tez niezbyt ciekawe proporcje obrazka.

 

Zobacz, jak momentami kuriozalnie wyglada to pod jego szatą:

 

[ATTACH=CONFIG]84576[/ATTACH]

 

Powyginalem go troche liquify i nieco podmalowalem, zrobione w jakies 3-4 minuty, wiec jest to tylko powierzchowna korekta, w ktorej poprawilem kadr i kilka innych rzeczy, reka trzymajaca laske tylkomdelikatnie poprawiona, gdyz trzeba by ja przemalowac.

 

[ATTACH=CONFIG]84577[/ATTACH]

Edytowane przez ICE
Napisano

Rothbart pierwszy raz zrobiłem tak dokładny lineart w photoshopku ever

Bombadil możliwe w najbliższym czasie :)

ICE dzięki panocku za wylewny komentarz.

Co do monitora to nie brak funduszy a raczej brak miejsca w mieszku na jakiegoś kolosa ;)

o kurde jak zobaczyłem ten czerwony szkic to zrobiłem tak:

618px-JeanLucPicardFacepalm.jpg

 

podszedłem do tej pracki bardzo na luzie i wyszło szydło z worka :)

Napisano

Na jakieś 23-24 cale chyba miejsce się znajdzie :P w końcu to nie te czasy, że kineskopy trzeba upychać :P. Zawsze możesz się podłączyć się do TV :D

 

Rycerz bardzo fajny.. ;)

Napisano

Designer79 no właśnie nie bardzo, nawet swojego biurka nie mam. Siedze z laptokiem i tabletem przy stole obiadowym :P

 

jakieś głupotki tradycyjne które robie po robocie co by ręka nie zdziadziała, wybrałem jakieś najbardziej udane :)

szkicb.gif

pojazdy.gif

Napisano

Ładnie tak tuszowo wyszły te postaci. Coraz lżejsza krecha, aż miło :)

 

A z tymi konkretnymi czerniami to chyba jeszcze nie do końca trafiasz, aczkolwiek samochód na samym dole wyszedł zgrabnie :)

Napisano
Ładnie tak tuszowo wyszły te postaci. Coraz lżejsza krecha, aż miło :)

 

A z tymi konkretnymi czerniami to chyba jeszcze nie do końca trafiasz, aczkolwiek samochód na samym dole wyszedł zgrabnie :)

 

cienkopis + copic marker :)

podziękował, ten na samym dole najnowszy

 

pozdro

Napisano

Kreska nadal chwiejna - chociaż już mniej jak poprzednio, za to ładnie proporcje zrobiłeś. Fajnie że auta ruszyłeś - w razie zlecenia typu "non-fantasy" nie będziesz miał traumy =].

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności